Wat betekent dit? Een permanente verlaging in de parkeertarieven in de regio? Ik zoek duiding!quote:
Nou nee.quote:Op zondag 14 april 2024 23:18 schreef Perox het volgende:
[..]
Je zit ook wel eens verkeerd natuurlijk. Zoals hier.
Dus iemand roept iets over 1 miljard dollar en je doet niet eens de moeite om een berekening te laten zien en neemt dit klakkeloos aan.quote:
Iran moet gewoon geen meetings houden met terroristen in ambassades/consulaten.quote:Op zondag 14 april 2024 22:30 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Die leugen blijft zich maar herhalen, het gebouw hoorde bij het ambassade complex.
Dat is gewoon artikel 51.
Maar goed, men staart zich hier compleet blind op Iran.
Ook Iran mag zich verdedigen, of je dat nou leuk vindt of niet.
Ik vind je wel een bijzonder persoon.quote:Op zondag 14 april 2024 23:11 schreef Za het volgende:
[..]
Het lijkt me een legitime vraag, waren ze erbij om te constateren dat het ze niet lukte de helft van de raketten te lanceren?
Bron: WSJ "some Western officials", niet the United States.quote:
quote:Op zondag 14 april 2024 23:22 schreef Perox het volgende:
[..]
Tip: zoek even betaald krijgen vs. betaalt krijgen op the interwebs.
Die info komt van Israel zelf.quote:Op zondag 14 april 2024 23:22 schreef Multatilu het volgende:
Dus iemand roept iets over 1 miljard dollar en je doet niet eens de moeite om een berekening te laten zien en neemt dit klakkeloos aan.
En waar is die berekening dan?quote:
Thanks, je hebt gelijkquote:Op zondag 14 april 2024 23:29 schreef Za het volgende:
[..]
https://www.israelnationalnews.com/news/388456
In de praktijk 500 stuks, aangezien de helft het doel niet haalt.quote:
R er is helemaal geen Rusland, China, Iran, noord-Korea coalitie. Wat een onzin.quote:
Troep van gisteren stelde weinig voor iddquote:Op zondag 14 april 2024 23:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
In de praktijk 500 stuks, aangezien de helft het doel niet haalt.
Dat scheelt weer een paar miljard shekels.
Hoop dat ze goed nadenken wat de tegenaanval gaat zijn, emoties wat laten zakken, en geen burgerslachtoffers.quote:
Dat snap ik niet. Wat heeft dat ermee te maken.quote:Op maandag 15 april 2024 00:00 schreef Maharski het volgende:
Gezien de aanstaande Eurovisie Songfestival deelname zou ik me nu echt maar even inhouden als ik Isral was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |