Ja en wat heb jij precies te bieden, behalve een kind van een andere vent?quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:09 schreef PinkyBrain het volgende:
Hallo allemaal. Dit is geen aanval op mannen.
Ik zie dat de wereld aan het veranderen is. Ik ben een alleenstaande moeder van een dochter van 7 jaar. Gescheiden.
Ik ben mannen beu . Misschien niet het geslacht man maar soort man.
Mijn ex gaf alleen om zichzelf en niks anders, ja geld .
Ik ben misschien ouderwets maar heb nog de hoop om iemand te vinden die staat voor de echte normen en waarden. Een echte MAN! Een man die er voor me is . Waar ik niet over hoef te twijfelen. Een man die mijn gezin verdedigd.
Waar zijn die mannen???
Ben ik ouderwets? Of is mijn hoop tevergeefs..
Wat versta je onder een echte man?quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:09 schreef PinkyBrain het volgende:
Hallo allemaal. Dit is geen aanval op mannen.
Ik zie dat de wereld aan het veranderen is. Ik ben een alleenstaande moeder van een dochter van 7 jaar. Gescheiden.
Ik ben mannen beu . Misschien niet het geslacht man maar soort man.
Mijn ex gaf alleen om zichzelf en niks anders, ja geld .
Ik ben misschien ouderwets maar heb nog de hoop om iemand te vinden die staat voor de echte normen en waarden. Een echte MAN! Een man die er voor me is . Waar ik niet over hoef te twijfelen. Een man die mijn gezin verdedigd.
Waar zijn die mannen???
Ben ik ouderwets? Of is mijn hoop tevergeefs..
Een eckte man gaat natuurlijk niet andermans kind opvoeden.quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:25 schreef Justinn het volgende:
Lekker vaag vrouwelijk gewauwel weer. Welke normen en waarden mis jij in mannen dan? Wat bedoel je met "gezin verdedigen"? Verdedigen tegen wat?
Of ben je gewoon 'boos' dat niemand op een single mom met een jengelkind zit te wachten?
quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:14 schreef Karina het volgende:
Een echte man voor je topic
[ afbeelding ]
Het klinkt wel een beetje alsof ze iemand zoekt die de boel daar financieel regelt, zodat ze zelf niet veel hoeft te doen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:40 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Alsof jij een miljonairtje afwijst
Lol, waarom quote jij mij over TS. Ja die is een golddigger fo shoquote:Op vrijdag 19 april 2024 23:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het klinkt wel een beetje alsof ze iemand zoekt die de boel daar financieel regelt, zodat ze zelf niet veel hoeft te doen.
Dat de ex alleen aan geld denkt, behalve aan zichzelf, doet vermoeden dat ze had gehoopt op meer alimentatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |