Voor iedereen wat wils!quote:
Moet ook.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor iedereen wat wils!
quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moet ook.Ooit kapen we het hier en maken er een G1 topic van.
Zal jou eens kapen!quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Jullie zijn al hard op weg met het kapen
Zit te wachten op de kapersbrieven.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Arrrrrr...quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zit te wachten op de kapersbrieven.
Schandkapen zijn hetquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Nope.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:46 schreef SemperLibertas het volgende:
Iedereen lekker aan de seks dit weekend?
Nope.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:46 schreef SemperLibertas het volgende:
Neen, seks is voor assertieve mensen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:46 schreef SemperLibertas het volgende:
Heb altijd al piraat willen worden.quote:
Nederland zit nog in een collectieve winterdepressie dus nog even geduldquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nope.
Dus kom maar door met die jaloersmakende verhalen!
Captain Lord of Leaves!quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Heb altijd al piraat willen worden.
quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Neen, seks is voor assertieve mensen.
Of heel verlegen mensen, vinden vrouwen sexyquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ha ha aaaaaarrrrr!quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Captain Lord of Leaves!
[..]
Nee joh, verlegen mensen zijn verre van leuk.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:51 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Of heel verlegen mensen, vinden vrouwen sexy![]()
Heb je helemaal geen vrouwelijk schoon in je leven?
Verlegen mensen zijn liefquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee joh, verlegen mensen zijn verre van leuk.
@:Lenny77 is mijn lieveke.![]()
![]()
Kom ze nooit tegen.quote:
Captain Stig. Stil, snel en dodelijkquote:
Zeer capabel met z'n sabel.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Captain Stig. Stil, snel en dodelijk
quote:
Nu nog iets met een donderbus.quote:
Die hou ik verborgenquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nu nog iets met een donderbus.
Hier heb ik dit weekend andere dingen te doenquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ah, ga je weer mensen vastbinden?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier heb ik dit weekend andere dingen te doen![]()
Simple as that!
Neen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ah, ga je weer mensen vastbinden?
Zeerquote:
KnotofLeaves!quote:
Sallyquote:
Merk ik anders niks van.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:51 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Of heel verlegen mensen, vinden vrouwen sexy![]()
Jij bent niet verlegenquote:
Van wat ik heb gezien van jou echt nietquote:
Op het forum? In het echt is het toch echt anders.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van wat ik heb gezien van jou echt niet
Nee, ik heb jou ook gemeet, weet je nog?quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Op het forum? In het echt is het toch echt anders.
Misschien op normaal sociaal gebied niet helemaal, maar wel als het op de dames aankomt.
Dat was ook 1 keer. En was onder lichte druk.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik heb jou ook gemeet, weet je nog?
DM anders maar als je het niet meer weet
quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik heb jou ook gemeet, weet je nog?
DM anders maar als je het niet meer weet
quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat was ook 1 keer. En was onder lichte druk.
quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat was ook 1 keer. En was onder lichte druk.
Ja, al heb ik die dag meer tijd doorgebracht in een andere stad.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was gezellig toch toen, ook al zaten we in Amsterdam
Rotterdam?quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja, al heb ik die dag meer tijd doorgebracht in een andere stad.
Nee aan de hele andere kant van het land.quote:
Ik weet het niet meerquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee aan de hele andere kant van het land.
LordofKnotes klinkt toch leuker.quote:
Dan LordofKnots manquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
LordofKnotes klinkt toch leuker.
Dat klinkt mysterieus...quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee aan de hele andere kant van het land.
Jaar of 10-11 denk ik.quote:Op zaterdag 20 april 2024 19:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat klinkt mysterieus...
Lang geleden al?
Nee, toen was ie eldersquote:Op zaterdag 20 april 2024 19:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm. Dan was @:aeque niet bij mij hoor!![]()
![]()
Ja, in Amsterdam én "aan de andere kant van het land".quote:Op zaterdag 20 april 2024 19:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, toen was ie elders
Ae was daar, en que was daar!quote:Op zaterdag 20 april 2024 19:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, in Amsterdam én "aan de andere kant van het land".
quote:Op zaterdag 20 april 2024 19:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ae was daar, en que was daar!
Creaquequote:
Is dat al zolang geleden? Nee toch?quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2024 19:34 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
(ja eh... sorry @:aeque - ik verzin het niet![]()
![]()
)
Ik heb mijn meetverslagen erbij gepakt (ja die heb ik nogquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2024 19:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb mijn meetverslagen erbij gepakt (ja die heb ik nog) maar ik kan die niet vinden. Denk dat ik er toen geen van geschreven heb. Dus kan binnen 10 jaar gebeurd zijn
Wie weetquote:Op zaterdag 20 april 2024 19:54 schreef Sally het volgende:
[..]Meet-ver-sla-gen....
![]()
Oeps.
Ik kan nog gekeurd worden ook nog, als ik ooit op een FOK!meet verschijn?!![]()
Ik wist ook niet dat die er waren.quote:Op zaterdag 20 april 2024 19:54 schreef Sally het volgende:
[..]Meet-ver-sla-gen....
![]()
Oeps.
Ik kan nog gekeurd worden ook nog, als ik ooit op een FOK!meet verschijn?!![]()
Alle verslagen zijn netjes en kuisquote:Op zaterdag 20 april 2024 20:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat die er waren.
Anders had ik mij wel netjes gedragen.
Wel jammer dat je die van die meet niet meer hebt. Ik meen mij nog iets te herinneren over een zwerver, iemand die in sausjes was geflikkerd en iets met een roze keuken?quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alle verslagen zijn netjes en kuis
Die ik heb geschreven in ieder geval
Ik herinner me vooral dat een Feyenoord fan door een meeuw werd onder geschetenquote:Op zaterdag 20 april 2024 20:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel jammer dat je die van die meet niet meer hebt. Ik meen mij nog iets te herinneren over een zwerver, iemand die in sausjes was geflikkerd en iets met een roze keuken?
Oh ja dat is waar ook.quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik herinner me vooral dat een Feyenoord fan door een meeuw werd onder gescheten
Maar als het kort geleden was, had dat wel gekund?quote:Op zaterdag 20 april 2024 19:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm. Dan was @:aeque niet bij mij hoor!![]()
![]()
Ohaiquote:Op zaterdag 20 april 2024 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar als het kort geleden was, had dat wel gekund?![]()
Dit is dan wel niet de liefdes sc, maar worden er hier ook al stelletjes gevormd?
Nou ik ga nog steeds elke avond alleen naar bed hoor. Niemand om te knuffelen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit is dan wel niet de liefdes sc, maar worden er hier ook al stelletjes gevormd?
Had gekund. Als het niet Amsterdam was, maar "de andere kant van het land"...............quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of Groningen!quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Had gekund. Als het niet Amsterdam was, maar "de andere kant van het land"...............
Maar - dan had het ook Limburg kunnen wezen, toch? Ipv alleen Arnhem?
Ja precies.quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of Groningen!
Of naja bijna alles wat niet in de Randstad ligt
Of in een schedequote:
Daar heb ik 17 jaar gewoond!quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja precies.
maar goed - het was..... Enschede!
quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daar heb ik 17 jaar gewoond!en ga er nog steeds regelmatig heen.
Komt wel dichtbij zo
quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of in een schede
Jezus wat slecht
Zal jouw kut eens plussenquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jouw kut eens plussen
quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jouw kut eens plussen
Ik las 'worden hier ook al sletjes gevormd'quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sallyquote:
Aequequote:
Daar word aan gewerkt.quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:23 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik las 'worden hier ook al sletjes gevormd'
Stuur er dan eentje mijn kant op wanneer gereed.quote:
Nog bepaalde voorkeuren?quote:Op zondag 21 april 2024 10:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Stuur er dan eentje mijn kant op wanneer gereed.
Vrouwelijk en van legale leeftijd.quote:
LoLkequote:
Oei, dat type is op 't forum het meest gezocht. Gelukkig heb jij jouw pre-order op tijd ingeleverd.quote:
Moest hardop lachen.quote:Op zondag 21 april 2024 11:09 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Oei, dat type is op 't forum het meest gezocht. Gelukkig heb jij jouw pre-order op tijd ingeleverd.
Is al een stap verder dan moet een gat hebben en een hartslag.quote:
quote:Op zondag 21 april 2024 11:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is al een stap verder dan moet een gat hebben en een hartslag.
Als je diep genoeg duwt klikt het vanzelf.quote:Op zondag 21 april 2024 11:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Er moet uiteindelijk ook wel een klik zijn natuurlijk. Maar dat weet je vooraf nooit.
Maar als je te hard duwt, dan wordt 't sletje misschien een skeletje. Daar zou ik dus toch maar mee oppassen.quote:Op zondag 21 april 2024 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je diep genoeg duwt klikt het vanzelf.
quote:Op zondag 21 april 2024 11:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Wat een rare verhalen hier zo op de vroege ochtend
Oh ja, hier heeft iedereen 30cmquote:Op zondag 21 april 2024 11:32 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Maar als je te hard duwt, dan wordt 't sletje misschien een skeletje. Daar zou ik dus toch maar mee oppassen.
Met je Pocket Rocketquote:
Mogelijk. Al ben ik in dat geval de uitzondeirng die de regel bevestigt. Maar ook bij ernstig overgewicht (15,4% van de Nederlanders) bestaat bij stevig doordrukken een risico. Bij het gefabriceerde sletje welteverstaanquote:Op zondag 21 april 2024 11:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Oh ja, hier heeft iedereen 30cm
Ohaiii.quote:
Ben jij te classy voorquote:Op zondag 21 april 2024 12:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohaiii.
Maar Sletje zal ik nooit zijn/ worden
Ik ook niet.quote:Op zondag 21 april 2024 12:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohaiii.
quote:
quote:
Ik ben wel classy ja.quote:
I knowquote:
Oke mevrouw.quote:Op zondag 21 april 2024 12:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohaiii.
Ik hoor de stem van Jambers weerklinkenquote:Op zondag 21 april 2024 13:45 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Overdag een classy dame, en 's avonds een beest in bed...
Niemand wil hier de slet zijnquote:Op zondag 21 april 2024 11:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Wat een rare verhalen hier zo op de vroege ochtend
Je moest eens weten...quote:Op zondag 21 april 2024 13:45 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Overdag een classy dame, en 's avonds een beest in bed?
Zijn er volgens mij genoeg die dat wel willen weten door mee te maken.quote:
Jij dan?quote:
Discutabele eer, maar wel een eer.quote:
Haha ok.quote:Op zondag 21 april 2024 14:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Discutabele eer, maar wel een eer.
Incel zou niemand willen moeten zijnquote:Op zondag 21 april 2024 14:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ok.
Maar ik denk toch beter een slet dan een incel?
Gaat het dan om de originele betekenis van incel of wat er van gemaakt is.quote:Op zondag 21 april 2024 14:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ok.
Maar ik denk toch beter een slet dan een incel?
Ik denk allebei wel. Ik zou denk ik toch liever een slet zijn, dan dat ik überhaupt niet aan seks kan komenquote:Op zondag 21 april 2024 14:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Gaat het dan om de originele betekenis van incel of wat er van gemaakt is.
Want het eerste isen het tweede is
Ohaiquote:Op zondag 21 april 2024 14:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk allebei wel. Ik zou denk ik toch liever een slet zijn, dan dat ik überhaupt niet aan seks kan komen
Eens wel, dat laatste dan.quote:Op zondag 21 april 2024 14:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk allebei wel. Ik zou denk ik toch liever een slet zijn, dan dat ik überhaupt niet aan seks kan komen
Geen seksquote:
Dank je.quote:Op zondag 21 april 2024 15:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen seks
Welkom in de hel
Valt mee hoor. Heb in diepere hellen gezeten.quote:Op zondag 21 april 2024 15:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen seks
Welkom in de hel
Ja ik ook.quote:Op zondag 21 april 2024 19:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Heb in diepere hellen gezeten.
Die laat me voor eeuwig branden in het vagevuur, dat is één zekerheid die ik heb in het levenquote:Op zondag 21 april 2024 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Dat heet mijn ex.
Moest lachen.quote:Op zondag 21 april 2024 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Dat heet mijn ex.
En terecht ook.quote:
Naja, is eigenlijk meer een zekerheid voor na het levenquote:Op zondag 21 april 2024 20:00 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Die laat me voor eeuwig branden in het vagevuur, dat is één zekerheid die ik heb in het leven
Dat we allemaal naar de hel gaan?quote:Op zondag 21 april 2024 21:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja, is eigenlijk meer een zekerheid voor na het leven
LoLkequote:
Sallyquote:
Allemaal een levenquote:
Ja, wie wil dat nou?quote:
Nou, het helpt welquote:
Ach, er gaat niets boven een witte tuinstoel en een treetje pils in de voortuin.quote:
Oh ben jij er zo eenquote:Op maandag 22 april 2024 13:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, er gaat niets boven een witte tuinstoel en een treetje pils in de voortuin.
Wist je dat niet?quote:
* TheStigsDutchCousin stelt verwachtingspatroon bijquote:
quote:Op maandag 22 april 2024 13:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin stelt verwachtingspatroon bij
Die zegt bij mij "image does not exist or is no longer available"quote:
Tip... Géén imgur gebruiken voor "naakt"quote:Op maandag 22 april 2024 15:38 schreef LordofLeaves het volgende:
Tijd voor wat sexy in seks sc.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was de grap ookquote:Op maandag 22 april 2024 16:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die zegt bij mij "image does not exist or is no longer available"
Wel een mooi zwart vlak op zich
quote:
Toen ik keek was het al een zwart vlakquote:Op maandag 22 april 2024 18:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Iig niet wat Lord wilde laten zien
20 minuten ertussen...quote:Op maandag 22 april 2024 18:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toen ik keek was het al een zwart vlak
Hier doen ze het gewoon hoor.quote:Op maandag 22 april 2024 18:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Tip... Géén imgur gebruiken voor "naakt"
Is al snel door hun filters aangemerkt als Ongepast.
Beter imgBB, of die tip uit de OP in KPD SC
Nee, had wat pronte tetten in de aanbieding.quote:Op maandag 22 april 2024 18:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Iig niet wat Lord wilde laten zien
Uit je Cache...quote:
Hmmmm.... stom. Nou ja, een zwart vlak kan ook geil zijn.quote:Op maandag 22 april 2024 18:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Uit je Cache...
Doe eens een harde refresh en ook jij ziet er maar 2
Geen idee. Heb je een foto?quote:Op maandag 22 april 2024 18:58 schreef aeque het volgende:
Maar niemand die mij dus sexy acht.
Verdomme.
Ik glij even de dm in.quote:
Oehquote:
Join the clubquote:Op maandag 22 april 2024 18:58 schreef aeque het volgende:
Maar niemand die mij dus sexy acht.
Verdomme.
quote:
quote:
Kijk maar uit. Zo heeft ze ons er ook ingeluisd.quote:
Nou, genoeg dames hier die mij sexy vinden.quote:
Zal je wel een foto DM'en, zonder helmquote:
quote:
quote:Op maandag 22 april 2024 19:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal je wel een foto DM'en, zonder helm
Daar kan ook wat aan gedaan wordenquote:Op maandag 22 april 2024 19:41 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
HEUS?!![]()
Ein-de-lijk eens....?![]()
Oh, mn mond blijft openstaan
Ow Ja?quote:Op maandag 22 april 2024 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar kan ook wat aan gedaan worden
Ow jaquote:
Whehe, een lik aan de puddingbuks.quote:Op maandag 22 april 2024 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar kan ook wat aan gedaan worden
En een schotquote:Op maandag 22 april 2024 19:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, een lik aan de puddingbuks.
Vind ze vast lekker.quote:
Komen we vanzelf achterquote:
Oh, ga je mee danquote:
En nog bedankt voor de foto's....!quote:
Oh ja, moment.quote:
Ooh, dit wou ik ook zeggenquote:
quote:
Hehe, hebben we hetzelfde niveau qua humor. Lekker laagquote:
Kan het alleen maar meevallenquote:Op maandag 22 april 2024 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hehe, hebben we hetzelfde niveau qua humor. Lekker laag
Jij bent ook niet sexy?quote:
Nee helaas. Je kan er maar beter eerlijk over zijn.quote:
Dat is veel beter ookquote:Op maandag 22 april 2024 21:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee helaas. Je kan er maar beter eerlijk over zijn.
Maar ik ben wel heel lief en leuk, dat is ook wat waard
10/10 in my bookquote:Op maandag 22 april 2024 21:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee helaas. Je kan er maar beter eerlijk over zijn.
Maar ik ben wel heel lief en leuk, dat is ook wat waard
quote:
quote:
Gelukkig ben je ook lekker optimistisch.quote:Op maandag 22 april 2024 22:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Sowieso, over een paar jaar ben ik zo oud dat alleen plastische chirurgie nog iets zou kunnen redden. Dus ik accepteer gewoon dat het uiterlijk een verloren zaak is, maar het innerlijk datgene is wat aantrekkelijk blijft.
Realistisch gewoonquote:Op maandag 22 april 2024 22:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig ben je ook lekker optimistisch.
Filosoofquote:Op maandag 22 april 2024 22:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Sowieso, over een paar jaar ben ik zo oud dat alleen plastische chirurgie nog iets zou kunnen redden. Dus ik accepteer gewoon dat het uiterlijk een verloren zaak is, maar het innerlijk datgene is wat aantrekkelijk blijft.
Sallyquote:
LoLkequote:
Stigzzzz!quote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 23 april 2024 09:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigzzzz!![]()
Nog zonder helm op de foto gegaan?
quote:
Geen feedback gehad?quote:
Voldoendequote:
Allebei zelfs!quote:
Heel dubbelzinnig.quote:
Ik wilde de grap al niet makenquote:
Koffie staat al klaarquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Straks krijg je @:Sally nog aan je deur.
En vast nog meer.quote:
Hahaha, vies ventje ben je ook weer eh.quote:
Somsquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hahaha, vies ventje ben je ook weer eh.
Ja, 9 van de 10 keer.quote:
Ik ben een hetero man en trots erop ookquote:
Dat mag je niet meer zeggen tegenwoordig.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben een hetero man en trots erop ook
Schijt aan.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat mag je niet meer zeggen tegenwoordig.
quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Schijt aan.
BLANKE HETERO MAN HIER
quote:
Nog geen tijd voor gehadquote:
... wie weet.... ?quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oeh.quote:
Eerder 9,99999999 van van de 10 keer.quote:
Ik denk dat Stiggy eigenlijk aan haar deurtje wil kloppenquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Met zijn helm?quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk dat Stiggy eigenlijk aan haar deurtje wil kloppen
quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
quote:
Zie je welquote:
Ja, want jouw deurtje blijft altijd dichtquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, en er is nog wel iets...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, en er is nog wel iets...![]()
Vraag je nu om zijn 'steak'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
*proestquote:
Sta je wel voor de juiste deur?quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, want jouw deurtje blijft altijd dicht
Ik heb genoeg steaksquote:
Op het briefje stond 'kom achterom', dus...quote:
quote:
Nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, NEE!quote:[..]
Op het briefje stond 'kom achterom', dus...
quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:08 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, NEE!
Stop met denken Sal!![]()
Hee, dat was ook ongeveer mijn gedachte!quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:08 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, NEE!
Stop met denken Sal!![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Nog geen tijd voor gehad
Maar eh...
[..]
... wie weet.... ?
Echt eh. Een viezerik is het.quote:
Klinkt wel lief.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hee, dat was ook ongeveer mijn gedachte!
quote:
* TheStigsDutchCousin klopt aan MizzezAmy haar deurquote:
Sta je zeker weer aan de achterkant?quote:Op dinsdag 23 april 2024 16:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin klopt aan MizzezAmy haar deur
Ik zou niet opendoen, als er iemand bij mij aan de achterdeur zou kloppen!!quote:
Ja, want bij de voordeur zit gewoon een deurbel!quote:
Oh, goed om te weten.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, want bij de voordeur zit gewoon een deurbel!
Aan de achterkant doe ik niet open!
Niemand komt aan mijn achterkant!quote:
Tijdens het racen zie je mijn achterkant!quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niemand komt aan mijn achterkant!
Vinden de meisjes leuk.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tijdens het racen zie je mijn achterkant!
En zeker de tekst: "If you can read this the bitch fell off".quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tijdens het racen zie je mijn achterkant!
Zo eentje heb ik wel in gedachten gehad jaquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:38 schreef aeque het volgende:
[..]
En zeker de tekst: "If you can read this the bitch fell off".
Vind ik wel wat voor jou.
Vooral voorover gebogenquote:
Sallyquote:Op woensdag 24 april 2024 07:15 schreef Sally het volgende:
Mogguh
Vroeg... Maar ja, monteur komt straks al
Hi-haquote:
...-ho?quote:
"Ik heb videos gezien die zo beginnen..."quote:
"Wanna see my tool?"quote:Op woensdag 24 april 2024 07:20 schreef aeque het volgende:
[..]
"Ik heb videos gezien die zo beginnen..."
Hier, doe ik het wel voor je.
Godverquote:Op woensdag 24 april 2024 09:33 schreef LordofLeaves het volgende:
Goedemorgen!![]()
@:Sally , vind het fijn voor je dat je straks helemaal word uitgewoond.
Wat nu weer?quote:
LoLkequote:Op woensdag 24 april 2024 09:33 schreef LordofLeaves het volgende:
Goedemorgen!![]()
Stigsy!quote:Op woensdag 24 april 2024 09:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
LoLke
Met een grote tool
Ik zei EEN grote toolquote:Op woensdag 24 april 2024 09:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigsy!![]()
Met mijn grote tool?Wel een goed idee.
Ben soms ook wel een tool.quote:
Wij allemaalquote:
Whehe, Tool Time!quote:
Oh, zo ga ik het vanaf nu noemen!quote:
quote:Op woensdag 24 april 2024 09:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, zo ga ik het vanaf nu noemen!
Haha!quote:Op woensdag 24 april 2024 09:33 schreef LordofLeaves het volgende:
Goedemorgen!![]()
Oooh noooooquote:
Hi-haquote:
quote:Op woensdag 24 april 2024 09:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigsy!![]()
Met mijn grote tool?Wel een goed idee.
Ze zijn erg hier hè?!quote:
Hm. Met jou erbij is duo.quote:
Minimaal nog een vrouw erbijquote:Op woensdag 24 april 2024 10:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm. Met jou erbij is duo.
Heb jij nog suggesties?
Even DM's sturenquote:Op woensdag 24 april 2024 10:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Minimaal nog een vrouw erbijDie 4e doe ik niet zo moeilijk over.
![]()
Ik had het over geslacht, wie wel/niet moeten we even over in conclaaf.quote:
Jij dan?quote:
Gewoon met hagel schieten!quote:Op woensdag 24 april 2024 10:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik had het over geslacht, wie wel/niet moeten we even over in conclaaf.
Ook goedquote:
Deal.quote:Op woensdag 24 april 2024 10:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon met hagel schieten!
[..]
Ook goed
Er wordt niet overlegd? Weet ik mijn plek ook weer.quote:
quote:Op woensdag 24 april 2024 10:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Er wordt niet overlegd? Weet ik mijn plek ook weer.
Eh.quote:Op woensdag 24 april 2024 10:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Minimaal nog een vrouw erbijDie 4e doe ik niet zo moeilijk over.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |