abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214783208
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 11:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waar: Grieks restaurant Heraklion in Voerendaal
Cijfer: 6, wegens toch wel potentie
Wanneer: 25 mei 2024
Wat at je: Tweepersoonsschotel Griekse Tafel
[ afbeelding ]
Impressie:
Op vrijdagavond in onze vakantie moesten we onverwacht op zoek naar een restaurant. Het regende hard. We hebben in de auto maar wat rond gegoogled en gebeld. Alles zat vol maar bij Heraklion was er nog een tafeltje voor ons. Door de telefoon klonk het al flink druk.

Toen we aankwamen bij Heraklion werden er mensen weggestuurd bij de deur en op de deur hing een bordje dat ze gesloten waren. Binnen was het stampvol. Ons tafeltje stond klaar. Al snel merkten we dat het in het restaurant enorm gehorig was. Misschien wel het meest gehorige restaurant waar we ooit geweest zijn. Er was niets aan stoffering gedaan en het is een lang en smal restaurant.

Helaas was er net voor ons een groep van een man of 20 gaan zitten. Zij bestelden allemaal a la carte. Dat zorgde er voor dat wij uiteindelijk 55 minuten op ons eten hebben moeten wachten.

Het personeel was vriendelijk en werkte enorm hard. Het was alleen echt te merken dat dit restaurant nog niet zo lang is geopend door niet de meest ervaren mensen. De drukte, grote groep die a la carte bestelde, matige aankleding en dan ook nog steeds mensen die kwamen afhalen aan de bar. De stress was voelbaar.

Het eten was best goed. Niet het beste Grieks dat we ooit hebben gegeten maar die lat ligt verschrikkelijk hoog. De calamares waren goed, de lamskoteletten erg lekker en precies goed gebakken. Sowieso was alles goed gebakken en mals. De vissen waren ook lekker. Minpuntjes voor de fritessaus, en dan nog uit een zakje ook ;( De rijst was gigantisch zout, dat was wel een afknapper.

Kosten: ¤ 68, inclusief 2 biertjes en een grote en kleine fles bruiswater
Je had natuurlijk ook even 2km verderop naar De Leuf kunnen gaan ;)
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_214783249
Waar: Sushi Izumi, Weert
Cijfer: 8
Wanneer: 23 mei 2024
Wat at je: Velen sushi!

Impressie:
Aanrader! Groot restaurant dat toch soort van knus is. Fatsoenlijk personeel. Efficiënt dat je via een tablet bestelt. Het eten is ook echt lekker. Er staan ook best een aantal bijzondere dingen op de kaart. Daar hebben we er best veel van geprobeerd. De ene was succesvoller dan de andere. Helaas zijn de details wat weggezakt. Er was 1 ding dat we 2 of 3 keer hebben besteld. Misschien weet @Cat-astrophe het nog?

Veel te weinig foto's want veel geklets en ik herken er ook niet al te veel meer van. Maar het was dus lekker.

Dit is apfelstrudel gyoza. Dat is nog lekker ook.

Kosten: ¤ 111,40 voor 3 keer AYCE, 1 frisdrank, 1 liter bruiswater en 2 biertjes

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 23-08-2024 12:31:17 ]
Spoilers!
pi_214783256
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 12:07 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Je had natuurlijk ook even 2km verderop naar De Leuf kunnen gaan ;)
Realistisch scenario wel op dat moment :D
Spoilers!
pi_214783373
Waar: IJssalon Clevers in Einighausen en Thorn
Cijfer: 9
Wanneer: 24 mei, 26 mei, 26 mei (geen typo)
Wat at je: o.a. coupe nougatina, coupe Limburgse knapcoupe, zelfsamengestelde coupe met knapkoek, slagroom, vers fruit en citroenijs. Tevens diverse losse bolletjes.

Impressie: Geweldig. Het een na beste ijs in de beste ijssalon! Vooral in Einighausen is het erg fijn. Je zit er heerlijk in een mooie zaak. Het personeel daar is ook echt top. Het crocantino ijs is echt een aanrader en Limburgse knapkoek is de ontdekking van 2024 :9
Kosten: Tussen de 8 en 12 euro per coupe
Spoilers!
pi_214783408
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 12:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

Impressie:

[ afbeelding ]
Appelgyoza ligt ook bij amazing oriental in de vriezer. Lekker :Y :9~
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_214783462
Waar: Laaker Boere Ies, Ohé en Laak
Cijfer: 10
Wanneer: 25 mei 2024
Wat at je: bolletje citroenijs, bolletje pure chocolade. Doosje canoli voor thuis.

Impressie: Fijne zaak. Klein, niet zo mooi en luxe als Clevers maar met nog beter ijs O+ Je kunt er lekker in de tuin en bij de speeltuin zitten. Dat mogen ze wel beter onderhouden maar dat maakt die kinderen weinig uit natuurlijk.

Extra aanrader, bij de buren kan je geweldige gedroogde ham kopen voor weinig.

De canoli bleken bij thuiskomst dicht bij briljantie te komen.

Prijs: ¤ 1,80 per bol meen ik. Goedkoper met een strippenkaart. Aangezien we met zijn zessen waren en sommigen meerdere bollen namen, kochten we die strippenkaart gelijk. ¤ 12,00 voor 5 canoli.
Spoilers!
pi_214783593
Waar: Pig & Rye, Tilburg
Wanneer: 30 mei 2024

Wat at je: Toast paddenstoelen, bacon, egg. Philly cheesesteak

Impressie: we wisten dat Pig&Rye zou gaan sluiten en wilden er toch een keer geweest zijn. Het viel niet tegen! De zaak zit in een prachtig monumentaal pand waar ze een geeky twist aan hebben gegeven. Allemaal hippe mensen daar, plus wij :')

Het personeel was vriendelijk, muziek fijn, je zit er lekker en ruim. Ik snap wel waarom het er altijd zo druk was. Jammer dat we hier maar een keer naartoe konden want ik had de rest van de kaart ook wel willen proeven. De noodle bowls zagen er ook echt goed uit.

Op het eten was niets aan te merken. Het is niet ingewikkeld en daarom des te opvallender dat de producten en smaken zo optimaal zijn. Het brood was heel goed natuurlijk. En ik weet niet waar die bacon vandaan komt maar dat kan ik elke dag wel eten.

De prijs, tja. Toch echt wel te veel voor een lunch eigenlijk. Minpunt daarvoor.

Kosten: met een cappuccino en spa rood ¤ 52,40

[ Bericht 2% gewijzigd door Lucky_Strike op 23-08-2024 13:05:10 ]
Spoilers!
pi_214783908
Waar: Mazzeltov, Roosendaa
Wat at je: Shared dining dus diverse gerechten. Dit keer expres gerechten gekozen die we niet eerder op hadden.

Baba ganoush, pita's en gepofte biet met labneh

Gevulde courgette met harissa O+

Lamskofte en :9~ aubergine carpaccio :9~

Shawarma zeebaars met tomatensaus en labneh

Geblakerde prei met pecorino :9

Wegens geen zin in een echt dessert een paar bolletjes ijs. Echte pistache, stracciatella tahin, aardbei sumak, labneh granaatappel

Impressie: Mazzeltov blijft toch zo'n beetje het hoogst haalbare voor ons. Het is natuurlijk geen sterrenrestaurant maar wel precies wat we fijn vinden. Mooi aangekleed, je zit ruim, het personeel is kundig, zelfs de toiletten zijn prachtig. We voelen ons er thuis.

Het eten is altijd zo goed op smaak. Je proeft in elk gerecht de gelaagdheid en verschillende texturen. Het is nooit eens te vlak of te zout of wat dan ook. Hier worden we blij van O+

Kosten: ¤ 97,00 inclusief 2 biertjes en een liter bruiswater.
Spoilers!
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 13:35:19 #284
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_214784004
@Lucky_Strike is een inhaalslag aan het doen met reviews van 3 maanden geleden? :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  Moderator vrijdag 23 augustus 2024 @ 13:37:53 #285
236264 crew  capricia
pi_214784026
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 13:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waar: Mazzeltov, Roosendaa
Wat at je: Shared dining dus diverse gerechten. Dit keer expres gerechten gekozen die we niet eerder op hadden.

Baba ganoush, pita's en gepofte biet met labneh
[ afbeelding ]

Gevulde courgette met harissa O+
[ afbeelding ]

Lamskofte en :9~ aubergine carpaccio :9~
[ afbeelding ]

Shawarma zeebaars met tomatensaus en labneh
[ afbeelding ]

Geblakerde prei met pecorino :9
[ afbeelding ]

Wegens geen zin in een echt dessert een paar bolletjes ijs. Echte pistache, stracciatella tahin, aardbei sumak, labneh granaatappel

Impressie: Mazzeltov blijft toch zo'n beetje het hoogst haalbare voor ons. Het is natuurlijk geen sterrenrestaurant maar wel precies wat we fijn vinden. Mooi aangekleed, je zit ruim, het personeel is kundig, zelfs de toiletten zijn prachtig. We voelen ons er thuis.

Het eten is altijd zo goed op smaak. Je proeft in elk gerecht de gelaagdheid en verschillende texturen. Het is nooit eens te vlak of te zout of wat dan ook. Hier worden we blij van O+

Kosten: ¤ 97,00 inclusief 2 biertjes en een liter bruiswater.
Is dat een joods/Koosjer restaurant?
Daar zijn er helaas niet veel meer van in NL. In Antwerpen daarentegen. O+
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214784044
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 12:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waar: Pig & Rye, Tilburg

Wat at je: Toast paddenstoelen, bacon, egg. Philly cheesesteak

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Impressie: we wisten dat Pig&Rye zou gaan sluiten en wilden er toch een keer geweest zijn. Het viel niet tegen! De zaak zit in een prachtig monumentaal pand waar ze een geeky twist aan hebben gegeven. Allemaal hippe mensen daar, plus wij :')

Het personeel was vriendelijk, muziek fijn, je zit er lekker en ruim. Ik snap wel waarom het er altijd zo druk was. Jammer dat we hier maar een keer naartoe konden want ik had de rest van de kaart ook wel willen proeven. De noodle bowls zagen er ook echt goed uit.

Op het eten was niets aan te merken. Het is niet ingewikkeld en daarom des te opvallender dat de producten en smaken zo optimaal zijn. Het brood was heel goed natuurlijk. En ik weet niet waar die bacon vandaan komt maar dat kan ik elke dag wel eten.

De prijs, tja. Toch echt wel te veel voor een lunch eigenlijk. Minpunt daarvoor.

Kosten: met een cappuccino en spa rood ¤ 52,40
Pig & Rye ga ik wel missen :9
pi_214784099
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 13:35 schreef golfer het volgende:
@:Lucky_strike is een inhaalslag aan het doen met reviews van 3 maanden geleden? :+
Ja :D Ik heb er nog twee te gaan. Eigenlijk nog drie maar die zijn de moeite niet zo waard.

quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 13:37 schreef capricia het volgende:

[..]
Is dat een joods/Koosjer restaurant?
Daar zijn er helaas niet veel meer van in NL. In Antwerpen daarentegen. O+
Nee hoor. Dit is een zusje van een goed restaurant en ze zijn met de trend van Ottolenghi's stijl meegegaan.
Spoilers!
  Moderator vrijdag 23 augustus 2024 @ 13:53:01 #288
236264 crew  capricia
pi_214784139
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 13:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja :D Ik heb er nog twee te gaan. Eigenlijk nog drie maar die zijn de moeite niet zo waard.
[..]
Nee hoor. Dit is een zusje van een goed restaurant en ze zijn met de trend van Ottolenghi's stijl meegegaan.
Okay. Thanks.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214785186
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 12:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

Impressie:
Aanrader! Groot restaurant dat toch soort van knus is. Fatsoenlijk personeel. Efficiënt dat je via een tablet bestelt. Het eten is ook echt lekker. Er staan ook best een aantal bijzondere dingen op de kaart. Daar hebben we er best veel van geprobeerd. De ene was succesvoller dan de andere. Helaas zijn de details wat weggezakt. Er was 1 ding dat we 2 of 3 keer hebben besteld. Misschien weet @:cat-astrophe het nog?

Veel te weinig foto's want veel geklets en ik herken er ook niet al te veel meer van. Maar het was dus lekker.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Kosten: ¤ 111,40 voor 3 keer AYCE, 1 frisdrank, 1 liter bruiswater en 2 biertjes
Ebi ebi ebi tempura!
Was lekker en de gezellig :Y

Ik vond het ook leuk om er eens met ‘nieuwe mensen’ te gaan eten. Jullie bestelden weer andere dingen dan mijn vaste mee-eters. En ik was er blijkbaar al te lang niet meer geweest dus ontdekte dat de kaart inmiddels flink vernieuwd was. Goede zet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 12:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waar: IJssalon Clevers in Einighausen en Thorn
Wanneer: 24 mei, 26 mei, 26 mei (geen typo)
Wat at je: o.a. coupe nougatina, coupe Limburgse knapcoupe, zelfsamengestelde coupe met knapkoek, slagroom, vers fruit en citroenijs. Tevens diverse losse bolletjes.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Impressie: Geweldig. Het een na beste ijs in de beste ijssalon! Vooral in Einighausen is het erg fijn. Je zit er heerlijk in een mooie zaak. Het personeel daar is ook echt top. Het crocantino ijs is echt een aanrader en Limburgse knapkoek is de ontdekking van 2024 :9
Kosten: Tussen de 8 en 12 euro per coupe
Leuk en lekker, maar de volgende keer moeten jullie toch echt naar Florence (niet de stad) :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_214785312
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 16:32 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ebi ebi ebi tempura!
Was lekker en de gezellig :Y

Ik vond het ook leuk om er eens met ‘nieuwe mensen’ te gaan eten. Jullie bestelden weer andere dingen dan mijn vaste mee-eters. En ik was er blijkbaar al te lang niet meer geweest dus ontdekte dat de kaart inmiddels flink vernieuwd was. Goede zet.
[..]
Leuk en lekker, maar de volgende keer moeten jullie toch echt naar Florence (niet de stad) :P
Ja, echt zonde dat die niet in de planning paste. Dat gaat zeker een keer lukken :9
Spoilers!
pi_214835169
Strandpaviljoen Meijer in zandvoort aan zee.
Moeders had een geweldig idee om te gaan ontbijten op het strand en aldus togen wij in alle vroegte vanuit Amsterdam naar Zandvoort.
Namen de trein van 8.46 en waren om 9.20 ter plaatse, het paviljoen is vlakbij het station gewoon rechtdoor lopen en er staat met grote letters meijer op het dak.

Wij waren een van de eerste. het ontbijt is vanaf 9.00 uur beschikbaar en een vriendelijke jongeman vroeg of wij iets wilde drinken, dit zit niet in het ontbijt inbegrepen.
Wij namen een verse jus de orange en een cappuccino, deze werd snel bezorgd en tien minuten later kregen wij ook het ontbijt, deze bestond uit scrambled eggs, croissants, toasted brood, 2 afbakbroodjes, salami, kipfilet, brie, Hollandse kaas, roomboter en abrikozenjam.

7/10

Heerlijk ontbijtje en voor 3 cappuccino en 2 verse jus , 49,95 kwijt

[ Bericht 0% gewijzigd door Karzai op 30-08-2024 18:21:41 ]
  donderdag 29 augustus 2024 @ 22:47:32 #292
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_214838196
Pittige prijs, wel een hele mooie plek en daar betaal je natuurlijk ook wel voor.

Maar wat een fantastische dag hadden jullie hiervoor uitgekozen zeg, echt genieten _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_214838911
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 22:47 schreef Molo het volgende:
Pittige prijs, wel een hele mooie plek en daar betaal je natuurlijk ook wel voor.

Valt toch wel mee, of gaat dat bedrag enkel over de drankjes? (dan is het krankzinnig)

"Heerlijk ontbijtje en voor 3 cappuccino en 2 verse jus , 49,95 kwijt".
anonieme razernist
pi_214838995
nee alles inbegrepen, dus drankjes en ontbijt
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 16:20:35 #295
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_214843164
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 01:29 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Valt toch wel mee, of gaat dat bedrag enkel over de drankjes? (dan is het krankzinnig)

"Heerlijk ontbijtje en voor 3 cappuccino en 2 verse jus , 49,95 kwijt".
Ik vind het een forse prijs voor wat er ligt, maar dat vinden anderen zoals jij dus blijkbaar meevallen :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_214843815
Is duurder dan buffet bij Vd Valk (2 personen 35-41 euro) maar dit soort prijzen betaal je aan het strand }:|
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Moderator / Miss SHO vrijdag 30 augustus 2024 @ 17:32:05 #297
22592 crew  Ole
pi_214843954
even groffe schatting; verse jus al snel 5 euro, cappuccino minstens 4.. Allleen dat al rond 22 euro. Tja, verder van het strand zal het allicht goedkoper zijn.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 17:55:07 #298
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_214844230
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 17:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Is duurder dan buffet bij Vd Valk (2 personen 35-41 euro) maar dit soort prijzen betaal je aan het strand }:|
Ik denk dat je bij vd Valk betere broodjes krijgt dan die afbakdingen.
pi_214844259
Wat FF zegt, het strand is gewoon duur. Maja wel een mooi uitzicht aan zee en in het zonnetje.
Je kan ook naar IKEA gaan dan ben je voor 5 euro klaar
ik heb het cijfer van de beoordeling wel naar beneden gebracht naar een 7 :P

[ Bericht 36% gewijzigd door Karzai op 30-08-2024 18:22:37 ]
pi_214844272
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 17:55 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]
Ik denk dat je bij vd Valk betere broodjes krijgt dan die afbakdingen.
En allerlei soorten fruit, kazen/vleeswaren, zoete lekkernijen, yoghurts, eieren in alle soorten en maten, worstjes/bacon, pannenkoeken etc. Plus onbeperkt koffie en sap.
Maar dat is het verschil met aan het strand zitten.
Zag in Scheveningen een tosti xl voor 21 euro, ja daaaaag!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')