Moet zeggen dat het de enige 2 zijn die ik ken, zou mn god niet weten wie de rest is. Dat was tot 10 jaar terug wel heel andersquote:
Wat doet Linda de mols dochter daar randomquote:Op maandag 15 april 2024 22:50 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Wijnaldum over kritiek op Saudi-Arabië: ‘In Nederland is er de toeslagenaffaire’
[ afbeelding ]
Memphis Depay over kwestie-Promes: “Ik zal mijn vrienden en familie nooit laten vallen."
[ afbeelding ]
Heeft dit Nederlands Elftal het hoogste percentage halve garen en randcriminelen ooit? Bergwijn er misschien nog bij met getatoeëerd gezicht. Niet een groep waarbij je graag de spelersbus in stapt. John de Wolf zou nu dan ook niet vals durven spelen met pokeren.
Ha onze vriend pro mes in goede tijdenquote:Op dinsdag 16 april 2024 07:24 schreef grrrrg het volgende:
Meer het Nederlands publiek dat steeds erger wordt:
[ afbeelding ]
Jij gaat graag om met messentrekkers en drugsdealers?quote:Op maandag 15 april 2024 23:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Een vriend niet laten vallen?
JEZUS WAT ONSYMPATHIEK
Die willen ze boycotten omdat ze "te kritische vragen" stelt over Saoedi-Arabie 🥲quote:Op dinsdag 16 april 2024 07:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wat doet Linda de mols dochter daar random![]()
Facebook zuurpruimenquote:Op dinsdag 16 april 2024 07:24 schreef grrrrg het volgende:
Meer het Nederlands publiek dat steeds erger wordt:
[ afbeelding ]
Diezelfde selectie maakten ook ruzie over een sponsorcontract met een chips fabrikant.......quote:Op woensdag 17 april 2024 13:14 schreef Document1 het volgende:
Ik vond dat gezeik met die kabel ook niet sympathiek. Dan lijkt er hier iig nog een beetje eenheid in te zitten ondanks de verschillende achtergronden.
Dat vind ik ook hoor, en eerder had je nog mannen erin waar je respect voor had, zoals Jaap Stam, Dennis Bergkamp, Ruud van Nistelrooy, maar dat heb je nu ook niet echt meer. De 'gangsta' figuren maken de dienst uit.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:19 schreef Feola het volgende:
Ik heb er steeds minder mee. "Vroeger" keek ik nog vaak bijna elke wedstrijd van Oranje, maar ik merk dat amper meer kijk omdat:
er een hoop van die zeurderige mannetjes rondlopen ("ik praat niet met de pers want ze zijn kritisch boehoe"),
de meesten geen leuke persoonlijkheid hebben afgaande op wat je meekrijgt,
veel een arrogante houding hebben,
veel oppervlakkig uiterlijk vertoon belangrijk vinden,
en ik er gewoon niets meer mee heb.
Er zijn nog weinig sympathieke spelers in het elftal waar een slimme kop op zit. Ik las laatst ergens, en dat vond ik wel treffend: "het niveau is van hbo naar mbo gegaan in het elftal".
Over een paar maanden begint het EK, maar ik kon me niet eens herinneren in welke pool ze zitten, en bij wie. Ik ga wel kijken hoor, maar echt zoals in 2010/2014? Neeeuh.
2 van de 23 spelers maken de dienst uit ja?quote:Op donderdag 18 april 2024 22:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat vind ik ook hoor, en eerder had je nog mannen erin waar je respect voor had, zoals Jaap Stam, Dennis Bergkamp, Ruud van Nistelrooy, maar dat heb je nu ook niet echt meer. De 'gangsta' figuren maken de dienst uit.
Kluivert reed 105 in de bebouwde kom maar was niet dronkenquote:Op donderdag 18 april 2024 22:40 schreef Hatseflats22 het volgende:
Er hebben altijd wel al idioten in gezeten, alleen vroeger zag je ze toch minder vaak op tv.
Als ze in het buitenland speelden verdwenen ze helemaal uit het oog.
Maar bijvoorbeeld een Patrick Kluivert was ook echt een gek natuurlijk, iemand dronken doodrijden. Zo'n idioot loopt er nu toch echt niet tussen.
Iemand loopt er wat extravagant bij, iemand maakt wat achterlijke opmerkingen en iemand een rapnummer in zijn vrije tijd en het land is voor de beperkte boomer te kleinquote:Op donderdag 18 april 2024 22:40 schreef Hatseflats22 het volgende:
Er hebben altijd wel al idioten in gezeten, alleen vroeger zag je ze toch minder vaak op tv.
Als ze in het buitenland speelden verdwenen ze helemaal uit het oog.
Maar bijvoorbeeld een Patrick Kluivert was ook echt een gek natuurlijk, iemand dronken doorrijden. Zo'n idioot loopt er nu toch echt niet tussen.
Okee, zat ik even mis. Hoe dan ook waanzinnigquote:Op donderdag 18 april 2024 22:44 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Kluivert reed 105 in de bebouwde kom maar was niet dronken
Waarom?quote:Op dinsdag 16 april 2024 06:25 schreef Resistor het volgende:
Hard en lang lachen als ze geen enkele wedstrijd winnen.
Van Nistelrooij kon ook een enorme etterbak zijn.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat vind ik ook hoor, en eerder had je nog mannen erin waar je respect voor had, zoals Jaap Stam, Dennis Bergkamp, Ruud van Nistelrooy, maar dat heb je nu ook niet echt meer. De 'gangsta' figuren maken de dienst uit.
Yes, maar hij gebruikt geen straattaal.quote:Op vrijdag 19 april 2024 07:17 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Van Nistelrooij kon ook een enorme etterbak zijn.
En geen kleurtjequote:Op vrijdag 19 april 2024 09:56 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Yes, maar hij gebruikt geen straattaal.
Maar niet iemand waarbij je de politie belt als hij 's avonds in je portiekje staatquote:Op vrijdag 19 april 2024 07:17 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Van Nistelrooij kon ook een enorme etterbak zijn.
quote:
Hehe, even een bevestiging van bovenstaande post.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar niet iemand waarbij je de politie belt als hij 's avonds in je portiekje staat
Ja dan ben je gewoon trots op je oprechte racismequote:Op vrijdag 19 april 2024 10:10 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
[..]
Hehe, even een bevestiging van bovenstaande post.
Nee, maar als je aanvoerder niet eens kritisch naar zichzelf kan kijken dan daalt heel snel de sympathie bij mij. Tel daar nog de sympathie van Depay voor Promes "jullie snappen het niet" bij op, een kaartenvrager als Frenkie en ik ben er gewoon klaar mee. Het zijn niet 2 spelers, het is meer de algehele uitstraling. Karakterloze poppetjes. Kijk, met een Robben of Sneijder leef ik meer mee dan een zeurende van Dijk.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 van de 23 spelers maken de dienst uit ja?
Bijzonder dat je in het buitenland nooit wat hoort over van Dijk dan. Behalve lof.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:20 schreef Feola het volgende:
[..]
Nee, maar als je aanvoerder niet eens kritisch naar zichzelf kan kijken dan daalt heel snel de sympathie bij mij. Tel daar nog de sympathie van Depay voor Promes "jullie snappen het niet" bij op, een kaartenvrager als Frenkie en ik ben er gewoon klaar mee. Het zijn niet 2 spelers, het is meer de algehele uitstraling. Karakterloze poppetjes. Kijk, met een Robben of Sneijder leef ik meer mee dan een zeurende van Dijk.
Edit: En dan vergeet ik ook nog eens Wijnaldum. Daar ga ik niet eens woorden aan vuil maken.
Ja voor mij staat 2010 in mijn geheugen gegrift als meest onsympathieke elftal. Daar heb ik me echt aan zitten ergeren. Dat maakt voor mij wel uit. Ik ben blij dat Nederland toen niet won.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:16 schreef RM-rf het volgende:
Is het zo erg als spelers onsympathiek zijn... het is geen populariteits-contest, maar gewoon een voetbalwedstrijd waar het gaat of ze ook een goal extra erin schoppen dan hun tegenstanders..
Wat mij betreft mogen bv de duitsers ot italianen eens ultra-sympathiek zich presenteren het komend EK, en dan in de finale verliezen van een extreeem onsympathiek Nederlands Elftal
(net zoals eigenlijk het Nederlands Elftal in 2010 en 2006 extreem onsympathiek speelde, maar wel iig de tweede maal ver kwam met kei-hard en ronduit gemeen spel door een relatief groot aantal weinig getalenteerde waterdragers/schoppers (Boulahrouz++, ik weet nog goed hoe die vaak toegejuichd werd omdat hij zn noppen in het dijbeen van en van de beste spelers ter wereld zette en hem uit de wedstrijd schopte ermee) en een enkele speler in vorm)
Niet echt. Wijnaldum is te dom om te poepen. Het is alleen een beetje zinloos om dan meteen maar de hele selectie als onsympathiek af te doen.quote:
Jij vondt de Toeslagenaffaire geen schending van de mensenrechten?quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet echt. Wijnaldum is te dom om te poepen. Het is alleen een beetje zinloos om dan meteen maar de hele selectie als onsympathiek af te doen.
Dat is het punt niet.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:15 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Jij vondt de Toeslagenaffaire geen schending van de mensenrechten?
Beslag op alles wat je hebt, je inkomen en geen recht op een advocaat.
Die worden allemaal ruim gecompenseerd en er wordt nieteens meer gekeken of ze echt benadeeld zijn of niet, iedereen 30k en meer. Als je dat vergelijkbaar vindt met de misstanden in Saoedi-Arabië zou je eigenlijk niet voor het Nederlands elftal moeten willen spelen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:15 schreef Origami94 het volgende:
[..]
@GGMM @onlogisch wat vonden jullie?quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:15 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Iemand die ik ken werkt bij de afdeling die dat behandeld. Een client ligt in het ziekenhuis, client wordt misschien het huis uitgezet en heeft waarschijnlijk private schulden maar die 70.000 gaat client echt helpen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die worden allemaal ruim gecompenseerd en er wordt nieteens meer gekeken of ze echt benadeeld zijn of niet, iedereen 30k en meer. Als je dat vergelijkbaar vindt met de misstanden in Saoedi-Arabië zou je eigenlijk niet voor het Nederlands elftal moeten willen spelen.
Dat is gewoon jouw leeftijd; als klein kind ben je veel opgefokter / zenuwachtiger / nerveuzer / geīnteresseerd / watdanook bij dit soort toernooien.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:19 schreef Feola het volgende:
Ik heb er steeds minder mee. "Vroeger" keek ik nog vaak bijna elke wedstrijd van Oranje, maar ik merk dat amper meer kijk omdat:
er een hoop van die zeurderige mannetjes rondlopen ("ik praat niet met de pers want ze zijn kritisch boehoe"),
de meesten geen leuke persoonlijkheid hebben afgaande op wat je meekrijgt,
veel een arrogante houding hebben,
veel oppervlakkig uiterlijk vertoon belangrijk vinden,
en ik er gewoon niets meer mee heb.
Er zijn nog weinig sympathieke spelers in het elftal waar een slimme kop op zit. Ik las laatst ergens, en dat vond ik wel treffend: "het niveau is van hbo naar mbo gegaan in het elftal".
Over een paar maanden begint het EK, maar ik kon me niet eens herinneren in welke pool ze zitten, en bij wie. Ik ga wel kijken hoor, maar echt zoals in 2010/2014? Neeeuh.
Plus dat het klootjesvolk er schande over spreekt terwijl dat massaal op de PVV gestemd heeft.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet echt. Wijnaldum is te dom om te poepen. Het is alleen een beetje zinloos om dan meteen maar de hele selectie als onsympathiek af te doen.
Een afspiegeling van de maatschappij ja?quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:12 schreef Näsenbar het volgende:
Dit elftal is gewoon een afspiegeling van de maatschappij. Denk dat we ons daar meer zorgen over moeten maken.
Lolquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:12 schreef Näsenbar het volgende:
Dit elftal is gewoon een afspiegeling van de maatschappij. Denk dat we ons daar meer zorgen over moeten maken.
Omdat ze beter kunnen voetballen?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol
Geen enkel voetbalelftal ter wereld is een afspiegeling van de maatschappij
Neequote:
Sporters zijn over het algemeen Alleen met hun eigen sport/prestaties bezig. Hebben niet altijd veel politiek besef (genoeg wel overigens) staan financieel vaak ver buiten de norm. Hoe kan je dat een afspiegeling van de maatschappij noemen?quote:
Dus omdat ze financieel buiten de norm staan zijn ze onsympathiek en hebben ze geen idee wat er in de samenleving speelt?quote:Op zondag 21 april 2024 13:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sporters zijn over het algemeen Alleen met hun eigen sport/prestaties bezig. Hebben niet altijd veel politiek besef (genoeg wel overigens) staan financieel vaak ver buiten de norm. Hoe kan je dat een afspiegeling van de maatschappij noemen?
Waar heb je het over? Heb je dit topic überhaupt gelezen want ik ben juist diegene die claimt dat de meeste spelers in de selectie sympathiek zijnquote:Op zondag 21 april 2024 20:31 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dus omdat ze financieel buiten de norm staan zijn ze onsympathiek en hebben ze geen idee wat er in de samenleving speelt?
Laat het los maat. Het heeft geen zin. De vooroordelen zijn er in gestampt. Verder is dit Nederlands elftal één van de sympathiekste ooit. Waren ze maar minder sympathiek. Wim van Hanegem, Jan Wouters en Jaap Stam braken kaken bij de vleet. Daar kakelde niemand naar. Paul Gascoinge zei achteraf dat Wouters een pure prof was nadat z'n kaak was gebroken door de elleboog van Wouters.quote:Op zondag 21 april 2024 20:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Heb je dit topic überhaupt gelezen want ik ben juist diegene die claimt dat de meeste spelers in de selectie sympathiek zijn
Wanneer is dat "altijd" begonnen. Waarom is het een kut elftal ? Welk elftal precies ? Graag de namen van de spelers.quote:Op maandag 22 april 2024 23:13 schreef TornadoDK het volgende:
Ja, ik hoop altijd dat ze verliezen wat een kut elftal
Sinds die jarenlange sneu boycot om met iemand van vi te praten vanwege een zwarte piet grapje, dan ben je heel klein hoor. Maar wel lekker voetbalen in Qatar en geld scheppen in Saudi-Arabië.quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wanneer is dat "altijd" begonnen. Waarom is het een kut elftal ? Welk elftal precies ? Graag de namen van de spelers.
Jaap Stam is wel gewoon een normale aardige man hoor. Is nu gewoon trainer van DOS Kampen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat het los maat. Het heeft geen zin. De vooroordelen zijn er in gestampt. Verder is dit Nederlands elftal één van de sympathiekste ooit. Waren ze maar minder sympathiek. Wim van Hanegem, Jan Wouters en Jaap Stam braken kaken bij de vleet. Daar kakelde niemand naar. Paul Gascoinge zei achteraf dat Wouters een pure prof was nadat z'n kaak was gebroken door de elleboog van Wouters.
Mooi zo'n lieve laatste man als van Dijk. Maar een doodschop zoals van Ijzeren Rinus op zijn tijd kan geen kwaad.
Dan blijft er weinig over. Imca Marina, Gerard Cox of Sjaak Swart misschien ?quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:08 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Sinds die jarenlange sneu boycot om met iemand van vi te praten vanwege een zwarte piet grapje, dan ben je heel klein hoor. Maar wel lekker voetbalen in Qatar en geld scheppen in Saudi-Arabië.
Ik ben vooral geen fan van depay, van dijk en wijnaldum maar ook weghorst, bergwijn, dumfries, veerman, simons en cillessen hebben bij mij een hoge irritatie factor.
En de rest van de selectie loop ik ook niet echt warm voor.
Normaal een aardige man.quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jaap Stam is wel gewoon een normale aardige man hoor. Is nu gewoon trainer van DOS Kampen.
1996 was ook een succesquote:Op woensdag 17 april 2024 14:37 schreef LangeTabbetje het volgende:
De selectie van 1990 waren ook wel matennaaiers. Eerst plaatsen voor het WK, en dan vervolgens gaan janken dat de bondscoach eruit moet........
Dat was een incident. De toernooien ervoor en erna waren we wereldtop.quote:
Trainers van DOS Kampen zijn louter aardige mannen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jaap Stam is wel gewoon een normale aardige man hoor. Is nu gewoon trainer van DOS Kampen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |