abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217329283
Waarom halen ze dat behang er af? Je gaat toch geen moeite steken in je tijdelijke huurhuis. En dat is net een makkelijk stukje gipswand. De rest is een drama om te verwijderen _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217329467
quote:
11s.gif Op woensdag 9 april 2025 20:53 schreef Soury het volgende:
Waarom halen ze dat behang er af? Je gaat toch geen moeite steken in je tijdelijke huurhuis. En dat is net een makkelijk stukje gipswand. De rest is een drama om te verwijderen _O-
Tja uhhh geen idee. Snap er uberhaupt nog niets van. Emigreren en dan als schoonmaaksters in een 1sterren hotel. Restjes brood uit supermarkt meegappen omdat er in enorm duur land maar 25euro per week is voor levensonderhoud.
pi_217329603
Huisbaas heeft een goede deal, dames die de boel wat opknappen :7
pi_217329645
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 21:20 schreef Dutch_view het volgende:
Huisbaas heeft een goede deal, dames die de boel wat opknappen :7
Zeker, als ze weggaan heeft hij beter huis dan ervoor.
En ook nog deel van de opbrengst als er b&b opbrengsten zijn.

Nu oren dicht, ze gaat weer zingen
pi_217329670
5000 winst uit hoogseizoen waarvan de helft naar huisbaas Kore gaat, die lacht zich de ballen uit de broek :9
pi_217329678
Maar ze blijven optimistisch
pi_217329701
Het Noors klinkt soms wel een beetje op Nederlands, volgens mij is die taal best wel goed te leren
pi_217329776
Wel leuke dames en mooi dat het gelukt is. Als gast moet je er wel tegen kunnen dat een "Hyacinth Bouquet" achtige vrouw zingend in je kamer staat o|O
pi_217329836
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 21:36 schreef Dutch_view het volgende:
Wel leuke dames en mooi dat het gelukt is. Als gast moet je er wel tegen kunnen dat een "Hyacinth Bouquet" achtige vrouw zingend in je kamer staat o|O
Ze hebben het ook wel leuk met elkaar. Moest ook wel lachen om die opmerking toen Kore het stuur overnam. "Emancipatie is prima maar je moet het niet overdrijven"
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217330471
Leuke aflevering. Ik had er eerst een zwaar hoofd in met maar 5000 euro budget. Maar ze deden het toch maar even. En die huisbaas heeft het mooi voor elkaar. Appartement opgeknapt, mooie B&B gemaakt en de helft van de opbrengst. _O-
Hoop dat hij nog lang leeft (hij leek me niet de jongste meer) want anders zouden ze wel eens een probleem kunnen hebben.
pi_217330512
quote:
99s.gif Op woensdag 9 april 2025 23:48 schreef praadje het volgende:
Leuke aflevering. Ik had er eerst een zwaar hoofd in met maar 5000 euro budget. Maar ze deden het toch maar even. En die huisbaas heeft het mooi voor elkaar. Appartement opgeknapt, mooie B&B gemaakt en de helft van de opbrengst. _O-
Hoop dat hij nog lang leeft (hij leek me niet de jongste meer) want anders zouden ze wel eens een probleem kunnen hebben.
Het is natuurlijk ook mega dom om 50/50 te gaan. Die vent had met veel minder al akkoord gegaan. Het was een beetje net als het inpakken van de verhuiswagen chaotisch en niet nadenken.
pi_217332252
Tsja voorlopig is het "gelukt', leunen wel erg zwaar op de buurman en onze lieve heer, beetje naïef vrees ik.
  donderdag 10 april 2025 @ 11:24:01 #163
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217332402
Je kon deze vrouwen niet betrappen op doorgedachte en uitgewerkte plannen. Alles werd ter plekke geimproviceerd met behulp van den Heere. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_217341498
Opvallend vaak de laatste tijd locaties die slecht bereikbaar zijn, is toch een van de eerste zaken waar je op moet letten, goed bereikbaar, ook te vinden in het donker en goede parkeerplaatsen. Maar bijzonder verhaal en wat ziet het er daar koud uit
life is like a box of chocolates
  dinsdag 15 april 2025 @ 22:34:30 #165
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_217380421
Net de herhaling gezien. Aparte aflevering wel. Mooie plek!

Maar hoe kan je nou in de winter naar Noorwegen rijden zonder winterbanden? Ze mogen blij zijn dat ze niet tegen een ander aan gegleden zijn. Of van de weg. Maar goed, gezien het budget zal fatsoenlijke bandjes niet tot de mogelijkheden hebben behoord.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  woensdag 16 april 2025 @ 11:43:13 #166
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217383357
Vanavond:

Brian en Alex hebben het prima naar hun zin in Dordrecht, maar het avontuur lonkt. Ze vertrekken in Het Roer Om naar Zuid-Afrika, naar Kaapstad, om precies te zijn. Daar hebben ze in een buitenwijk een pand gekocht waar ze een guesthouse van willen maken. De heren hebben het koopcontract getekend zonder de stulp te bezichtigen, dus wat ze precies zullen aantreffen is een grote verrassing.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 16 april 2025 @ 20:38:48 #167
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_217387855
Huggen met de makelaar :{
  woensdag 16 april 2025 @ 23:38:04 #168
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217389907
Een beetje erg onzakeljjke jongens.
Uiteraard weer zwaar boven budget uitgekomen.
Gaat wel potentieel mooi worden.
Hopelijk intussen wel een verhuurvergunning.
Poef.....gone! ©golfer
pi_217398131
Erg saaie aflevering vond ik het, niets mis met de mannen, gun ze succes. Al die muren en alarmsystemen zegt wel een beetje dat Kaapstad niet echt veilig is en mooie zee, dacht vol haaien, dan maar klein zwembadje
pi_217436179
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 22:09 schreef fietsmiep het volgende:
Hier is hun website:
https://barraya.com/
Ik loop wat achter en heb deze aflevering teruggekeken, maar deze website bestaat niet meer dus ik vrees het ergste :( Google werd ik ook niets wijzer van, helemaal niets meer over dat jonge koppel dat naar Portugal ging te vinden. Ze hadden wel voor mega bedragen geleend én die man had al eens een lange burn out gehad toen die nog in Nederland zat…ik vrees dat het slecht is afgelopen.
pi_217443263
Met googlen kom ik in Spanje terecht en die bar is blijkbaar gesloten

https://www.tripadvisor.n(...)zarron_Mazarron.html
  woensdag 23 april 2025 @ 18:59:45 #172
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217449741
Vanavond:

Het Roer Om-deelnemers Inke en Jort uit Brabant hebben met behulp van een crowdfundingactie een kleinschalige camping gekocht in Italië. Ze hopen ook toeristen te trekken die buiten het hoogseizoen komen, maar dat blijkt nog niet zo eenvoudig.
Poef.....gone! ©golfer
pi_217451587
Tja enige isseu is die crowdfunding misschien. Maar dat gaan ze redden. Leuk positief stel, integreren super goed, leren taal snel daardoor snel. Gunfactor.
pi_217451681
Dubbel
  woensdag 23 april 2025 @ 22:22:51 #175
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217451957
Het zijn wel aanpakkers en ze integreren goed met de locals.
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')