Even wat spelers aangevuld. Nog steeds geen enkele redenatie gezien waarom deze spelers onsympathiek zouden zijnquote:Op donderdag 18 april 2024 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van Dijk
Ake
De Ligt
De Vrij
Blind
Dumfries
Frimpong
Frenkie
Reijnders
Gakpo
Malen
Schouten
Veerman
Brobbey
Verbruggen
Van de Ven
Jammer gelijk dat hinnikende varken tegenover hem. En Freek is heerlijk Freek. Dat heb ik met hem gemeen, de ontwapenende eerlijkheid over je eigen genialiteit.quote:
Dit pareltje gemistquote:Op zondag 9 juni 2024 13:07 schreef Sabata het volgende:
Ik draai de vraagstelling om: Is dit het meest onsympathieke Nederlandse publiek ooit?
Ik lees eigenlijk alleen maar gemopper, getier, gescheld en oproepen voor JUICHEN voor de tegenstander. Wat is dit voor flauwekul? Het lijkt wel alsof social media ook hier weer een fikse invloed op hebben. Een foute pass of blunder wordt twintig keer gepost op clicksites en op alle kanalen doorgepost en iedereen pikt dat op in zijn eigen infofuik en gaat doodleuk meedoen. Het helpt ook niet dat als het spel niet goed is meteen alles ruk wordt gevonden en de spelers daar persoonlijk voor verantwoordelijk worden gehouden.
Dat gaat verder in de media die denkt het hijgerige toontje te moeten overnemen. Het gevolg is dat ik helemaal geen voorbeschouwingen of talkshows hierover meer kijk omdat iedereen het boze publiek naar de mond wil praten en zich alvast indekt. Precies dat gebeurde ook in dat WK in Brazilië, waar van te voren we al meteen opgeroepen werden door Vandaag Inside om ons over te geven, het werd toch niks. En toen gebeurde dit
Kortom na die wedstrijd kantelde het sentiment een paar weken en was het weer hosanna. Het publiek is een stuk opportunistischer en vooral haatdragender geworden. Men lijkt zelfs TELEURGESTELD als de gehate Weghorst en de gehate Depay scoren en de niet nederlands sprekende Frimpong ineens ook goed voetbalt. Dan neemt men dus duidelijk de issues in de samenleving mee naar het voetbalveld. Prima, ga je gang, het is een vrij land en er is 80 jaar geleden flink om gevochten zodat vervelende figuren nu ook in alle vrijheid hun mening mogen ventileren. Maar ga dat niet op een stel voetballers afwentelen.
Ich habe fertig
Kun je nagaan hoe onsympathiek de rest is.quote:Op zondag 9 juni 2024 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Even wat spelers aangevuld. Nog steeds geen enkele redenatie gezien waarom deze spelers onsympathiek zouden zijn
Nigel de Jong was een ramp.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:01 schreef TAmaru het volgende:
Juist goed om er wat harde jongens in de hebben. Kijk naar Davids en Nigel de Jong uit het verleden, altijd beslissend, omdat ze er gewoon keihard in gingen en de tegenstander echt angst had.
WATquote:
Hij wil als technisch directeur meer granna zien in het Nederlands voetbal. Rampzalig.......quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:58 schreef TAmaru het volgende:
[..]
WAT
Kan iemand hier nog ff een giffie posten van 2010?
Is gewoon een normale vent en goeie voetballer. Net als bijvoorbeeld Blind, Schouten, Veerman en Dumfries. Dit is een leuke selectie qua persoonlijkheden. Depay is een rare snuiter, maar dat maakt hem juist wel de speler die hij is.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:37 schreef vaarsuvius het volgende:
Aké schijnt wel Oke te zijn, of was dat hier al behandeld?
type ideale schoonzoon
Dat soort types heb je nodig. Wouters,, Neeskens etc. Maar de Jong was veel te ongecontroleerd. Tegen Portugal verklote ie het WK.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:15 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
waarom? Zulke spelers heb je nodig. Net als van bommel, hoe walgelijk die vent ook is.
Schouten vind ik nog het leuks. Daty is een soort jongenboek type.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:28 schreef Solispolar het volgende:
Antwoord op de TT: Nee, waarom? Omdat Depay een haarband draagt? Voor de toch veel leuke persoonlijkheden? Ake, Veerman, Schouten, de Vrij, Blind. Stuk voor stuk prima gasten.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij wil als technisch directeur meer granna zien in het Nederlands voetbal. Rampzalig.......
[ afbeelding ]
Al die waterdragers ken ik nietquote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schouten vind ik nog het leuks. Daty is een soort jongenboek type.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |