@tong80 we roddelen hier nietquote:Op donderdag 18 april 2024 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
God heeft geluisterd.
Wat gaat dit een mooi weekend worden zeg.
Schuld van Hercules.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze topics zijn toch leuker als er een Nederlandse club speelt.
Lachen om AZ en Twente.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze topics zijn toch leuker als er een Nederlandse club speelt.
@Zipportal heeft een pittige mening over de stad Marseille.quote:
Is toch mooi.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb niet het gevoel dat Liverpool dit nog gaat flikken.
Mooie stad manquote:Op donderdag 18 april 2024 22:40 schreef Coco het volgende:
[..]
@:zipportal heeft een pittige mening over de stad Marseille.
Atalanta mag ik wel ja.quote:
Nog niet.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:40 schreef Enawh het volgende:
Gaat Leverkussen zijn ongeslagen status kwijtraken..
Misschien bij Marseille.quote:
Nieuwe gouden generatie?!quote:Op donderdag 18 april 2024 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Club Brugge goden.32 jaar geleden dat een Belgische voetbalploeg zich kon kwalificeren voor de halve finale
Neen gewoon een tyfusdomme trainer eruit gegooidquote:
Doet hij nog altijd zijn debiele standaard wisseltjes in minuut 75?quote:Op vrijdag 19 april 2024 02:21 schreef F.M.D. het volgende:
Grappig om te lezen hoe Benfica fans nu over Schmidt denken...https://serbenfiquista-co(...)r_hl=nl&_x_tr_pto=sc
Wat hebben we nou eigenlijk aan de Conference League?quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Club Brugge fan begint de spanning hier wel te stijgen
CMON Blauw-zwart
YNWA
Maatjequote:Op donderdag 2 mei 2024 18:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat hebben we nou eigenlijk aan de Conference League?
Leuk toernooitje voor een type Feyenoord.quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:17 schreef Nober het volgende:
[..]
1-3.quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Maatje
Roma - leverkusen zeg het maar
1-1 zeg ikquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:00 schreef Nober het volgende:
[..]
1-3.
En 2-1 in Marseille, 3-0 in Aston Villa, 2-3 in Fiorentina.
Oké!quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:12 schreef KingRoland het volgende:
Als ik gelijk heb kies ik een UI uit voor @:yvonne
quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:55 schreef dvdfreak het volgende:
Hup marseille leverkussen villa en brugge
Ik erger me nog steeds DOOD aan dat stuk in de gevangenis. Dat hij teruggaat in de tijd om z'n handen te verwonden en dat die wonden dan opeens op z'n handen verschijnen (terwijl die er dan altijd al hadden moeten zijn)quote:
@GGMM is het met je eensquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik erger me nog steeds DOOD aan dat stuk in de gevangenis. Dat hij teruggaat in de tijd om z'n handen te verwonden en dat die wonden dan opeens op z'n handen verschijnen (terwijl die er dan altijd al hadden moeten zijn)
wat een KUTstuk was dat
Hele gekte wel in Nederland toen Feyenoord de finale speeldequote:Op donderdag 2 mei 2024 18:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Alleen in het Feyenoord topic.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:58 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Hele gekte wel im Nederland toen Feyenoord de finale speelde
ik ben verbaasd over de opstelling van Neverlosen. zitten ze in de kranten zich heel druk te maken over welke spits: Le Freak Schick of St Bonifatius. staan ze er allebei niet in en is Xabi weer aan het Xabi ballen : Adli voorin met Wirtz, Frimpong en Grimaldo om zich heen. Stop playing to me, start playing through me. vorig jaar had ik uit walging de radio uitgelaten om Mourinhos antivoetbal. nu hoop ik op meer vuurwerk. ik gok een 2-2, afmaken in de Bayarena Köln Leverkusenquote:
quote:
quote:
Schakelkanaal genot.quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Knotsgekke potjes EL/CL levert genot
Ben een keer naar Marseille geweest, dacht dat ik per ongeluk een stuk zuidelijker was gegaanquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:30 schreef Sabata het volgende:
jawohl, Tor Neverlosen. Danke Rick voor het balverlies
quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach Karsdorp wat een kutbal jongu
En de stad is al faillietquote:Op donderdag 2 mei 2024 21:30 schreef TweedeKlum het volgende:
Birmingham kan zich op gaan maken voor zware rellen.
Niemand neemt Koeman serieus.quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:34 schreef Oriente het volgende:
E
[..]
En toch stelt Koedebiel Dumbfries op
Koeman heeft geen Viaplayquote:Op donderdag 2 mei 2024 21:34 schreef Oriente het volgende:
E
[..]
En toch stelt Koedebiel Dumbfries op
Club - Olympiakos zou echt een kutfinale zijnquote:
Belgisch voetbal neemt echt niemand serieusquote:Op donderdag 2 mei 2024 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Club - Olympiakos zou echt een kutfinale zijn
Croky Cup beste Cup.quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:41 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Belgisch voetbal neemt echt niemand serieus
@:capuchon_jongen
ECL?quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er ploegen die een CL finale hebben gespeeld maar nooit landskampioen zijn geworden?
Ik zou het de Belgjes wel gunnen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Club - Olympiakos zou echt een kutfinale zijn
Nee, CL. Dat was namelijk ooit Bayer 04, begreep ik.quote:
Leuke quizvraag.quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, CL. Dat was namelijk ooit Bayer 04, begreep ik.
Nee. Wel eentje met meer CL's dan landskampioenschappen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er ploegen die een CL finale hebben gespeeld maar nooit landskampioen zijn geworden?
Forestquote:Op donderdag 2 mei 2024 21:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee. Wel eentje met meer CL's dan landskampioenschappen.
Wat is dat voor een lelijke smiley?quote:
Achquote:
Ik kijk niet. Het is rust.quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ga NU een counter inzetten. Mentions incoming.
schijnt dat dit goed nieuws zou zijn voor Ajax?quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoewel Club als ECL winnaar wel tof zou zijn
Het schijn met het Eurovisie SongCircleJerk te maken te hebben.quote:
[ Bericht 90% gewijzigd door GGMM op 02-05-2024 22:01:22 (:Jquote:Op donderdag 2 mei 2024 21:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ga NU een counter inzetten. Mentions incoming.
Mn eerste gedachte. Maar bij zulke opstootjes is het nu altijd standaard geel voor beidequote:Op donderdag 2 mei 2024 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Paredes iets racistisch hebben gezegd?
Wat er ook precies is gebeurd, het is altijd de schuld van Paredes. Grootste bloedzuiger van de Europese velden.quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Paredes iets racistisch hebben gezegd?
Te veel prikkels voor je?quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:49 schreef leolinedance het volgende:
Wat een kuttopic is dit met alle wedstrijden door elkaar
Schuld van de UEFA. Door het seizoen heen is het makkelijker om alle Nederlandse ploegen in één topic te hebben.quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:49 schreef leolinedance het volgende:
Wat een kuttopic is dit met alle wedstrijden door elkaar
WTF is uwen probleem manquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:56 schreef Sabata het volgende:
Het luidste Stadio van Europa stil gekregen
Als je de kids in de kelder maar vreten geeft vinden wij alles prima.quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben echt tantoe WOEST
Ik moet tot 10 tellen om dingen niet te slopen
Stop eens met die actquote:Op donderdag 2 mei 2024 23:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als je de kids in de kelder maar vreten geeft vinden wij alles prima.
Dit.quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vertel ons waar Tanja Groen is!!!!!
quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vertel ons waar Tanja Groen is!!!!!
Voor het laatst in 2017 voetbal gekeken genot, bord op schoot selectie godquote:
Klopt artikel gelezen dat UNESCO boven de UEFA wordt geplaatst.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:16 schreef TweedeKlum het volgende:
Straks om 18.45 al de return Club Brugge tegen Fiorentina (2-3).
Dit ivm de Heilige Bloedprocessie morgen in Brugge, daar willen de katholieke Belgjes liever geen dronken katholieke Italiaantjes bij.
Tijdrekken loont nog altijd.quote:
Oh. Ik was natuurlijk al de hele tijd voor Fiorentina.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:42 schreef Zipportal het volgende:
Slecht nieuws Ajax: Fiorentina mag zich wederom melden in Conference League-finale
https://www.voetbalprimeu(...)e-league-finale.html
Mwah, ik zie Ajax liever afgaan in de groepsfase, dan scoren ze nog wat coefficientpunten.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh. Ik was natuurlijk al de hele tijd voor Fiorentina.
Gaan ze niet naar de ECL als ze de groepsfase niet halen? Ik volg dat soort regels niet zoquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, ik zie Ajax liever afgaan in de groepsfase, dan scoren ze nog wat coefficientpunten.
Vanaf volgend seizoen niet meer dacht ikquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gaan ze niet naar de ECL als ze de groepsfase niet halen? Ik volg dat soort regels niet zo
Nummers 9 tot 24 spelen een tussenronde in de CL. Ik dacht dat die ploegen die verliezen naar de EL gaanquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanaf volgend seizoen niet meer dacht ik
Dit is feitelijk onjuist.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nummers 9 tot 24 spelen een tussenronde in de CL. Ik dacht dat die ploegen die verliezen naar de EL gaan
Heeft die voorzitter ook een pistool aan de riem?quote:Op donderdag 9 mei 2024 11:11 schreef Caland het volgende:
Hup Olympiakos, al is het alleen maar om de chaos in de finale dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |