Ik woon in de fruitregio en daar is dit toch wel elk jaar aan de orde. Altijd wel een mooi gezicht om in de vroege ochtend de sproeiers aan te zien staan en dan het ijs aan de knoppen te zien hangen.quote:Op zondag 21 april 2024 20:13 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik ben even blij dat wij niet komende week op vakantie gaan, maar die erna. Het gaat gewoon vriezen! Vriezen! Arme bomen vol bloesem...
Wat leuk!!quote:Op zondag 21 april 2024 21:26 schreef Quoi het volgende:
Vanaf de kleuterklas wordt hier gelopen, vaak bijna met de hele klas. Ze hebben dan zo'n lol dat ze ongeveer 5x de afstand lopen, heen en weer. En juf maakt dat iets leuks voor ze bij binnenkomst de laatste avond, opa's en oma's langs de kant, drumband mee... ik krijg er altijd tranen van in mijn ogen, want zo herinner ik het me uit mijn eigen jeugd.
Vorig jaar was ik de chef route en liep voorop en liepen we dus per ongeluk de lange afstand met groep 3. Nooit aan iemand met een chemobrein overlaten
Knijpen en dan tegelijk sabbelen/likken. Plakzooi is wel gegarandeerd.quote:Op zondag 21 april 2024 20:13 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Maar hoe eet je dit? Moet je erop sabbelen? En hoe dan? Ik snap hier echt niks van...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 april 2024 22:31 schreef Donna het volgende:
Ik moet echt even iets kwijt. Sinds kort nieuwe liefde, helemaal in de 7de hemel.Oh sjezus Donna!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat tof zeg, hoteldebotel!
Maar wat een schrik zeg!![]()
Ik moet echt even iets kwijt. Sinds kort nieuwe liefde, helemaal in de 7de hemel.Och neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is wel schrikken lijkt me! Maar inderdaad, dan merk je pas echt hoeveel je in korte tijd om iemand kan geven!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Ik moet echt even iets kwijt. Sinds kort nieuwe liefde, helemaal in de 7de hemel.Wat een schrik! Gelukkig is het oke!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker verder in de 7e hemel![]()
quote:Op maandag 22 april 2024 08:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Waarom zitten jullie naakt? Het is stervenskoud hier
Likken en zuigen.quote:Op zondag 21 april 2024 20:13 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Maar hoe eet je dit? Moet je erop sabbelen? En hoe dan? Ik snap hier echt niks van...
@:Bami: met mooi weer in de zon open laten staan, af en toe omscheppen als het begint te drogen en dan gaat het als het straks wat warmer is, vanzelf.
Ik ben even blij dat wij niet komende week op vakantie gaan, maar die erna. Het gaat gewoon vriezen! Vriezen! Arme bomen vol bloesem...
Wij hadden een bouwzeil over onze schelpzandbak gedaan en hij is droog gebleven deze winterquote:Op maandag 22 april 2024 10:51 schreef Bami het volgende:
[..]
Likken en zuigen.
Ja ik hoop dat dit water niveau geen terugkerend ding wordt, maar we gaan er wel gaten in boren ofzo.
We wilden jou hierheen lokken…quote:Op maandag 22 april 2024 08:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Waarom zitten jullie naakt? Het is stervenskoud hier
Ja, de schelp heeft wel extra afdekking nodig. Of gaten in de bodem, dat zou ook best nog kunnen werken, want het water kan natuurlijk nergens heen.quote:Op maandag 22 april 2024 12:54 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Wij hadden een bouwzeil over onze schelpzandbak gedaan en hij is droog gebleven deze winter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |