Ook.quote:Op zondag 21 april 2024 08:41 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Grappig dat jij dit zo ziet. Ik zie een Kabouter Plop die naar strohalmen grijpt, omdat zijn 'slimme' politieke coalitie een complete afgang lijkt te worden.
Alsof die anderen niet hetzelfde doen...quote:Op zondag 21 april 2024 01:59 schreef koffiekoekjes het volgende:
Geert springt weer in de slachtofferrol
Smerige plucheplakker
Fixed.quote:Op zondag 21 april 2024 08:42 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ook.
Maar deze regels uit die speech politiek in het algemeen interesseert niemand als Wilders geen aangifte zou gaan doen.
Nee, met al die aangiftes na die minder minder uitspraken, daar waren ze blij mee...quote:Op zondag 21 april 2024 08:27 schreef grrrrg het volgende:
Nutteloze aangiften doen aan de politie, zal de politie niet blij mee zijn.
De rekening hiervoor mag wel naar Geert Wilders wat mij betreft
Daar is die voor veroordeeld...quote:Op zondag 21 april 2024 08:48 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Nee, met al die aangiftes na die minder minder uitspraken, daar waren ze blij mee...
Hij wil Marokkanen uit de weg ruimenquote:Op zondag 21 april 2024 08:33 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Even puur uit nieuwsgierigheid, heb jij voorbeelden van uitspraken van Wilders waarin hij andere Nederlandse politici bedreigt?
De context is een politiek congresquote:Op zondag 21 april 2024 07:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mee eens. Ik vraag me af of het strafbaar is, maar Timmermans mag er wel van doordrongen zijn in welke context hij zo’n uitspraak doet en wat de impact ervan is.
Bekende overtrokken slachtofferrol van fascistenquote:Op zondag 21 april 2024 01:15 schreef pfefferkatze het volgende:
Wel frappant dat Wilders gelijk aan geweld denkt. Misschien was het eigenlijk Timmermans zijn plan wel om met een nieuwe look en veel geflirt er voor te zorgen dat Wilders verliefd zou worden op hem, zo stapelverliefd dat hij uit de politiek zou stappen om een gezin te stichten met Timmermans.
Tegen welke prijs?quote:
quote:Op zondag 21 april 2024 08:56 schreef Evangelion het volgende:
Geert Timmermans zit in het nauw en maakt rare sprongen
Ja?quote:
De hele politiek is een soap, social media heeft daar een groot aandeel inquote:Op zondag 21 april 2024 01:16 schreef heywoodu het volgende:
Deel 764 van de soap "De man die wel uit kan delen, maar niet kan ontvangen".
Stuur dan ook even de rekening door van allequote:Op zondag 21 april 2024 08:27 schreef grrrrg het volgende:
Nutteloze aangiften doen aan de politie, zal de politie niet blij mee zijn.
De rekening hiervoor mag wel naar Geert Wilders wat mij betreft
Toch altijd opvallend dat dit soort achterlijke posts altijd een like krijgen van xpompompomquote:Op zondag 21 april 2024 09:08 schreef Aberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
Faaaaak ik ga nu aangifte doen
Daarom moet je deze man ook niet serieus nemen. Het enige probleem is dat hij zoveel zetels heeft. De illusie hebben dat Wilders de problemen zal oplossen is echt veel te naïef. Het is een moderne volksmenner die precies de onderbuikgevoelens weet te benoemen. Hij is een hard en ervaren in debatteren, daar kunnen veel niet tegenop boksen en van leren. De politiek is verhardt en meer gepolariseerd dan ooit te voren, dat ligt Wilders uitstekend en het is knap hoe hij dat in zijn voordeel gebruikt.quote:Op zondag 21 april 2024 09:08 schreef Aberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
Faaaaak ik ga nu aangifte doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |