abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213578017
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 22:13 schreef tong80 het volgende:

[..]
Dan blijft er weinig over. Imca Marina, Gerard Cox of Sjaak Swart misschien ?

:T
Simon Tahamata (22 interlands), Benny Wijnstekers (36 interlands), Jan Peters (31 interlands), Jan Poortvliet (19 interlands), Petere Boeve (21 interlands)m, Michel van der Korput (21 interlands)

allemaal reuze 'sympathieke' spelers van het nederlands elftal die het beeld van de eerste helft van de tachtiger jaren bepaalden.
Allemaal perfecte schoonzonen die braaf toekeken hoe ze iedere kwalificatie misliepen; De goede oude tijd
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_213827217
Na ‘de hoed’ maakt Nederlandse ster Memphis Depay ook van ‘de haarband’ een thema vlak voor EK: “Ik vind dat mooi”

:')

Waar is deze jongen allemaal mee bezig? Kun je zo wel koppen?
  vrijdag 7 juni 2024 @ 21:21:43 #78
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_213828074
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 20:13 schreef DrDentz het volgende:
Na ‘de hoed’ maakt Nederlandse ster Memphis Depay ook van ‘de haarband’ een thema vlak voor EK: “Ik vind dat mooi”

[ afbeelding ]

Waar maak je je druk om zeg.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  Trouwste user 2022 vrijdag 7 juni 2024 @ 21:48:14 #79
7889 tong80
Spleenheup
pi_213828370
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 08:44 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Simon Tahamata (22 interlands), Benny Wijnstekers (36 interlands), Jan Peters (31 interlands), Jan Poortvliet (19 interlands), Petere Boeve (21 interlands)m, Michel van der Korput (21 interlands)

allemaal reuze 'sympathieke' spelers van het nederlands elftal die het beeld van de eerste helft van de tachtiger jaren bepaalden.
Allemaal perfecte schoonzonen die braaf toekeken hoe ze iedere kwalificatie misliepen; De goede oude tijd
Poorvliet heeft een WK-finale gespeeld. Wijnstekers, Poortvliet, Nanninga, vd Korput een EK. Peters was geblesseerd tijdens dat EK-80. Werd ongeslagen landskampioen met AZ-76 en speelde een EC-finale in 1981. Nederland werd voor het WK-82 uitgeschakeld door Frankrijk dat toen een wereldelftal. Het EK-84 misten we door het schandaal van Spanje dat Malta omkocht en met 12-1 won.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 8 juni 2024 @ 07:22:33 #80
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_213830893
quote:

[ afbeelding ]

Je moet wat, als je al 2 jaar niet speelt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 8 juni 2024 @ 08:30:54 #81
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_213831171
Minder zeuren en janken. Dan heb je energie over, die je beter op het veld kwijt kunt.

“Kein geloel, fussballen!”
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zaterdag 8 juni 2024 @ 08:43:38 #82
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213831265
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 08:30 schreef thedeedster het volgende:
Minder zeuren en janken. Dan heb je energie over, die je beter op het veld kwijt kunt.

Dit geldt neem ik aan voor het Nederlands publiek.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 juni 2024 @ 11:53:47 #83
7889 tong80
Spleenheup
pi_213832709
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 08:30 schreef thedeedster het volgende:

Ik snap deze niet. Hij zei trouwens 'Kein geloel, voetballen.' :)

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 8 juni 2024 @ 12:01:01 #84
182233 thedeedster
pi_213832765
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 11:53 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik snap deze niet. Hij zei trouwens 'Kein geloel, voetballen.' :)

Gewoon. Dat hele WK in die zandbak was de focus continu op die mensenrechten en alles er omheen. Vaak door mensen die weinig tot niks met voetbal te maken hebben. En daar ben ik wel klaar mee. Kap gewoon met lastigvallen van die spelers, sluit ze hermetisch af en laat ze alleen vrij zodra er gespeeld wordt.

Excuses voor de foute quote.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 juni 2024 @ 12:03:19 #85
7889 tong80
Spleenheup
pi_213832788
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 12:01 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Gewoon. Dat hele WK in die zandbak was de focus continu op die mensenrechten en alles er omheen. Vaak door mensen die weinig tot niks met voetbal te maken hebben. En daar ben ik wel klaar mee. Kap gewoon met lastigvallen van die spelers, sluit ze hermetisch af en laat ze alleen vrij zodra er gespeeld wordt.

Ben het 90, in mijn geval 80 % met je eens. Niet totaal afzonderen, dan krijgen we WK-90, toen ze in een klooster in de bergen zaten en totaal van de wereld van de wereld geen wereldprestatie leverden.

zaterdag 8 juni 2024 @ 12:03:51 #86
182233 thedeedster
pi_213832792
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 12:03 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ben het 90, in mijn geval 80 % met je eens. Niet totaal afzonderen, dan krijgen we WK-90, toen ze in een klooster in de bergen zaten en totaal van de wereld van de wereld geen wereldprestatie leverden.

Ik chargeer natuurlijk een beetje. :P
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 juni 2024 @ 12:04:28 #87
7889 tong80
Spleenheup
pi_213832803
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 12:03 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Ik chargeer natuurlijk een beetje. :P
Ik niet....... O-)

pi_213833106
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 12:03 schreef tong80 het volgende:

[..]

Maar toen wilden ze Cruijff als bondscoach en kregen ze Beenhakker met Freek de Jonge in het doel
  zaterdag 8 juni 2024 @ 21:47:12 #89
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_213838853
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 12:01 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Viel ook wel mee toch? Duitsland had een halfbakken statement maar qua voetbal was het echt een leuk WK. Met de grandioze finale als hoogtepunt.
AZ
ALKMAAR
pi_213838883
Ben pro mes
pi_213841327
Robbe, Snijder en van persie waren een stuk onsympathieker.
pi_213841438
quote:

[ afbeelding ]

ja, een sporter met een haar/zweetband. Echt heeeeeeeeeeel raar. :')
Ik kan me niet heugen dat ie die hoed op het veld heeft gedragen. Oftwel: Lekker Boeiend, al draagt ie een keppeltje.

Of heeft Haland als 'blanke' het alleenrecht op een witte haarband? :')
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  Trouwste user 2022 zondag 9 juni 2024 @ 08:25:12 #93
7889 tong80
Spleenheup
pi_213842494
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 00:13 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
ja, een sporter met een haar/zweetband. Echt heeeeeeeeeeel raar. :')
Ik kan me niet heugen dat ie die hoed op het veld heeft gedragen. Oftwel: Lekker Boeiend, al draagt ie een keppeltje.

Of heeft Haland als 'blanke' het alleenrecht op een witte haarband? :')
De laatste column in de link......

TV / Tong's TV-recensie topic # 1

zondag 9 juni 2024 @ 09:21:21 #94
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_213842869
ik heb geen last van.
en dat depai zn vriend blijft steunen en dat zo zegt, vind ik wel bewonderingswaardig. daarmee zegt hij ook dat ie echt wel snapt dat die gast fout bezig is.
  Trouwste user 2022 zondag 9 juni 2024 @ 09:37:50 #95
7889 tong80
Spleenheup
pi_213843042
quote:
13s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 23:58 schreef locoG het volgende:
Robbe, Snijder en van persie waren een stuk onsympathieker.
Nee hoor. Robben is een toffe peer, van Persie ook. Sneijder is niet mijn ding. Maar geen eigengeiler.

pi_213845391
Ik draai de vraagstelling om: Is dit het meest onsympathieke Nederlandse publiek ooit?

Ik lees eigenlijk alleen maar gemopper, getier, gescheld en oproepen voor JUICHEN voor de tegenstander. Wat is dit voor flauwekul? Het lijkt wel alsof social media ook hier weer een fikse invloed op hebben. Een foute pass of blunder wordt twintig keer gepost op clicksites en op alle kanalen doorgepost en iedereen pikt dat op in zijn eigen infofuik en gaat doodleuk meedoen. Het helpt ook niet dat als het spel niet goed is meteen alles ruk wordt gevonden en de spelers daar persoonlijk voor verantwoordelijk worden gehouden.

Dat gaat verder in de media die denkt het hijgerige toontje te moeten overnemen. Het gevolg is dat ik helemaal geen voorbeschouwingen of talkshows hierover meer kijk omdat iedereen het boze publiek naar de mond wil praten en zich alvast indekt. Precies dat gebeurde ook in dat WK in Brazilië, waar van te voren we al meteen opgeroepen werden door Vandaag Inside om ons over te geven, het werd toch niks. En toen gebeurde dit

Kortom na die wedstrijd kantelde het sentiment een paar weken en was het weer hosanna. Het publiek is een stuk opportunistischer en vooral haatdragender geworden. Men lijkt zelfs TELEURGESTELD als de gehate Weghorst en de gehate Depay scoren en de niet nederlands sprekende Frimpong ineens ook goed voetbalt. Dan neemt men dus duidelijk de issues in de samenleving mee naar het voetbalveld. Prima, ga je gang, het is een vrij land en er is 80 jaar geleden flink om gevochten zodat vervelende figuren nu ook in alle vrijheid hun mening mogen ventileren. Maar ga dat niet op een stel voetballers afwentelen.

Ich habe fertig :P
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_213845595
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 april 2024 10:20 schreef Feola het volgende:

[..]
Nee, maar als je aanvoerder niet eens kritisch naar zichzelf kan kijken dan daalt heel snel de sympathie bij mij. Tel daar nog de sympathie van Depay voor Promes "jullie snappen het niet" bij op, een kaartenvrager als Frenkie en ik ben er gewoon klaar mee. Het zijn niet 2 spelers, het is meer de algehele uitstraling. Karakterloze poppetjes. Kijk, met een Robben of Sneijder leef ik meer mee dan een zeurende van Dijk.

Edit: En dan vergeet ik ook nog eens Wijnaldum :'). Daar ga ik niet eens woorden aan vuil maken.
Sneijder, die graag wil dat de knvb een hele trainerscursus voor hem op de schop gooit of Robben, die letterlijk overal ter wereld te boek staat als de vader van de schwalbe. Ah ja, sympathieke gasten :)

Vooropgesteld: ik heb ook niks met dit zooitje linkse deugrakkers, maar de voorbeelden die mensen hier aanhalen van spelers die dan zogenaamd wél sympathiek zouden zijn :’) . Ook de naam Bergkamp, die verlaat echte elke organisatie via de achterdeur :D
  zondag 9 juni 2024 @ 13:35:30 #98
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_213845702
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 13:07 schreef Sabata het volgende:
Ik draai de vraagstelling om: Is dit het meest onsympathieke Nederlandse publiek ooit?

Ik lees eigenlijk alleen maar gemopper, getier, gescheld en oproepen voor JUICHEN voor de tegenstander. Wat is dit voor flauwekul? Het lijkt wel alsof social media ook hier weer een fikse invloed op hebben. Een foute pass of blunder wordt twintig keer gepost op clicksites en op alle kanalen doorgepost en iedereen pikt dat op in zijn eigen infofuik en gaat doodleuk meedoen. Het helpt ook niet dat als het spel niet goed is meteen alles ruk wordt gevonden en de spelers daar persoonlijk voor verantwoordelijk worden gehouden.

Dat gaat verder in de media die denkt het hijgerige toontje te moeten overnemen. Het gevolg is dat ik helemaal geen voorbeschouwingen of talkshows hierover meer kijk omdat iedereen het boze publiek naar de mond wil praten en zich alvast indekt. Precies dat gebeurde ook in dat WK in Brazilië, waar van te voren we al meteen opgeroepen werden door Vandaag Inside om ons over te geven, het werd toch niks. En toen gebeurde dit

Kortom na die wedstrijd kantelde het sentiment een paar weken en was het weer hosanna. Het publiek is een stuk opportunistischer en vooral haatdragender geworden. Men lijkt zelfs TELEURGESTELD als de gehate Weghorst en de gehate Depay scoren en de niet nederlands sprekende Frimpong ineens ook goed voetbalt. Dan neemt men dus duidelijk de issues in de samenleving mee naar het voetbalveld. Prima, ga je gang, het is een vrij land en er is 80 jaar geleden flink om gevochten zodat vervelende figuren nu ook in alle vrijheid hun mening mogen ventileren. Maar ga dat niet op een stel voetballers afwentelen.

Ich habe fertig :P
Ja, het zijn niet de 11 op het veld, het zijn de 17 miljoen anderen!
Lol
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_213846590
Het publiek verwijten dat ze stom zijn, dat doet Freek de Jonge ook.
  Trouwste user 2022 zondag 9 juni 2024 @ 17:31:06 #100
7889 tong80
Spleenheup
pi_213847405
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 15:32 schreef DrDentz het volgende:
Het publiek verwijten dat ze stom zijn, dat doet Freek de Jonge ook.
Waar :?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')