Ik dacht dat de policy was om dat bij F1 en voetbal niet te doen?quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:10 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
F1: Norris pakt sprintpole in nat Shanghai, Verstappen 4e
Fok! Trouwens ook.![]()
![]()
Alleen bij de races een neutrale titel, bij kwalificaties echt al jaren. Op één of twee keer een spoilertitel bij een zege van Verstappen na is het eigenlijk al jaren hetzelfde.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:14 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik dacht dat de policy was om dat bij F1 en voetbal niet te doen?
Valt me tegen van @:heywoodu
Is FOK! een sport site?quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:22 schreef Nattekat het volgende:
Sportnieuws lezen als je vrij wil blijven van spoilers is ook wel gigantisch dom.
Levert een titel als 'Uitslag F1 spint Quali' niet veel meer kliks op? Als je de titel zie wie pole heeft hoeven veel mensen er al niet meer op te klikken.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alleen bij de races een neutrale titel, bij kwalificaties echt al jaren. Op één of twee keer een spoilertitel bij een zege van Verstappen na is het eigenlijk al jaren hetzelfde.
Overigens ben ik er zelf voorstander van om helemaal geen neutrale titels te hebben, want als je sportnieuws niet wilt weten kijk je in principe niet op sites waar dat zou kunnen staan, maar goed. Ik ken het gevoel trouwens: de frustratie over mijn eigen onhandige klikken toen ik uit onoplettendheid woensdag per ongeluk de uitslag van de Waalse Pijl zag was ook even fors
Eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:36 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
Levert een titel als 'Uitslag F1 spint Quali' niet veel meer kliks op?
Je bent nu wel echt gewoon moeilijk aan het doen om het moeilijk doen. Als je je wekker op je telefoon uitzet hoef je echt geen F1 uitslag te zien.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een wekker, daar gebruik ik ook m'n mobiel voor en als ik daarop kijk weet ik hoogstwaarschijnlijk de uitslag al.
Dan verslaapt die zichquote:Op vrijdag 19 april 2024 15:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..] Als je je wekker op je telefoon uitzet hoef je echt geen F1 uitslag te zien.
Je kunt toch op het knopje drukken om het weksignaal uit te zetten en dan opstaan, zonder dat je de uitslag van de F1 ziet?quote:
Ja, die snap ik ook niet helemaal. Als ik de wekker uit wil zetten is het enige wat ik 'moet' zien de tijd, al het andere is optioneelquote:Op vrijdag 19 april 2024 15:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je kunt toch op het knopje drukken om het weksignaal uit te zetten en dan opstaan, zonder dat je de uitslag van de F1 ziet?
Akkoord.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je kunt toch op het knopje drukken om het weksignaal uit te zetten en dan opstaan, zonder dat je de uitslag van de F1 ziet?
Ik ga sowieso uitgesteld kijken tenzij ik (ultrakleine kans) wakker ben om 5 uur.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:00 schreef Tarado het volgende:
Bedankt voor de adviezen, ik meld me hier dus voor 5uur en anders later met een rapportje over hoe het uitgesteld kijken ging.
We hopen natuurlijk voor 5 uur, hoe meer zielen enzoquote:Op vrijdag 19 april 2024 16:00 schreef Tarado het volgende:
Bedankt voor de adviezen, ik meld me hier dus voor 5uur en anders later met een rapportje over hoe het uitgesteld kijken ging.
Ik ben er!quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We hopen natuurlijk voor 5 uur, hoe meer zielen enzo
Komt door het weer.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:08 schreef Marcoss het volgende:
Dit topic heeft wel een onverwachte wending gekregen
Precies. Ik ben geen veelposter hier, maar ik volg het topic altijd wel.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We hopen natuurlijk voor 5 uur, hoe meer zielen enzo
Precies dit hoor. Dus als het enigzins kan wel live kijken. Hoewel ik ook nog niet weet of ik de 5 uur ga redden. Ligt een beetje aan mijn bui bij het afgaan van de wekker. Kan zijn dat ik er meteen uitspring, kan zijn een kleine snooze of kan zelfs zijn totaal uitzetten en verder pitten. Vanavond op pad dus wordt extra pittigquote:Op vrijdag 19 april 2024 15:09 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. De race verloopt anders als ik niet kijk, dan als ik wel kijk.
Wij ook!quote:
Bel jullie welquote:Op vrijdag 19 april 2024 16:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wij ook!
Of er is iets falikant misgegaan
Wat een servicequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |