Denk het nietquote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:40 schreef Rebel- het volgende:
Over de turquoise carpet maar even hier (bij gebrek aan carpet 2024-topic?):
- komt Maradonnie nog?
- en als Maradonnie op het tapijtje staat: praat hij Zweeds?
Maak gerust zelf een carpet topic aanquote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:40 schreef Rebel- het volgende:
Over de turquoise carpet maar even hier (bij gebrek aan carpet 2024-topic?):
- komt Maradonnie nog?
- en als Maradonnie op het tapijtje staat: praat hij Zweeds?
Eleni en Chanel als openingsact en direct erna Sillia als de versie van d’n Aldi is niet echt bevorderlijk voor haar kansen.quote:
Omg wat erg ja, nu je het zegtquote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Eleni en Chanel als openingsact en direct erna Sillia als de versie van d’n Aldi is niet echt bevorderlijk voor haar kansen.
Gewoon precies dat ervoor typen zoals je nu typte, maar dan in de TT.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:52 schreef Rebel- het volgende:
[..]
Done. Weet alleen niet hoe ik er [2024] voor krijg.
quote:Op zondag 5 mei 2024 23:15 schreef Greys het volgende:
Weet niet zo goed waar ik dit anders moet zetten maar kijk die Isaak, Slimane en Bambie toch eens lekker tekeer gaan in de Euroclub!
[ x ]
Hoogstens de hologrammen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 11:27 schreef NailQueen het volgende:
Daarom is er waarschijnlijk nog weinig bekend over de interval van de finale. De verrassing is dat Abba hun comeback maakt (met Måns Zelmerlöw)
Het valt ook op dat er alleen aandacht uitgaat naar Abba. Je zou bijna vergeten dat Loreen vorig jaar voor de tweede keer gewonnen heeft. Met de nationale finales deed alleen Noorwegen het goed door gewoon een Zweden/Carola medley te doen ipv een Abba medleyquote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:14 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben eigenlijk al een beetje ABBA-moe voor de show begonnen is![]()
Kunnen we niets doen met het 40-jarig jubileum van de Herreys? Die zijn onlangs weer begonnen met optreden.
Dat zal ze vast alsnog doen?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Apart. Normaal opent de winnaar van vorig jaar de halve finale
Oh dat las ik er niet in. Dat zou ook nog kunnen jaquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zal ze vast alsnog doen?
Dit was geen opening maar een intervalact met Logan.
Ik dacht dat Eleni, Chanel en Eric Saade de eerste semi openen? (Arme Silia trouwensquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oh dat las ik er niet in. Dat zou ook nog kunnen ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |