In wie?quote:Op woensdag 24 april 2024 11:07 schreef Sally het volgende:
Of.... Kwar-Tetten?![]()
@:LordofLeaves , kom er maar in!
quote:
Zeg eens aaaquote:
Voor jou een vraag en voor mij een weet.quote:
Kwark-tetten?quote:Op woensdag 24 april 2024 11:07 schreef Sally het volgende:
Of.... Kwar-Tetten?![]()
@:LordofLeaves , kom er maar in!
quote:
Nog meer wensen?quote:
Ik ben te braaf geworden voor dit soort grappen denk ik. Want vanmorgen durfde ik hem al niet te maken.quote:
Teveel voor hierquote:
quote:Op woensdag 24 april 2024 13:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben te braaf geworden voor dit soort grappen denk ik. Want vanmorgen durfde ik hem al niet te maken.
Wat een bescheidenheid zeg.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben te braaf geworden voor dit soort grappen denk ik. Want vanmorgen durfde ik hem al niet te maken.
Niks is teveel toch?quote:
Hoe groter hoe beter?quote:Op woensdag 24 april 2024 13:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat een bescheidenheid zeg.
[..]
Niks is teveel toch?
Och, ze is lief als ze boos isquote:Op woensdag 24 april 2024 13:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik moet wel ja zeggen, anders word reuzin @:Lenny77 weer viesmad.
Ja nou, die knijpt ons fijn.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, ze is lief als ze boos is
Mag ze proberenquote:
Ja schijnbaar heb ik tegenwoordig een filter. Ben.lanf van fok geweest he, dan krijg je dat.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Teveel voor hier
[..]
Jij en braaf, uh huh
Pas op met wat je wenst.quote:
I knowquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop