En, hoe voelt het besluit?quote:
Absolutely weird. Ben nu koffers aan het pakken en later moet ik laptop enz afleveren op kantoor.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2024 11:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Absolutely weird. Ben nu koffers aan het pakken en later moet ik laptop enz afleveren op kantoor.
Maar, niet een beetje opgelucht?quote:Op donderdag 25 april 2024 11:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Absolutely weird. Ben nu koffers aan het pakken en later moet ik laptop enz afleveren op kantoor.
Ik heb volgens mij het een en ander gemistquote:Op donderdag 25 april 2024 11:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben nu een maand op Malta. Maar ga terug naar Porto.quote:Op donderdag 25 april 2024 12:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij het een en ander gemist
Ik dacht dat je juist terug ging naar Malta?
Sterkte/succes iig
Port, Malta, Porto... Ik snap er niks meer van.quote:Op donderdag 25 april 2024 15:42 schreef Barbusse het volgende:
Ja, ik ga nu aan de zuip. Fuck this shit.
Skids · Song · 1979
quote:Op donderdag 25 april 2024 15:42 schreef Barbusse het volgende:
Ja, ik ga nu aan de zuip. Fuck this shit.
Skids · Song · 1979
Ahnoesquote:Op donderdag 25 april 2024 17:52 schreef Q. het volgende:
Meh, moet binnenkort de kat laten inslapen.
Thanks, mate. Ik snap er ook niks meer vanquote:Op donderdag 25 april 2024 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Port, Malta, Porto... Ik snap er niks meer van.Ik zie wel dat je er niet heel blij van wordt. Sterkte dude.
Thanksquote:Op donderdag 25 april 2024 16:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]![]()
Hopelijk heb je snel wat geluk en rust in je leven
quote:Op donderdag 25 april 2024 18:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Thanks, mate. Ik snap er ook niks meer van
[..]
Thanks
quote:
Ik ben onderweg naar een vriendin waarmee ik morgen ga crea-shoppen. Grote knutselwinkel in en een garenwinkelquote:
Ach neequote:Op donderdag 25 april 2024 17:52 schreef Q. het volgende:
Meh, moet binnenkort de kat laten inslapen.
Ik zou natuurlijk iets kunnen posten wat het weer een depri topic maakt... Nee ik zal mij inhouden.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben onderweg naar een vriendin waarmee ik morgen ga crea-shoppen. Grote knutselwinkel in en een garenwinkel
Even als positief evenwicht
Deed zo mijn bestquote:Op donderdag 25 april 2024 20:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zou natuurlijk iets kunnen posten wat het weer een depri topic maakt... Nee ik zal mij inhouden.![]()
En have fun!![]()
En dat was goed van je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |