Zo leuk die tweequote:Op maandag 22 april 2024 17:42 schreef Tinkepink het volgende:
Filmpje op Instagram al gezien waar Joost de autoruit sneeuwvrij moet maken?
https://www.instagram.com(...)MTd3ZHRmaWJ3bGV3Nw==
quote:
Ja hoeveel van die pakken zou hij hebben?quote:Op maandag 22 april 2024 19:56 schreef Tinkepink het volgende:
Leuk ! Hoop wel dat Joost een reservepak heeft. Deze is echt-heel-vies-en-vlekkerig
Een Dries Roelvink zou het nog steeds allemaal prima vindenquote:Op maandag 22 april 2024 20:16 schreef Greys het volgende:
Ik zou echt niet graag de Nederlandse inzending voor 2025 zijn want iedereen gilt dan de hele tijd dat Joost veel leuker was.![]()
Misschien denkt Nick Schilder dat hij er eindelijk klaar voor isquote:Op maandag 22 april 2024 20:16 schreef Greys het volgende:
Ik zou echt niet graag de Nederlandse inzending voor 2025 zijn want iedereen gilt dan de hele tijd dat Joost veel leuker was.![]()
Die komt met 'echte muziek'quote:Op maandag 22 april 2024 20:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Misschien denkt Nick Schilder dat hij er eindelijk klaar voor is
Is dat niet gewoon de spiegel?quote:Op maandag 22 april 2024 19:56 schreef Tinkepink het volgende:
Leuk ! Hoop wel dat Joost een reservepak heeft. Deze is echt-heel-vies-en-vlekkerig
Denk echt wel dat er een reserve is voor het ESF (en indien niet is er nog tijd voor een stomerijtje).quote:Op maandag 22 april 2024 19:56 schreef Tinkepink het volgende:
Lijkt me héél sterk dat ze voor zoiets welgeteld één pak maken jaquote:Op maandag 22 april 2024 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk echt wel dat er een reserve is voor het ESF (en indien niet is er nog tijd voor een stomerijtje).
Lijkt me dat ze er sowieso wel een (of meerdere) achter de hand hebben mocht deze scheuren o.i.d. Dat is ook altijd een belangrijke regel bij kinderknuffels: altijd minimaal 2 van aanschaffen voor als de een in de was zit/kwijt is/kapot isquote:Op maandag 22 april 2024 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk echt wel dat er een reserve is voor het ESF (en indien niet is er nog tijd voor een stomerijtje).
Bij Kaarija was er toch paniek voor het ESF omdat hij zijn enige bolero kwijt was?quote:Op maandag 22 april 2024 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet meer zeker of het echt zijn enige was maar hij was er inderdaad eentje verloren op de snelweg (quote:Op maandag 22 april 2024 21:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij Kaarija was er toch paniek voor het ESF omdat hij zijn enige bolero kwijt was?
De lat is wat dat betreft van heel laag naar heel hoog gegaan.quote:Op maandag 22 april 2024 20:16 schreef Greys het volgende:
Hij heeft er drie.quote:Op maandag 22 april 2024 21:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij Kaarija was er toch paniek voor het ESF omdat hij zijn enige bolero kwijt was?
Ja die bedoelde ikquote:Op maandag 22 april 2024 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet meer zeker of het echt zijn enige was maar hij was er inderdaad eentje verloren op de snelweg () en ene gezin had hem gevonden en via insta stories in contact gekomen en toen ging hij hem bij hen thuis ophalen met kadootjes!
Ik denk nu alleen maar steeds aan 'No more boleros'quote:Op maandag 22 april 2024 21:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij heeft er drie.
Eentje van de nationale voorronde, die heeft ie nu in z’n Air B&B hangen (en heb ik aan gehad). Die heeft hij een tijd gebruikt voor optredens voorafgaand aan ESF en die is volgens mij dus ook in maart vorig jaar even kwijt geraakt.
Eentje die bij YLE (broadcaster) hangt ter tentoonstelling. Dat is denk ik die van ESF.
En eentje die hij nu nog gebruikt voor optredens.
Het lijkt me dus ook dat Joost’s pak minstens 1 backup heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |