Ja, denk ik ook. Zwitserland en NL worden 1 en 2 (of 2 en 1).quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:57 schreef nik4ever het volgende:
Mee eens, mijn gut zegt dat NL op dit moment bij the odds wordt onderschat en dat Kroatië en Italië worden overschat. Zwitserland kan ik nog niet helemaal peilen;
Oké oké...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Oké oké...JaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter?
Ben hier voor het songfestivalforum.
[..]
Oké oké...Met een molen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Je hebt 3 minuten per land.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:38 schreef ESFfan het volgende:
Offf...Misschien gooit hij net als in Stockholm dat remixje erachteraan. Dan heb je ook boom boom 😂
[..]
Oké oké...dweilorkestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
YES. De molen in de fik.quote:
Gewoon alles in de fikquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
YES. De molen in de fik.
Net als in z'n clip.
Dat zou wel echt veel te spannend worden en niet goed voor mijn hart.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, denk ik ook. Zwitserland en NL worden 1 en 2 (of 2 en 1).
Yes i like boom boom dingen😇🤣🤣quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:21 schreef Zigsky het volgende:
Die gaan Joost weer laatste zetten, want EBU is bang voor zijn boom boom dingen.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:36 schreef Boomboomkoffie het volgende:
[..]
Yes i like boom boom dingen😇🤣🤣
Ja geweldig! Komt denk ik ook omdat het alleen televote is in de halve finale. Zwitserland moet het waarschijnlijk meer van de jurypunten hebben, maar dat zal ze zeker goed af gaan. Het wordt nog retespannend in de finale, niet te doen!quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:00 schreef TLC het volgende:
Ik zie bij de Eurovision odds staan dat Nederland zowaar op 1 staat als winnaar van semi final 2, boven Zwitserland dus ook (47 procent tegenover maar 24 procent voor Zwitserland !!!)
![]()
![]()
![]()
Zie dit ook niet helemaal gebeuren inderdaad..quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:04 schreef Greys het volgende:
[ x ]
Mooi gemaakt maar ik denk dat het er mijlenver van af zit straks.
Ja, ik krijg hier nou niet bepaald Joost-vibes van.quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:04 schreef Greys het volgende:
[ x ]
Mooi gemaakt maar ik denk dat het er mijlenver van af zit straks.
De twijfel bij de bookmakers zit hem ook meer in de jury's, als het puur televote was zou hij in de finale ook wel wat korter staan in de odds (of misschien wel bovenaan).quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:00 schreef TLC het volgende:
Ik zie bij de Eurovision odds staan dat Nederland zowaar op 1 staat als winnaar van semi final 2, boven Zwitserland dus ook (47 procent tegenover maar 24 procent voor Zwitserland !!!)
![]()
![]()
![]()
Ja! Zal hem ook even herhalen op X! Goeie, dank je!quote:Op woensdag 17 april 2024 08:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit interview op BBC radio 2 is vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |