Vond ik ook.quote:
Zal jou eens pakkenquote:
Sorryquote:
Ik kan ff geen goed gifje vinden. dat is wel jammerquote:Op woensdag 17 april 2024 10:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Sorry
Zit mobiel en zag het niet
Maakt niks uit!![]()
Ik had Kunstschilders als TT
Ja joh. Is goed voor je mind ofzoquote:Op woensdag 17 april 2024 10:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
Tjongejonge gaan we allemaal naar creatieve therapie?
Deze is toch oke?quote:Op woensdag 17 april 2024 10:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik kan ff geen goed gifje vinden. dat is wel jammer
Je sliep nog gewoonquote:Op woensdag 17 april 2024 10:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Sorry
Zit mobiel en zag het niet
Maakt niks uit!![]()
Ik had Kunstschilders als TT
Oh jeej... wat heb jij een hoge pet van me opquote:Op woensdag 17 april 2024 10:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja maar... Dat is het toch ook?
Ik had zelfs moeten zeggen: Kunstschilder![]()
Oeh lekker klooien met kurkquote:Op woensdag 17 april 2024 10:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
Tjongejonge gaan we allemaal naar creatieve therapie?
Kunstschilder, om het officiële verschil aan te geven dat jij op doek schildert en niet huizen, deuren, kozijnen, muren enzquote:Op woensdag 17 april 2024 10:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh jeej... wat heb jij een hoge pet van me op![]()
Ik ben helemaal niet handig. Word niet gehinderd door enig talent. Ik knutsel maar wat aan en daar ben ik tevreden mee!
Hahaha gelukkig maar. Anders zou ik je dagelijks teleurstellen!quote:Op woensdag 17 april 2024 10:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Kunstschilder, om het officiële verschil aan te geven dat jij op doek schildert en niet huizen, deuren, kozijnen, muren enz![]()
quote:Op woensdag 17 april 2024 10:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh?
Je bent ook schilder, net als CotS?![]()
Daar kun je ook kunst op maken hoor.quote:Op woensdag 17 april 2024 10:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Kunstschilder, om het officiële verschil aan te geven dat jij op doek schildert en niet huizen, deuren, kozijnen, muren enz![]()
Emmers leeggooien!quote:
Jammer dat die spank gif er niet meer staat. Die dame keek best cute idd.quote:Op woensdag 17 april 2024 10:24 schreef Tegan het volgende:
Ik heb altijd een hekel aan gifjes in het algemeen, maar die in de OP is best wel cute.
Dat is waarquote:
quote:Op woensdag 17 april 2024 12:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer dat die spank gif er niet meer staat. Die dame keek best cute idd.
Of is het plaatje aangepast na deze post?
Kom maar door hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |