Wij waren er vorig jaar tijdens 3 daarvanquote:Op zondag 22 mei 2022 11:39 schreef Blues het volgende:
Het regent maar 5 dagen per jaar in de Algarve
Ik vond het ook verbazingwekkend inderdaad. Tot ik nog even terugspoelde en ik inderdaad de zin gehoord had: “ons huis is gekocht door onze schoonouders”. Is dat een schimmige manier geweest alvast een belastingvrije erfenis over te hevelen…? Even extreem flink overbieden op het hoogste gedane bod en tada, in deze totale huizenmarkt gekte valt het waarschijnlijk niet eens op. En met een paar ton vrij te besteden zijn banken opeens ook veel vriendelijker daar nog een paar ton bij te financieren…dit is voor mij in elk geval de enige verklaring, een eind twintig Pabo leraresje en een 32 jarige uitkeringstrekker kunnen dit anders toch nooit van hun leven betalen of zelfs gefinancierd krijgen?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:31 schreef LC01 het volgende:
Dit was echt te vaag wat hier gebeurde, met name het geld dan. Ongetwijfeld vanwege de Covid maatregelen dat er niet zo veel te zien was of in ieder geval beperkt gefilmd maar het klopte toch helemaal niets van.
Hartstikke jong, ouders nog in leven, dus geen enorme erfenis of mega overwaarde doordat ze al 30 jaar in een inmiddels afbetaald huis wonen.
Toch voor een buitenlands pand een hypotheek krijgen van 6,5 ton, ex de KK, op een salaris van een PABO lerares en een facilitair medewerker die thuis zit (uitkering?).
Alsof het niets kost huren ze aannemers en werkmensen in, dak wordt meerdere malen aangepakt, zelf doen ze nauwelijks iets aan klussen en houden ze zich vooral bezig met leuke meubeltjes uitzoeken en aanschaffen.
Alles bij elkaar opgeteld gaat hier al snel bijna een miljoen rond, hoe doen ze dat?
Qua klussen doen ze ook niets, besteden vrijwel alles uit. Hoe ze aan de vergunningen zijn gekomen (blijkbaar) wordt niet duidelijk, hoe ze aan klanten komen, ook niet duidelijk.
Heel wazig allemaal.
Zeker weten, leuk stel ook!quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:19 schreef golfer het volgende:
Die ex-Haarlemmers hebben het wel aardig voor elkaar geregen met hun B&B in Spanje.
Alleen dat bootje is ongeschikt voor rustige vaartochten.
Hoorde ik nu goed dat ze geld wilden halen via een GoFundMe en dat je als beloning kreeg dat je samen met ze mocht eten. Zijn ze Posjes 2.0?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 21:45 schreef golfer het volgende:
Zweefteverij bij haar met haar festivalletjes en creabea-gedoe.
Ja zo liefdevol ookquote:Op vrijdag 2 september 2022 21:32 schreef Dutch_view het volgende:
Wat leuk hebben Frank en Jean Carlos het er van gemaakt. En hun pleegzoons hebben het er erg naar hun zin. Ook mooi om te zien dat het goed kan gaan
Blijft bijzonder dat je te weinig geld hebt om te verbouwen, weinig inkomsten en praat over een volgende investeringquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:25 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wat een lief gezin, die van Jean en Frank. Prachtig om te zien.
Die Alpacalopers vond ik maar een beetje groezelig. Je gasten verwelkomen in een mouwloos hemdje met een peuk op de lip vind ik persoonlijk niet echt professioneel overkomen. Maar goed, die mensen komen voor het wandelen en hebben verder natuurlijk niets met de gastheer te maken.
Honden laten zwemmen in het zwembad voor de gasten vind ik ronduit raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |