Ja, ik heb een hele leuke man ontmoet en het klikt zo enorm goed.quote:Op maandag 15 april 2024 15:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oeh, druk met liefde? Tell us more (als je wil uiteraard)
Dat vind ik echt heel erg fijn voor je en gun ik je zoquote:Op maandag 15 april 2024 20:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, ik heb een hele leuke man ontmoet en het klikt zo enorm goed.
Ze heeft een auto-immuunziekte en dat speelde al een tijdje erg op (overal blaren... nagels die loslaten). En nu slaat het heel ernstig op de longenquote:
Wat heerlijkquote:Op maandag 15 april 2024 20:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, ik heb een hele leuke man ontmoet en het klikt zo enorm goed.
Sterktequote:Op maandag 15 april 2024 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze heeft een auto-immuunziekte en dat speelde al een tijdje erg op (overal blaren... nagels die loslaten). En nu slaat het heel ernstig op de longen
Ze wil niet naar het zkh. Dus nu komt de HA dagelijks langs. En het is maar hopen dat het kwartje de goede kant opvalt.
Och jeetje.quote:Op maandag 15 april 2024 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze heeft een auto-immuunziekte en dat speelde al een tijdje erg op (overal blaren... nagels die loslaten). En nu slaat het heel ernstig op de longen
Ze wil niet naar het zkh. Dus nu komt de HA dagelijks langs. En het is maar hopen dat het kwartje de goede kant opvalt.
Dankjewel. Het is echt heel leuk.quote:Op maandag 15 april 2024 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat vind ik echt heel erg fijn voor je en gun ik je zo
Lekker genieten van de vlinders meid
Super! Ach dat is een goede puzzel tochquote:Op dinsdag 16 april 2024 11:13 schreef Donna het volgende:
[..]
Dankjewel. Het is echt heel leuk.![]()
Met mijn meiden even puzzelen, maar kan hem gelukkig zo even zien.
Jawel, er is ook tijd zat. Maar wil dat nog lang niet samenbrengen, dus op de dagen dat ik de meiden heb, kunnen we elkaar niet zien. Maar vandaag toch even een gaatje gevonden.quote:Op dinsdag 16 april 2024 11:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Super! Ach dat is een goede puzzel toch
Squote:Op dinsdag 16 april 2024 11:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bedankt!
Heb het eigenlijk best wel zwaar
ik heb verder geen familie. Ja een broer, maar daar zit zoveel geschiedenis dat ik hem eigenlijk niet als familie voel. Hij weet ook van niks en dat moet ik voor mijn moeder zo houden. Het is gewoon eng allemaalquote:
Ja dat begrijp ik. Alles is nog erg vers voor je kinderen (en ook wel voor jou en je ex gok ik).quote:Op dinsdag 16 april 2024 11:46 schreef Donna het volgende:
[..]
Jawel, er is ook tijd zat. Maar wil dat nog lang niet samenbrengen, dus op de dagen dat ik de meiden heb, kunnen we elkaar niet zien. Maar vandaag toch even een gaatje gevonden.
Snap ik, aangeven en op tijd iemand zoeken die taken van jou bij je moeder kan overnemenquote:Op dinsdag 16 april 2024 11:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bedankt!
Heb het eigenlijk best wel zwaar
De huisarts van haar is goed betrokken en mijn begeleiders houden een vinger aan mijn pols om te zien hoever ik het trek. Sta er niet zo alleen voor als eerderquote:Op dinsdag 16 april 2024 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik, aangeven en op tijd iemand zoeken die taken van jou bij je moeder kan overnemen
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 16 april 2024 14:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De huisarts van haar is goed betrokken en mijn begeleiders houden een vinger aan mijn pols om te zien hoever ik het trek. Sta er niet zo alleen voor als eerder
Snap ik. Is ook een zware verantwoording.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ze is niet eerder zo ziek geweest... zonder die hulp zou ik het echt niet kunnen.
Ja. Op dit moment baal ik wel dat ik niet meer "normale" familie heb.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik. Is ook een zware verantwoording.
Leukl!quote:Op donderdag 18 april 2024 09:38 schreef drakin het volgende:
O ja gister eindelijk crea bezig geweest. Foto komt nog. Ik heb gemozaiekt
Dat zou idd schelen, voor zowel jullie als voor het beestje! Wederom duim ik voor jequote:Op donderdag 18 april 2024 16:03 schreef Sarabi het volgende:
Volgende week donderdag een afspraak bij de dierenarts of onze suikerkat toch misschien het nieuwe medicijn kan gaan gebruiken.
Er zijn nog wel allerlei onderzoeken nodig dus ik ben benieuwd.
1x daags iets van medicatie zou wel zo veel makkelijker zijn dan 2x daags insuline spuiten.
Jaaa het is hartstikke leuk. En houdt het spannend idd. En nu kunnen we 4 dagen van elkaar genieten.quote:Op dinsdag 16 april 2024 11:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
ik heb verder geen familie. Ja een broer, maar daar zit zoveel geschiedenis dat ik hem eigenlijk niet als familie voel. Hij weet ook van niks en dat moet ik voor mijn moeder zo houden. Het is gewoon eng allemaal
[..]
Ja dat begrijp ik. Alles is nog erg vers voor je kinderen (en ook wel voor jou en je ex gok ik).
Ach, het houdt het wel spannend en vers zo toch? Vlinders zijn leuke beestjes
Veel plezier meidquote:Op donderdag 18 april 2024 17:20 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaaa het is hartstikke leuk. En houdt het spannend idd. En nu kunnen we 4 dagen van elkaar genieten.
Liefquote:Op donderdag 18 april 2024 16:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat zou idd schelen, voor zowel jullie als voor het beestje! Wederom duim ik voor je
Uhm... het is pittig. Gedonder met siblings. Mijn moeder die echt heel erg ziek is. Gelukkig steunen mijn vrienden en de hulpverlening me goed. Er zijn plannetjes om mij goed door deze periode te loodsen.quote:
Fijn dat je goede ondersteuning hebtquote:Op vrijdag 19 april 2024 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm... het is pittig. Gedonder met siblings. Mijn moeder die echt heel erg ziek is. Gelukkig steunen mijn vrienden en de hulpverlening me goed. Er zijn plannetjes om mij goed door deze periode te loodsen.
Dus het gaat slecht, maar ik doe het goed
Yesquote:
Dank je welquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Fijn dat je goede ondersteuning hebtdikke knuffel!
[..]
Yes
We hadden zondag een boek en bierproeverij en vandaag in de Efteling geweestquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Heb jij plannen?
Hier lekker videobellen met een vriendin en borduren
Klinkt als een goed weekendquote:Op zondag 21 april 2024 23:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We hadden zondag een boek en bierproeverij en vandaag in de Efteling geweest
Verder lurk ik in OUD.. dikke knuffel voor @:Donna
Ik denk dat heftig nog een understatement is meidquote:Op maandag 22 april 2024 19:03 schreef Donna het volgende:
Wat rot CotS.
En bedankt voor de knuffels dames. Het is heftig.
Fijnquote:Op dinsdag 23 april 2024 09:39 schreef Donna het volgende:
Ja, het komt goed. Hij is positief, dan ben ik dat ook.
Slimquote:Op woensdag 24 april 2024 14:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heb mijn moeder een mail met instanties gestuurd. Ik kan dit niet allemaal op mijn schouders nemen
quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:39 schreef Donna het volgende:
Ja, het komt goed. Hij is positief, dan ben ik dat ook.
Goed zo!quote:Op woensdag 24 april 2024 14:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heb mijn moeder een mail met instanties gestuurd. Ik kan dit niet allemaal op mijn schouders nemen
Wees wel duidelijk naar haar dat je ook geen back up hulplijn bent, dus dat als ze hulp wil, ze toch echt iemand anders moet contacten.quote:Op donderdag 25 april 2024 11:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja ik loop al twee weken om de haverklap te huilen van de stress. Ik kan het gewoon niet alleen
Nu hopen dat ze er ook gebruik van wil maken
Ik doe mijn best. Mag zaterdag eindelijk bij mijn moeder langs! Dat is echt even heel erg fijnquote:
Ja... klopt... ze heeft alleen niemand andersquote:Op donderdag 25 april 2024 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wees wel duidelijk naar haar dat je ook geen back up hulplijn bent, dus dat als ze hulp wil, ze toch echt iemand anders moet contacten.
Jawel, ze heeft die instanties, ze moet alleen even de volwassene uithangen en zelf hulp inschakelen.quote:Op donderdag 25 april 2024 13:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik doe mijn best. Mag zaterdag eindelijk bij mijn moeder langs! Dat is echt even heel erg fijn
En volgende week ergens een rollator voor haar aanschaffen. Dat is emotioneel wel pittig, natuurlijk vooral voor haar, maar ook voor mezelf
[..]
Ja... klopt... ze heeft alleen niemand anders
maar zaterdag ga ik wel even op mijn strepen staan ervoor
Ouders worden oud, zeg maar
Dank jullie wel
Dat is waar...quote:Op donderdag 25 april 2024 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jawel, ze heeft die instanties, ze moet alleen even de volwassene uithangen en zelf hulp inschakelen.
Jaquote:
Ik snap dat je je dan wat geruster voelt!quote:Op zaterdag 27 april 2024 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jasoort van
Mijn moeder wilde me eindelijk zien
En haar huisarts en zo gaan mij ook benaderen als er iets gebeurt. Pak van mijn hart
Volgend jaar wel weer vrijmarkt
En jij dan?
Ja!quote:Op zaterdag 27 april 2024 18:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik snap dat je je dan wat geruster voelt!
Wij gingen weer bier bezorgenwel redelijk op tijd thuis. Dus ik heb net in een warm bad het volgende boek voor de boekenclub uitgelezen. En nu even gamen.
Even simpel Mario Kartquote:Op zaterdag 27 april 2024 18:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja!
Oh fijnwat speel en lees je?
Leuk!quote:Op zaterdag 27 april 2024 18:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Even simpel Mario Kart
En De Vliegeraar. Ik was denk ik de enige persoon op aarde die hem nog nooit gelezen had. Maar ik vond hem erg mooi.
Nee hoor, deze persoon heeft het ook niet gelezen.quote:Op zaterdag 27 april 2024 18:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Even simpel Mario Kart
En De Vliegeraar. Ik was denk ik de enige persoon op aarde die hem nog nooit gelezen had. Maar ik vond hem erg mooi.
Ik las net je verhaal. Kom eigelijk nooit in oud maar door hier ben ik even gaan lezen.quote:Op maandag 22 april 2024 19:03 schreef Donna het volgende:
Wat rot CotS.
En bedankt voor de knuffels dames. Het is heftig.
Ik ook niet!quote:Op zondag 28 april 2024 05:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee hoor, deze persoon heeft het ook niet gelezen.
Toevallig net een update geplaatst in het topic. Zou mooi zijn idd als zij vertrekken.quote:Op zondag 28 april 2024 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las net je verhaal. Kom eigelijk nooit in oud maar door hier ben ik even gaan lezen.
Heftig voor jou dit allemaal. Je woont er nog maar net en om nu al een nieuw huis te vinden is niet makkelijk. Je moet weer helemaal opnieuw beginnen met je punten.
Ik hoop dat die buurman snel optieft
Dan mogen wij ook niet klagen met schreeuwende/harde muziek luisterende buren.quote:Op zondag 28 april 2024 12:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dacht dat ik pech had met die drugsdealer onder mij. Alleen ik kan mijn zegeningen dus tellenal is dat ook knap irritant
Dank je welquote:Op maandag 29 april 2024 15:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wow! Heel mooi. Is dit geverfd of getekend?
Oh dat kan ook vervelend zijn ja!quote:Op maandag 29 april 2024 15:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan mogen wij ook niet klagen met schreeuwende/harde muziek luisterende buren.
Maar ik kijk toch wel weer uit naar de winter, dat ze vooral binnen zitten
Ahh nog nooit van gehoord. Maar echt heel mooiquote:Op maandag 29 april 2024 15:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Geverfd met gouachewas erg leuk om te doen
Het is een betere kwaliteit plakkaatverf. Lijkt er heel erg opquote:Op maandag 29 april 2024 15:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahh nog nooit van gehoord. Maar echt heel mooi
Wel een leuke klus toch?quote:Op maandag 29 april 2024 15:52 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben weer begonnen met foto's back-uppen. Officieel moet ik dat elke maand van mezelf doen. Maar nu was het 7 maanden geledennu ben ik er weer uren mee bezig. En mijn oude laptop trekt het sowieso slecht.
Niet leuk maar het kan echt een goed hulpmiddel zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2024 08:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo... dadelijk met mijn moeder een rollator voor haar halen zodat ze wat zelfstandiger isHet is verdrietig dat het nodig, maar ik denk dat zo'n ding haar gaat helpen
Het was een leuke klus totdat mijn laptop echt moeilijk ging doenquote:Op maandag 29 april 2024 16:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is een betere kwaliteit plakkaatverf. Lijkt er heel erg op
[..]
Wel een leuke klus toch?
Nou het is vooral een erg oude laptop die ik alleen nog hiervoor aanzetquote:Op dinsdag 30 april 2024 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Moeilijk doen van een back up maken? Of bewerk je ze eerst nog?
Aaaaah, je hebt er een apart programma voor, dat verklaart.quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nou het is vooral een erg oude laptop die ik alleen nog hiervoor aanzet
Dus de laptop is eigenlijk een heel eind op en nu wilde het syncprogramma niet meer draaien.
Oooh wat tofquote:Op woensdag 1 mei 2024 08:53 schreef drakin het volgende:
Vandaag mogen mijn creatieve uitspattingen tentoongesteld worden.
Vanmiddag a ik helpen de expositie in re richten.
Ik kijk er naar uitquote:Op donderdag 2 mei 2024 07:40 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, lekker nog genieten van deze zonnigedag. Morgen is het weer 10 graden koeler
Morguh Sarabiquote:
Dat is waarquote:Op donderdag 2 mei 2024 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Sarabi
Voordeel is dat het in huis nog niet zo warm is nu.
Ik moet ook gewoon even wennen aan de snelle omslagquote:Op donderdag 2 mei 2024 08:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik geniet wel van het weer eigenlijk
Ik zit lekker binnen, gisteren wel een stukje wezen toeren met de scoot. Dat is wel lekker zo zonder jasquote:Op donderdag 2 mei 2024 08:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik geniet wel van het weer eigenlijk
Heb ik gelukkig geen last van.quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben niet een enorm buitenmens, maar had een koudweerdepressie
Van regen houd ik welquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik gelukkig geen last van.
Ben ook nooit sjaggie als het regent of zo
Neem het zoals het is denk ik altijd je kan er toch niets aan veranderen
Dan zet je toch de verwarming aan, waarom in de kou zitten als je er niet tegen kan?quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Van regen houd ik wel![]()
alleen telkens rond de 14/15 graden in huis maakte me wel down. Continu koud zijn.
O je schrijft verhalen?quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:07 schreef drakin het volgende:
Ik heb gisteravond nog een verhaal geschreven. Net op tijd want straks is het schrijvers groepje waar ik toe behoor weer bij elkaar.
Ja, ik heb intussen al een stapeltje geschreven waarvan ik 2 op een verhalenavond heb voorgedragen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je schrijft verhalen?
Gezellig met een groepje te doen
O wat leuk, vooral als je ook nog zo hoog eindigd.quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, ik heb intussen al een stapeltje geschreven waarvan ik 2 op een verhalenavond heb voorgedragen.
Een paar in een boekje verschenen zijn en 1 verhaal ingezonden heb voor een wedstrijd waar ik 2e werd
Wauwquote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:14 schreef drakin het volgende:
Dit is een deel van de expositie, 3 kleine werkjes van me
[ afbeelding ]
De achterste is zo niet goed te zien, maar het is een heel klein gevouwen bootje in een potje die van binnen belijmd en geverfd is.
Zo voordat de boot in het potje ging
[ afbeelding ]
Prachtigquote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:14 schreef drakin het volgende:
[ afbeelding ]
De achterste is zo niet goed te zien, maar het is een heel klein gevouwen bootje in een potje die van binnen belijmd en geverfd is.
[ afbeelding ]
O mooi Drakin,quote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:14 schreef drakin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja zeker! Beetje veel zorgen op het moment helaas, maar ja...quote:Op zondag 12 mei 2024 11:45 schreef Dotteke het volgende:
Wat een stilte hier?
Alles goed met iedereen?
quote:Op zondag 12 mei 2024 13:14 schreef Dotteke het volgende:
Hier rommel aan het opruimen, een drukke week gehad dus veel blijven liggen
Is die ene persoon een bekende voor je?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben ik super trots op een tekening. Krijg veel complimenten en dan is er altijd die ene persoon die het belachelijk maakt...
Ja... en vriendinquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is die ene persoon een bekende voor je?
Klinkt sowieso eerder als jaloezie.
Morguh Childquote:Op vrijdag 17 mei 2024 07:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Dadelijk therapie en boodschappen. En dan is de week voorbij. Al heb ik morgen mijn vrijwilligerswerk en ga ik naar mijn moeder toe. Beide prima en leukZondag en maandag heb ik weekend
Oh dat klinkt gezellig! En lekkerquote:Op vrijdag 17 mei 2024 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Child![]()
Boodschappen heb ik al binnen. Ga proberen straks een cake te bakken in de airfryer.
tegen het eind van de middag ga ik vast de saus voor de macaroni maken.
Morgen krijg ik een 8 man op bezoek, met onszelf er bij zijn we met 10 man
Die blijven gelukkig niet allemaal eten, maar 2 er van wel
Vorige keer had ik een pan met soep gemaakt, dan nu maar macaroni
DOe ik ook, daarom gisteren al de boodschappen gedaan. Vandaag de saus maken dan hoef ik morgen alleen de macaroni te koken en de saus op te warmenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 07:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat klinkt gezellig! En lekker
Succes en een beetje op jezelf letten he![]()
Oh ik heb verkeerd gelezen, dacht dat alles vandaag wasquote:Op vrijdag 17 mei 2024 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DOe ik ook, daarom gisteren al de boodschappen gedaan. Vandaag de saus maken dan hoef ik morgen alleen de macaroni te koken en de saus op te warmen
Nee, morgen de ene groep ( de grootste komt tegen 10 uur 10.30 uur, en de andere tegen 11.30 uurquote:Op vrijdag 17 mei 2024 07:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik heb verkeerd gelezen, dacht dat alles vandaag was
Leukquote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een grote doos met garens besteld. Vakantiegeld
Kan weer een jaar vooruit
Hey!!!quote:
Ja dat zijn dure kostenpostenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk
Hier was het vakantiegeld al op voordat het er was (zitten überhaupt er nog op te wachten).
Dankzij onze lieve katjes.
Knap hoe je jezelf staande houdt zo met de zorgen om je moeder!quote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hey!!!
Hier goed! Wel veel gedoe met mijn ma, maar ik krijg zelf ook wat meer hulp (ambulant begeleiding erbij die echt heel praktisch is) en ben enorm aan het ontspullen. Het leert mij zelfstandiger te worden.
Maar het idee dat mijn huis echt veel netter wordt en schoon en boodschappen in de winkel twee keer per week. Zo tof!
Hoe is het met jou?
Geen reden om schuldig te voelen toch? Je denkt volgens mij altijd goed na over dat soort uitgaven.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat zijn dure kostenposten
Voel me wel schuldig over de garen... maar verder bkijf ik er vanaf
Denk je wel. Ik doe mijn best en krijg ik veel hulpquote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Knap hoe je jezelf staande houdt zo met de zorgen om je moeder!
Ontspullen geeft mij ook altijd een fijn gevoel. Goed bezig!
Hier erg druk met festivals. In de hele maand mei staan we 12 dagen op een festival. Dus ik ben een beetje doodmaar nog maar 3 dagen te gaan.
Juni is dan weer rustiger. In totaal maar 4 festivaldagen.
[..]
Geen reden om schuldig te voelen toch? Je denkt volgens mij altijd goed na over dat soort uitgaven.
Al die festivals! Ik hoop op een mooie zomer voor jullie!quote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Knap hoe je jezelf staande houdt zo met de zorgen om je moeder!
Ontspullen geeft mij ook altijd een fijn gevoel. Goed bezig!
Hier erg druk met festivals. In de hele maand mei staan we 12 dagen op een festival. Dus ik ben een beetje doodmaar nog maar 3 dagen te gaan.
Juni is dan weer rustiger. In totaal maar 4 festivaldagen.
[..]
Geen reden om schuldig te voelen toch? Je denkt volgens mij altijd goed na over dat soort uitgaven.
Komt goedquote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Al die festivals! Ik hoop op een mooie zomer voor jullie!
En ook denken om rust en zo
Zeker.quote:Op woensdag 22 mei 2024 14:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fijnje bad met wijn (niet erin maar ernaast) en een boek zijn ook belangrijk
Oh balenquote:Op donderdag 23 mei 2024 11:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zeker.
Nu hebben we alleen een lekkageof het komt uit de badkamer of uit de dakkapel.
Dus nu zit ik ook niet meer rustig in bad
Zeker.quote:Op woensdag 22 mei 2024 14:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fijnje bad met wijn (niet erin maar ernaast) en een boek zijn ook belangrijk
Dit hoort natuurlijk bij een eigen huis, maar ik raak altijd meteen in de stress.quote:Op donderdag 23 mei 2024 11:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh balen't zal eens mee zitten
Ja... dat is (buiten dat ik het nooit financieel zou kunnen) en koophuis willen. Dan zijn zulke dingen direct een probleem, terwijl ik de woningbouw bel.quote:Op donderdag 23 mei 2024 11:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zeker.
Nu hebben we alleen een lekkageof het komt uit de badkamer of uit de dakkapel.
Dus nu zit ik ook niet meer rustig in bad
[..]
Dit hoort natuurlijk bij een eigen huis, maar ik raak altijd meteen in de stress.
Maar gelukkig is mijn man rustiger![]()
Nouja weten we wel weer waar we ons vakantiegeld voor kunnen sparen.
Wij zitten een beetje vast hier. We verdienen te veel voor sociale huur. Maar gewone huur zou zoveel hoger zijn dan wat we nu betalen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 11:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... dat is (buiten dat ik het nooit financieel zou kunnen) en koophuis willen. Dan zijn zulke dingen direct een probleem, terwijl ik de woningbouw bel.
Tja... gelukkig dat het vakantiegeld komt
Oh dat is lastig ja! Ik duim met je meequote:Op donderdag 23 mei 2024 12:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wij zitten een beetje vast hier. We verdienen te veel voor sociale huur. Maar gewone huur zou zoveel hoger zijn dan wat we nu betalen.
En natuurlijk heb je dan deze problemen nietMaar toch.
Ik ben ondertussen wel weer rustiger. Nu gewoon duimen dat het meevalt.
Ik duim mee voor julliequote:Op donderdag 23 mei 2024 12:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wij zitten een beetje vast hier. We verdienen te veel voor sociale huur. Maar gewone huur zou zoveel hoger zijn dan wat we nu betalen.
En natuurlijk heb je dan deze problemen nietMaar toch.
Ik ben ondertussen wel weer rustiger. Nu gewoon duimen dat het meevalt.
Wel rustig aan doen, fijn dat er iemand is die op je let.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben zo goed (en obsessief) bezig met opruimen dat ik nu tot morgen even niks meer mag doen.
Huis wordt stapje bij stapje netjes en rustig
Ja! Vandaag maak ik het enkel beneden netjes, want een vriendin komt kaasfunduenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel rustig aan doen, fijn dat er iemand is die op je let.
Fijn hoor Child dat nu alles goed loopt en je de juiste hulp hebt gevonden.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Vandaag maak ik het enkel beneden netjes, want een vriendin komt kaasfunduen
En alles wat bij het vuilnis kon is weg. Verder tevreden voor nu!
Morgen weer een dagmaar het grote weggooien is klaar! Misschien nog wat kleine dingen. Maar niet nu.
En alles voor het goede doel ligt ook klaar.
Het is echt een fijne vrouw die me helpt. Heel begripvol.
En dan nog mijn normale begeleiders
Die staan ook 24/7 voor me klaar (gewoon begeleiding overdag en in de avond en nacht crisisdienst).
Ja....erg dankbaar mee
Yesquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn hoor Child dat nu alles goed loopt en je de juiste hulp hebt gevonden.
Is het opruimen en ontspullen te hard gegaan? Zorg ook nog om je moeder lees ik?quote:Op maandag 27 mei 2024 20:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is voelt als veel
En het voelt eenzaam
En ik ben bang
En nu houd ik op..begin weer te janken
Neequote:Op maandag 27 mei 2024 20:33 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Is het opruimen en ontspullen te hard gegaan? Zorg ook nog om je moeder lees ik?
Kun je iemand bellen om even te praten?
Dank je welquote:Op maandag 27 mei 2024 21:31 schreef Sumppi het volgende:
Wat een heftig nieuws. Verdrietig dat het zo slecht gaat met je moeder en ook naar dat je netwerk niet groter is.![]()
Je kunt alleen dingen doen, maar misschien zijn er ook wel vrienden of bekenden die mee willen naar een aantal dingen? Ik wilde dat je je niet zo eenzaam hoefde te voelen...
Maar jij maakt onderdeel uit van die levens. Ze zijn niet voor niks je goede vrienden.quote:Op maandag 27 mei 2024 21:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weet je wat het is; ik heb heel close vrienden, maar die hebben ook drukke banen en eigen gezinnen en families. Ik wil ze niet teveel belasten
Natuurlijk doe ik gezellige dingen met hen. Alleen ze hebben ook hun levens. Wat heel logisch en gezond is.
Je hebt wel gelijk. Ik moet vaker vragen of ze willen videobellen (ze wonen allemaal 1.5 tot 2 uur weg). En ja... ik moet het echt durven vragen...quote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:16 schreef Serinde het volgende:
[..]
Maar jij maakt onderdeel uit van die levens. Ze zijn niet voor niks je goede vrienden.
Mijn vriendin kwam gisteren bijvoorbeeld bij mij koffie drinken in plaats van thuis tussen het wegbrengen van de kinderen naar school en haar afspraak. Ze is hier ongeveer 20 minuten geweest denk ik. Dat soort momenten zijn voor jou misschien ook te realiseren. Durf bij je vrienden aan te geven dat je hun (gezelschap) nodig hebt. Tijd voor elkaar maken is juist wat je doet binnen een goede vriendschap. Zo’n vriendschap is gelijkwaardig en er is geen sprake van “belasten”
Hier was mei erg druk. Maar vanaf deze week is dat beterquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:11 schreef Donna het volgende:
Ik heb het trouwens super druk de laatste tijd, dus sorry dat ik er zo weinig ben.
Maar positief druk. Als ik niet met mijn meiden ben, ben ik bij m'n liefde!
Ja goed, soms nog wat duizelig en weinig energie/vaak vermoeid, maar dat hoort er wel bij. Binnenkort nog een nieuwe echo van het hart, maar de controle was goed en de cardioloog was ook wel positief.quote:
Ah fijn.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:17 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja goed, soms nog wat duizelig en weinig energie/vaak vermoeid, maar dat hoort er wel bij. Binnenkort nog een nieuwe echo van het hart, maar de controle was goed en de cardioloog was ook wel positief.
Hij is inmiddels gestopt met roken, wat ik heel knap vind. Dus, goed, tot zoverre!
De cone of shamequote:Op donderdag 30 mei 2024 11:37 schreef Sarabi het volgende:
Dankjewel allebei
We zijn alweer thuis. Het was een mooie snee, maar wel groot dus er zitten nietjes in. Hopelijk blijft hij er vanaf anders moet hij een cone of shame.
Dat zijn de goede dingen, ik ben blij voor jequote:Op donderdag 30 mei 2024 12:11 schreef Donna het volgende:
Ik heb het trouwens super druk de laatste tijd, dus sorry dat ik er zo weinig ben.
Dat klinkt allemaal positief! Ik ga duimen en bidden dat het zo blijft voor julliequote:Op donderdag 30 mei 2024 12:17 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja goed, soms nog wat duizelig en weinig energie/vaak vermoeid, maar dat hoort er wel bij. Binnenkort nog een nieuwe echo van het hart, maar de controle was goed en de cardioloog was ook wel positief.
Hij is inmiddels gestopt met roken, wat ik heel knap vind. Dus, goed, tot zoverre!
Fijnquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:11 schreef Donna het volgende:
Wat goed van hem!quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:17 schreef Donna het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:11 schreef Donna het volgende:
Wat fijn dat het zo opgeruimd is en dat je een rustige plek hebt om te zitten.quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn zolder en hobbykamer zijn gewoon officieel netjes nuen zo rustig
zoveel schoner
De huishoudelijke taken die ik heb gekregen per dag/week/maand lukken ook nog
Jeetje
Onze stijlen verschillen een beetjequote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn knutselhoekje zit midden in een makeover.Er staat nu een beest van een pc op m'n bureau, de rest moet weer even een plekje krijgen.
Wel lekker zitten klooien met de lichtjes gisteren.![]()
[ afbeelding ]
Ja! En ik moet even een gewoonte kweken van het schoonmaken, maar dat komt wel...quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:08 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Wat fijn dat het zo opgeruimd is en dat je een rustige plek hebt om te zitten.
Apart dat zulke wonden er ineens kunnen komenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:04 schreef Sumppi het volgende:
Zoiets hebben wij ook eens gehad met onze kat. Zo bizar zo'n wond en dat er dan geen bloed te zien is. Met nietjes was het ook hier zo opgelost.
Onze hond heeft nu wel een 'cone of shame'. Het is sneu en komisch tegelijk.
[..]![]()
En wat goed van hem dat hij gestopt is met roken! Dat vraagt behoorlijk wat doorzettingsvermogen.
Gaafquote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn knutselhoekje zit midden in een makeover.Er staat nu een beest van een pc op m'n bureau, de rest moet weer even een plekje krijgen.
Wel lekker zitten klooien met de lichtjes gisteren.![]()
[ afbeelding ]
De andere kant is ook nog chaos hoor.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bedoel je een tekenfilmhond of is dat een ras?
Dat sowiesoquote:Op zondag 2 juni 2024 13:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weekendje weg gaan is leuk (logeren bij vrienden) maar thuis komen is ook erg fijn
Hier wel alles okéquote:
Oh fijn dat het allemaal oké gaatquote:Op donderdag 6 juni 2024 16:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier wel alles okéeven een rustig dagje en dan het laatste echt drukke weekend voorlopig. 2 festivals en een bezorgdag.
Hoe is het met jou?
Het was echt hard werken. Vervuild is een te groot woord, maar het kwam in de buurt. En nu is alles fris en schoon en ruikt naar allesreiniger. En ik heb een heel haalbaar schoonmaakschema. Dus dan is het ook vol te houdenquote:
Wat fijn dat ze dat zo uitspreektquote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn moeder was heel trots op mij en hoe ik mijn huis heb aangepakt
Knuffel dat is altijd naarquote:Op donderdag 13 juni 2024 16:27 schreef Sarabi het volgende:
Hier een beetje bleh want ongesteld.
Maar verder goed
En met jou?
Fijn van het gangetjequote:Op donderdag 27 juni 2024 09:37 schreef Sarabi het volgende:
Hier alles zijn gangetje
Wel een beetje chaotische dag vandaag, waar ik nooit zo goed in ben![]()
Hoe is het met jou CotS?
Ja... wil mensen geen gevoel geven dat ik.zeur.quote:Op donderdag 27 juni 2024 10:23 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames, het is een beetje aan het stilvallen in CRE niet veel posten meer.
Dot is weer op gek apt was twee weken flink zit. Corona. Jemig wat een rot virus zegquote:Op donderdag 27 juni 2024 12:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... wil mensen geen gevoel geven dat ik.zeur.
Alleen ik ga weer posten. Dan doen anderen Het misschien ook sneller
Dus Dot! Hoe gaat het met jou?
Ik had covid idd meegekregen. Is echt een rotziekte! Gelukkig ben je niet meer ziek, neem je de tijd om te herstellen meid?quote:Op donderdag 27 juni 2024 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dot is weer op gek apt was twee weken flink zit. Corona. Jemig wat een rot virus zeg
Hoge koorts en door de koorts boezemfibrileren 4 dagen lang. Ben nog slappe hap maar niet meer ziek.
Doe ik ook. Moet ook wel lichaaam fluit mij vanzlef wel terug 🤣quote:Op donderdag 27 juni 2024 14:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik had covid idd meegekregen. Is echt een rotziekte! Gelukkig ben je niet meer ziek, neem je de tijd om te herstellen meid?
Dat is dan goed van je lichaamquote:Op vrijdag 28 juni 2024 04:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe ik ook. Moet ook wel lichaaam fluit mij vanzlef wel terug 🤣
Jaaa het is echt stil he?!quote:Op donderdag 27 juni 2024 10:23 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames, het is een beetje aan het stilvallen in CRE niet veel posten meer.
Ja het is heel stil.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:25 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaaa het is echt stil he?!
Ben ook niet echt CRE bezig de laatste tijd. Vooral bezig met mijn
Dat is de perfecte redenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:25 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaaa het is echt stil he?!
Ben ook niet echt CRE bezig de laatste tijd. Vooral bezig met mijn
Ook heel begrijpelijkquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Beetje druk op het werk, dan staat m'n hoofd niet zo naar creatieve uitspattingen 's avonds.En goedgevulde weekenden, wel erg leuk, maar echt even ergens voor gaan zitten doe je dan niet zo snel.
Dat is wel het betere werk, bezig zijn met je levenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Beetje druk op het werk, dan staat m'n hoofd niet zo naar creatieve uitspattingen 's avonds.En goedgevulde weekenden, wel erg leuk, maar echt even ergens voor gaan zitten doe je dan niet zo snel.
Ja, maar bij dat nieuwbouwproject heb ik helaas geen kans. En de buurman stopt zijn smerige gedrag niet. Deze week weer veel contact gehad met de politie en woningbouw. De woningbouw gaat nu met de gemeente kijken wat ze voor mij kunnen betekenen. Fingers crossed maar.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is heel stil.
Ben ook niet CRE bezig hoor. Gaat het goed met jeHoe is het met je huis, je wilde toch weg om een buurman?
As we speak zit ik te werken (en FOKken) op de boot.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is ook een beetje inherent aan mooi weer
Veel mensen willen buiten bij zijn
(Heb ik geen last van)
[..]
Dat is de perfecte reden
Fijn dat dat goed gaat
[..]
Ook heel begrijpelijk
Geniet van alle leuk
Ja dat snap ik, goed dat je het steeds aangeeftquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:36 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, maar bij dat nieuwbouwproject heb ik helaas geen kans. En de buurman stopt zijn smerige gedrag niet. Deze week weer veel contact gehad met de politie en woningbouw. De woningbouw gaat nu met de gemeente kijken wat ze voor mij kunnen betekenen. Fingers crossed maar.
Maar buiten dat gaat het wel goed. Heb er alleen veel stress van, met kleine kids naast zo'n viespeuk.
Ja gelukkig wel, maar daar zit wel her en der een naadje. En het is o.a. dat hij buiten pist (dat is strafbaar) en dat hoor je natuurlijk ook. Of ik zie het van boven.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, goed dat je het steeds aangeeft
Heb je geen schutting of zo staan dan, dan kan je toc niet zien wat hij voor viezigheid doet?
Oh gadver.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:39 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel, maar daar zit wel her en der een naadje. En het is o.a. dat hij buiten pist (dat is strafbaar) en dat hoor je natuurlijk ook. Of ik zie het van boven.
En hij gluurt door de ramen bij mij en een andere buurvrouw. Dat staat gelukkig op camera. Dus voel me alles behalve veilig.
Wow wat heftig dit. Wist van het conflict, heb je eerder verteld, maar dat het zo heftig isquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:39 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel, maar daar zit wel her en der een naadje. En het is o.a. dat hij buiten pist (dat is strafbaar) en dat hoor je natuurlijk ook. Of ik zie het van boven.
En hij gluurt door de ramen bij mij en een andere buurvrouw. Dat staat gelukkig op camera. Dus voel me alles behalve veilig.
Ik ozu de schutting aan mij kant helemaal dicht maken. Weet niet of het strafbaar is als je in je eigen tuin pist, maar goor is het wel.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:39 schreef Donna het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet strafbaar, maar ik kan me voorstellen dat een verhuurder daar wel z'n eigen mening over heeft.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ozu de schutting aan mij kant helemaal dicht maken. Weet niet of het strafbaar is als je in je eigen tuin pist, maar goor is het wel.
Hopelijk doen ze er snel iets aan, is er geen wijkagent die met hem kan gaan praten?
Ja en de stank die je er van krijgt, zit je ook niet op te wachten.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet strafbaar, maar ik kan me voorstellen dat een verhuurder daar wel z'n eigen mening over heeft.
Het gezeik (hihaho) is vooral dat sociale woningbouw ook probleemgevallen érgens moeten huisvesten, en zolang ze niet "gevaarlijk" genoeg zijn (als in, gevaar voor zichzelf of de omgeving in het breedst van het woord), kunnen zij ook niet heel veel. Maar daarom ook blijven melden, als dat dossier eenmaal uitgebreid genoeg is, kan de woningbouw echt wel wat.
Nee, qua hygiëne lijkt het me ook een probleem.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en de stank die je er van krijgt, zit je ook niet op te wachten.
Ik weet dat het een probleem is met probleem gevallen. Maar er is wel een heel team voor probleem gevallen
Ja is ook goor. Net als mensen die hun huisdieren in de tuin hun behoefte laten doen ook zo goorquote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, qua hygiëne lijkt het me ook een probleem.
Ja dat is strafbaar. Wildplassen mag alleen buiten de bebouwde kom. De politie is er ook al 2x geweest. Wijkagent ook. Ze gaan nu voor de derde keer.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ozu de schutting aan mij kant helemaal dicht maken. Weet niet of het strafbaar is als je in je eigen tuin pist, maar goor is het wel.
Hopelijk doen ze er snel iets aan, is er geen wijkagent die met hem kan gaan praten?
Geen idee hoe het precies zit. De politie zegt dat het strafbaar is. Hij heeft vorige keer iig de laatste waarschuwing gehad en wat ze nu gaan doen weet ik niet precies. Dat zal ik nog wel horen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:46 schreef Serinde het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig hoe dat zit want wildplassen is in het openbaar en je eigen tuin is geen openbare plek. Niet dat ik het op wil nemen voor de buurman hoor want die gast spoort niet zo te lezen, ben je mooi klaar mee. Denk dat je het eerder moet zoeken in (stank)overlast?
Hier gaat het goed, lekker weer aan het haken. Ben nu bij toer 37 van de mozaïek deken. Heb nog even te gaan
En die man, is hij wel helemaal 100 tussen de oren of is dit die typische "verwarde" man?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Geen idee hoe het precies zit. De politie zegt dat het strafbaar is. Hij heeft vorige keer iig de laatste waarschuwing gehad en wat ze nu gaan doen weet ik niet precies. Dat zal ik nog wel horen.
Hij doet het overigens ook in de steegjes en op andere plekken en dat mag sowieso niet.
Hij is niet helemaal 100, maar wel 100 genoeg om het stiekem te doen zodra zijn vrouw in bed ligt of niet thuis is.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En die man, is hij wel helemaal 100 tussen de oren of is dit die typische "verwarde" man?
Oh dan is het excuus van verwarde man ook niet geldig. Nare man iigquote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:55 schreef Donna het volgende:
[..]
Hij is niet helemaal 100, maar wel 100 genoeg om het stiekem te doen zodra zijn vrouw in bed ligt of niet thuis is.
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:00 schreef Donna het volgende:
Jaa en er is zoveel meer. En het is zo jammer dat de vorige bewoners het wel aan de hele straat gezegd hebben maar nooit tegen de politie of woningbouw, want het dossier is nu vorig jaar pas gestart ipv 13 jaar geleden, toen het ook al gaande was.
Alle 4 vorige bewoners zijn om hem verhuist, maar nooit iemand heeft melding gedaan. Helaas is verhuizen in deze tijd geen peanuts meer.
Hurrr! Iddquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:16 schreef Donna het volgende:
Ik vond het ook doodeng. Maar nu niet meer, ben strijdlustig. Dit is een vieslak en hij moet stoppen (met alles!).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:00 schreef Sarabi het volgende:
Hier zijn wij ook de mensen die niets durven te melden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oja dat kan dan soms ook wel een beetje irritant worden.quote:Op zondag 30 juni 2024 09:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben wel echt blij met m'n buren.Het "ergste" is dat ik het geoefen op de piano af en toe wel echt zat ben, maar da's ook vooral omdat het dan continu hetzelfde deuntje is. Buuf kan serieus goed spelen gelukkig.
Nice! Welk festival dit keer?quote:Op zondag 30 juni 2024 09:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja dat kan dan soms ook wel een beetje irritant worden.
Gisteren naar het concert van Bruce Springsteen geweest![]()
Nu weer onderweg om op een bierfestival te staan.
TDrinks festival in Tilburg. Is vrij kleinquote:
Haha ik heb vroeger ook een buurvrouw gehad met piano (kind en zij speelde me elke avond wakker). En ze kwam nooit verder dan Vader Jacob en maakte telkens dezelfde foutquote:Op zondag 30 juni 2024 09:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben wel echt blij met m'n buren.Het "ergste" is dat ik het geoefen op de piano af en toe wel echt zat ben, maar da's ook vooral omdat het dan continu hetzelfde deuntje is. Buuf kan serieus goed spelen gelukkig.
Was het leuk?quote:Op zondag 30 juni 2024 09:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja dat kan dan soms ook wel een beetje irritant worden.
Gisteren naar het concert van Bruce Springsteen geweest![]()
Nu weer onderweg om op een bierfestival te staan.
Ik duim voor veel mensenquote:Op zondag 30 juni 2024 09:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
TDrinks festival in Tilburg. Is vrij klein
Ben wel benieuwd of het druk wordt van vorig jaar waren we en toen was er bijna niemand. Maar toen was het ook 35 graden en er is daar geen enkel schaduwplekje.
Super! Dat vind ik fijn om te lezenquote:Op maandag 1 juli 2024 11:31 schreef Sarabi het volgende:
Het viel niet tegensowieso veel gezellige mensen dus we hadden een leuke dag.
Kijk dat is nou eens powerquote:Op maandag 1 juli 2024 12:10 schreef Donna het volgende:
Ik zie het leven ook weer wat rooskleuriger. Gisteren echt een baaldag. Moet ongesteld worden en voelde me zo down met die stress van de buurman.
Ga deze week lekker opruimen en de weggeefhoek vullen. Ik wil zo weinig mogelijk moeten verhuizen. Zelfs als het pas over een hele tijd is.
Dankjewel, wat lief.quote:Op maandag 1 juli 2024 12:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kijk dat is nou eens powerJe bent echt super bezig en ik heb enorm voor respect voor jou
Klinkt verstandig.quote:Op maandag 1 juli 2024 12:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Dankjewel, wat lief.
En voor wie het zich misschien af vraagt. Ja ik heb een nieuwe liefde, maar samenwonen zit er niet in om dit buurman probleem op te lossen. Nou wil ik dat sowieso (nog) niet omdat we nog maar zo kort samen zijn, maar hij heeft 2 jongvolwassen zoons en ik natuurlijk mijn nog hele jonge meiden. En dat willen we niet samenvoegen.
Ik zou verrast zijn geweest als je zo snel samen zou gaan wonen. Geen oordeel, gewoon een "oh oke". Ik vind het heel verstandig klinken. Nu gewoon genieten van elkaarquote:Op maandag 1 juli 2024 12:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Dankjewel, wat lief.
En voor wie het zich misschien af vraagt. Ja ik heb een nieuwe liefde, maar samenwonen zit er niet in om dit buurman probleem op te lossen. Nou wil ik dat sowieso (nog) niet omdat we nog maar zo kort samen zijn, maar hij heeft 2 jongvolwassen zoons en ik natuurlijk mijn nog hele jonge meiden. En dat willen we niet samenvoegen.
Op korte termijn...quote:Op maandag 1 juli 2024 15:57 schreef Donna het volgende:
Ik ook hoor, maar voor veel mensen zou het wel een slimme/makkelijke oplossing zijn voor mijn probleem.
Goed dat jullie er zo over nadenkenquote:Op maandag 1 juli 2024 12:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Dankjewel, wat lief.
Leuk! (haakwerk neem ik aan, mijn telefoon maakt er ook haarwerk van) wat maakt je?quote:Op maandag 1 juli 2024 16:27 schreef Sarabi het volgende:
Voor het eerst dit jaar weer mijn haarwerk er bij gepakt.
Haakwerk inderdaadquote:Op maandag 1 juli 2024 16:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Leuk! (haakwerk neem ik aan, mijn telefoon maakt er ook haarwerk van) wat maakt je?
Ooooh ja die is mooiquote:Op maandag 1 juli 2024 16:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Haakwerk inderdaadde Scheepjes cal uit 2020
Gaaf! Hij is wel echt mooi. Maar ook wel erg lastig (voor mij tenminste). Daarom blijft hij zo vaak liggen.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die heb ik ook nog liggen trouwens. Was even bang die ook weggedaan te hebben. Alleen de doos en het patroon wacht nog netjes op mij
Dat begrijp ik wel ja!quote:Op maandag 1 juli 2024 17:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gaaf! Hij is wel echt mooi. Maar ook wel erg lastig (voor mij tenminste). Daarom blijft hij zo vaak liggen.
Mja. Als je wel samen wilt gaan wonen kan het natuurlijk ook een lange termijn oplossing zijn. Genoeg mensen die snel samenwonen, ook met kinderen.quote:
Daar heb je gelijk in. Het is voor mij nogal een ver van mijn bed show, relaties en zo. Excuus daarvoorquote:Op maandag 1 juli 2024 17:57 schreef Donna het volgende:
[..]
Mja. Als je wel samen wilt gaan wonen kan het natuurlijk ook een lange termijn oplossing zijn. Genoeg mensen die snel samenwonen, ook met kinderen.
Maar goed, niet voor ons.
Er zijn inderdaad filmpjesquote:Op maandag 1 juli 2024 17:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel ja!
Kun je geen filmpjes op YouTube vinden? Al is haken vanaf een filmpje niet fijn, vind ik dan
Ik weet nog niet hoe ik hem vind. Ik ben erg benieuwd. Eerst Rainbow Sampler en dan kiezen tussen scheepjes 2020 of de fairytale deken
Die is ook mooiquote:Op maandag 1 juli 2024 17:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)0030694&gad_source=1
Deze, fairytale deken
Dan kan je wel super trots zijn als hij af is! Ben echt erg benieuwdquote:Op maandag 1 juli 2024 18:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad filmpjesdus het komt goed. Maar ik vind het inderdaad ook niet de fijnste manier van haken.
[..]
Die is ook mooi
Liefquote:Op maandag 1 juli 2024 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan kan je wel super trots zijn als hij af is! Ben echt erg benieuwd
Die eenvoudige toeren zijn om even adem te halenquote:Op maandag 1 juli 2024 22:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lief
Vandaag in ieder geval 2,5 toer gedaan.
Eentje daarvan was allemaal vasten dus dat was even makkelijk
Eerst bloedgepriktquote:
Oef! Druk is haast een understatement! Succes vandaagquote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:20 schreef Donna het volgende:
Ben zo klaar met werken. 2 pakketjes ophalen en dan even naar mijn vriend. En dan is het na 2en alweer tijd om de oudste uit school te halen, dubbele zwemles te ondergaan en daarna de jongste van de opvang te halen.
En dan macaroni en voetbal.![]()
Dinsdag is altijd wel een drukke dag.
Das inderdaad een druk dagje.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:20 schreef Donna het volgende:
Ben zo klaar met werken. 2 pakketjes ophalen en dan even naar mijn vriend. En dan is het na 2en alweer tijd om de oudste uit school te halen, dubbele zwemles te ondergaan en daarna de jongste van de opvang te halen.
En dan macaroni en voetbal.![]()
Dinsdag is altijd wel een drukke dag.
Netjes! Hier is het huishouden weer een groot zooitje.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eerst bloedgeprikt
Daarna de ambulant begeleiding van het Huishouden (ze was heel erg trots op mij. Hoe schoon en netjes mijn huis is)
En straks miniatuur
Eerst eten
Vanavond een online tekenlesje
Mwoah, de oudste vindt het wel leuk. De jongste niet. Maar ik 'kijk' altijd al met hun mee dusjaaa ze hebben geen keusquote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Das inderdaad een druk dagje.
Vinden de kinderen het voetbal ook interessant?
[..]
Netjes! Hier is het huishouden weer een groot zooitje.
En ik zit gewoon weer te haken
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Mwoah, de oudste vindt het wel leuk. De jongste niet. Maar ik 'kijk' altijd al met hun mee dusjaaa ze hebben geen keus
Haken is heel belangrijk. Je hebt het druk zat, dus even kiezen voor ontspanning is dan verstandig!quote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Das inderdaad een druk dagje.
Vinden de kinderen het voetbal ook interessant?
[..]
Netjes! Hier is het huishouden weer een groot zooitje.
En ik zit gewoon weer te haken
Hahahaha tja... dan moet je welquote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Mwoah, de oudste vindt het wel leuk. De jongste niet. Maar ik 'kijk' altijd al met hun mee dusjaaa ze hebben geen keus
Heb mooie herinneringen aan EK's en WK's van vroeger. Mijn vader was groot fan incl. oranje vlaggetjes met de buurt enzo.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is maar een spel
Gun iedereen de lol, zolang ik niet hoef
Ik mocht dan opblijven omdat mijn broer dat mocht en speelden ondertussen met mijn barbies. Dus ook goede herinneringen, maar niet va het voetballen zelfquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:10 schreef Donna het volgende:
[..]
Heb mooie herinneringen aan EK's en WK's van vroeger. Mijn vader was groot fan incl. oranje vlaggetjes met de buurt enzo.
Hahaha ik was tweeënhalf.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:29 schreef Donna het volgende:
WK 1990 is voor mij ook een waas. Toen was ik 4 maanden oud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |