pullup in RLS / Het RLS Social Media-topic #147 Mr Stiff voor Jessiequote:Op donderdag 18 april 2024 15:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
We weten dus nog niks. Maar waar ga je het neerzetten als je er achter bent gekomen?
Waar gaat dit over? Ik snap er niet veel vanquote:Op donderdag 18 april 2024 15:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
We weten dus nog niks. Maar waar ga je het neerzetten als je er achter bent gekomen?
Ik denk over mogelijke bonje met Flyariana.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Waar gaat dit over? Ik snap er niet veel van
Oooh gedoequote:Op donderdag 18 april 2024 17:02 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik denk over mogelijke bonje met Flyariana.
Omdat het hele subforum weggaatquote:Op donderdag 18 april 2024 15:00 schreef Iceage het volgende:
Jammer dat deze sc dicht gaat. (Ik snap niet waarom hij dicht moet.)
Iedereen die hier heeft gepost bedankt voor de gezelligheid maar ook de serieuze dingen die gepost zijn en alle hulp die gegeven is.![]()
Voor diegenen die alleen tijdens een rls op FOK! posten , mogelijk tot volgend jaar.
Het beste en blijf gezond!
Baai Zwaai.
![]()
![]()
Heb ik gezien maar ook daar snapte ik geen reet vanquote:
Is deze gehele SC niet over te zetten als subtopic in rls evt met toevoeging Het gezellige kletshoekje ontstaan uit BB als titel ?quote:Op donderdag 18 april 2024 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat het hele subforum weggaat
Ik zou eventueel een SC in RLS aan kunnen maken? Maar dan wil ik wel zeker weten dat mensen van hier dan daar oook heen gaan? RLS is best groot dus zullen zeer waarschijnlijk ook andere users aansluiten.
Ik had ook al aangeven dat er in Cre ook een SC is die heel rustig is en dat daar ook gechat kan worden.
Maar niemend wil van zijn vaste stekkie hier naar elders gaan.
Maar je ziet hier ook al niet veel mensen meer, men combineert het toch met BB
Ja dat zou kunnen. Als er meer animo voor is wil ik dat wel doen.quote:Op donderdag 18 april 2024 17:49 schreef Iceage het volgende:
[..]
Is deze gehele SC niet over te zetten als subtopic in rls evt met toevoeging Het gezellige kletshoekje ontstaan uit BB als titel ?
Dan blijft alles wat hier gepost is leesbaar en is erop terug te komen. Heel veel postings gingen niet over BB.
Dan blijft iedereen die hier poste ingelezen en hoeft er niet van alles opnieuw besproken en uitgelegd te worden.
Fijne avond.
zonder spoilers ?quote:Op donderdag 18 april 2024 18:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik zit serieus nu pas de finale te kijken
TOP!quote:Op donderdag 18 april 2024 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen. Als er meer animo voor is wil ik dat wel doen.
Moet er wel animo voor zijn. Zie er weinig meer posten hier.quote:
Nee dat nietquote:
Komt natuurlijk ook omdat mensen denken dat hij dicht gaat..quote:Op donderdag 18 april 2024 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet er wel animo voor zijn. Zie er weinig meer posten hier.
Toch is dat anders geweest in het verleden. En als men het gezellig vind blijf je zo lang mogelijk kletsen.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:43 schreef Iceage het volgende:
[..]
Komt natuurlijk ook omdat mensen denken dat hij dicht gaat..
Ik zou ook niet snel posten denk ik in een subtopic wat toch verdwijnen gaat.
klopt. maar er wordt nog wel gelurkd zie ik aan het aantal views.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch is dat anders geweest in het verleden. En als men het gezellig vind blijf je zo lang mogelijk kletsen.
Daar hebben niets aan. Als er niet gepost wordt houden de lurkers ook op.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:47 schreef Iceage het volgende:
[..]
klopt. maar er wordt nog wel gelurkd zie ik aan het aantal views.
Nou dan zal ik maar eens posten. Bijvoorbeeld over mijn vakantie de afgelopen drie dagen in België. Waar het tussen de buien in droog was, en 's morgens 2 graden.. Ook geen pot goud aan het eind van de regenboog.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar hebben niets aan. Als er niet gepost wordt houden de lurkers ook op.
Foto zelf gemaakt ? Met een drone ?quote:Op donderdag 18 april 2024 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar hebben niets aan. Als er niet gepost wordt houden de lurkers ook op.
Ja, met mijn drone op een meter of 70 hoogquote:Op donderdag 18 april 2024 19:19 schreef Iceage het volgende:
[..]
Foto zelf gemaakt ? Met een drone ?
Mooi. Waar was je in Belgie?quote:Op donderdag 18 april 2024 19:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou dan zal ik maar eens posten. Bijvoorbeeld over mijn vakantie de afgelopen drie dagen in België. Waar het tussen de buien in droog was, en 's morgens 2 graden.. Ook geen pot goud aan het eind van de regenboog.![]()
[ afbeelding ]
Mooie omgeving zo te zien.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Net over de grens, Center Parcs Lommel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |