SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Momo op 24-04-2024 13:00:17 ]
Dat is alleen op 6 en 8 meiquote:Op zondag 21 april 2024 10:45 schreef Thrts het volgende:
Beginnen de rehearsals pas om 15:30? Dat is wek erg laat toch?
Wij ook dit jaar, grotendeels. Maar dan kan ik mooi ‘s avonds als ik kapot moe op het hotelbed lig, lekker hier teruglezen en de snippets op tiktok en eurovisiontv tot me nemenquote:Op zondag 21 april 2024 12:16 schreef molloot200 het volgende:
2e jaar achter elkaar tijdens de rehearsals op vakantie
Albani ziet er interessant uit!quote:Op zondag 21 april 2024 16:29 schreef Momo het volgende:
Al hints over andere landen
Albani
[ x ]
Sloveni
[ afbeelding ]
Ja dat dacht ik deze week ook. Normaal maken ze wel al veel eerder bekend wie de interval acts zijn.quote:Op zondag 21 april 2024 20:24 schreef Funhouse het volgende:
Ze zijn de afgelopen paar dagen een stuk strenger geworden over het delen van foto's vanuit de arena, maar ik vond nog wel deze foto van kostuums voor een interval act:
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/p/C6CFixDC9Zl/
Ik vind sowieso dat we nog weinig hebben gehoord over de opening en interval acts
Nee, ik ga geheel op eigen kosten een week naar Malm en Kopenhagen en ik vind het dit jaar al spannend genoeg met al die extra security en zo. Ik heb om meerdere redenen weinig tijd en zin om uiteindelijk voor een dress/press rehearsal en een paar persconferenties een week het daglicht amper te zien voor dat geld. We kijken online zo veel mogelijk mee en dan zien we net zo veel.quote:Op maandag 22 april 2024 08:03 schreef Rebel- het volgende:
Heeft @:cee dit jaar persaccreditatie om de rehearsals te zien? Of wordt het hoofden kijken vanaf rehearsal 3 (of toch 2?).
Dure bestemming dit jaar hquote:Op maandag 22 april 2024 08:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, ik ga geheel op eigen kosten een week naar Malm en Kopenhagen en ik vind het dit jaar al spannend genoeg met al die extra security en zo. Ik heb om meerdere redenen weinig tijd en zin om uiteindelijk voor een dress/press rehearsal en een paar persconferenties een week het daglicht amper te zien voor dat geld. We kijken online zo veel mogelijk mee en dan zien we net zo veel.
Yes die hebben we wel.quote:Op maandag 22 april 2024 08:42 schreef Rebel- het volgende:
[..]
Dure bestemming dit jaar h![]()
Maar mag je wel online inloggen op de press stream?
Top! Wat tof voor jullie. Heel leuk.quote:Op maandag 22 april 2024 08:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Yes die hebben we wel.
(En wat Cee al zegt, dan zie je dus net zo veel als de pers in het perscentrum!)
We zullen de eerste voor pers openbare repetitie van Joost tot in detail beschrijven hier!quote:
De gedetailleerde zeer visueel omschreven repetitie-reviews van Krees en Ceequote:Op maandag 22 april 2024 09:17 schreef Greys het volgende:
[..]
We zullen de eerste openbare repetitie van Joost tot in detail beschrijven hier!
We krijgen inderdaad waarschijnlijk bij de eerste rehearsals alleen wat achter-het-podium-mic-check beelden en een paar foto's op de blog en een korte omschrijving waarna je nog niks weet.quote:Op maandag 22 april 2024 09:45 schreef Momo het volgende:
Ben benieuwd welke informatie we krijgen bij de eerste en tweede rehearsals. Tiktokjes? Een Eurovision.tv blog die alles een fantastic show noemt?
Inclusief schetsen!quote:Op maandag 22 april 2024 09:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
De gedetailleerde zeer visueel omschreven repetitie-reviews van Krees en Cee![]()
De schetsen van Cee zijn epic. Collectors items.quote:
Ik denk dat Australi ook nog wel eens positief kan verrassen (je vergeet bijna dat Electric Fields meedoet). Ik vrees ook voor Oostenrijk live, vocaal klinkt dat wel heel zwak so far. Ook Polen klinkt niet zo geweldig live.quote:Op maandag 22 april 2024 15:57 schreef Nexum het volgende:
Hier zijn mijn verwachtingen over wie er positief uit de hoek gaat komen en wie juist misschien zou kunnen tegenvallen:
Kan positief verrassen:
1. Georgi: Nutsa is vocaal heel sterk en ze weet zich echt goed stand te houden op het podium. Dit zou zomaar punten kunnen afsnoepen bij de andere girl bops van dit jaar. Ik vind haar een hele overtuigende performer en ik kan dit zien stijgen bij de bookies na de rehearsals
2. Ierland: Bambi heeft een ‘you love it or you hate it’ nummer en uitstraling maar daardoor wel uniek en ik kan me voorstellen dat dit in 1 x tot leven kan komen en positieve pers kan zijn voor Ierland
3. Portugal: Ik wil Portugal nog niet volledig afschrijven. Het is toch een soort rustige haven in vergelijking met andere liedjes waardoor het in 1 x toch kan gaan opvallen. Ik zie dit nog wel kwalificeren
Kan tegenvallen:
1. Belgi: Ik denk dat Mustii niet overtuigend genoeg is op het podium. Hij lijkt zichzelf te verliezen in het theatrale waardoor het nummer verloren lijkt te gaan. Dit zou nog wel eens in de lage regionen kunnen eindigen eerlijk gezegd
2. Verenigd Koninkrijk: Ik heb het idee dat dit flink door de mand gaat vallen live. Het lied leent zich niet echt aan een uitdagende staging.. ik weet niet of Olly het voor elkaar gaat krijgen om dit met veel kracht neer te zetten. Ik zie dit eigenlijk een beetje verloren gaan in de mix
3. Estland: Het zou me niks verbazen als dit niet de finale haalt. Het is toch een beetje te chaotisch en te slordig en mist de ‘stabiele’ en herkenbare factor die bijv. Joost of Baby Lasagna wel hebben waardoor het misschien toch niet veel mensen wakker gaat maken om te stemmen
Ja. En de tweede repetities ook. Is geen stomme vraag hoor!quote:Op maandag 22 april 2024 16:01 schreef NailQueen het volgende:
Stomme vraag maar zijn de eerste rehearsals nog steeds achter gesloten deuren?
Arme Momo kan wel stoppen met een OP schrijven.quote:Op maandag 22 april 2024 16:01 schreef NailQueen het volgende:
Stomme vraag maar zijn de eerste rehearsals nog steeds achter gesloten deuren?
Wel goed dat ze dit doen om ook de mentale gezondheid van de deelnemers te beschermen, gezien de pers en vooral fans nog fel kunnen zijn.quote:Op maandag 22 april 2024 16:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. En de tweede repetities ook. Is geen stomme vraag hoor!
De eerste repetitie waar pers bij mag zijn is op maandagmiddag, de dressrehearsal van semi1. Enkele uren later is dan de Juryshow al waar veel publiek alles al vast zien. Dus pers heeft eigenlijk amper nog veel 'voorsprong' qua zien!
En voor semi2 van Joost is de eerste repetitie met pers dus pas op de woensdagmiddag van de Juryshow van semi2!
En de meltdown bij Waylon. Ik was er hier niet bij maar kreeg de repetities wel mee.quote:Op maandag 22 april 2024 16:31 schreef Nexum het volgende:
[..]
Wel goed dat ze dit doen om ook de mentale gezondheid van de deelnemers te beschermen, gezien de pers en vooral fans nog fel kunnen zijn.
Maar ik zou wel liegen als ik zeg dat ik het wel mis toen we alles vanaf het begin meekregenFuego bijvoorbeeld toen Matt enzo dat voor de eerste keer zagen was echt een magisch moment. Nu is dat toch anders
Die deelnemers die collectief op het podium moesten vorig jaar, zodat de losers lekker goed in beeld kwamen?quote:Op maandag 22 april 2024 16:31 schreef Nexum het volgende:
[..]
Wel goed dat ze dit doen om ook de mentale gezondheid van de deelnemers te beschermen, gezien de pers en vooral fans nog fel kunnen zijn.
Ja die was er meestal al. Weet niet of ze die dit jaar geheim willen houden. Lijkt mij niet echt te doen. Groot deel valt al wel in te vullen door logica te gebruiken als ze gewoon de volgordes van de halve finales aanhouden. Misschien net de vraag of iemand aan het eind van dag 2 zitten of begin van dag 3 ofzo. Logica gebruikend voor Joost dan is zijn eerste repetitie op 1 mei en zijn tweede repetitie op 4 mei.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:16 schreef Mandy040986 het volgende:
Normaal gesproken was er toch allang een repetitie schema bekend, toch?
Zal wel met Israel en eventuele protesten en toestanden te maken hebben, vermoed ik.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja die was er meestal al. Weet niet of ze die dit jaar geheim willen houden. Lijkt mij niet echt te doen. Groot deel valt al wel in te vullen door logica te gebruiken als ze gewoon de volgordes van de halve finales aanhouden. Misschien net de vraag of iemand aan het eind van dag 2 zitten of begin van dag 3 ofzo. Logica gebruikend voor Joost dan is zijn eerste repetitie op 1 mei en zijn tweede repetitie op 4 mei.
Die is op 5 mei bij Malmo Live Congress and Concert Hall .quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:23 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Zal wel met Israel en eventuele protesten en toestanden te maken hebben, vermoed ik.
Over de turquoise carpet ook nog niets.
Oh, oke. Dat had ik gemist. Gelukkig gaat dat wel gewoon door.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Die is op 5 mei bij Malmo Live Congress and Concert Hall .
Zoiets denk ik ondertussen eigenlijk ook, want ze maken dit jaar sowieso heel weinig bekend. Ook over interval acts etc.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:23 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Zal wel met Israel en eventuele protesten en toestanden te maken hebben, vermoed ik.
Over de turquoise carpet ook nog niets.
Zorgt er toch voor dat ik minder enthousiast ben dit jaar. Ik heb nog helemaal niet het gevoel dat het zaterdag start.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zoiets denk ik ondertussen eigenlijk ook, want ze maken dit jaar sowieso heel weinig bekend. Ook over interval acts etc.
Heb ik ook wel een beetje, voelt alsof het ineens veel te snel gaat.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zorgt er toch voor dat ik minder enthousiast ben dit jaar. Ik heb nog helemaal niet het gevoel dat het zaterdag start.
Isral is daar ook niet bij trouwens, vanwege een herdenkingsdag.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:26 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Oh, oke. Dat had ik gemist. Gelukkig gaat dat wel gewoon door.
Voor de EBU telt alleen nog de zaterdagavondshow, waarbij zo veel mogelijk grote/West-Europese landen moeten meedoen, en bij voorkeur eentje van de BIG5 moet winnen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel een beetje, voelt alsof het ineens veel te snel gaat.
Als ze slim zijn plaatsen ze Nederland dus ergens achteraan in de running order, want als we het goed doen kijken er hier ineens miljoenen meer.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor de EBU telt alleen nog de zaterdagavondshow, waarbij zo veel mogelijk grote/West-Europese landen moeten meedoen, en bij voorkeur eentje van de BIG5 moet winnen.
Voor mijn gevoel hebben we pas net Sanremo achter de rugquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel een beetje, voelt alsof het ineens veel te snel gaat.
Kleinere kans dat Nederland dit jaar 1e helft trekt welquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als ze slim zijn plaatsen ze Nederland dus ergens achteraan in de running order, want als we het goed doen kijken er hier ineens miljoenen meer.
Zul je net zien.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Kleinere kans dat Nederland dit jaar 1e helft trekt wel
Dan wordt het in ieder geval een gezellig evenement zonder ongemakkelijk gedoe, gelukkig.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Isral is daar ook niet bij trouwens, vanwege een herdenkingsdag.
Dit voelt veel te snel alquote:
Oh nooo ik was vergeten dat ze bij de tweede repetities pas alles ‘s avonds delen in plaats van losse filmpjes de hele dag door.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:33 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Dit voelt veel te snel almaar zaterdag begint het natuurlijk.
Ben heel benieuwd of ze dan al wel meteen na de eerste repetitie per land dingen gaan delen als dat schema under wraps blijft of dat ze aan het einde in n keer alles doen?
Jij en ik weten allebei dat dat vetgedrukte straks alsnog zesentwintig keer gevraagd gaat worden.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:00 schreef Momo het volgende:
TL:DR
[success] De eerste rehearsal van Joost is 30 april 16:10-16:40. De tweede rehearsal van Joost is 3 mei 14:05-14:25.
Nee die zijn niet live te volgen of ook niet via de pers/hoofden. [/success]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst 3 CD Dries Roelvink CDs afluisteren dan krijg je daarna een geheime code.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:46 schreef Mandy040986 het volgende:
Maar kunnen we het ook ergens bekijken, Momo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Gierenquote:Op woensdag 24 april 2024 13:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Eerst 3 CD Dries Roelvink CDs afluisteren dan krijg je daarna een geheime code.
Zo irritant, je moet straks je info halen via tig verschillende kanalen.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:00 schreef Em31 het volgende:
De liveblog dit jaar via Reddit?
https://www.reddit.com/r/eurovision/s/qYlhHBhMfu
Eerste rehearsal beelden weer via TikTok.
Uhhh ja, als die mensonterende commentaren verdwijnen van de Eurovisie-site naar het onleesbare Reddit is dat nog een extra complicatie. Hopelijk staat het nog enigszins leesbaar onder elkaar, in plaats van dat je je een weg moet vinden door allerlei reacties op eerdere commentaren die een hogere score hebben.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo irritant, je moet straks je info halen via tig verschillende kanalen.
Precies. Onbegonnen werk.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Uhhh ja, als die mensonterende commentaren verdwijnen van de Eurovisie-site naar het onleesbare Reddit is dat nog een extra complicatie. Hopelijk staat het nog enigszins leesbaar onder elkaar, in plaats van dat je je een weg moet vinden door allerlei reacties op eerdere commentaren die een hogere score hebben.
Maar als ik het goed begrijp, hebben we nu:
1. Beelden via TikTok.
2. Eurovision-commentaren (mensonterend) via Reddit.
3. Commentaren van mensen die wel boeiend zijn op Twitter.
4. Gelekte beelden op YouTube.
5. Daar reageren wij dan weer op hier op FOK.
Dat klinkt wel vrij uitnodigend voor een leek om eens lekker te gaan volgen allemaal.
Ooeehhhquote:
quote:
Ik denk alledrie? Reddit voor de hype tekstjes, eurovision voor de foto’s and tiktok 5 uur later voor de filmpjes?quote:Op zaterdag 27 april 2024 08:54 schreef Greys het volgende:
Waar moesten we nou vandaag kijken voor updates/blog over eerste repetities?
Reddit?
Tiktok?
Eurovision site?
Wat een bende.quote:Op zaterdag 27 april 2024 09:02 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Ik denk alledrie? Reddit voor de hype tekstjes, eurovision voor de foto’s and tiktok 5 uur later voor de filmpjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |