Tja uhhh geen idee. Snap er uberhaupt nog niets van. Emigreren en dan als schoonmaaksters in een 1sterren hotel. Restjes brood uit supermarkt meegappen omdat er in enorm duur land maar 25euro per week is voor levensonderhoud.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:53 schreef Soury het volgende:
Waarom halen ze dat behang er af? Je gaat toch geen moeite steken in je tijdelijke huurhuis. En dat is net een makkelijk stukje gipswand. De rest is een drama om te verwijderen![]()
Zeker, als ze weggaan heeft hij beter huis dan ervoor.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:20 schreef Dutch_view het volgende:
Huisbaas heeft een goede deal, dames die de boel wat opknappen
Ze hebben het ook wel leuk met elkaar. Moest ook wel lachen om die opmerking toen Kore het stuur overnam. "Emancipatie is prima maar je moet het niet overdrijven"quote:Op woensdag 9 april 2025 21:36 schreef Dutch_view het volgende:
Wel leuke dames en mooi dat het gelukt is. Als gast moet je er wel tegen kunnen dat een "Hyacinth Bouquet" achtige vrouw zingend in je kamer staat
Het is natuurlijk ook mega dom om 50/50 te gaan. Die vent had met veel minder al akkoord gegaan. Het was een beetje net als het inpakken van de verhuiswagen chaotisch en niet nadenken.quote:Op woensdag 9 april 2025 23:48 schreef praadje het volgende:
Leuke aflevering. Ik had er eerst een zwaar hoofd in met maar 5000 euro budget. Maar ze deden het toch maar even. En die huisbaas heeft het mooi voor elkaar. Appartement opgeknapt, mooie B&B gemaakt en de helft van de opbrengst.![]()
Hoop dat hij nog lang leeft (hij leek me niet de jongste meer) want anders zouden ze wel eens een probleem kunnen hebben.
Ik loop wat achter en heb deze aflevering teruggekeken, maar deze website bestaat niet meer dus ik vrees het ergstequote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:09 schreef fietsmiep het volgende:
Hier is hun website:
https://barraya.com/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |