Dat geschiedenis bepaalde mensen trekt, ja prima. Maar dat uit de mond van een geneeskunde student snap ik niet.quote:Op maandag 15 april 2024 20:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind dat vooral heel dom overkomen. Ben verbaasd dat zij geneeskunde studeert.
Was mij ook al opgevallenquote:Op maandag 15 april 2024 20:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Christelijke dame had wel enorme jopen
Ben je niet de enigequote:Op maandag 15 april 2024 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat geschiedenis bepaalde mensen trekt, ja prima. Maar dat uit de mond van een geneeskunde student snap ik niet.
Je kon dat ook haast niet missenquote:
Hoe?quote:Op maandag 15 april 2024 20:10 schreef Joop_W het volgende:
Dat verhaal over zijn ouderlijk huis vond ik wel een beetje tenenkrommend.
Nou ja, kinderwens allemaal prima, maar ik ond het wel een beetje te overdreven om dat erbij te halen.quote:
Ja, op de 2e/3e date prima maar niet op de 1e iddquote:Op maandag 15 april 2024 20:12 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Nou ja, kinderwens allemaal prima, maar ik ond het wel een beetje te overdreven om dat erbij te halen.
Wordt ze niet ongesteld dan ofzo? Serieuze vraagquote:Op maandag 15 april 2024 20:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze zegt dat het heel moeilijk voor haar is om te krijgen, niet onmogelijk.
Zo diep gaat dit programma nietquote:Op maandag 15 april 2024 20:12 schreef xzaz het volgende:
[..]
Wordt ze niet ongesteld dan ofzo? Serieuze vraag
Neem 1 negertje en 1 aziaat. De ene word topsporter de andere wetenschapper. Kunnen ze je daarna mooi onderhouden als je oud bent.quote:
We maken allemaal de reis van ons leven zou die oma zeggen.quote:Op maandag 15 april 2024 20:12 schreef DKUp het volgende:
Wat zijn jouw dromen later?
Reis van je leven maken?
Ierland, daar zit mijn vader
Energiequote:Op maandag 15 april 2024 20:13 schreef Joop_W het volgende:
[..]
We maken allemaal de reis van ons leven zou die oma zeggen.
Dat stuk kwam niet bij ons op het scherm.quote:Op maandag 15 april 2024 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
huh wat was de reden dat ze geen kinderen kan krijgen?
Dat wisten de doktoren niet.quote:Op maandag 15 april 2024 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
Geen idee was nou juist interessantquote:Op maandag 15 april 2024 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
Moesten ze nog 10 jaar onderzoek voor doen.quote:Op maandag 15 april 2024 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
Dat wil je graag in detail horen?quote:Op maandag 15 april 2024 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
Ben je al bezig met een aanmelding?quote:
Wat spirisofisch.quote:Op maandag 15 april 2024 20:13 schreef Joop_W het volgende:
[..]
We maken allemaal de reis van ons leven zou die oma zeggen.
Zouden ze dat al niet eerder hebben geconstateerdquote:Op maandag 15 april 2024 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar hoe heb je dat laten onderzoeken als je 25 bent. Echt heel vaag
Als figurant misschien maar niet als deelnemerquote:Op maandag 15 april 2024 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je al bezig met een aanmelding?
Kan natuurlijk vanuit andere klachten komen. Niet dat ze per haar vruchtbaarheid heeft laten onderzoekenquote:Op maandag 15 april 2024 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De mannen gaan in dit topic wel even vertellen dat dit niet kan.quote:Op maandag 15 april 2024 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@Pisces29 wilt miss wel meequote:Op maandag 15 april 2024 20:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als figurant misschien maar niet als deelnemer
Dat was wel ooit een gouden idee, alle deelnemers van dit topic op de achtergrond van een stel afleveringen.quote:Op maandag 15 april 2024 20:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als figurant misschien maar niet als deelnemer
We zouden een x met zn allen bij elkaar moeten komen, lijkt me wel leuk.quote:Op maandag 15 april 2024 20:16 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Dat was wel ooit een gouden idee, alle deelnemers van dit topic op de achtergrond van een stel afleveringen.
Aj 't niet erg vindt.quote:
Wat?quote:
Beter niet!quote:Op maandag 15 april 2024 20:18 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Hoe ze zo ging asproosten, nog niet eerder gezien
Je laat ons schrikkenquote:Op maandag 15 april 2024 20:18 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Hoe ze zo ging asproosten, nog niet eerder gezien
Waarschijnlijk de booster gehaald.quote:Op maandag 15 april 2024 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
Bij Tessa?quote:
Morgen gewoon weer nieuwe afleveringquote:
Sterktequote:Op maandag 15 april 2024 20:22 schreef Gibson88 het volgende:
Morgen ben ik er niet, hele dag in touw Themadag van werk. Hopelijk tot gauw kinders
Jottemquote:Op maandag 15 april 2024 20:22 schreef Gibson88 het volgende:
hele dag in touw Themadag van werk. Hopelijk tot gauw kinders
Fijn dat je er bij bentquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:24 schreef Gibson88 het volgende:
Ik ben er toch bij, eerder weggegaan van de thema dag, had gen zin in the after borrel.
Ja niet alleen dat, maarheb geen zin in doordeweeks zuipen. En ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat als er bier is ik toch wel 1 pak, een tweede en dan is het hek van de dam. Niet dat ik mij klem lurkquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Fijn dat je er bij bent![]()
Snap ik, ben je eindelijk vrij gaat het (vaak) nog over werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |