In wie?quote:Op woensdag 24 april 2024 11:07 schreef Sally het volgende:
Of.... Kwar-Tetten?![]()
@:LordofLeaves , kom er maar in!
quote:
Zeg eens aaaquote:
Voor jou een vraag en voor mij een weet.quote:
Kwark-tetten?quote:Op woensdag 24 april 2024 11:07 schreef Sally het volgende:
Of.... Kwar-Tetten?![]()
@:LordofLeaves , kom er maar in!
quote:
Nog meer wensen?quote:
Ik ben te braaf geworden voor dit soort grappen denk ik. Want vanmorgen durfde ik hem al niet te maken.quote:
Teveel voor hierquote:
quote:Op woensdag 24 april 2024 13:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben te braaf geworden voor dit soort grappen denk ik. Want vanmorgen durfde ik hem al niet te maken.
Wat een bescheidenheid zeg.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben te braaf geworden voor dit soort grappen denk ik. Want vanmorgen durfde ik hem al niet te maken.
Niks is teveel toch?quote:
Hoe groter hoe beter?quote:Op woensdag 24 april 2024 13:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat een bescheidenheid zeg.
[..]
Niks is teveel toch?
Och, ze is lief als ze boos isquote:Op woensdag 24 april 2024 13:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik moet wel ja zeggen, anders word reuzin @:Lenny77 weer viesmad.
Ja nou, die knijpt ons fijn.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, ze is lief als ze boos is
Mag ze proberenquote:
Ja schijnbaar heb ik tegenwoordig een filter. Ben.lanf van fok geweest he, dan krijg je dat.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Teveel voor hier
[..]
Jij en braaf, uh huh
Pas op met wat je wenst.quote:
I knowquote:
Heel verstandig.quote:
Ook goedquote:Op woensdag 24 april 2024 15:30 schreef LordofLeaves het volgende:
Tijd voor een kont!
[ afbeelding ]
Tetten en konten worden gedoogd.quote:Op woensdag 24 april 2024 15:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Ook goed![]()
(ik doelde wel op de Tetten, idd. Maar dit is dan een goede afwisseling)
Uit welke preutse film komt dit dan?quote:Op woensdag 24 april 2024 15:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Tetten en konten worden gedoogd.
Heb wel een paar hele mooie tetjes voor je.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Weet ik veel. Ik keek naar die fijne tetten.quote:
Die heeft al iemand, zo te zienquote:Op woensdag 24 april 2024 15:38 schreef LordofLeaves het volgende:
Nog één dan en dan ben ik er wel weer klaar mee voor vandaag.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op woensdag 24 april 2024 15:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Die heeft al iemand, zo te zien![]()
![]()
Whut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Ja kijk dan. Naast d'r.quote:
Ah, nu zie ik het pas.quote:
Kleine tetten wel.quote:Op woensdag 24 april 2024 15:38 schreef LordofLeaves het volgende:
Nog één dan en dan ben ik er wel weer klaar mee voor vandaag.
[ afbeelding ]
Jij bent meer van de Big?quote:
Tetten zijn tetten. Niks mis met kleine of grote.quote:
Typo's?quote:Op woensdag 24 april 2024 16:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Tegen zijn retten. Niks mis met kleine of grote.
Handvol toch minstensquote:
Ja. Kut autocorrect:Dquote:
Herkenbaarquote:
Je zei kutquote:
Nou nou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ja, sjit en zwaartekracht happens.quote:Op woensdag 24 april 2024 18:10 schreef Elan het volgende:
Nadeel van grote tetten is wel dat ze gaan hangen op enig moment.
Ach, valt tegenwoordig vast wel wat aan te doen bij de plastisch chirurg .quote:Op woensdag 24 april 2024 18:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, sjit en zwaartekracht happens.
Sorry
Hmja, nee. Aan mijn lijf geen polonaise wat dat betreftquote:Op woensdag 24 april 2024 18:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach, valt tegenwoordig vast wel wat aan te doen bij de plastisch chirurg .
Mijn vriendin heeft C en dat meer dan voldoende.
Klinkt goedquote:Op woensdag 24 april 2024 18:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Hmja, nee. Aan mijn lijf geen polonaise wat dat betreft![]()
Hier een E/D (ligt aan het merk en ja, kleine borstomtrek).
Dat is anders - klasgenootje ook vroeger ja.quote:Op woensdag 24 april 2024 18:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Klinkt goed. Zolang je maar geen rugpijn krijgt.
Ooit een vriendinnetje gehad die moest ze laten verkleinen om die reden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |