abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213322516
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2024 14:17 schreef Cee het volgende:

[..]
Dit vind ik vrij vervelend. Maar we zullen zien.
Welk deel? ABBA, dat ze vaak gewonnen hebben, 9 interval acts of gewoon allemaal?
  ESF Reporter donderdag 25 april 2024 @ 14:38:24 #52
87554 Cee
Welluk?
pi_213322625
quote:
10s.gif Op donderdag 25 april 2024 14:23 schreef Em31 het volgende:

[..]
Welk deel? ABBA, dat ze vaak gewonnen hebben, 9 interval acts of gewoon allemaal?
Dat ze van plan zijn veel aandacht te besteden aan ABBA. Dat is wat mij betreft al genoeg gedaan, dat gehamer op die 50-year anniversary. En dan pochen dat ze vaak gewonnen hebben. Maar het zal hopelijk ook wel zelfspot bevatten.
pi_213322642
twitter

Ook nog de beelden van SVT zelf:

twitter

[ Bericht 35% gewijzigd door Dave op 25-04-2024 16:01:48 (SVT beelden toegevoegd) ]
C’est Davie :o)
pi_213323186
https://old.reddit.com/r/(...)hnical_director_for/

AMA met Ola Melzig

quote:
We are going to produce this year's shows in a different way, as the stage is a 360 degree performance area, which allows us to film the stage in a lot more directions; so you're gonna see completely different energy in how we cut the show.

It will be more energetic and dynamic than ever before thanks to the stage!

The delegations have really embraced this format, and have been SO clever with how they're staging their performances - they've been working with the stage set up since before Xmas, and they're really going to deliver.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 april 2024 @ 15:50:35 #55
163650 Greys
pi_213323211
Denk dat Joost hier ook echt goed gebruik van gaat maken! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 april 2024 @ 15:54:38 #56
163650 Greys
pi_213323228
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2024 13:19 schreef Cirilico het volgende:
Ik kwam dit tegen op insta van Ding-a-Dong podcast. Was dit hier al bekend?

https://www.avrotros.nl/c(...)ie-songfestival~107/
[..]
Net kaarten gekocht voor de voorbeschouwing op donderdag. Al wist ik nog niet zeker of ik zou gaan. 😅
Het was een keer genoemd in het Joost topic maar beter dubbel dan vergeten ja toch!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213323237
twitter
pi_213323766
Geen idee of dit het juiste topic is maar ik heb paar maanden geleden een fan pakket voor alle preview shows gekocht via Ticketswap.

Nu kreeg ik te horen dat de naam op de tickets en ID-kaart gelijk moet zijn. Ik heb al geïnformeerd bij OGAE NL maar zij zeggen dat ik contact moet zoeken met de verkoper. Ik krijg helaas geen contact met diegene.

Zou het ook mogelijk zijn dat ik de gekochte tickets download vanop mn ticketswap account en dan upload op ticketmaster en ik zo de naam kan wijzigen?

Alvast bedankt voor het antwoord

Met vriendelijke groeten
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 april 2024 @ 17:42:53 #59
163650 Greys
pi_213324020
Oef wat rot en lastig. Als het een OGAE pakket is zal dat volgens mij toch via OGAE moeten. Ik zou ze geloof ik nog even bellen dat het een pakket van hen is en je geen contact krijgt via ticketswap met de verkoper en dat ze echt even moeten helpen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213324022
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2024 14:38 schreef Cee het volgende:

[..]
Dat ze van plan zijn veel aandacht te besteden aan ABBA. Dat is wat mij betreft al genoeg gedaan, dat gehamer op die 50-year anniversary. En dan pochen dat ze vaak gewonnen hebben. Maar het zal hopelijk ook wel zelfspot bevatten.
We kunnen op de bingokaart toevoegen: 'Spokepersons zeggen 'Thank you for the music'.
pi_213325260
twitter

Is ie aan ‘t trollen?
C’est Davie :o)
pi_213326069
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2024 17:42 schreef Greys het volgende:
Oef wat rot en lastig. Als het een OGAE pakket is zal dat volgens mij toch via OGAE moeten. Ik zou ze geloof ik nog even bellen dat het een pakket van hen is en je geen contact krijgt via ticketswap met de verkoper en dat ze echt even moeten helpen.
Ja dat is het ding juist. Ik had Ogae NL gecontacteerd om te vragen of die verkoper van mn tickets lid is van de fanclub maar die mogen/willen niks wegens AVG wetgeving..

Pfff echt verschrikkelijk
Ik weet echt niet wat ik moet doen… mss toch beter naar Malmo te gaan en hopen dat ze bij ticketcontrole niet de naam controleren…
  donderdag 25 april 2024 @ 20:28:15 #63
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213326173
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 17:10 schreef Lianaatje_xx het volgende:
Geen idee of dit het juiste topic is maar ik heb paar maanden geleden een fan pakket voor alle preview shows gekocht via Ticketswap.

Nu kreeg ik te horen dat de naam op de tickets en ID-kaart gelijk moet zijn. Ik heb al geïnformeerd bij OGAE NL maar zij zeggen dat ik contact moet zoeken met de verkoper. Ik krijg helaas geen contact met diegene.

Zou het ook mogelijk zijn dat ik de gekochte tickets download vanop mn ticketswap account en dan upload op ticketmaster en ik zo de naam kan wijzigen?

Alvast bedankt voor het antwoord

Met vriendelijke groeten
Heb je geprobeerd via een andere weg contact te zoeken met de verkoper? Misschien social media als die gene daar op zit. Misschien dat de persoon bang is te reageren omdat die gene misschien bang is dat het geld weer terug moet eventueel?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 april 2024 @ 20:33:07 #64
163650 Greys
pi_213326260
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 20:22 schreef Lianaatje_xx het volgende:

[..]
Ja dat is het ding juist. Ik had Ogae NL gecontacteerd om te vragen of die verkoper van mn tickets lid is van de fanclub maar die mogen/willen niks wegens AVG wetgeving..

Pfff echt verschrikkelijk
Ik weet echt niet wat ik moet doen… mss toch beter naar Malmo te gaan en hopen dat ze bij ticketcontrole niet de naam controleren…
Maar ze hoeven die naam niet aan je te geven, ze moeten de tickets op jouw naam zetten na jouw uitleg. Willen ze daar niet bij helpen? Want ze gaan nu voor anderen die bv voor vrienden hebben gekocht ook tickets op naam zetten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213326386
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 20:28 schreef Momo het volgende:

[..]
Heb je geprobeerd via een andere weg contact te zoeken met de verkoper? Misschien social media als die gene daar op zit. Misschien dat de persoon bang is te reageren omdat die gene misschien bang is dat het geld weer terug moet eventueel?
Ja ik heb bericht gestuurd via Facebook maar daar wordt niet op gereageerd.😔😔
pi_213326432
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2024 20:33 schreef Greys het volgende:

[..]
Maar ze hoeven die naam niet aan je te geven, ze moeten de tickets op jouw naam zetten na jouw uitleg. Willen ze daar niet bij helpen? Want ze gaan nu voor anderen die bv voor vrienden hebben gekocht ook tickets op naam zetten.
Ja het ding is ook, ik weet niet of de tickets van ogae zelf komen. De titel van de tickets is “fan package all evening previews”
Als ze niet van OGAE komen kunnen zij me ook niet helpen.

Ik vind dit echt zo kut… en allemaal door dat k*t land die perse mee wilde doen.

Sorry ik ben ff gefrustreerd….
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 april 2024 @ 20:43:39 #67
163650 Greys
pi_213326445
Maar de verkoper kan ze toch ook niet op jouw naam zetten? Dus ik snap niet goed waarom je contact met diegene moet hebben van OGAE.

Ben je zelf lid van OGAE?
En betreft het staanplaatsen of zitplaatsen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 april 2024 @ 20:45:19 #68
163650 Greys
pi_213326471
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 20:43 schreef Lianaatje_xx het volgende:

[..]
Ja het ding is ook, ik weet niet of de tickets van ogae zelf komen. De titel van de tickets is “fan package all evening previews”

Ik vind dit echt zo kut… en allemaal door dat k*t land die perse mee wilde doen.

Dit komt niet per se door dat land dat wil meedoen, want vorig jaar in Liverpool moest je ook sowieso samen met degene naar binnen op wiens naam de tickets stonden. Er is altijd beveiliging op dat soort dingen volgens mij bij het ESF.

Staat er nergens OGAE op de tickets dan? Hoe weet je of het überhaupt echte kaarten zijn?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213326581
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2024 20:45 schreef Greys het volgende:

[..]
Dit komt niet per se door dat land dat wil meedoen, want vorig jaar in Liverpool moest je ook sowieso samen met degene naar binnen op wiens naam de tickets stonden. Er is altijd beveiliging op dat soort dingen volgens mij bij het ESF.

Staat er nergens OGAE op de tickets dan? Hoe weet je of het überhaupt echte kaarten zijn?
Ik heb de kaarten gekocht via ticketswap en dit is toch gewoon betrouwbaar?? Ik had OGAE gestuurd maar zij kunnen helaas niks voor mij betekenen..
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 april 2024 @ 20:53:15 #70
163650 Greys
pi_213326609
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 20:43 schreef Lianaatje_xx het volgende:

[..]

Heb het even nagevraagd en het klopt dat er geen OGAE op de tickets staat.

Er staat op de kaartjes:

ESC FAN PACKAGE 2 All evening previews

Als je lid bent dan kan je het beste via het persoonlijke portaal een bericht sturen, dan komt het rechtstreeks bij de ledenadministratie. Heb je dat gedaan of heb je gemaild?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213326676
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2024 20:53 schreef Greys het volgende:

[..]
Heb het even nagevraagd en het klopt dat er geen OGAE op de tickets staat.

Er staat op de kaartjes:

ESC FAN PACKAGE 2 All evening previews

Als je lid bent dan kan je het beste via het persoonlijke portaal een bericht sturen, dan komt het rechtstreeks bij de ledenadministratie. Heb je dat gedaan of heb je gemaild?
Het ding is, ik ben Belg dus ik kan geen lid worden van OGae Nl maar ik heb dus mn tickets die gekocht had via ticketswap doorverkocht aan een vriend die wel Nederlands is. Maar hij is ook geen lid van OGAE…
pi_213326688
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Lianaatje_xx op 25-04-2024 20:58:23 (-) ]
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 april 2024 @ 21:02:20 #73
163650 Greys
pi_213326749
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 20:56 schreef Lianaatje_xx het volgende:

[..]
Het ding is, ik ben Belg dus ik kan geen lid worden van OGae Nl maar ik heb dus mn tickets die gekocht had via ticketswap doorverkocht aan een vriend die wel Nederlands is. Maar hij is ook geen lid van OGAE…
Oh jij hebt ze ook weer doorverkocht. Dat wist ik niet, ik dacht dat je zelf naar Malmö ging. Dan wordt het wel héél ingewikkeld nu ben ik bang.

En Ticketswap is wel betrouwbaar maar ESF kaarten moeten al jaren op naam staan. Dat was in Rotterdam zelfs ook al zo.

Als jullie allebei geen lid zijn van OGAE kan je idd niet via het portaal. Dan zou ik toch nog een keer mailen met OGAE of je ajb een telefoonnr kunt krijgen om het uit te leggen ofzo. Ik weet het anders echt niet.
Van de verkoper trouwens best lullig, want die weet als OGAE lid best dat de kaarten op naam staan. Mail OGAE nog even dat het je op geen enkele manier lukt contact te krijgen met de verkoper en dat je bang bent dat je nu al je geld kwijt bent als de tickets niet op de goede naam staan en of je ze ALSJEBLIEFT toch willen helpen. Succes, ik duim!

[ Bericht 5% gewijzigd door Greys op 25-04-2024 21:10:10 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213327005
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2024 21:02 schreef Greys het volgende:

[..]
Oh jij hebt ze ook weer doorverkocht. Dat wist ik niet, ik dacht dat je zelf naar Malmö ging. Dan wordt het wel héél ingewikkeld nu ben ik bang.

En Ticketswap is wel betrouwbaar maar ESF kaarten moeten al jaren op naam staan. Dat was in Rotterdam zelfs ook al zo.

Als jullie allebei geen lid zijn van OGAE kan je idd niet via het portaal. Dan zou ik toch nog een keer mailen met OGAE of je ajb een telefoonnr kunt krijgen om het uit te leggen ofzo. Ik weet het anders echt niet.
Van de verkoper trouwens best lullig, want die weet als OGAE lid best dat de kaarten op naam staan. Mail OGAE nog even dat het je op geen enkele manier lukt contact te krijgen met de verkoper en dat je bang bent dat je nu al je geld kwijt bent als de tickets niet op de goede naam staan en of je ze ALSJEBLIEFT toch willen helpen. Succes, ik duim!
Ik had OGAE NL gecontacteerd via Instagram over het probleem maar die zeiden dat ze mij niet kunnen helpen. Ik moet contact opnemen met ticketswap voor het probleem..
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 april 2024 @ 21:22:31 #75
163650 Greys
pi_213327068
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 21:18 schreef Lianaatje_xx het volgende:

[..]
Ik had OGAE NL gecontacteerd via Instagram over het probleem maar die zeiden dat ze mij niet kunnen helpen. Ik moet contact opnemen met ticketswap voor het probleem..
Gewoon mailen naar OGAE.
Sowieso. Dan komt het bij de ledenadministratie. Als je wilt dat het opgelost wordt zou ik dat echt echt echt proberen. Baat het niet dan schaadt het niet toch.

En dan óók contact opnemen met Ticketswap. Dan heb je twee kansen dat het opgelost wordt. Zo veel mogelijk dingen proberen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')