De context spreekt juist in Timmermans voordeel. Hoe logisch is het om te denken dat een politicus die op op een partijcongres zo’n uitspraak doet, doelt op het gebruik van geweld?quote:Op zondag 21 april 2024 07:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mee eens. Ik vraag me af of het strafbaar is, maar Timmermans mag er wel van doordrongen zijn in welke context hij zo’n uitspraak doet en wat de impact ervan is.
Even puur uit nieuwsgierigheid, heb jij voorbeelden van uitspraken van Wilders waarin hij andere Nederlandse politici bedreigt?quote:Op zondag 21 april 2024 08:30 schreef Puntenjager het volgende:
Wat een kleinzerige kleuter is het tochHeeft hij zijn eigen teksten weleens gelezen danwel beluisterd!?
Ach, er is wel eens een Nederlandse politicus vermoord. Mogelijke aanleiding kan worden gevonden in uitspraken over hem van collega politici, zoals bv fascist en bruinhemd.quote:Op zondag 21 april 2024 07:58 schreef KillemWieft het volgende:
De context spreekt juist in Timmermans voordeel. Hoe logisch is het om te denken dat een politicus die op op een partijcongres zo’n uitspraak doet, doelt op het gebruik van geweld?
Ik zou niet dwarsliggenquote:Op zondag 21 april 2024 08:31 schreef Chandler het volgende:
Kunnen we niet gewoon beide uit de politiek zetten.
Timmermans
Wilders
Grappig dat jij dit zo ziet. Ik zie een Kabouter Plop die naar strohalmen grijpt, omdat zijn 'slimme' politieke coalitie een complete afgang lijkt te worden.quote:Op zondag 21 april 2024 08:38 schreef Hatseflats22 het volgende:
Dit niemendalletje gebruikt Wilders om zijn achterban bij zich te houden, want op de inhoud in de formatie lukt het hem natuurlijk sowieso niet.
Ook.quote:Op zondag 21 april 2024 08:41 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Grappig dat jij dit zo ziet. Ik zie een Kabouter Plop die naar strohalmen grijpt, omdat zijn 'slimme' politieke coalitie een complete afgang lijkt te worden.
Alsof die anderen niet hetzelfde doen...quote:Op zondag 21 april 2024 01:59 schreef koffiekoekjes het volgende:
Geert springt weer in de slachtofferrol
Smerige plucheplakker
Fixed.quote:Op zondag 21 april 2024 08:42 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ook.
Maar deze regels uit die speech politiek in het algemeen interesseert niemand als Wilders geen aangifte zou gaan doen.
Nee, met al die aangiftes na die minder minder uitspraken, daar waren ze blij mee...quote:Op zondag 21 april 2024 08:27 schreef grrrrg het volgende:
Nutteloze aangiften doen aan de politie, zal de politie niet blij mee zijn.
De rekening hiervoor mag wel naar Geert Wilders wat mij betreft
Daar is die voor veroordeeld...quote:Op zondag 21 april 2024 08:48 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Nee, met al die aangiftes na die minder minder uitspraken, daar waren ze blij mee...
Hij wil Marokkanen uit de weg ruimenquote:Op zondag 21 april 2024 08:33 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Even puur uit nieuwsgierigheid, heb jij voorbeelden van uitspraken van Wilders waarin hij andere Nederlandse politici bedreigt?
De context is een politiek congresquote:Op zondag 21 april 2024 07:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mee eens. Ik vraag me af of het strafbaar is, maar Timmermans mag er wel van doordrongen zijn in welke context hij zo’n uitspraak doet en wat de impact ervan is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |