Morgenquote:
Dan doe je niet de verwarming aan?quote:Op zondag 21 april 2024 09:12 schreef Troel het volgende:
Ja, lente graag. Vooral de temperaturen.
Gisteren zat ik gewoon te rillen ondanks dat ik echt wel gewoon fatsoenlijk gekleed was.
De verwarming gaat nooit boven de 20. Ik kruip dan liever onder een dekentje. Maar desondanks. Had het de hele dag koud.quote:
Koud met 20 graden, ben je onlangs veel afgevallen of misschien heel erg moe?quote:Op zondag 21 april 2024 09:34 schreef Troel het volgende:
[..]
De verwarming gaat nooit boven de 20. Ik kruip dan liever onder een dekentje. Maar desondanks. Had het de hele dag koud.
Erg moequote:Op zondag 21 april 2024 11:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Koud met 20 graden, ben je onlangs veel afgevallen of misschien heel erg moe?
Bijna bekerfinalequote:
quote:Op zondag 21 april 2024 17:42 schreef tonja het volgende:
@:TT
"Ik vind trouwens die hele lente maar een obsceen jaargetijde, met die bloemen die maar schaamteloos opengaan zodat je in die kelken kan kijken, dan zie je die vieze meeldraden en stamper zo open en bloot hangen! Nou, ik heb hier niet om gevraagd, laat ze die viezigheid voor zichzelf houden!"
Wim de Bie, Leraar Duits.
Ah dan is het daardoor waarschijnlijk.quote:
Gewoon klaar een keer, definitief staken. Beide partijen winnen geen prijs.quote:
Zo jammer dat er altijd een paar tussen zitten die de boel moeten verziekenquote:
Kijkquote:Op zondag 21 april 2024 19:01 schreef pullup het volgende:
Geen 3 zoals voorspeld maar 4 NK titels dus dat was succesvol vandaag
En Ajax dan ook niet ?quote:Op zondag 21 april 2024 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon klaar een keer, definitief staken. Beide partijen winnen geen prijs.
Goed bezig dusquote:Op zondag 21 april 2024 19:01 schreef pullup het volgende:
Geen 3 zoals voorspeld maar 4 NK titels dus dat was succesvol vandaag
Als je niet meedoet kan je ook geen punten krijgen zou de wijsgeer Johan zeggenquote:
Johan zegt niet meer zoveel de laatste tijdquote:Op zondag 21 april 2024 19:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je niet meedoet kan je ook geen punten krijgen zou de wijsgeer Johan zeggen
Krijg jij eigenlijk extra bloemen ofzo als ze goud winnen?quote:Op zondag 21 april 2024 19:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je niet meedoet kan je ook geen punten krijgen zou de wijsgeer Johan zeggen
Vrijwel nooit, alleen bij een WKquote:Op zondag 21 april 2024 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krijg jij eigenlijk extra bloemen ofzo als ze goud winnen?
Huppiehuphup NECquote:Op zondag 21 april 2024 19:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dit gaat gewoon door en NEC gaat gewoon winnen
Dat welquote:
Ze zijn weer gestaakt. Formeel is het nu klaarquote:Op zondag 21 april 2024 19:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dit gaat gewoon door en NEC gaat gewoon winnen
quote:Op zondag 21 april 2024 19:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zijn weer gestaakt. Formeel is het nu klaar
Dan is Ajax vrij dom geweest dit seizoen,quote:Op zondag 21 april 2024 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Als Feyenoord niet wint is er geen Europeesch voetbal voor Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |