Ja ik heb ook zo'n bonenmachine.... lekkerder kan je de koffie niet krijgen...quote:Op maandag 22 april 2024 14:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de thee. Bonen malen en daar koffie van zetten.. heerlijk
Ik vind Australië eigenijk wel 1 van de leukste...quote:Op maandag 22 april 2024 14:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Eerder volgde ik dat ook maar de laatste twee seizoenen niet meer gekeken. Ik ben meestal dat soort programma’s heel snel weer zat.
O jee nog meer RLSsen,quote:Op maandag 22 april 2024 17:24 schreef spapaars het volgende:
Net5 krijgt een stevige upgrade. Met nieuwe accenten wil zenderbaas Bastiaan van Dalen de voorheen op vrouwen gerichte televisiezender weer smoel geven. ‘We gaan voor duidelijkheid: hoofdzakelijk realityprogramma’s met gewone mensen.’
“Het omslagpunt kwam toen we zagen dat Big Brother op concurrent RTL5 veel beter scoorde dan verwacht. Hetzelfde geldt voor Een jaar van je leven en De bondgenoten van ons vlaggenschip SBS6. Nederlandse reality dus.”
Stouterd...quote:Op maandag 22 april 2024 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch, mijn kant wel die van hem heeft hij allemaal weggeveegd
Maar twee weken geleden toen het regende had ik er ook al wat gestrooid
Je gaat het nog drukker krijgen.quote:
Moet maar zien of het allemaal gestreamd gaat worden.quote:
Er mag van mji best wel een pauze tussen door zijn. Maanden achter elkaar ga ik toch niet doen.quote:
Zal na de zomer zijn, dus je kan even wat bijkomen van al dat cos-geweld.quote:Op maandag 22 april 2024 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er mag van mji best wel een pauze tussen door zijn. Maanden achter elkaar ga ik toch niet doen.
SBS9 is sinds kort Viaplay TV geworden. Zou me niets verbazen als eventuele Talpa-RLS' met streams in de toekomst dan via Viaplay (dus wéér een ander abo nodig) bekeken moeten worden.quote:Op maandag 22 april 2024 17:24 schreef spapaars het volgende:
Net5 krijgt een stevige upgrade. Met nieuwe accenten wil zenderbaas Bastiaan van Dalen de voorheen op vrouwen gerichte televisiezender weer smoel geven. ‘We gaan voor duidelijkheid: hoofdzakelijk realityprogramma’s met gewone mensen.’
“Het omslagpunt kwam toen we zagen dat Big Brother op concurrent RTL5 veel beter scoorde dan verwacht. Hetzelfde geldt voor Een jaar van je leven en De bondgenoten van ons vlaggenschip SBS6. Nederlandse reality dus.”
Ja voor jou snap ik dat wel, dat wordt dan teveel van het goede..quote:Op maandag 22 april 2024 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er mag van mji best wel een pauze tussen door zijn. Maanden achter elkaar ga ik toch niet doen.
Daar ben ik al van bijgekomen. Ik vind een RLS per jaar van 3 maanden persoonlijk wel genoeg.quote:Op maandag 22 april 2024 17:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal na de zomer zijn, dus je kan even wat bijkomen van al dat cos-geweld.
Dat zou balen zijn, heb voor de F1 ook geen viaplay genomenquote:Op maandag 22 april 2024 17:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
SBS9 is sinds kort Viaplay TV geworden. Zou me niets verbazen als eventuele Talpa-RLS' met streams in de toekomst dan via Viaplay (dus wéér een ander abo nodig) bekeken moeten worden.
Niet echt voor het modden hoor. Maar merk toch wel dat ik dan meer bij de laptop zit dan ik eigenlijk wil.quote:Op maandag 22 april 2024 17:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja voor jou snap ik dat wel, dat wordt dan teveel van het goede..
Neuh dat sowieso niet, keek dat toch al Engelstalig, ook toen het nog bij Ziggo zat. Denk ook niet dat ik dat ga doen voor een RLS. Vind het wel mooi zoquote:Op maandag 22 april 2024 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou balen zijn, heb voor de F1 ook geen viaplay genomen
Ik denk ook niet dat ik dat ga doen. Straks moet je alle streamings diensten nemen als je iets wil zien.quote:Op maandag 22 april 2024 17:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Neuh dat sowieso niet, keek dat toch al Engelstalig, ook toen het nog bij Ziggo zat. Denk ook niet dat ik dat ga doen voor een RLS. Vind het wel mooi zo
Ja 'vroegah' had je 1 pakket met een aantal zenders voor een vast bedrag.quote:Op maandag 22 april 2024 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik dat ga doen. Straks moet je alle streamings diensten nemen als je iets wil zien.
Ja dat snap ik heel goed...quote:Op maandag 22 april 2024 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet echt voor het modden hoor. Maar merk toch wel dat ik dan meer bij de laptop zit dan ik eigenlijk wil.
Ja ze komen als paddestoelen de grond uit al die extra streamingsdienstenquote:Op maandag 22 april 2024 17:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja 'vroegah' had je 1 pakket met een aantal zenders voor een vast bedrag.
Nu heb je tig 'zenders' met elk een eigen tarief.
Ja maar als er een nieuwe RLS komt neem ik um toch...quote:Op maandag 22 april 2024 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze komen als paddestoelen de grond uit al die extra streamingsdiensten
Zeker weten?quote:Op maandag 22 april 2024 18:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maar als er een nieuwe RLS komt neem ik um toch...
Dat zou toch echt top zijnquote:Op maandag 22 april 2024 17:24 schreef spapaars het volgende:
Maar we weten nog van niets, en/of het überhaupt via Viaplay zal plaatsvinden is dus afwachten.quote:Op maandag 22 april 2024 18:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker weten?
"Let op dat vanaf 22 mei 2024 de prijs van uw Viaplay abonnement zal stijgen van ¤15,99/maand naar ¤17,99/maand."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |