Nou anders gaat iedereen hun zangeres uitfluiten on stage.quote:Op maandag 15 april 2024 00:02 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat snap ik niet. Wat heeft dat ermee te maken.
Lekker belangrijk, dat songfestival.
Denk niet dat Netanyanu zich daar druk om maakt.quote:Op maandag 15 april 2024 00:04 schreef Maharski het volgende:
[..]
Nou anders gaat iedereen hun zangeres uitfluiten on stage.
Of Iran knalt haar van stage af met een dronequote:Op maandag 15 april 2024 00:04 schreef Maharski het volgende:
[..]
Nou anders gaat iedereen hun zangeres uitfluiten on stage.
Ik maak me meer zorgen over de kernwapens die beide landen hebben.quote:Op maandag 15 april 2024 01:17 schreef BMW1993 het volgende:
Zou een grootschalige oorlog tussen Iran en Israël kunnen zorgen voor nog meer vluchtelingen die proberen Griekenland / Italië te bereiken?
We kunnen de huidige aantallen nu al niet meer aan..
Israël heeft duidelijk een kabinet die geen enkele escalatie schuwt, en ik beschouw dit land als even gevaarlijk als Iran.. Ze sleuren het hele Midden Oosten een oorlog in, terwijl je dit ook kan voorkomen, maar daar lijkt men niet voor te kiezen.
Ik vind het voor de Israëlische zangeres op het ESF toch net iets erger.quote:Op maandag 15 april 2024 01:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen over de kernwapens die beide landen hebben.
Bijzonder dat Saudi Arabië zomaar toestaat dat die raketten door hun luchtruim vliegen. Meende dat Iran en SA elkaar ook nooit zo bijster goed lagen.quote:
Hoe komt het eigenlijk dat SA niks neerschiet vanuit Yemen? Gezien die jarenlang Yemen in toom probeerde te houden.quote:
Klopt,die voeren al zo'n 50 jaar proxy oorlogen tegen elkaar.quote:Op maandag 15 april 2024 01:46 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Bijzonder dat Saudi Arabië zomaar toestaat dat die raketten door hun luchtruim vliegen. Meende dat Iran en SA elkaar ook nooit zo bijster goed lagen.
Kosten zijn voor Israël en Iran/Jemen en mochten er een paar verkeerd landen in SA; reden om vollop los tegaan. Zoiets?quote:Op maandag 15 april 2024 07:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt,die voeren al zo'n 50 jaar proxy oorlogen tegen elkaar.
Het is inderdaad opmerkelijk dat SA niet de raketten uit Jemen heeft neergehaald.
Die houthi-dingen vliegen vaak over de Rode Zee en Saudi heeft wel indirect geholpen door haar luchtruim open te stellen voor Israël-verdedigers.quote:Op maandag 15 april 2024 07:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt,die voeren al zo'n 50 jaar proxy oorlogen tegen elkaar.
Het is inderdaad opmerkelijk dat SA niet de raketten uit Jemen heeft neergehaald.
Volgens die infograph vlogen ze met een rechte lijn over het vaste land.quote:Op maandag 15 april 2024 07:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die houthi-dingen vliegen vaak over de Rode Zee en Saudi heeft wel indirect geholpen door haar luchtruim open te stellen voor Israël-verdedigers.
Iran en Saudi zijn idd geen vrienden.
Die infograph laat niet de werkelijke vliegroutes laat zien allen grofweg lanceerpunt en doelwit, het zijn eenvoudige rechte lijnen. Even nadenken ook een optie?quote:Op maandag 15 april 2024 07:43 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Volgens die infograph vlogen ze met een rechte lijn over het vaste land.
Ja ik snap dat die optie op tafel lag. Is lame.quote:Op maandag 15 april 2024 07:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die infograph laat niet de werkelijke vliegroutes laat zien allen grofweg lanceerpunt en doelwit, het zijn eenvoudige rechte lijnen. Even nadenken ook een optie?
Wel eens van satellieten gehoord?quote:Op zondag 14 april 2024 23:11 schreef Za het volgende:
[..]
Het lijkt me een legitime vraag, waren ze erbij om te constateren dat het ze niet lukte de helft van de raketten te lanceren?
O.a. de Amerikanen zien alles dat groter is dan een vuurpijl gelanceerd worden en kunnen dat tracken idd.quote:Op maandag 15 april 2024 08:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wel eens van satellieten gehoord?
At least half either failed to launch, failed in flight, or crashed before reaching their targets in Israel.quote:Op maandag 15 april 2024 08:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
O.a. de Amerikanen zien alles dat groter is dan een vuurpijl gelanceerd worden en kunnen dat tracken idd.
Rusland was destijds wel zo dom. Ze vonden in 2015 het WK 2018 blijkbaar belangrijker, dan zich om het lot van de Donbas bekommeren.quote:Op maandag 15 april 2024 00:00 schreef Maharski het volgende:
Gezien de aanstaande Eurovisie Songfestival deelname zou ik me nu echt maar even inhouden als ik Israël was!
Dan zijn de afgevuurde raketten vanuit Jemen nog bijzonderder. Die vliegen dan blijkbaar ongecontroleerd over de vitale en belangrijkste delen van Saoedi-Arabië.quote:Op maandag 15 april 2024 01:46 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Bijzonder dat Saudi Arabië zomaar toestaat dat die raketten door hun luchtruim vliegen. Meende dat Iran en SA elkaar ook nooit zo bijster goed lagen.
Zullen over zee vliegen.quote:Op maandag 15 april 2024 03:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hoe komt het eigenlijk dat SA niks neerschiet vanuit Yemen? Gezien die jarenlang Yemen in toom probeerde te houden.
Plaatje is gewoon onzinquote:Op maandag 15 april 2024 09:21 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dan zijn de afgevuurde raketten vanuit Jemen nog bijzonderder. Die vliegen dan blijkbaar ongecontroleerd over de vitale en belangrijkste delen van Saoedi-Arabië.
Maken die drones gebruik van Gps systemen en zo ja kan dan de vs die dit systeem beheert niet deze raketten totaal ontregelen door verkeerde coördinaten door te sturen?quote:
Ja, dat kan. En als ze dat doen, rijd elke taxi, elke vrachtwagen die het ook gebruikt, ook verkeerd.quote:Op maandag 15 april 2024 09:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maken die drones gebruik van Gps systemen en zo ja kan dan de vs die dit systeem beheert niet deze raketten totaal ontregelen door verkeerde coördinaten door te sturen?
Maar kan dat niet op lokale basis?quote:Op maandag 15 april 2024 09:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, dat kan. En als ze dat doen, rijd elke taxi, elke vrachtwagen die het ook gebruikt, ook verkeerd.
En dat lijkt no biggie, totdat je verhalen leest van koekenbakkers die kanalen inrijden omdat ze gewoon dom hun GPS aan het volgen waren. Dus dat, maal 1000.
Die zijn toch de vijandquote:Op maandag 15 april 2024 09:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
Sure, maar 'lokaal' gebruiken mensen het ook?
Ze kunnen ook gebruik maken van de Russische Glonass.quote:Op maandag 15 april 2024 09:31 schreef Basp1 het volgende:
Maken die drones gebruik van Gps systemen en zo ja kan dan de vs die dit systeem beheert niet deze raketten totaal ontregelen door verkeerde coördinaten door te sturen?
Zit er wel aan te komen ja. Alleen op wat voor termijn is niet echt duidelijk.quote:Op maandag 15 april 2024 12:13 schreef byah het volgende:
We gaan hoe dan ook een direct conflict aan met de nieuwe as van het kwaad. China, met daaronder Rusland en Iran zijn een bedreiging voor het vrije westen..
Dat Israël met een tegenaanval zal komenquote:
Dat lijkt me sterk.quote:Op maandag 15 april 2024 12:22 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat Israël met een tegenaanval zal komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |