Ja dat is wel zo ja, dat heb ik bijvoorbeeld dit jaar met Elena Paparizou weer, die was er ik 2021 al bij.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind Johnny ook prima hoor. Alleen ik krijg er zo’n Omroep Max-gevoel van dat steeds dezelfde mensen en fragmenten enzo weer worden opgetrommeld bij het ESF. Terwijl er best wat leuke figuren te bedenken zijn uit recente edities die het festival ook flink in uitstraling hebben geholpen. Sowieso de winnaars, en ook bijvoorbeeld Barbara Pravi, Rosa-Linn, Sam Ryder, Mahmood, Go_A, enz.
Misschien heeft deze slang de (verdwenen) blauwe vogel wel opgegeten?quote:
What's another tattooquote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Johnny samen met Loreen? Dat zou denk ik nog wel leuk zijn.
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo ja, dat heb ik bijvoorbeeld dit jaar met Elena Paparizou weer, die was er ik 2021 al bij.
Hallo truffel dit is slechts degene die de 12 punten namens de UK geeft.quote:
Bedoel daar is geen nieuws over?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hallo truffel dit is slechts degene die de 12 punten namens de UK geeft.
Tot nu toe enkele artiesten voor interval bekend gemaakt maar nog lang niet alles.quote:
Jaaaaaquote:
Winkeltje moet wel blijven draaien he voor Ericquote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaa
Met al z'n boycot gegil van de laatste tijd. Z'n principes zijn dus nogal dun als het erop aankomt.
Echt de hardste schreeuwer van iedereen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaa
Met al z'n boycot gegil van de laatste tijd. Z'n principes zijn dus nogal dun als het erop aankomt.
Chanel haar act was wel echt fenomenaalquote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt de hardste schreeuwer van iedereen.wat triest.
Hij heeft geluk dat zowat niemand er nu wat over gaat roepen door al het gegil om Chanel en Eleni.
Nexie wil niet geassocieerd worden met de onlinefanbubbelquote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:09 schreef Greys het volgende:
Dit is wel echt een onlinefanbubbelpleaser hoor, met Eleni en Chanel.
En Eric ertussen om hem voor lul te zetten met z'n principes van een natte krant. Ghehe.
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:15 schreef Nexum het volgende:
[..]
Nexie wil niet geassocieerd worden met de onlinefanbubbel![]()
Denk het nietquote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:40 schreef Rebel- het volgende:
Over de turquoise carpet maar even hier (bij gebrek aan carpet 2024-topic?):
- komt Maradonnie nog?
- en als Maradonnie op het tapijtje staat: praat hij Zweeds?
Maak gerust zelf een carpet topic aanquote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:40 schreef Rebel- het volgende:
Over de turquoise carpet maar even hier (bij gebrek aan carpet 2024-topic?):
- komt Maradonnie nog?
- en als Maradonnie op het tapijtje staat: praat hij Zweeds?
Eleni en Chanel als openingsact en direct erna Sillia als de versie van d’n Aldi is niet echt bevorderlijk voor haar kansen.quote:
Omg wat erg ja, nu je het zegtquote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Eleni en Chanel als openingsact en direct erna Sillia als de versie van d’n Aldi is niet echt bevorderlijk voor haar kansen.
Gewoon precies dat ervoor typen zoals je nu typte, maar dan in de TT.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:52 schreef Rebel- het volgende:
[..]
Done. Weet alleen niet hoe ik er [2024] voor krijg.
quote:Op zondag 5 mei 2024 23:15 schreef Greys het volgende:
Weet niet zo goed waar ik dit anders moet zetten maar kijk die Isaak, Slimane en Bambie toch eens lekker tekeer gaan in de Euroclub!
[ x ]
Hoogstens de hologrammen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 11:27 schreef NailQueen het volgende:
Daarom is er waarschijnlijk nog weinig bekend over de interval van de finale. De verrassing is dat Abba hun comeback maakt (met Måns Zelmerlöw)
Het valt ook op dat er alleen aandacht uitgaat naar Abba. Je zou bijna vergeten dat Loreen vorig jaar voor de tweede keer gewonnen heeft. Met de nationale finales deed alleen Noorwegen het goed door gewoon een Zweden/Carola medley te doen ipv een Abba medleyquote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:14 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben eigenlijk al een beetje ABBA-moe voor de show begonnen is![]()
Kunnen we niets doen met het 40-jarig jubileum van de Herreys? Die zijn onlangs weer begonnen met optreden.
Dat zal ze vast alsnog doen?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Apart. Normaal opent de winnaar van vorig jaar de halve finale
Oh dat las ik er niet in. Dat zou ook nog kunnen jaquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zal ze vast alsnog doen?
Dit was geen opening maar een intervalact met Logan.
Ik dacht dat Eleni, Chanel en Eric Saade de eerste semi openen? (Arme Silia trouwensquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oh dat las ik er niet in. Dat zou ook nog kunnen ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |