Moet zeggen dat het de enige 2 zijn die ik ken, zou mn god niet weten wie de rest is. Dat was tot 10 jaar terug wel heel andersquote:
Wat doet Linda de mols dochter daar randomquote:Op maandag 15 april 2024 22:50 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Wijnaldum over kritiek op Saudi-Arabië: ‘In Nederland is er de toeslagenaffaire’
[ afbeelding ]
Memphis Depay over kwestie-Promes: “Ik zal mijn vrienden en familie nooit laten vallen."
[ afbeelding ]
Heeft dit Nederlands Elftal het hoogste percentage halve garen en randcriminelen ooit? Bergwijn er misschien nog bij met getatoeëerd gezicht. Niet een groep waarbij je graag de spelersbus in stapt. John de Wolf zou nu dan ook niet vals durven spelen met pokeren.
Ha onze vriend pro mes in goede tijdenquote:Op dinsdag 16 april 2024 07:24 schreef grrrrg het volgende:
Meer het Nederlands publiek dat steeds erger wordt:
[ afbeelding ]
Jij gaat graag om met messentrekkers en drugsdealers?quote:Op maandag 15 april 2024 23:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Een vriend niet laten vallen?
JEZUS WAT ONSYMPATHIEK
Die willen ze boycotten omdat ze "te kritische vragen" stelt over Saoedi-Arabie 🥲quote:Op dinsdag 16 april 2024 07:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wat doet Linda de mols dochter daar random![]()
Facebook zuurpruimenquote:Op dinsdag 16 april 2024 07:24 schreef grrrrg het volgende:
Meer het Nederlands publiek dat steeds erger wordt:
[ afbeelding ]
Diezelfde selectie maakten ook ruzie over een sponsorcontract met een chips fabrikant.......quote:Op woensdag 17 april 2024 13:14 schreef Document1 het volgende:
Ik vond dat gezeik met die kabel ook niet sympathiek. Dan lijkt er hier iig nog een beetje eenheid in te zitten ondanks de verschillende achtergronden.
Dat vind ik ook hoor, en eerder had je nog mannen erin waar je respect voor had, zoals Jaap Stam, Dennis Bergkamp, Ruud van Nistelrooy, maar dat heb je nu ook niet echt meer. De 'gangsta' figuren maken de dienst uit.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:19 schreef Feola het volgende:
Ik heb er steeds minder mee. "Vroeger" keek ik nog vaak bijna elke wedstrijd van Oranje, maar ik merk dat amper meer kijk omdat:
er een hoop van die zeurderige mannetjes rondlopen ("ik praat niet met de pers want ze zijn kritisch boehoe"),
de meesten geen leuke persoonlijkheid hebben afgaande op wat je meekrijgt,
veel een arrogante houding hebben,
veel oppervlakkig uiterlijk vertoon belangrijk vinden,
en ik er gewoon niets meer mee heb.
Er zijn nog weinig sympathieke spelers in het elftal waar een slimme kop op zit. Ik las laatst ergens, en dat vond ik wel treffend: "het niveau is van hbo naar mbo gegaan in het elftal".
Over een paar maanden begint het EK, maar ik kon me niet eens herinneren in welke pool ze zitten, en bij wie. Ik ga wel kijken hoor, maar echt zoals in 2010/2014? Neeeuh.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |