Morgenquote:
Dan doe je niet de verwarming aan?quote:Op zondag 21 april 2024 09:12 schreef Troel het volgende:
Ja, lente graag. Vooral de temperaturen.
Gisteren zat ik gewoon te rillen ondanks dat ik echt wel gewoon fatsoenlijk gekleed was.
De verwarming gaat nooit boven de 20. Ik kruip dan liever onder een dekentje. Maar desondanks. Had het de hele dag koud.quote:
Koud met 20 graden, ben je onlangs veel afgevallen of misschien heel erg moe?quote:Op zondag 21 april 2024 09:34 schreef Troel het volgende:
[..]
De verwarming gaat nooit boven de 20. Ik kruip dan liever onder een dekentje. Maar desondanks. Had het de hele dag koud.
Erg moequote:Op zondag 21 april 2024 11:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Koud met 20 graden, ben je onlangs veel afgevallen of misschien heel erg moe?
Bijna bekerfinalequote:
quote:Op zondag 21 april 2024 17:42 schreef tonja het volgende:
@:TT
"Ik vind trouwens die hele lente maar een obsceen jaargetijde, met die bloemen die maar schaamteloos opengaan zodat je in die kelken kan kijken, dan zie je die vieze meeldraden en stamper zo open en bloot hangen! Nou, ik heb hier niet om gevraagd, laat ze die viezigheid voor zichzelf houden!"
Wim de Bie, Leraar Duits.
Ah dan is het daardoor waarschijnlijk.quote:
Gewoon klaar een keer, definitief staken. Beide partijen winnen geen prijs.quote:
Zo jammer dat er altijd een paar tussen zitten die de boel moeten verziekenquote:
Kijkquote:Op zondag 21 april 2024 19:01 schreef pullup het volgende:
Geen 3 zoals voorspeld maar 4 NK titels dus dat was succesvol vandaag
En Ajax dan ook niet ?quote:Op zondag 21 april 2024 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon klaar een keer, definitief staken. Beide partijen winnen geen prijs.
Goed bezig dusquote:Op zondag 21 april 2024 19:01 schreef pullup het volgende:
Geen 3 zoals voorspeld maar 4 NK titels dus dat was succesvol vandaag
Als je niet meedoet kan je ook geen punten krijgen zou de wijsgeer Johan zeggenquote:
Johan zegt niet meer zoveel de laatste tijdquote:Op zondag 21 april 2024 19:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je niet meedoet kan je ook geen punten krijgen zou de wijsgeer Johan zeggen
Krijg jij eigenlijk extra bloemen ofzo als ze goud winnen?quote:Op zondag 21 april 2024 19:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je niet meedoet kan je ook geen punten krijgen zou de wijsgeer Johan zeggen
Vrijwel nooit, alleen bij een WKquote:Op zondag 21 april 2024 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krijg jij eigenlijk extra bloemen ofzo als ze goud winnen?
Huppiehuphup NECquote:Op zondag 21 april 2024 19:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dit gaat gewoon door en NEC gaat gewoon winnen
Dat welquote:
Ze zijn weer gestaakt. Formeel is het nu klaarquote:Op zondag 21 april 2024 19:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dit gaat gewoon door en NEC gaat gewoon winnen
quote:Op zondag 21 april 2024 19:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zijn weer gestaakt. Formeel is het nu klaar
Dan is Ajax vrij dom geweest dit seizoen,quote:Op zondag 21 april 2024 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Als Feyenoord niet wint is er geen Europeesch voetbal voor Ajax
Zo wint NEC nooit natuurlijkquote:
Snel Engels typen mensen, de vijand leest mee geloof ikquote:
En moeten die winnen?quote:Op zondag 21 april 2024 19:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo wint NEC nooit natuurlijk
Maar ik lees dat het al weer hervat is
Dat is van secundair belangquote:
Goh, je verwacht het niet bij deze teamsquote:
quote:Op zondag 21 april 2024 19:54 schreef pullup het volgende:
Ik vond het niet zo heel erg wat hij deed![]()
Maar wel goed voor de spanning
quote:Op zondag 21 april 2024 19:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zelfs NEC'ers troosten hem... Fijne mannen zijn dat toch.
Precies!quote:Op zondag 21 april 2024 19:57 schreef pullup het volgende:
Ze hebben PRIJSVRIJ op hun rug.
Houd dat in dat ze niets gaan winnen zeker
Mooi is het niet nee..quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ja klopt, maar ze staan met 1-0 voor, dus dat komt wel goedquote:Op zondag 21 april 2024 20:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mooi is het niet nee..
Maar ze verdienen het wel om te winnen
quote:
quote:Op zondag 21 april 2024 20:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ze staan met 1-0 voor, dus dat komt wel goed
quote:Op zondag 21 april 2024 20:08 schreef mazaru het volgende:
Maar voor wie je ook bent, het is gewoon een oerlelijke wedstrijd
quote:Op zondag 21 april 2024 20:08 schreef mazaru het volgende:
Maar voor wie je ook bent, het is gewoon een oerlelijke wedstrijd
Als ze verliezen drink ik een biertje extraquote:
Bij zo'n wedstrijd wil je toch geen verlenging?quote:Op zondag 21 april 2024 20:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kom op mannen, het kan nog !!!
Het kan wel een kutwedstrijd zijn..maar wel een kutwedstrijd die ik wil winnen !quote:Op zondag 21 april 2024 20:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij zo'n wedstrijd wil je toch geen verlenging?
Wordt krap..quote:Op zondag 21 april 2024 20:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kom op mannen, het kan nog !!!
Ik denk dat ie bedoelde dat er nog 2 in gingenquote:Op zondag 21 april 2024 20:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij zo'n wedstrijd wil je toch geen verlenging?
quote:Op zondag 21 april 2024 20:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bedoelde dat er nog 2 in gingen
quote:Op zondag 21 april 2024 20:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bedoelde dat er nog 2 in gingen
Nou, ze zijn toch ver gekomen? Ze mogen best wel trots zijn hoor.quote:Op zondag 21 april 2024 20:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jammer dit... Nijmegen kon dit wel ff gebruiken...
Waarom kon Nijmegen dit gebruiken?quote:Op zondag 21 april 2024 20:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jammer dit... Nijmegen kon dit wel ff gebruiken...
Proost!quote:Op zondag 21 april 2024 20:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Neemt bij uitzondering een glas rum zònder koffie...
Jawel.,..maar ze hebben letterlijk nog nooooit iets gewonnen... het was gewoon tijd een keer..quote:Op zondag 21 april 2024 20:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, ze zijn toch ver gekomen? Ze mogen best wel trots zijn hoor.
quote:
quote:Op zondag 21 april 2024 20:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jawel.,..maar ze hebben letterlijk nog nooooit iets gewonnen... het was gewoon tijd een keer..
Ja dat is sneu, maar volgend jaar beter. De aanhouder wint.quote:Op zondag 21 april 2024 20:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jawel.,..maar ze hebben letterlijk nog nooooit iets gewonnen... het was gewoon tijd een keer..
Dan moeten ze beter hun best doen hequote:
-7quote:Op zondag 21 april 2024 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moeten ze beter hun best doen he
Ja wat? Ze moeten het echt zelf winnen.quote:
Je kunt wel gelijk hebben.. maar er zijn momenten dat een mens dat even niet wil horen.quote:Op zondag 21 april 2024 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja wat? Ze moeten het echt zelf winnen.
En hebben echt geen slecht team dit jaar. Dus beter hun best doen.
En altijd Schöne laten spelen
Relax foto voor jou danquote:Op zondag 21 april 2024 20:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je kunt wel gelijk hebben.. maar er zijn momenten dat een mens dat even niet wil horen.
Die zijn gemaakt voor deze bekerfinalequote:Op zondag 21 april 2024 20:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hoezo heeft Feijenoord sjaaltjes in groen zwart ?
Ah op die fietsquote:Op zondag 21 april 2024 20:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zijn gemaakt voor deze bekerfinale
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op zondag 21 april 2024 20:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Doe dat wel iets stroomafwaarts van hier jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op zondag 21 april 2024 20:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Te laat nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Oops... het is nu ongeveer bij Batenburgquote:Op zondag 21 april 2024 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe dat wel iets stroomafwaarts van hier ja
Zo werkt dat wel vanuit Nijmegen hequote:Op zondag 21 april 2024 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe dat wel iets stroomafwaarts van hier ja
Geen idee waar dat isquote:Op zondag 21 april 2024 20:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oops... het is nu ongeveer bij Batenburg
Een mooi klopje op de schouder van de burgemeesterquote:Op zondag 21 april 2024 20:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nu ben ik niet zo van het voetbal normaal...
Bekerwinnaars gaan Europees toch ? Is er voor de tweede ook nog wat ??
quote:Op zondag 21 april 2024 20:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Een mooi klopje op de schouder van de burgemeester
Nee, die krijgen niets meer.quote:Op zondag 21 april 2024 20:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nu ben ik niet zo van het voetbal normaal...
Bekerwinnaars gaan Europees toch ? Is er voor de tweede ook nog wat ??
Jullie hadden vorige week slaapmiddel moeten dumpen om te kunnen winnen. Waren ze nog slomer geworden stroomafwaartsquote:
Jaaaquote:Op zondag 21 april 2024 20:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Jullie hadden vorige week slaapmiddel moeten dumpen om te kunnen winnen. Waren ze nog slomer geworden stroomafwaarts
Ok zit ook wat inquote:Op zondag 21 april 2024 20:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jaaa
Maarja.. ik wilde eigenlijk eerlijk winnen!
Maarja.. had ik dit geweten...
Nu zijn ze iig morgen bij de huldiging ziek.... GIF komt volgens mijn berekeningen om 10:00 uur aan in Rotterdamquote:
Mazaru kan nog op tijd Spa blauw inslaanquote:Op zondag 21 april 2024 20:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu zijn ze iig morgen bij de huldiging ziek.... GIF komt volgens mijn berekeningen om 10:00 uur aan in Rotterdam
Fair enough, die gun ik het welquote:Op zondag 21 april 2024 20:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Mazaru kan nog op tijs Spa blauw inslaan
Las net onder in beeld dat Fijenoord om 10:15 morgen gehuldigd word,quote:
Rellen voor gevorderden telt zeker niet?quote:Op zondag 21 april 2024 20:43 schreef pullup het volgende:
Heeft MVV ooit al een een cuppie gewonnen marc?
Met vuurwerk ?quote:Op zondag 21 april 2024 20:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Las net onder in beeld dat Fijenoord om 10:15 morgen gehuldigd word,
Nee en alles van voordat de Kanninefaten binnenvielen ook nietquote:Op zondag 21 april 2024 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rellen voor gevorderden telt zeker niet?
Dan neequote:Op zondag 21 april 2024 20:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee en alles van voordat de Kanninefaten binnenvielen ook niet
Tssss ..zo'n inwrijverquote:
quote:Op zondag 21 april 2024 21:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tssss ..zo'n inwrijver![]()
Tuurlijk wel.. Mooi staaltje morele support.
Nooit van de RET gehoord zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:
Wat is er aan de hand met die vulkaan ineens:?quote:
Niets , maar Isak zit live te streamenquote:Op zondag 21 april 2024 21:43 schreef pullup het volgende:
[..]
[..]
Wat is er aan de hand met die vulkaan ineens:?
Ok maar wel een ander beeld dan ik gewend benquote:
Dit is een opname van boven van waar de lava door een tube de krater verlaatquote:Op zondag 21 april 2024 21:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok maar wel een ander beeld dan ik gewend ben
Goedemorgenquote:
quote:Op maandag 22 april 2024 12:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe een panda dat zou doen.
quote:Op maandag 22 april 2024 12:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En een panda die dit net heeft geprobeerdquote:Op maandag 22 april 2024 12:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wauw, mooi!quote:
Die is nog steeds geschorst ..quote:Op maandag 22 april 2024 14:19 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)ij-borussia-dortmund
Missie volbracht en weer terug marc
Ow das minder danquote:
Goedenavondquote:
Is je omgeving koud of ben jij koud?quote:Op maandag 22 april 2024 15:15 schreef Troel het volgende:
Goed geslapen vannacht, maar nog steeds zooooo koud. Denk dat ik zo een middagdutje ga doen in de hoop dat het wat warmer wordt.
Daar hoort wel paprika in jaquote:
Ja, dit is herkenbaarquote:
Was top, morgen maak ik van de rest weer wat met noedels er inquote:Op maandag 22 april 2024 20:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar hoort wel paprika in jaHopelijk heeft het gesmaakt
Maar even lekker bijkomen danquote:Op maandag 22 april 2024 19:59 schreef sigme het volgende:
Vermoeiende maandag met veel overleg. Wel nuttig, daar niet van. Maar ik word zo moe van mensen.
We vergeven het jequote:
Goed ideequote:Op maandag 22 april 2024 20:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Was top, morgen maak ik van de rest weer wat met noedels er in
Komen ze nog terug dan ? Of is eenmaalk weg ook echt foetsie?quote:Op maandag 22 april 2024 20:22 schreef engine het volgende:
Eerste van de drie jonge bosuilen heeft de kast al verlaten. De volgende durft nog net niet
[ afbeelding ]
Eigenlijk komen ze daarna niet meer terug in beeld. Ze kunnen nog niet vliegen maar gaan daarna verder op takken van bomen in de buurt.quote:Op maandag 22 april 2024 20:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Komen ze nog terug dan ? Of is eenmaalk weg ook echt foetsie?
Wat gaaf. Een paar jaar terug hadden we zelf de uilenkast ook gevuld. Ik ga even een fotootje opsnorren.quote:Op maandag 22 april 2024 20:22 schreef engine het volgende:
Eerste van de drie jonge bosuilen heeft de kast al verlaten. De volgende durft nog net niet
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Over lekker eten gesproken: culinaire aanbieding voor de fijnproever.quote:Op maandag 22 april 2024 20:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar hoort wel paprika in jaHopelijk heeft het gesmaakt
Ik wil mijzelf geen eetbarbaar noemen, maar de Na staat me wel aan. Voor de rest moet je vooral van de zee houdenquote:Op maandag 22 april 2024 20:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Over lekker eten gesproken: culinaire aanbieding voor de fijnproever.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 april 2024 20:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Wat gaaf. Een paar jaar terug hadden we zelf de uilenkast ook gevuld. Ik ga even een fotootje opsnorren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We hadden er toen twee, de tweede was een stuk kleiner en heeft het niet overleefd.Superlief zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Dat is een goed zeemenuquote:Op maandag 22 april 2024 20:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, het was ook echt leuk dat ik het uiltje even vast mocht houden. Lekker zacht. Ik heb geen idee hoe het nu met het uiltje gaat overigens. We hebben een actieve uilenwerkgroep en elk jaar controleren ze de uilenkasten in de omgeving.quote:
Ik word ook alleen echt blij van het nagerecht eigenlijkquote:Op maandag 22 april 2024 20:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik wil mijzelf geen eetbarbaar noemen, maar de Na staat me wel aan. Voor de rest moet je vooral van de zee houden
Niets mis mee tochquote:Op maandag 22 april 2024 14:19 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)ij-borussia-dortmund
Missie volbracht en weer terug marc
Nee fijn dat ie weg isquote:
Leuke foto'squote:Op maandag 22 april 2024 20:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, het was ook echt leuk dat ik het uiltje even vast mocht houden. Lekker zacht. Ik heb geen idee hoe het nu met het uiltje gaat overigens. We hebben een actieve uilenwerkgroep en elk jaar controleren ze de uilenkasten in de omgeving.
[..]
Wat gaaf. Een paar jaar terug hadden we zelf de uilenkast ook gevuld. Ik ga even een fotootje opsnorren.
We hadden er toen twee, de tweede was een stuk kleiner en heeft het niet overleefd.Als ik een uil zie moet ik altijd weer terugdenken aan de good old nl.discussiegroepen in de usenettijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er heerste een ware strijd tussen twee grote groepen over de juiste uitspraak van de uil van Jean Dulieu.
De ene helft hield het op Oehoeboeroe, terwijl de andere helt persisteerde in Oeroeboeroe.
In die langslepende polemieken maakten ze elkaar volledig voor rotte vis uit, overigens wel met beschaafde bewoordingen, want hoe gek het ook leek, de meesten waren hoogopgeleiden, tot professoren en hoogleraren aan toe.
Wel kon het nogal irritant worden als zo'n flame ontstond in nieuwsgroepen waarin het way-offtopic was, zoals nl.auto, nl.culinair of nl.politiek.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Ja, en voor die prijs!quote:
Ik heb altijd Oehoeboeroe gezegdquote:Op maandag 22 april 2024 21:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ik een uil zie moet ik altijd weer terugdenken aan de good old nl.discussiegroepen in de usenettijd.
Er heerste een ware strijd tussen twee grote groepen over de juiste uitspraak van de uil van Jean Dulieu.
De ene helft hield het op Oehoeboeroe, terwijl de andere helt persisteerde in Oeroeboeroe.
In die langslepende polemieken maakten ze elkaar volledig voor rotte vis uit, overigens wel met beschaafde bewoordingen, want hoe gek het ook leek, de meesten waren hoogopgeleiden, tot professoren en hoogleraren aan toe.
Wel kon het nogal irritant worden als zo'n flame ontstond in nieuwsgroepen waarin het way-offtopic was, zoals nl.auto, nl.culinair of nl.politiek.
En dat is ook goedquote:
quote:
Des te leuker om toch vol te houden dat het iets anders isquote:Op maandag 22 april 2024 21:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En dat is ook goed
De Oeroeboeristen wisten dat volgens mij ook dondersgoed.
Dit is de website van een van de aanstichters: prof.dr. Kees van den Doel.quote:Op maandag 22 april 2024 21:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Des te leuker om toch vol te houden dat het iets anders is
OMFGquote:Op maandag 22 april 2024 21:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit is de website van een van de aanstichters: prof.dr. Kees van den Doel.
https://persianney.com/oeroeboeroe/
Ah wat liefquote:Op maandag 22 april 2024 20:22 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We hadden er toen twee, de tweede was een stuk kleiner en heeft het niet overleefd.Wat een leuke foto's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Dit moet ik mijn vader laten zien, die is gek op alles wat uit de zee komtquote:Op maandag 22 april 2024 20:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
U sure?quote:Op maandag 22 april 2024 21:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit moet ik mijn vader laten zien, die is gek op alles wat uit de zee komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op maandag 22 april 2024 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
U sure?
Mijn vader lust veel, maar nee....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat hij dit hapje aan zich voorbij zal laten gaan
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Dit weet je of dit denk je?quote:Op maandag 22 april 2024 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn vader lust veel, maar nee....Denk dat hij dit hapje aan zich voorbij zal laten gaan
Oh ..lukte het wel.. ik zag plots een andere postquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2024 06:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh ..lukte het wel.. ik zag plots een andere post
Anyway: Goodnorning
Bijzondere kuifquote:
quote:Op maandag 22 april 2024 21:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit is de website van een van de aanstichters: prof.dr. Kees van den Doel.
https://persianney.com/oeroeboeroe/
Nice as alwaysquote:Op dinsdag 23 april 2024 08:34 schreef tonja het volgende:
Môgge!
Internet vriendin en ik hebben dit gedaan. De vriendin de video en ik de muziek.
Maar ik heb vannacht ook gewoon een lekkere pyjama aan gehad en een fleecedeken over mijn dekbed gelegd, zodat ik zeker wist dat ik het niet koud zou krijgenquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:31 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat terwijl het gevroren heeft vannacht
Hier stond dan ook lekker de verwarming aan gisterenquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:31 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat terwijl het gevroren heeft vannacht
gewoon een dekentje was genoegquote:Op dinsdag 23 april 2024 11:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier stond dan ook lekker de verwarming aan gisteren
Tja, hoe stom kun je zijn?quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:15 schreef marcb1974 het volgende:
Darwin strikes again
oh, en vulkaantjes
https://www.hln.be/buiten(...)ar-beneden~ae0fe9f1/
En voor zo iemand mogen reddingswerkers zichzelf in gevaar brengen…quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:15 schreef marcb1974 het volgende:
Darwin strikes again
oh, en vulkaantjes
Wat domquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:15 schreef marcb1974 het volgende:
Darwin strikes again
oh, en vulkaantjes
Wat mooi!quote:Op dinsdag 23 april 2024 08:34 schreef tonja het volgende:
Môgge!
Internet vriendin en ik hebben dit gedaan. De vriendin de video en ik de muziek.
Wat had je uitgehaald?quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kreeg plots dit:![]()
[ afbeelding ]
Je weet toch wel dat dat niet mag!quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik quote @:Tonja
Had ik ook niet moeten doen...
Sorry...quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat dat niet mag!
Wa hedde gedoan?quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Doeiquote:Op dinsdag 23 april 2024 17:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |