quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:20 schreef Poepz0r het volgende:
Enkele maanden geleden had Eurovision wat getweet over een exotisch optreden/internationale act. Is daar al wat over bekend wie dat is?
Waarom die koranverbranding tijdens Eurovisie?quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:43 schreef Nashipeer het volgende:
Hmm![]()
Hopelijk verloopt alles goed daar in Malmö qua beveiliging
https://www.reddit.com/r/(...)or_quran_burning_in/
Is dit niet zo'n gek die dat de hele tijd doet?quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom die koranverbranding tijdens Eurovisie?
Gerucht gaat dat ze hem de helft van z'n hotelkamer meebetalen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:50 schreef NailQueen het volgende:
Dat zullen wel pittige onderhandelingen zijn geweest.
Zo zie je maar dat zelfs als je bij het NSF 2010 betrokken bent geweest, je nog een prima carrière kan hebben.quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:50 schreef NailQueen het volgende:
Dat zullen wel pittige onderhandelingen zijn geweest.
Slang van een intervalact? Of een slang uit de buurt?quote:
Dan wel!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Johnny samen met Loreen? Dat zou denk ik nog wel leuk zijn.
Nee ik heb veel liever dat ze het zo leuk vinden dat ze overal en nergens weer opduiken, dan dat ze liever verzwijgen dat ze ooit mee hebben gedaan. Loreen bijvoorbeeld had er ook geen moeite mee om overal en nergens Euphoria te komen zingen, terwijl het net zo goed had gekund dat ze haar daar te goed voor had gevoeld. Nee dan 100 keer liever dit enthousiasme.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan wel!
Nee ik heb sowieso wel een zwak voor ons Sjon hoor. Moet lachen dat ie overal opduikt. Hij en Mans, we komen nooit meer van ze af en zouden het stiekem ook niet willen.
Ik vind Johnny ook prima hoor. Alleen ik krijg er zo’n Omroep Max-gevoel van dat steeds dezelfde mensen en fragmenten enzo weer worden opgetrommeld bij het ESF. Terwijl er best wat leuke figuren te bedenken zijn uit recente edities die het festival ook flink in uitstraling hebben geholpen. Sowieso de winnaars, en ook bijvoorbeeld Barbara Pravi, Rosa-Linn, Sam Ryder, Mahmood, Go_A, enz.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee ik heb veel liever dat ze het zo leuk vinden dat ze overal en nergens weer opduiken, dan dat ze liever verzwijgen dat ze ooit mee hebben gedaan. Loreen bijvoorbeeld had er ook geen moeite mee om overal en nergens Euphoria te komen zingen, terwijl het net zo goed had gekund dat ze haar daar te goed voor had gevoeld. Nee dan 100 keer liever dit enthousiasme.
True. Maar Loreen en Sjon zijn de enige dubbele winnaars en dat maakt het dan wel weer begrijpelijk dat ze die daar kiezen om iets mee te doen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind Johnny ook prima hoor. Alleen ik krijg er zo’n Omroep Max-gevoel van dat steeds dezelfde mensen en fragmenten enzo weer worden opgetrommeld bij het ESF. Terwijl er best wat leuke figuren te bedenken zijn uit recente edities die het festival ook flink in uitstraling hebben geholpen. Sowieso de winnaars, en ook bijvoorbeeld Barbara Pravi, Rosa-Linn, Sam Ryder, Mahmood, Go_A, enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |