@tong80 we roddelen hier nietquote:Op donderdag 18 april 2024 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
God heeft geluisterd.
Wat gaat dit een mooi weekend worden zeg.
Schuld van Hercules.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze topics zijn toch leuker als er een Nederlandse club speelt.
Lachen om AZ en Twente.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze topics zijn toch leuker als er een Nederlandse club speelt.
@Zipportal heeft een pittige mening over de stad Marseille.quote:
Is toch mooi.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb niet het gevoel dat Liverpool dit nog gaat flikken.
Mooie stad manquote:Op donderdag 18 april 2024 22:40 schreef Coco het volgende:
[..]
@:zipportal heeft een pittige mening over de stad Marseille.
Atalanta mag ik wel ja.quote:
Nog niet.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:40 schreef Enawh het volgende:
Gaat Leverkussen zijn ongeslagen status kwijtraken..
Misschien bij Marseille.quote:
Nieuwe gouden generatie?!quote:Op donderdag 18 april 2024 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Club Brugge goden.32 jaar geleden dat een Belgische voetbalploeg zich kon kwalificeren voor de halve finale
Neen gewoon een tyfusdomme trainer eruit gegooidquote:
Doet hij nog altijd zijn debiele standaard wisseltjes in minuut 75?quote:Op vrijdag 19 april 2024 02:21 schreef F.M.D. het volgende:
Grappig om te lezen hoe Benfica fans nu over Schmidt denken...https://serbenfiquista-co(...)r_hl=nl&_x_tr_pto=sc
Wat hebben we nou eigenlijk aan de Conference League?quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Club Brugge fan begint de spanning hier wel te stijgen
CMON Blauw-zwart
YNWA
Maatjequote:Op donderdag 2 mei 2024 18:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat hebben we nou eigenlijk aan de Conference League?
Leuk toernooitje voor een type Feyenoord.quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:17 schreef Nober het volgende:
[..]
1-3.quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Maatje
Roma - leverkusen zeg het maar
1-1 zeg ikquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:00 schreef Nober het volgende:
[..]
1-3.
En 2-1 in Marseille, 3-0 in Aston Villa, 2-3 in Fiorentina.
Oké!quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:12 schreef KingRoland het volgende:
Als ik gelijk heb kies ik een UI uit voor @:yvonne
quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:55 schreef dvdfreak het volgende:
Hup marseille leverkussen villa en brugge
Ik erger me nog steeds DOOD aan dat stuk in de gevangenis. Dat hij teruggaat in de tijd om z'n handen te verwonden en dat die wonden dan opeens op z'n handen verschijnen (terwijl die er dan altijd al hadden moeten zijn)quote:
@GGMM is het met je eensquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik erger me nog steeds DOOD aan dat stuk in de gevangenis. Dat hij teruggaat in de tijd om z'n handen te verwonden en dat die wonden dan opeens op z'n handen verschijnen (terwijl die er dan altijd al hadden moeten zijn)
wat een KUTstuk was dat
Hele gekte wel in Nederland toen Feyenoord de finale speeldequote:Op donderdag 2 mei 2024 18:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Alleen in het Feyenoord topic.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:58 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Hele gekte wel im Nederland toen Feyenoord de finale speelde
ik ben verbaasd over de opstelling van Neverlosen. zitten ze in de kranten zich heel druk te maken over welke spits: Le Freak Schick of St Bonifatius. staan ze er allebei niet in en is Xabi weer aan het Xabi ballen : Adli voorin met Wirtz, Frimpong en Grimaldo om zich heen. Stop playing to me, start playing through me. vorig jaar had ik uit walging de radio uitgelaten om Mourinhos antivoetbal. nu hoop ik op meer vuurwerk. ik gok een 2-2, afmaken in de Bayarena Köln Leverkusenquote:
quote:
quote:
Schakelkanaal genot.quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Knotsgekke potjes EL/CL levert genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |