Gezien het manifest van Anders Breivik vind ik de uitspraak van Timmermans niet heel gek.quote:Op zondag 21 april 2024 02:19 schreef Duveldrinker het volgende:
Gezien hij al decennialang wordt bedreigd en inderdaad de moord op Fortuyn vind ik dit geen hele gekke tweet.
Mijn geheugen laat me misschien een beetje in de steek, maar volgens mij was Melkert vooral heel erg zuur na het verlies van de gemeenteraad.quote:Op zondag 21 april 2024 09:51 schreef Scorpie het volgende:
Melkert zijn retoriek ten opzichte van Fortuyn was minder haatdragend dan wat klimaatfacist Timmermans nu uitkraamt.
Volgens mij doet Biden het primaquote:Op zondag 21 april 2024 09:59 schreef Harmankardon het volgende:
We gaan steeds meer de kant van de VS op met twee kampen die alleen maar goed zijn in elkaar bestoken, maar een land besturen ho maar.
Wat een bullshit! Hij wil hooguit bevorderen dat er minder hierheen komen of meer, vrijwillig, vertrekken.quote:
Ja hoor Gia, Geert is veroordeeld om zijn uitspraken waarin hij wil bevorderen dat er minder Marokkanen naar Nederland komen.quote:Op zondag 21 april 2024 10:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat een bullshit! Hij wil hooguit bevorderen dat er minder hierheen komen of meer, vrijwillig, vertrekken.
Daar zijn dan ook opiniepolls voor. Zie bijvoorbeeld:quote:Op zondag 21 april 2024 09:52 schreef Sweet_Jane het volgende:
[..]
Oh huh, ik heb het vakje op het stembiljet even gemist waar je kon invullen met wie je gekozen partij wel en niet in zee moet gaan.
Volgens mij blijkt uit diverse polls dat lang niet alle VVD’ers en NSC’ers met de PVV willen regeren.
quote:Maar de kiezers van de VVD (84 procent) en NSC (87 procent) vinden het prima als hun partijen in een coalitie stappen met de PVV. Sterker nog: dit is voor een flinke meerderheid van die kiezers de voorkeurscoalitie. Tweederde van de VVD-kiezers (65 procent) zegt het zelfs geen probleem te vinden als Wilders premier wordt in een kabinet met de VVD.
Bron
Dit zeg ik dan ook helemaal niet, lees mijn post eens goed. Ik stelde dat de kiezers van drie partijen, die een coalitie leken te kunnen vormen met de PVV, dit wel zien zitten.quote:Op zondag 21 april 2024 09:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het schept geen vertekend beeld.
Driekwart heeft niet op die partij gestemd. En dat de kiezers van andere rechtse partijen er allen iets mee te maken willen hebben zuig je uit je duim.
Lekker locked-in je bekrompen wereldje 😄😄quote:Op zondag 21 april 2024 10:02 schreef Strijder_ het volgende:
Enige dat links kan is aanzetten tot haat.
De staatskas en pensioenpotjes leegroven. De Nederlander kapot maken. En politici letterlijk vermoorden, getuige Pim Fortuin.
Ja precies links wil hele bevolkingsgroepen het land uit flikkerenquote:Op zondag 21 april 2024 10:02 schreef Strijder_ het volgende:
De staatskas en pensioenpotjes leegroven. De Nederlander kapot maken. En politici letterlijk vermoorden, getuige Pim Fortuin.
Want jij denkt dat hij daarmee bedoelde om ze uit te moorden of te deporteren? Dat is wat je er zelf van maakt.quote:Op zondag 21 april 2024 10:01 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja hoor Gia, Geert is veroordeeld om zijn uitspraken waarin hij wil bevorderen dat er minder Marokkanen naar Nederland komen.
Domme kut
En sinds de moord op Fortuin worden politici, en dan zeker radicaal rechtse politici, bij bosjes om zeep geholpen in dit land ja.quote:Op zondag 21 april 2024 10:02 schreef Strijder_ het volgende:
Al haalt Wilders 70 zetels dan wordt het nog niks. En dat ziet hij zelf ook wel in anders reageerde hij niet zo bang op een uitspraak van Timmermans.quote:Op zondag 21 april 2024 10:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Want jij denkt dat hij daarmee bedoelde om ze uit te moorden of te deporteren? Dat is wat je er zelf van maakt.
En dat kun je bij deze uitspraken van kabouter Plop ook doen. Want stel er komen nieuwe verkiezingen, Wilders haalt 50 zetels en heeft NSC niet nodig. Er komt een rechtse coalitie....
Wat doet Timmerfrans dan om te zorgen dat Wilders niet aan de macht komt?
Hoe ver wil hij gaan?
Als je de een veroordeelt op wat he erin kunt lezen, moet je dat andersom ook doen.
Dat is de wappie-wereld waarin ze leven. Hoewel ik geloof dat Wilders zijn spuitje wel heeft gehad.quote:Op zondag 21 april 2024 09:36 schreef Sweet_Jane het volgende:
Tja het echte probleem is dat extreem-rechtsen in een andere wereld leven. Als een normale politicus zoiets zegt, weet ik dat ik er achteraan kan denken “binnen de grenzen van de democratische rechtsstaat.” We zijn helaas op een punt aangekomen dat voor bepaalde personen en partijen die aanvulling blijkbaar geen vanzelfsprekendheid meer is. Dat levert dan helaas zo’n spraakverwarring op. Pijnlijk wel dat het al zover gekomen is.
Goed punt, de AOW is inderdaad ingevoerd door de uiterste rechtse Drees.quote:Op zondag 21 april 2024 10:02 schreef Strijder_ het volgende:
Demonisatie!quote:Op zondag 21 april 2024 10:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Want jij denkt dat hij daarmee bedoelde om ze uit te moorden of te deporteren? Dat is wat je er zelf van maakt.
En dat kun je bij deze uitspraken van kabouter Plop ook doen. Want stel er komen nieuwe verkiezingen, Wilders haalt 50 zetels en heeft NSC niet nodig. Er komt een rechtse coalitie....
Wat doet Timmerfrans dan om te zorgen dat Wilders niet aan de macht komt?
Hoe ver wil hij gaan?
Als je de een veroordeelt op wat he erin kunt lezen, moet je dat andersom ook doen.
Oh, want alleen dat is erg! Een politicus laten vermoorden is niet erg?quote:Op zondag 21 april 2024 10:09 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja precies links wil hele bevolkingsgroepen het land uit flikkeren
Ik hoop dat de moddereters er alles aan doen om dit in toom te houdenquote:Op zondag 21 april 2024 10:09 schreef ems. het volgende:
Fophef.
Wel dijenkletsen om al die emoties in dit topic te zien.
Wie heeft welke politicus laten vermoorden dan?quote:Op zondag 21 april 2024 10:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Oh, want alleen dat is erg! Een politicus laten vermoorden is niet erg?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |