Er is geen prijs ala bordspel maar we kunnen altijd een Nostradamus doenquote:Op donderdag 18 april 2024 16:00 schreef NailQueen het volgende:
Komt er dit jaar eigenlijk nog een Nostradamus op het forum?
Ik kan er nog steeds niet bij dat men dacht dat het verstandig was om Isral mee te laten doen. Los van aan welke kant je staat. Het is wat mij betreft onverantwoord om het festival (extra) vatbaar te maken voor aanvallen.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:19 schreef NailQueen het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)-ooit-in-zweden.html
Hier wordt je toch niet vrolijk van
Ik snap ergens wel dat het voor een deel van de Isralische delegatie voelt alsof ze dan "gestraft" worden voor 7 oktober, wat op zichzelf staand een terechte afweging zou zijn. Alleen is er daarna zoveel gescaleerd en is Isral ook niet van onbesproken gedrag dat het objectief gezien beter zou zijn als ze zelf hadden aangeboden dit jaar gewoon uit te zitten.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:53 schreef Em31 het volgende:
En dat Isral zelf ook niet denk, misschien niet het allerbeste idee om Zweden hiermee op te zadelen.. het is ook niet dat ze zelf nou zo’n geweldig leuke tijd gaan hebben.
Nu is het ESF denk ik elk jaar wel een heel interessant evenement voor gekkies om een aanslag te plegen, maar de druk is er nu wel extra op gezet.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:31 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds niet bij dat men dacht dat het verstandig was om Isral mee te laten doen. Los van aan welke kant je staat. Het is wat mij betreft onverantwoord om het festival (extra) vatbaar te maken voor aanvallen.
Maar kennelijk staat veiligheid niet voorop.
Ja ik postte het net al in d'r eigen topic, maar zo lijkt de lol er voor haar toch al wel helemaal van af. Zit dit jaar gewoon uit en kom volgend jaar terug als alle gemoederen hopelijk bedaard zijn...quote:Op donderdag 18 april 2024 23:14 schreef Greys het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)utm_campaign=twitter
Isralische deelneemster 'mag' hotelkamer niet verlaten in Malm.
Ik hoop idd okk dat ze het toch maar laten zitten en dat Malm dat hele veiligheidscircus kan verminderen want je mag straks bv ook nergens met een tas komen. Ook niet met een klein tasje. Niet in de Arena, niet in de Village, nergens. Hoe dan. Wat een gedoe joh.quote:Op donderdag 18 april 2024 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik postte het net al in d'r eigen topic, maar zo lijkt de lol er voor haar toch al wel helemaal van af. Zit dit jaar gewoon uit en kom volgend jaar terug als alle gemoederen hopelijk bedaard zijn...
Of een pakezel!quote:Op donderdag 18 april 2024 23:34 schreef Cee het volgende:
Ik neem gewoon een vouwkrat mee, er staat niks over vouwkratten.
Kan ze Spaans?quote:Op donderdag 18 april 2024 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik niet, red het financieel helaas niet dit keer.
Cee wel!
Om je kenniskring te vergroten dan misschien ?quote:Op vrijdag 19 april 2024 00:01 schreef Cee het volgende:
Ik kan geen Spaans maar zou ook niet weten waarom ik dat nodig heb daar.
Ja, ik zit echt zo te kijkenquote:Op vrijdag 19 april 2024 19:52 schreef Greys het volgende:
Al die kleine schermpjes beloeren of er per ongeluk iets op te zien is.
Wel bizar ja, maar de vorige keer in Zweden was dat ook zo geloof ikquote:Op vrijdag 19 april 2024 21:06 schreef Greys het volgende:
Heb even gekeken maar er zijn cht nog best veel kaarten beschikbaar voor alle shows behalve de finale. Is dit ooit eerder voorgekomen?
quote:
Samequote:Op zaterdag 20 april 2024 11:33 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]is er eigenlijk al een tijdschema opgedoken voor de repetities?
Ik kijk uit naar de nietszeggende hypertekstjes over ieder land, het wachten op de pyro update van Joost
Kaartjes voor ESF zijn nu letterlijk binnen handbereik. Ik zou het bijna overwegen. Maar ik doe het toch niet omdat ik sowieso alleen heen zou moeten (vind ik toch eng) en ik vertrouw de situatie met Israel gewoon nietquote:Op vrijdag 19 april 2024 21:06 schreef Greys het volgende:
Heb even gekeken maar er zijn cht nog best veel kaarten beschikbaar voor alle shows behalve de finale. Is dit ooit eerder voorgekomen?
Zie net ook een promo op NPO 1.quote:Op maandag 22 april 2024 23:42 schreef H_T het volgende:
BBC zond net een promo uit voor de eerste halve finale van het ESF. Dat vind ik opvallend vroeg
Zijn die eisen recent nog aangepast? Hopelijk geen problemen idd voor jou.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Zo een klein bakkie stress achter de rug. Kreeg net een mail van OGAE. Omdat de veiligheidseisen flink zijn aangescherpt wordt er in Malmo alleen met een ID toegang verleend tot bepaalde locaties en de arena. Alleen stond mijn fanpakket op mijn roepnaam en niet op de naam in mijn paspoort
Hopelijk is het nu alsnog geregeld
Volgens de mail van OGAE is dit recent bepaald ja, ik weet alleen niet precies wanneerquote:Op woensdag 24 april 2024 22:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Zijn die eisen recent nog aangepast? Hopelijk geen problemen idd voor jou.
De hele mail voor wie dat interessant vindt:quote:Op woensdag 24 april 2024 22:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Zijn die eisen recent nog aangepast? Hopelijk geen problemen idd voor jou.
Net kaarten gekocht voor de voorbeschouwing op donderdag. Al wist ik nog niet zeker of ik zou gaan. 😅quote:Zin in een avond vol Eurovisie Songfestival magie? Dan hebben we iets speciaals voor jou! Op 7, 9 en 11 mei openen wij de deuren van het Songfestivalcaf, in het centrum van Amsterdam. Eerst blikken we vooruit in het live tv-programma De Voorbeschouwing, met jullie als publiek! Daarna is het tijd om met z'n allen op een groot scherm de liveshow van het Eurovisie Songfestival te kijken.
Welk deel? ABBA, dat ze vaak gewonnen hebben, 9 interval acts of gewoon allemaal?quote:Op donderdag 25 april 2024 14:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit vind ik vrij vervelend. Maar we zullen zien.
Dat ze van plan zijn veel aandacht te besteden aan ABBA. Dat is wat mij betreft al genoeg gedaan, dat gehamer op die 50-year anniversary. En dan pochen dat ze vaak gewonnen hebben. Maar het zal hopelijk ook wel zelfspot bevatten.quote:Op donderdag 25 april 2024 14:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Welk deel? ABBA, dat ze vaak gewonnen hebben, 9 interval acts of gewoon allemaal?
quote:We are going to produce this year's shows in a different way, as the stage is a 360 degree performance area, which allows us to film the stage in a lot more directions; so you're gonna see completely different energy in how we cut the show.
It will be more energetic and dynamic than ever before thanks to the stage!
The delegations have really embraced this format, and have been SO clever with how they're staging their performances - they've been working with the stage set up since before Xmas, and they're really going to deliver.
Het was een keer genoemd in het Joost topic maar beter dubbel dan vergeten ja toch!quote:Op donderdag 25 april 2024 13:19 schreef Cirilico het volgende:
Ik kwam dit tegen op insta van Ding-a-Dong podcast. Was dit hier al bekend?
https://www.avrotros.nl/c(...)ie-songfestival~107/
[..]
Net kaarten gekocht voor de voorbeschouwing op donderdag. Al wist ik nog niet zeker of ik zou gaan. 😅
We kunnen op de bingokaart toevoegen: 'Spokepersons zeggen 'Thank you for the music'.quote:Op donderdag 25 april 2024 14:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat ze van plan zijn veel aandacht te besteden aan ABBA. Dat is wat mij betreft al genoeg gedaan, dat gehamer op die 50-year anniversary. En dan pochen dat ze vaak gewonnen hebben. Maar het zal hopelijk ook wel zelfspot bevatten.
Ja dat is het ding juist. Ik had Ogae NL gecontacteerd om te vragen of die verkoper van mn tickets lid is van de fanclub maar die mogen/willen niks wegens AVG wetgeving..quote:Op donderdag 25 april 2024 17:42 schreef Greys het volgende:
Oef wat rot en lastig. Als het een OGAE pakket is zal dat volgens mij toch via OGAE moeten. Ik zou ze geloof ik nog even bellen dat het een pakket van hen is en je geen contact krijgt via ticketswap met de verkoper en dat ze echt even moeten helpen.
Heb je geprobeerd via een andere weg contact te zoeken met de verkoper? Misschien social media als die gene daar op zit. Misschien dat de persoon bang is te reageren omdat die gene misschien bang is dat het geld weer terug moet eventueel?quote:Op donderdag 25 april 2024 17:10 schreef Lianaatje_xx het volgende:
Geen idee of dit het juiste topic is maar ik heb paar maanden geleden een fan pakket voor alle preview shows gekocht via Ticketswap.
Nu kreeg ik te horen dat de naam op de tickets en ID-kaart gelijk moet zijn. Ik heb al genformeerd bij OGAE NL maar zij zeggen dat ik contact moet zoeken met de verkoper. Ik krijg helaas geen contact met diegene.
Zou het ook mogelijk zijn dat ik de gekochte tickets download vanop mn ticketswap account en dan upload op ticketmaster en ik zo de naam kan wijzigen?
Alvast bedankt voor het antwoord
Met vriendelijke groeten
Maar ze hoeven die naam niet aan je te geven, ze moeten de tickets op jouw naam zetten na jouw uitleg. Willen ze daar niet bij helpen? Want ze gaan nu voor anderen die bv voor vrienden hebben gekocht ook tickets op naam zetten.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:22 schreef Lianaatje_xx het volgende:
[..]
Ja dat is het ding juist. Ik had Ogae NL gecontacteerd om te vragen of die verkoper van mn tickets lid is van de fanclub maar die mogen/willen niks wegens AVG wetgeving..
Pfff echt verschrikkelijk
Ik weet echt niet wat ik moet doen… mss toch beter naar Malmo te gaan en hopen dat ze bij ticketcontrole niet de naam controleren…
Ja ik heb bericht gestuurd via Facebook maar daar wordt niet op gereageerd.😔😔quote:Op donderdag 25 april 2024 20:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Heb je geprobeerd via een andere weg contact te zoeken met de verkoper? Misschien social media als die gene daar op zit. Misschien dat de persoon bang is te reageren omdat die gene misschien bang is dat het geld weer terug moet eventueel?
Ja het ding is ook, ik weet niet of de tickets van ogae zelf komen. De titel van de tickets is “fan package all evening previews”quote:Op donderdag 25 april 2024 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ze hoeven die naam niet aan je te geven, ze moeten de tickets op jouw naam zetten na jouw uitleg. Willen ze daar niet bij helpen? Want ze gaan nu voor anderen die bv voor vrienden hebben gekocht ook tickets op naam zetten.
Dit komt niet per se door dat land dat wil meedoen, want vorig jaar in Liverpool moest je ook sowieso samen met degene naar binnen op wiens naam de tickets stonden. Er is altijd beveiliging op dat soort dingen volgens mij bij het ESF.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:43 schreef Lianaatje_xx het volgende:
[..]
Ja het ding is ook, ik weet niet of de tickets van ogae zelf komen. De titel van de tickets is “fan package all evening previews”
Als ze niet van OGAE komen kunnen zij me ook niet helpen.
Ik vind dit echt zo kut… en allemaal door dat k*t land die perse mee wilde doen.
Sorry ik ben ff gefrustreerd….
Ik heb de kaarten gekocht via ticketswap en dit is toch gewoon betrouwbaar?? Ik had OGAE gestuurd maar zij kunnen helaas niks voor mij betekenen..quote:Op donderdag 25 april 2024 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit komt niet per se door dat land dat wil meedoen, want vorig jaar in Liverpool moest je ook sowieso samen met degene naar binnen op wiens naam de tickets stonden. Er is altijd beveiliging op dat soort dingen volgens mij bij het ESF.
Staat er nergens OGAE op de tickets dan? Hoe weet je of het berhaupt echte kaarten zijn?
Heb het even nagevraagd en het klopt dat er geen OGAE op de tickets staat.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:43 schreef Lianaatje_xx het volgende:
[..]
Ja het ding is ook, ik weet niet of de tickets van ogae zelf komen. De titel van de tickets is “fan package all evening previews”
Als ze niet van OGAE komen kunnen zij me ook niet helpen.
Ik vind dit echt zo kut… en allemaal door dat k*t land die perse mee wilde doen.
Sorry ik ben ff gefrustreerd….
Het ding is, ik ben Belg dus ik kan geen lid worden van OGae Nl maar ik heb dus mn tickets die gekocht had via ticketswap doorverkocht aan een vriend die wel Nederlands is. Maar hij is ook geen lid van OGAE…quote:Op donderdag 25 april 2024 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb het even nagevraagd en het klopt dat er geen OGAE op de tickets staat.
Er staat op de kaartjes:
ESC FAN PACKAGE 2 All evening previews
Als je lid bent dan kan je het beste via het persoonlijke portaal een bericht sturen, dan komt het rechtstreeks bij de ledenadministratie. Heb je dat gedaan of heb je gemaild?
Oh jij hebt ze ook weer doorverkocht. Dat wist ik niet, ik dacht dat je zelf naar Malm ging. Dan wordt het wel hl ingewikkeld nu ben ik bang.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:56 schreef Lianaatje_xx het volgende:
[..]
Het ding is, ik ben Belg dus ik kan geen lid worden van OGae Nl maar ik heb dus mn tickets die gekocht had via ticketswap doorverkocht aan een vriend die wel Nederlands is. Maar hij is ook geen lid van OGAE…
Ik had OGAE NL gecontacteerd via Instagram over het probleem maar die zeiden dat ze mij niet kunnen helpen. Ik moet contact opnemen met ticketswap voor het probleem..quote:Op donderdag 25 april 2024 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jij hebt ze ook weer doorverkocht. Dat wist ik niet, ik dacht dat je zelf naar Malm ging. Dan wordt het wel hl ingewikkeld nu ben ik bang.
En Ticketswap is wel betrouwbaar maar ESF kaarten moeten al jaren op naam staan. Dat was in Rotterdam zelfs ook al zo.
Als jullie allebei geen lid zijn van OGAE kan je idd niet via het portaal. Dan zou ik toch nog een keer mailen met OGAE of je ajb een telefoonnr kunt krijgen om het uit te leggen ofzo. Ik weet het anders echt niet.
Van de verkoper trouwens best lullig, want die weet als OGAE lid best dat de kaarten op naam staan. Mail OGAE nog even dat het je op geen enkele manier lukt contact te krijgen met de verkoper en dat je bang bent dat je nu al je geld kwijt bent als de tickets niet op de goede naam staan en of je ze ALSJEBLIEFT toch willen helpen. Succes, ik duim!
Gewoon mailen naar OGAE.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:18 schreef Lianaatje_xx het volgende:
[..]
Ik had OGAE NL gecontacteerd via Instagram over het probleem maar die zeiden dat ze mij niet kunnen helpen. Ik moet contact opnemen met ticketswap voor het probleem..
Het ding is ik heb al keiveel berichten gestuurd via Instagram naar OGAE en ik krijg steeds te horen dat ze mij niet kunnen helpen. Dus waarom zouden ze dan als ik mail stuur kunnen helpen?quote:Op donderdag 25 april 2024 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon mailen naar OGAE.
Sowieso. Dan komt het bij de ledenadministratie. Als je wilt dat het opgelost wordt zou ik dat echt echt echt proberen. Baat het niet dan schaadt het niet toch.
En dan k contact opnemen met Ticketswap. Dan heb je twee kansen dat het opgelost wordt. Zo veel mogelijk dingen proberen.
Omdat degene die de social media beheert misschien iemand anders is dan degene die de ledenadministratie beheert en die misschien wel iets kan doen. Weet niet zeker hoor, misschien is het wel dezelfde persoon maar misschien ook niet.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:30 schreef Lianaatje_xx het volgende:
[..]
Het ding is ik heb al keiveel berichten gestuurd via Instagram naar OGAE en ik krijg steeds te horen dat ze mij niet kunnen helpen. Dus waarom zouden ze dan als ik mail stuur kunnen helpen?
Ok ja snap ik maar wegens onderstaande:quote:Ik voel me nu al een zeurkous dus ik kan echt niet weer contact opnemen.
zal je toch moeten denk ik?quote:Het gaat trouwens om staanplaatsen en daarbij wordt automatisch gecontroleerd op ID..
Weet jij toevallig het nummer van ticketswap? Ik vind nergens terug op het internet…quote:Op donderdag 25 april 2024 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat degene die de social media beheert misschien iemand anders is dan degene die de ledenadministratie beheert en die misschien wel iets kan doen? Weet niet hoor, misschien het dezelfde persoon maar misschien ook niet.
[..]
Ok maar wegens onderstaande:
[..]
zal je toch moeten denk ik?
Of wil je opgeven omdat je een paar keer nee kreeg via insta dm, nee toch?
Gewoon per mail nog even goed en duidelijk uitleggen. Dat je anders alles kwijt bent. Of die vriend aan wie jij ze weet hebt doorverkocht. (Waarom kocht hij ze zelf niet eigenlijk, maar via jou?)
Dat je geen contact kunt krijgen en alles hebt geprobeerd inmiddels en zij je enige optie zijn om het op te lossen. Want wij kunnen dat niet helaas.
En bel morgen Ticketswap even! Wellicht kunnen zij nog iets doen want zij hebben vast de gegevens van de verkoper en misschien kunnen zij hem ff bellen.
Ik heb even voor je gezocht en ik zie dit op hun website. Onderaan deze pagina staat een blauwe knop en daarnaast 'get in touch'. Als je daarop klikt kan je of een bericht sturen f bellen via die knop. Dat bellen is nu niet beschikbaar want avond maar morgenochtend vast wel. Bijna onderaan deze pagina:quote:Op donderdag 25 april 2024 21:57 schreef Lianaatje_xx het volgende:
[..]
Weet jij toevallig het nummer van ticketswap? Ik vind nergens terug op het internet…
Oke ik zal morgen proberen bellen.. Hartstikke bedankt voor al je hulp! 🥰quote:Op donderdag 25 april 2024 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb even voor je gezocht en ik zie dit op hun website. Onderaan deze pagina staat een blauwe knop en daarnaast 'get in touch'. Als je daarop klikt kan je of een bericht sturen f bellen via die knop. Dat bellen is nu niet beschikbaar want avond maar morgenochtend vast wel. Bijna onderaan deze pagina:
https://www.ticketswap.com/help
Zie je dit. En dan dus daar rechts op get in touch klikken.
[ afbeelding ]
Graag gedaan en succes en ik hoop dat het goed komt.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:19 schreef Lianaatje_xx het volgende:
[..]
Oke ik zal morgen proberen bellen.. Hartstikke bedankt voor al je hulp! 🥰
Ik heb gebeld naar Ticketswap en zij lieten mij weten dat ze al enkele vragen omtrent dit probleem hebben gehad. Zij kunnen echter niks doen omdat ze geen samenwerking hebben met het evenement.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Graag gedaan en succes en ik hoop dat het goed komt.
En beloof me dat als Ticketswap niks kan je dan tch OGAE nog even mailt.
Ticketmaster werkt sowieso niet met tickets op naam voorzover ik weer. Dat wil zeggen, er staat wel een naam van de koper op, maar dat betekent niet dat diegene ook de persoon is die het ticket gaat gebruiken.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:52 schreef Lianaatje_xx het volgende:
[..]
Ik heb gebeld naar Ticketswap en zij lieten mij weten dat ze al enkele vragen omtrent dit probleem hebben gehad. Zij kunnen echter niks doen omdat ze geen samenwerking hebben met het evenement.
Wel lieten ze mij weten dat het normaal geen probleem mag zijn want als de naam op ticket en ID gelijk moeten zijn zetten ze meteen alle ticketverkoop stop.
Ik ga nog eens contact opnemen met Ticketmaster Zweden. Die zullen wel omtrent alle regels op de hoogte zijn.
Maar er zijn dus allemaal mails verstuurd door OGAE dat de naam op de OGAE-tickets van de staanplaatsen dezelfde moet zijn als op je ID en dat daar dit jaar extra op wordt gecontroleerd wegens extra beveiliging. Zie de mail hierboven ergens. Dat je dan de naam door hen moet laten omzetten.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ticketmaster werkt sowieso niet met tickets op naam voorzover ik weer. Dat wil zeggen, er staat wel een naam van de koper op, maar dat betekent niet dat diegene ook de persoon is die het ticket gaat gebruiken.
Nee, dat begreep ik al. Ik bedoelde meer dat Ticketmaster Zweden waarschijnlijk weinig gaat kunnen doen, omdat zij berhaupt geen systeem hebben met tickets op een vaste naam.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar er zijn dus allemaal mails verstuurd door OGAE dat de naam op de OGAE-tickets van de staanplaatsen dezelfde moet zijn als op je ID en dat daar dit jaar extra op wordt gecontroleerd wegens extra beveiliging. Zie de mail hierboven ergens. Dat je dan de naam door hen moet laten omzetten.
TheVulture heeft de mail ook gehad van OGAE. Cee en ik ook. (Ook al heb ik geen tickets dit jaar.)
Meeste OGAE tickets worden volgens mij ook gewoon gebruikt door de aankoper, degene die lid is. Die worden volgens mij niet heel vaak doorverkocht maar misschien heb ik dat mis.
En hopelijk laten ze de kopers er daar alsnog in. Want dat zou wel heel zuur zijn. 🤞🏼
Oh zo bedoel je. Sorry. Ik las het een beetje als 'zal wel geen probleem worden daar want...'. Maar dat is my bad!quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, dat begreep ik al. Ik bedoelde meer dat Ticketmaster Zweden waarschijnlijk weinig gaat kunnen doen, omdat zij berhaupt geen systeem hebben met tickets op een vaste naam.
Leg dit OGAE dan toch nog even uit in een mail...quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:47 schreef Lianaatje_xx het volgende:
Ik heb nu al stress voor de ticketcontrole. Het gaat om 500. Zou echt zo rot zijn als ze zouden weigeren.
Ze hebben meermaals gezegd dat ze niet kunnen helpen en ze mogen ook niks zeggen wegens AVG of de verkoper lid is. Volgens hun moet ik contact opnemen met de verkoper maar als totaal geen contact krijgt. Volgens hun moet ik als ik contact krijg met verkoper contact opnemen met ticketswap maar zij kunnen dus ook niks doen…quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Leg dit OGAE dan toch nog even uit in een mail...
Zij zijn denk ik echt de enigen die je zouden kunnen helpen.
Ik had ze zelf gekocht via ticketswap omdat deze site toch te vertrouwen is?? Ik kan echter niet meer gaan dus heeft die vriend het overgekocht..quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:54 schreef Greys het volgende:
Het is ook een kutsituatie.
Ik hoop echt dat de verkoper voor vertrek alsnog op je berichten reageert.
En koop ajb nooit nooit nooit meer fanpackage kaarten via een ander kanaal dan OGAE zelf en verkoop ze dan daarna ook ajb nooit meer zelf nogmaals door. Want dat wordt helemaal echt een puinhoop. Waarom kocht die vriend ze niet gewoon zelf ipv via jou? Of via Eurovjsion, daar zijn nog officile kaarten.
Daar heb je nu geen reet aan maar voor de komende jaren. Koop alleen kaarten via de officile Eurovision kanalen, dat zeggen ze ook altijd, en alleen via OGAE als je zelf lid bent en ze zelf gaat gebruiken.
Ik duim echt voor je dat je de verkoper nog te pakken krijgt.
Die site is ook wel betrouwbaar maar niet alle verkopers erop kennelijk. Want volgens mij mg je OGAE pakketten helemaal niet doorverkopen (maar dat kan ik mis hebben) van OGAE. En van Ticketswap kan je niet verwachten dat zij dat soort dingen allemaal weten, of dat ze weten dat er in de tussentijd is besloten dat tickets echt op naam moeten staan.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:31 schreef Lianaatje_xx het volgende:
[..]
Ik had ze zelf gekocht via ticketswap omdat deze site toch te vertrouwen is?? Ik kan echter niet meer gaan dus heeft die vriend het overgekocht..
Oh net stond hier die tweet met die foto van Holley nog boven en die is ineens verwijderd.quote:
Oh ja ik zie het nu. Niveautje weer allemaal.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh net stond hier die tweet met die foto van Holley nog boven en die is ineens verwijderd.
Oh kijk, dat ging snel...quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh ja ik zie het nu. Niveautje weer allemaal.
Hij wilde een foto posten op Instagram van de repetities, kon Eurovision niet taggen dus kwam tot de conclusie dat hij geblokkeerd was. Fans woest -> Rob Holley bedreigen -> Eurovision zegt dat het niet klopt.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:14 schreef NailQueen het volgende:
Huh? Wat is er aan de hand met Eric Saade?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |