quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Denk ook niet dat zij heel dominant is. Vooral heel lief en zachtaardig, althans mijn eerste indruk.quote:Op maandag 15 april 2024 19:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Niet iemand die tegengas verwacht iig
Zo lief ziet hij er toch ook uitquote:Op maandag 15 april 2024 19:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Van de kerk, godverdomme wat een dodo.
Verspilling van je tijd. Levert 0.0 op behalve voor de kerk zelf.quote:
Niet kloten met deze twee lieverds.quote:Op maandag 15 april 2024 19:58 schreef RipCity het volgende:
lekker in je Roy Donders huispak op date.
Bidden doe je voor jezelf, niet zozeer voor de kerkquote:Op maandag 15 april 2024 19:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
Verspilling van je tijd. Levert 0.0 op behalve voor de kerk zelf.
Je bent duidelijk geen ondernemerquote:Op maandag 15 april 2024 19:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Bidden doe je voor jezelf, niet zozeer voor de kerk
Ik ook, ik vind het lieve mensen.quote:Op maandag 15 april 2024 19:59 schreef Joop_W het volgende:
Hoop dat de voetbalsters een vervolg willen.
Dit soort vragen zou je anders je strot niet uitkrijgen zo.quote:Op maandag 15 april 2024 20:00 schreef DKUp het volgende:
Hup de volgende met een kaartje met een vraag![]()
ja dit zijn toch kutvragen. Zou op geen enkele kaartjesvraag antwoord willen gevenquote:Op maandag 15 april 2024 20:01 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Dit soort vragen zou je anders je strot niet uitkrijgen zo.
Dat houdt hem niet tegen, maar heb het idee dat zij het niet voelt.quote:Op maandag 15 april 2024 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Zij: nog maagd
Hij: heeft al samengewoond
Zolang je blijft praten krijg je geen kaartquote:Op maandag 15 april 2024 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja dit zijn toch kutvragen. Zou op geen enkele kaartjesvraag antwoord willen geven
Maakt niet uit toch?quote:Op maandag 15 april 2024 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Zij is wel lief.quote:Op maandag 15 april 2024 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Is het afgelopen jaar veel erger gewordenquote:Op maandag 15 april 2024 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zolang je blijft praten krijg je geen kaart
0 tegengas.quote:
Sinds corona weten we gewoon niet wat een gesprek is.quote:Op maandag 15 april 2024 20:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Is het afgelopen jaar veel erger geworden
Wat een zelfkennisquote:Op maandag 15 april 2024 20:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Op je tachtigste er achter komen dat je een ongevoelig persoon bent![]()
"En ik moest ook een of andere klote voorwerp meenemen om mee te zwaaien in het voorstukje..."quote:
Ik vind dat vooral heel dom overkomen. Ben verbaasd dat zij geneeskunde studeert.quote:
Dat geschiedenis bepaalde mensen trekt, ja prima. Maar dat uit de mond van een geneeskunde student snap ik niet.quote:Op maandag 15 april 2024 20:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind dat vooral heel dom overkomen. Ben verbaasd dat zij geneeskunde studeert.
Was mij ook al opgevallenquote:Op maandag 15 april 2024 20:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Christelijke dame had wel enorme jopen
Ben je niet de enigequote:Op maandag 15 april 2024 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat geschiedenis bepaalde mensen trekt, ja prima. Maar dat uit de mond van een geneeskunde student snap ik niet.
Je kon dat ook haast niet missenquote:
Hoe?quote:Op maandag 15 april 2024 20:10 schreef Joop_W het volgende:
Dat verhaal over zijn ouderlijk huis vond ik wel een beetje tenenkrommend.
Nou ja, kinderwens allemaal prima, maar ik ond het wel een beetje te overdreven om dat erbij te halen.quote:
Ja, op de 2e/3e date prima maar niet op de 1e iddquote:Op maandag 15 april 2024 20:12 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Nou ja, kinderwens allemaal prima, maar ik ond het wel een beetje te overdreven om dat erbij te halen.
Wordt ze niet ongesteld dan ofzo? Serieuze vraagquote:Op maandag 15 april 2024 20:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze zegt dat het heel moeilijk voor haar is om te krijgen, niet onmogelijk.
Zo diep gaat dit programma nietquote:Op maandag 15 april 2024 20:12 schreef xzaz het volgende:
[..]
Wordt ze niet ongesteld dan ofzo? Serieuze vraag
Neem 1 negertje en 1 aziaat. De ene word topsporter de andere wetenschapper. Kunnen ze je daarna mooi onderhouden als je oud bent.quote:
We maken allemaal de reis van ons leven zou die oma zeggen.quote:Op maandag 15 april 2024 20:12 schreef DKUp het volgende:
Wat zijn jouw dromen later?
Reis van je leven maken?
Ierland, daar zit mijn vader
Energiequote:Op maandag 15 april 2024 20:13 schreef Joop_W het volgende:
[..]
We maken allemaal de reis van ons leven zou die oma zeggen.
Dat stuk kwam niet bij ons op het scherm.quote:Op maandag 15 april 2024 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
huh wat was de reden dat ze geen kinderen kan krijgen?
Dat wisten de doktoren niet.quote:Op maandag 15 april 2024 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
Geen idee was nou juist interessantquote:Op maandag 15 april 2024 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
Moesten ze nog 10 jaar onderzoek voor doen.quote:Op maandag 15 april 2024 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
Dat wil je graag in detail horen?quote:Op maandag 15 april 2024 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
Ben je al bezig met een aanmelding?quote:
Wat spirisofisch.quote:Op maandag 15 april 2024 20:13 schreef Joop_W het volgende:
[..]
We maken allemaal de reis van ons leven zou die oma zeggen.
Zouden ze dat al niet eerder hebben geconstateerdquote:Op maandag 15 april 2024 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar hoe heb je dat laten onderzoeken als je 25 bent. Echt heel vaag
Als figurant misschien maar niet als deelnemerquote:Op maandag 15 april 2024 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je al bezig met een aanmelding?
Kan natuurlijk vanuit andere klachten komen. Niet dat ze per haar vruchtbaarheid heeft laten onderzoekenquote:Op maandag 15 april 2024 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De mannen gaan in dit topic wel even vertellen dat dit niet kan.quote:Op maandag 15 april 2024 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@Pisces29 wilt miss wel meequote:Op maandag 15 april 2024 20:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als figurant misschien maar niet als deelnemer
Dat was wel ooit een gouden idee, alle deelnemers van dit topic op de achtergrond van een stel afleveringen.quote:Op maandag 15 april 2024 20:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als figurant misschien maar niet als deelnemer
We zouden een x met zn allen bij elkaar moeten komen, lijkt me wel leuk.quote:Op maandag 15 april 2024 20:16 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Dat was wel ooit een gouden idee, alle deelnemers van dit topic op de achtergrond van een stel afleveringen.
Aj 't niet erg vindt.quote:
Wat?quote:
Beter niet!quote:Op maandag 15 april 2024 20:18 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Hoe ze zo ging asproosten, nog niet eerder gezien
Je laat ons schrikkenquote:Op maandag 15 april 2024 20:18 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Hoe ze zo ging asproosten, nog niet eerder gezien
Waarschijnlijk de booster gehaald.quote:Op maandag 15 april 2024 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
Bij Tessa?quote:
Morgen gewoon weer nieuwe afleveringquote:
Sterktequote:Op maandag 15 april 2024 20:22 schreef Gibson88 het volgende:
Morgen ben ik er niet, hele dag in touw Themadag van werk. Hopelijk tot gauw kinders
Jottemquote:Op maandag 15 april 2024 20:22 schreef Gibson88 het volgende:
hele dag in touw Themadag van werk. Hopelijk tot gauw kinders
Fijn dat je er bij bentquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:24 schreef Gibson88 het volgende:
Ik ben er toch bij, eerder weggegaan van de thema dag, had gen zin in the after borrel.
Ja niet alleen dat, maarheb geen zin in doordeweeks zuipen. En ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat als er bier is ik toch wel 1 pak, een tweede en dan is het hek van de dam. Niet dat ik mij klem lurkquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Fijn dat je er bij bent![]()
Snap ik, ben je eindelijk vrij gaat het (vaak) nog over werk.
Had ik echt niet van jou gedacht dat jij dat was geweestquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:31 schreef Gibson88 het volgende:
WIJ-Team ken ik. Toen ik nog Maatschappelijk werker was daar veelvoudig contact mee onderhouden.
Ik had 34 ook wel geloofdquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:32 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ze lijken de cijfers vaker om te draaien
Hahahaa echt ?!quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Had ik echt niet van jou gedacht dat jij dat was geweest
quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:33 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Hahahaa echt ?!kom op man, zo erg ben ik nou toch ook weer niet ?
Haar wieg was een korf.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
ze is 59 maar speelt al 58 jaar korfbal
Daar druk jij je keurig uitquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ze zoekt prima dingen (fysiek, koppie) maar weet het niet sympathiek te verwoorden
Bij korfbal denk ik altijd aan boerinnen en voetballersquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een grote overlap tussen korfbal, scouting en autisme.
Ik heb ze van 600 gezienquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
3200 inwoners zie ik, er zijn dorpen zat die nog kleiner zijn
Boerinnen snap ik wel inderdaad. Ik krjig altijd zo'n beeld van mensen met een bril die elke dag al hun schoolboeken mee naar school namen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij korfbal denk ik altijd aan boerinnen en voetballers
De meeste korfballers die ik ken hebben zo’n hele familie die dat doet.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij korfbal denk ik altijd aan boerinnen en voetballers
Dat wordt een vies gesprek op de kruk vrees ikquote:
Ik snap het ook niet goed waarom mensen dat doen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja, echt iets om op tv te vertellen idd
mummies en zanddriehoeken, jottemquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:40 schreef Gibson88 het volgende:
Nou, heel eerlijk, de geschiedenis van Egypte is wel echt heel interessant !
Denk het ook jaquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens mij is geschiedenis wel een betere match met deze dan met die hersenloze swiftie
Hij hield van discussie dus wie weet wast een goede matchquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens mij is geschiedenis wel een betere match met deze dan met die hersenloze swiftie
Het hele internet staat vol interessante documentaires enzo!quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:40 schreef Gibson88 het volgende:
Nou, heel eerlijk, de geschiedenis van Egypte is wel echt heel interessant !
Dat ie de kapper en keer ontdekt.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:40 schreef RipCity het volgende:
Herontdekkingen. Nutteloos dus. Allemaal al een keer ontdekt.
Dat gaat wel een beetje verder. Ik zou zeggen lees je eens in. Wellicht een goed ideequote:Op dinsdag 16 april 2024 19:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
mummies en zanddriehoeken, jottem
Zelf naar Egypte gaan natuurlijkquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:42 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Het hele internet staat vol interessante documentaires enzo!
Eens! Lost Treasures of Egypt is in zijn geheel ook heel interessant. Kan er uren en uren naar kijken.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:42 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Het hele internet staat vol interessante documentaires enzo!
K zal er eens naar kijkenquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:44 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Eens! Lost Treasures of Egypt is in zijn geheel ook heel interessant. Kan er uren en uren naar kijken.
Ruud Gullit in Egyptequote:Op dinsdag 16 april 2024 19:44 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Eens! Lost Treasures of Egypt is in zijn geheel ook heel interessant. Kan er uren en uren naar kijken.
+ zilveren tandquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Dit meisje ziet er echt een beetje viezig uit
Gouden naamplaat
Acne en make-up erover
Neuspiercing
Haar onder de stijltang
Waar heb jij het over?quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:45 schreef Salina het volgende:
Bro, er doet gewoon een NBA-speler mee man.
Sicke shit dit.
Misschien die lieve jongen uit Groningenquote:
quote:
Die halfgetinte kroeshaarkop natuurlijk.quote:
Hij is gewon een klantenservice medewerkerquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:48 schreef NoCigar het volgende:
'Floor support', kan ook iemand zijn die koffie en thee haalt.
Samen een keer kijken onder t genot van een eierbal?quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:44 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Samen een keer kijken onder t genot van een eierbal?
Als ik half of kroes zeg flippen mensen altijd hierquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:48 schreef Salina het volgende:
[..]
Die halfgetinte kroeshaarkop natuurlijk.
Kan net zo goed voetballer zijn trouwens.
Dan gaan we zo waarschijnlijk echt los.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:49 schreef DKUp het volgende:
Ik hoopte op haais, krijg ik al die semi gevallen
Tranny’s hoe hoequote:Op dinsdag 16 april 2024 19:50 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Dan gaan we zo waarschijnlijk echt los.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Samen een keer kijken onder t genot van een eierbal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |