Zo leuk die tweequote:Op maandag 22 april 2024 17:42 schreef Tinkepink het volgende:
Filmpje op Instagram al gezien waar Joost de autoruit sneeuwvrij moet maken?
https://www.instagram.com(...)MTd3ZHRmaWJ3bGV3Nw==
quote:
Ja hoeveel van die pakken zou hij hebben?quote:Op maandag 22 april 2024 19:56 schreef Tinkepink het volgende:
Leuk ! Hoop wel dat Joost een reservepak heeft. Deze is echt-heel-vies-en-vlekkerig
Een Dries Roelvink zou het nog steeds allemaal prima vindenquote:Op maandag 22 april 2024 20:16 schreef Greys het volgende:
Ik zou echt niet graag de Nederlandse inzending voor 2025 zijn want iedereen gilt dan de hele tijd dat Joost veel leuker was.![]()
Misschien denkt Nick Schilder dat hij er eindelijk klaar voor isquote:Op maandag 22 april 2024 20:16 schreef Greys het volgende:
Ik zou echt niet graag de Nederlandse inzending voor 2025 zijn want iedereen gilt dan de hele tijd dat Joost veel leuker was.![]()
Die komt met 'echte muziek'quote:Op maandag 22 april 2024 20:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Misschien denkt Nick Schilder dat hij er eindelijk klaar voor is
Is dat niet gewoon de spiegel?quote:Op maandag 22 april 2024 19:56 schreef Tinkepink het volgende:
Leuk ! Hoop wel dat Joost een reservepak heeft. Deze is echt-heel-vies-en-vlekkerig
Denk echt wel dat er een reserve is voor het ESF (en indien niet is er nog tijd voor een stomerijtje).quote:Op maandag 22 april 2024 19:56 schreef Tinkepink het volgende:
Lijkt me héél sterk dat ze voor zoiets welgeteld één pak maken jaquote:Op maandag 22 april 2024 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk echt wel dat er een reserve is voor het ESF (en indien niet is er nog tijd voor een stomerijtje).
Lijkt me dat ze er sowieso wel een (of meerdere) achter de hand hebben mocht deze scheuren o.i.d. Dat is ook altijd een belangrijke regel bij kinderknuffels: altijd minimaal 2 van aanschaffen voor als de een in de was zit/kwijt is/kapot isquote:Op maandag 22 april 2024 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk echt wel dat er een reserve is voor het ESF (en indien niet is er nog tijd voor een stomerijtje).
Bij Kaarija was er toch paniek voor het ESF omdat hij zijn enige bolero kwijt was?quote:Op maandag 22 april 2024 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet meer zeker of het echt zijn enige was maar hij was er inderdaad eentje verloren op de snelweg (quote:Op maandag 22 april 2024 21:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij Kaarija was er toch paniek voor het ESF omdat hij zijn enige bolero kwijt was?
De lat is wat dat betreft van heel laag naar heel hoog gegaan.quote:Op maandag 22 april 2024 20:16 schreef Greys het volgende:
Hij heeft er drie.quote:Op maandag 22 april 2024 21:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij Kaarija was er toch paniek voor het ESF omdat hij zijn enige bolero kwijt was?
Ja die bedoelde ikquote:Op maandag 22 april 2024 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet meer zeker of het echt zijn enige was maar hij was er inderdaad eentje verloren op de snelweg () en ene gezin had hem gevonden en via insta stories in contact gekomen en toen ging hij hem bij hen thuis ophalen met kadootjes!
Ik denk nu alleen maar steeds aan 'No more boleros'quote:Op maandag 22 april 2024 21:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij heeft er drie.
Eentje van de nationale voorronde, die heeft ie nu in z’n Air B&B hangen (en heb ik aan gehad). Die heeft hij een tijd gebruikt voor optredens voorafgaand aan ESF en die is volgens mij dus ook in maart vorig jaar even kwijt geraakt.
Eentje die bij YLE (broadcaster) hangt ter tentoonstelling. Dat is denk ik die van ESF.
En eentje die hij nu nog gebruikt voor optredens.
Het lijkt me dus ook dat Joost’s pak minstens 1 backup heeft.
Ik heb er de kracht niet meer voorquote:Op maandag 22 april 2024 22:25 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ik denk nu alleen maar steeds aan 'No more boleros'
Gerard Joling 2025.quote:Op maandag 22 april 2024 22:25 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ik denk nu alleen maar steeds aan 'No more boleros'
Samen met Gordon in een dis-rap naar elkaar zingend: Maastricht 2026quote:
Volgens mij is er nooit echt iets gelekt tijdens stand inn rehearsals toch?quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:25 schreef drxanax het volgende:
Eigenlijk wel knap dat er niets lekt mbt stand inn rehearsals in deze tijd. Zitten toch tig mensen in de venue. We have to trust the process.
Maanlanding, fysiek onmogelijk, nog nooit vertoond. Vetste wat ze ooit hebben gedaan.quote:
maar Joost stond igg in de finale moet je dan maar denken!quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:01 schreef Lt.Bookman het volgende:
Vannacht over ESC gedroomd
Ik was in slaap gevallen en had de hele show gemist. Werd wakker toen de jurypunten al verdeeld waren. Nemo had daarbij een gigantische voorsprong. Bij de televote kreeg Joost amper iets en hij eindigde 23e. In mijn droom meteen woest de televisie uitgezet
quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Govert als je hier meeleest, gebruik dan het toverwoord 'Toetertjes'!
Ik zie Gover er wel voor aan om op fok te zitten ja, gewoon als bagger user ergens die regelmatig een rel schoptquote:Op dinsdag 23 april 2024 12:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Govert als je hier meeleest, gebruik dan het toverwoord 'Toetertjes'!
"DAN GAAT M'N SCHOKBAND WEER AF"quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht ook al, bij elke vraag straks dat hij daar niets over kan zeggen.
Zuur gedoe haha.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:23 schreef Dave het volgende:
Dat hypen wordt ook niet overal gewaardeerd zag ik al in de comments. "Focus on the singing please" etc.
Veel zure fans houden totaal niet van een type zoals Joost. Daarnaast zijn het dit jaar wel vaak mensen die Kroatië als favoriet hebben, dus lijkt me dat ze ‘m als een bedreiging zien en het daardoor komt.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:23 schreef Dave het volgende:
Dat hypen wordt ook niet overal gewaardeerd zag ik al in de comments. "Focus on the singing please" etc.
Er worden nog steeds nieuw geplande video's toegevoegd door Eurovision aan de A Little Bit More playlist dus wellicht dat er daar iets verschijnt een dezer dagen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:27 schreef Dave het volgende:
Ben wel benieuwd of die hele Finland trip naast wat leuke tiktoks/instas nog wat anders op gaat leveren!
Of heb ik iets gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |