Mei gaat een prachtige maand worden, warmste en droogste mei sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.quote:Op woensdag 24 april 2024 07:46 schreef INViCTuS het volgende:
Vanaf zaterdag eindelijk de lente temperaturen terug, als het goed is. Hopelijk blijven ze nu
Eerder deze week gaf mijn weer app aan dat het ergens volgende week 23 graden met een zonnetje en wat bewolking zou zijn.quote:Op woensdag 24 april 2024 07:46 schreef INViCTuS het volgende:
Vanaf zaterdag eindelijk de lente temperaturen terug, als het goed is. Hopelijk blijven ze nu
snachts nog laagquote:Op woensdag 24 april 2024 07:46 schreef INViCTuS het volgende:
Mei is altijd een teleurstellende maand. Koud en veel regen. Juni is ook vaak kutweer. Dan kun je in juli en augustus nog een paar mooie dagen krijgen, en daarna kukel je weer de herfst in. Het wordt wederom een rukzomer, omdat de zee nauwelijks is opgewarmd in dit toendraklimaatquote:Op woensdag 24 april 2024 08:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eerder deze week gaf mijn weer app aan dat het ergens volgende week 23 graden met een zonnetje en wat bewolking zou zijn.
Guess what?
Dat is inmiddels bijgesteld naar 18 graden, bewolkt met 55% kans op regen
Pfffffffffffff @:Pisces29
Hoe kom je daarbij? Mei/Juni zijn vaak juist mooie maanden.quote:Op woensdag 24 april 2024 09:04 schreef Djeez het volgende:
[..]
Mei is altijd een teleurstellende. Koud en veel regen. Juni is ook vaak kutweer. Dan kun je in juli en augustus nog een paar mooie dagen krijgen, en daarna kukel je weer de herfst in. Het wordt wederom een rukzomer, omdat de zee nauwelijks is opgewarmd in dit toendraklimaat
Juni vorig jaar was zelfs de mooiste en beste maand in jaren. Alleen de laatste week wat minderquote:Op woensdag 24 april 2024 09:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Mei/Juni zijn vaak juist mooie maanden.
Ze voorspellen nu tot zeker halverwege mei veel te koud en veel regen. Nou, dan is de lente al afgeschrevenquote:Op woensdag 24 april 2024 09:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Mei/Juni zijn vaak juist mooie maanden.
quote:Op woensdag 24 april 2024 09:04 schreef Djeez het volgende:
[..]
Mei is altijd een teleurstellende maand. Koud en veel regen. Juni is ook vaak kutweer. Dan kun je in juli en augustus nog een paar mooie dagen krijgen, en daarna kukel je weer de herfst in. Het wordt wederom een rukzomer, omdat de zee nauwelijks is opgewarmd in dit toendraklimaat
Ja leuk.quote:Op woensdag 24 april 2024 09:10 schreef dick_laurent het volgende:
Het troll gehalte is wel hoog geworden in dit topic inmiddels he
Misschien een idee om dit topic weer in oude glorie te herstellen en een apart centraal KLB-topic te maken over het weer. Je ziet nog wel serieuze posts hier, maar die worden helemaal ondergesneeuwd door jankers en klagers. Daarom kom ik hier ook nog amper. Het zou mooi zijn als er gewoon minder geklaagd wordt. Dat is op te lossen door een centraal klaagtopic aan te maken over het weer in het Klaagbaak-subforum.quote:Op woensdag 24 april 2024 09:10 schreef dick_laurent het volgende:
Het troll gehalte is wel hoog geworden in dit topic inmiddels he
Jep..in ieder geval voor mijn regio:quote:Op woensdag 24 april 2024 09:05 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Juni vorig jaar was zelfs de mooiste en beste maand in jaren. Alleen de laatste week wat minder
Alsof een voorspelling van midden mei ook maar enigszins accuraat is. Wat wel lijkt - en dat is een stuk beter te voorspellen - is dat mei warmer begint dan gemiddeld.quote:Op woensdag 24 april 2024 09:06 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ze voorspellen nu tot zeker halverwege mei veel te koud en veel regen. Nou, dan is de lente al afgeschreven
quote:Op woensdag 24 april 2024 09:06 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ze voorspellen nu tot zeker halverwege mei veel te koud en veel regen. Nou, dan is de lente al afgeschreven
Er is een WKN Feedback topic he, dus voel je vrij om het daar voor te stellen...quote:Op woensdag 24 april 2024 09:13 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Misschien een idee om dit topic weer in oude glorie te herstellen en een apart centraal KLB-topic te maken over het weer. Je ziet nog wel serieuze posts hier, maar die worden helemaal ondergesneeuwd door jankers en klagers. Daarom kom ik hier ook nog amper. Het zou mooi zijn als er gewoon minder geklaagd wordt. Dat is op te lossen door een centraal klaagtopic aan te maken over het weer in het Klaagbaak-subforum.
Hier zon, maar ook veel wind, heb een aantal maanden geleden een consumenten weerstation aangeschaft, maar ik denk niet dat daar interesse voor is, nogal basic ding.quote:Op woensdag 24 april 2024 09:13 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Misschien een idee om dit topic weer in oude glorie te herstellen en een apart centraal KLB-topic te maken over het weer. Je ziet nog wel serieuze posts hier, maar die worden helemaal ondergesneeuwd door jankers en klagers. Daarom kom ik hier ook nog amper. Het zou mooi zijn als er gewoon minder geklaagd wordt. Dat is op te lossen door een centraal klaagtopic aan te maken over het weer in het Klaagbaak-subforum.
Ja je kan bijv wel je stats gaan delen in de zin van; vandaag deze max temp, deze min temp, zoveel mm regen, zoveel uur zon..... maar ja, daar krijg je dan toch geen reacties op. En logisch ook, want wat moet je daar verder op zeggen?quote:Op woensdag 24 april 2024 09:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hier zon, maar ook veel wind, heb een aantal maanden geleden een consumenten weerstation aangeschaft, maar ik denk niet dat daar interesse voor is, nogal basic ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |