Ja zie - we zijn het zelfs HIER niet over eensquote:Op woensdag 24 april 2024 21:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit is onze derde scheiding.
quote:Op woensdag 24 april 2024 21:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja zie - we zijn het zelfs HIER niet over eens![]()
![]()
![]()
Gezellig, krijg bijna flashbacks naar +/- 20 jaar geleden.quote:Op woensdag 24 april 2024 21:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoe wat waar
we zijn een gezellig FOK!stel ja
Toen waren wij toch een stel?quote:Op woensdag 24 april 2024 21:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Gezellig, krijg bijna flashbacks naar +/- 20 jaar geleden.![]()
No fucking clue..quote:Op woensdag 24 april 2024 20:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Vind het zo erg en sneu voor je... en je had het er al over voor je deze stap ging maken![]()
![]()
Kan je weer naar je oude werk? Of iets anders?
Kom hier....quote:
Heb niet alles meegekregen, maar:quote:
Maar nu wel naar je huis(je) en meid(je) terugquote:
quote:
quote:
Sallyquote:
En, hoe voelt het besluit?quote:
Absolutely weird. Ben nu koffers aan het pakken en later moet ik laptop enz afleveren op kantoor.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2024 11:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Absolutely weird. Ben nu koffers aan het pakken en later moet ik laptop enz afleveren op kantoor.
Maar, niet een beetje opgelucht?quote:Op donderdag 25 april 2024 11:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Absolutely weird. Ben nu koffers aan het pakken en later moet ik laptop enz afleveren op kantoor.
Ik heb volgens mij het een en ander gemistquote:Op donderdag 25 april 2024 11:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben nu een maand op Malta. Maar ga terug naar Porto.quote:Op donderdag 25 april 2024 12:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij het een en ander gemist
Ik dacht dat je juist terug ging naar Malta?
Sterkte/succes iig
Port, Malta, Porto... Ik snap er niks meer van.quote:Op donderdag 25 april 2024 15:42 schreef Barbusse het volgende:
Ja, ik ga nu aan de zuip. Fuck this shit.
Skids · Song · 1979
quote:Op donderdag 25 april 2024 15:42 schreef Barbusse het volgende:
Ja, ik ga nu aan de zuip. Fuck this shit.
Skids · Song · 1979
Ahnoesquote:Op donderdag 25 april 2024 17:52 schreef Q. het volgende:
Meh, moet binnenkort de kat laten inslapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |