Ja, ik heb een hele leuke man ontmoet en het klikt zo enorm goed.quote:Op maandag 15 april 2024 15:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oeh, druk met liefde? Tell us more (als je wil uiteraard )
Dat vind ik echt heel erg fijn voor je en gun ik je zoquote:Op maandag 15 april 2024 20:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, ik heb een hele leuke man ontmoet en het klikt zo enorm goed.
Ze heeft een auto-immuunziekte en dat speelde al een tijdje erg op (overal blaren... nagels die loslaten). En nu slaat het heel ernstig op de longenquote:
Wat heerlijkquote:Op maandag 15 april 2024 20:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, ik heb een hele leuke man ontmoet en het klikt zo enorm goed.
Sterktequote:Op maandag 15 april 2024 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze heeft een auto-immuunziekte en dat speelde al een tijdje erg op (overal blaren... nagels die loslaten). En nu slaat het heel ernstig op de longen
Ze wil niet naar het zkh. Dus nu komt de HA dagelijks langs. En het is maar hopen dat het kwartje de goede kant opvalt.
Och jeetje.quote:Op maandag 15 april 2024 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze heeft een auto-immuunziekte en dat speelde al een tijdje erg op (overal blaren... nagels die loslaten). En nu slaat het heel ernstig op de longen
Ze wil niet naar het zkh. Dus nu komt de HA dagelijks langs. En het is maar hopen dat het kwartje de goede kant opvalt.
Dankjewel. Het is echt heel leuk.quote:Op maandag 15 april 2024 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat vind ik echt heel erg fijn voor je en gun ik je zo
Lekker genieten van de vlinders meid
quote:
quote:
Bedankt!quote:
Super! Ach dat is een goede puzzel tochquote:Op dinsdag 16 april 2024 11:13 schreef Donna het volgende:
[..]
Dankjewel. Het is echt heel leuk.
Met mijn meiden even puzzelen, maar kan hem gelukkig zo even zien.
Jawel, er is ook tijd zat. Maar wil dat nog lang niet samenbrengen, dus op de dagen dat ik de meiden heb, kunnen we elkaar niet zien. Maar vandaag toch even een gaatje gevonden.quote:Op dinsdag 16 april 2024 11:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Super! Ach dat is een goede puzzel toch
Squote:Op dinsdag 16 april 2024 11:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bedankt!
Heb het eigenlijk best wel zwaar
ik heb verder geen familie. Ja een broer, maar daar zit zoveel geschiedenis dat ik hem eigenlijk niet als familie voel. Hij weet ook van niks en dat moet ik voor mijn moeder zo houden. Het is gewoon eng allemaalquote:
Ja dat begrijp ik. Alles is nog erg vers voor je kinderen (en ook wel voor jou en je ex gok ik).quote:Op dinsdag 16 april 2024 11:46 schreef Donna het volgende:
[..]
Jawel, er is ook tijd zat. Maar wil dat nog lang niet samenbrengen, dus op de dagen dat ik de meiden heb, kunnen we elkaar niet zien. Maar vandaag toch even een gaatje gevonden.
Snap ik, aangeven en op tijd iemand zoeken die taken van jou bij je moeder kan overnemenquote:Op dinsdag 16 april 2024 11:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bedankt!
Heb het eigenlijk best wel zwaar
De huisarts van haar is goed betrokken en mijn begeleiders houden een vinger aan mijn pols om te zien hoever ik het trek. Sta er niet zo alleen voor als eerderquote:Op dinsdag 16 april 2024 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik, aangeven en op tijd iemand zoeken die taken van jou bij je moeder kan overnemen
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 16 april 2024 14:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De huisarts van haar is goed betrokken en mijn begeleiders houden een vinger aan mijn pols om te zien hoever ik het trek. Sta er niet zo alleen voor als eerder
Ja... ze is niet eerder zo ziek geweest... zonder die hulp zou ik het echt niet kunnen.quote:
Snap ik. Is ook een zware verantwoording.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ze is niet eerder zo ziek geweest... zonder die hulp zou ik het echt niet kunnen.
Ja. Op dit moment baal ik wel dat ik niet meer "normale" familie heb.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik. Is ook een zware verantwoording.
Leukl!quote:Op donderdag 18 april 2024 09:38 schreef drakin het volgende:
O ja gister eindelijk crea bezig geweest. Foto komt nog. Ik heb gemozaiekt
Dat zou idd schelen, voor zowel jullie als voor het beestje! Wederom duim ik voor jequote:Op donderdag 18 april 2024 16:03 schreef Sarabi het volgende:
Volgende week donderdag een afspraak bij de dierenarts of onze suikerkat toch misschien het nieuwe medicijn kan gaan gebruiken.
Er zijn nog wel allerlei onderzoeken nodig dus ik ben benieuwd.
1x daags iets van medicatie zou wel zo veel makkelijker zijn dan 2x daags insuline spuiten.
Jaaa het is hartstikke leuk. En houdt het spannend idd. En nu kunnen we 4 dagen van elkaar genieten.quote:Op dinsdag 16 april 2024 11:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
ik heb verder geen familie. Ja een broer, maar daar zit zoveel geschiedenis dat ik hem eigenlijk niet als familie voel. Hij weet ook van niks en dat moet ik voor mijn moeder zo houden. Het is gewoon eng allemaal
[..]
Ja dat begrijp ik. Alles is nog erg vers voor je kinderen (en ook wel voor jou en je ex gok ik).
Ach, het houdt het wel spannend en vers zo toch? Vlinders zijn leuke beestjes
Veel plezier meid gun het je zoquote:Op donderdag 18 april 2024 17:20 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaaa het is hartstikke leuk. En houdt het spannend idd. En nu kunnen we 4 dagen van elkaar genieten.
Liefquote:Op donderdag 18 april 2024 16:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat zou idd schelen, voor zowel jullie als voor het beestje! Wederom duim ik voor je
Uhm... het is pittig. Gedonder met siblings. Mijn moeder die echt heel erg ziek is. Gelukkig steunen mijn vrienden en de hulpverlening me goed. Er zijn plannetjes om mij goed door deze periode te loodsen.quote:
Fijn dat je goede ondersteuning hebt dikke knuffel!quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm... het is pittig. Gedonder met siblings. Mijn moeder die echt heel erg ziek is. Gelukkig steunen mijn vrienden en de hulpverlening me goed. Er zijn plannetjes om mij goed door deze periode te loodsen.
Dus het gaat slecht, maar ik doe het goed
Yesquote:
Dank je welquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Fijn dat je goede ondersteuning hebt dikke knuffel!
[..]
Yes
We hadden zondag een boek en bierproeverij en vandaag in de Efteling geweestquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Heb jij plannen?
Hier lekker videobellen met een vriendin en borduren
Klinkt als een goed weekendquote:Op zondag 21 april 2024 23:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We hadden zondag een boek en bierproeverij en vandaag in de Efteling geweest
Verder lurk ik in OUD.. dikke knuffel voor @:Donna
Ik denk dat heftig nog een understatement is meid je moet wel strijden zeg...quote:Op maandag 22 april 2024 19:03 schreef Donna het volgende:
Wat rot CotS.
En bedankt voor de knuffels dames. Het is heftig.
Fijnquote:Op dinsdag 23 april 2024 09:39 schreef Donna het volgende:
Ja, het komt goed. Hij is positief, dan ben ik dat ook.
Slimquote:Op woensdag 24 april 2024 14:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heb mijn moeder een mail met instanties gestuurd. Ik kan dit niet allemaal op mijn schouders nemen
quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:39 schreef Donna het volgende:
Ja, het komt goed. Hij is positief, dan ben ik dat ook.
Goed zo!quote:Op woensdag 24 april 2024 14:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heb mijn moeder een mail met instanties gestuurd. Ik kan dit niet allemaal op mijn schouders nemen
Wees wel duidelijk naar haar dat je ook geen back up hulplijn bent, dus dat als ze hulp wil, ze toch echt iemand anders moet contacten.quote:Op donderdag 25 april 2024 11:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja ik loop al twee weken om de haverklap te huilen van de stress. Ik kan het gewoon niet alleen
Nu hopen dat ze er ook gebruik van wil maken
Ik doe mijn best. Mag zaterdag eindelijk bij mijn moeder langs! Dat is echt even heel erg fijnquote:
Ja... klopt... ze heeft alleen niemand andersquote:Op donderdag 25 april 2024 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wees wel duidelijk naar haar dat je ook geen back up hulplijn bent, dus dat als ze hulp wil, ze toch echt iemand anders moet contacten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |