Jaquote:
Wat een heldquote:
Hele dag lekker buiten geweest dus ik zit wat uit te puffenquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaDe tuindeuren staan hier lekker nog open
Ja hahaquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een heldDie blik ook echt op het einde
Mooi zo, ook aan het uitpuffen dusquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben weer thuis na een lange dag vol prikkels.
Maar... het was wel tof.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Hele dag lekker buiten geweest dus ik zit wat uit te puffen
Allebei veel uitrustplezier gewenstquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben weer thuis na een lange dag vol prikkels.
Maar... het was wel tof.
En morgenochtend post @pullup ze in het topicquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De vogeltjes fluiten en zingen er ook lekker op los buiten
Hier, heb je een patatquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je gewoon een patatje wil hebben niet
quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier, heb je een patat
[ afbeelding ]
Zeg, het niet op mij afschuiven hequote:
Owquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, het niet op mij afschuiven he![]()
Ik wilde alles regelen, maar de nominaties moesten van jullie komen.
En die bleven uit, en daar moest ik dan om 'zeuren', en dan is de lol er idd wel van af
En die kan je gebruiken om fritten te maken jaquote:
Ook heb ik gezegd dat ik graag mijn bijdrage lever mocht iemand anders het op willen pakkenquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:03 schreef pullup het volgende:
[..]
OwWilde niets op je afschuiven hoor
![]()
Vond het al top dat je het eerder regelde
Het is een mooi onderwerp om weer eens op te pakken als de dagen weer wat korter en kouder wordenquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ook heb ik gezegd dat ik graag mijn bijdrage lever mocht iemand anders het op willen pakken
Want? Is het geen goed idee voor op een balkon/in een tuin op een lekkere avond?quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een mooi onderwerp om weer eens op te pakken als de dagen weer wat korter en kouder worden
Wat mij zelf betreft niet perse, teveel kans dat ik op pad benquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want? Is het geen goed idee voor op een balkon/in een tuin op een lekkere avond?
Ah ja, ergens anders kan je natuurlijk geen bier drinkenquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat mij zelf betreft niet perse, teveel kans dat ik op pad ben
Maar als er een stel mensen paraat zijn kan het natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Naja daar gaat het niet om natuurlijk, dat corona was ideaal ergens voor dit omdat er toch weinig te doen was verder. Het was gewoon heel erg gezellig maar het werkt het beste als je een beetje er een wekelijkse reeks van maaktquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah ja, ergens anders kan je natuurlijk geen bier drinken
Licht er een beetje aan hoe lang en met wie je ze achterlaatquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
Wat denken jullie? Is het erg om je kinderen van 8 en 6 alleen thuis te laten als je op een cruise wil?
En aan de prijs van een passage ticketquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:22 schreef pullup het volgende:
[..]
er een beetje aan hoe lang en met wie je ze achterlaat
Weekje ofzo,quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Licht er een beetje aan hoe lang en met wie je ze achterlaat
Goede film?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Kijkt ondertussen "Knowing" met Nicolas Cage.
En aan het proeven van mijn vanmorgen ingeslagen doos Rum
Ik krijg altijd iets van nee met Cagequote:Op zaterdag 13 april 2024 22:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Kijkt ondertussen "Knowing" met Nicolas Cage.
En aan het proeven van mijn vanmorgen ingeslagen doos Rum
Redelijkquote:
Ik heb dat nietquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik krijg altijd iets van nee met Cage
Cayce/Cage lijkt ook welquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Klein bizar voorvalletje wel...
Ik wilde net een docu kijken over Edgar Cayce...
Terwijl ik tegelijkertijd op deze film klikt zo ongeveer, met Cage.
Beide gaan over voorspellingen.
Jij Snapquote:
Ah oké leuk!quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Redelijk![]()
Cage vind ik meestal wel goed spelen, zo ook hier
Film zelf... beetje voorspelbaar, old school.. Heb hem toch nog aan staan.
Andere passage als ik dacht, maar niet minder interessantquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:40 schreef sigme het volgende:
En gij zult van deszelfs bloed nemen, en doen het aan zijn vier hoornen, en aan de vier hoeken der afzetsels, en aan den rand rondom; alzo zult gij het ontzondigen, en het verzoenen.
Wel heel mooi eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Meerdere briljante wetenschappers en/of uitvinders zeiden dat de kennis niet van hun zelf kwam, maar dat de kennis er al was, en dat ze die binnen kregen.
Oftewel: De Akashic records.
Alle kennis is daar aanwezig, past, present, future. All at once. All knowing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ik heb vele tv zenders en vaak komt daar een Matrix langs.. dan denk ik niet meestal, maar altijd zap door ... dubbel pp zappquote:
Look what the cat dragged in!quote:Op zondag 14 april 2024 00:26 schreef Prisha het volgende:
@:chufi hey chuf, jij zei niet al te lang geleden dat er een observatory was in Spanje, precies in het pad van totality. Waar was dat ook al weer? Probeerde jouw opmerking terug te vinden maar kan het niet meer vinden.
Nu maar eens kijken hoe groot de Iron Dome is.quote:Op zondag 14 april 2024 00:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hmm ik lees berichten over dat Iran de aanval is begonnen op Israel..
Hope not
Yepquote:Op zondag 14 april 2024 00:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hmm ik lees berichten over dat Iran de aanval is begonnen op Israel..
Hope not
Dat zei ik voordat ik het pad wist .... Observatorio de Javalambrequote:Op zondag 14 april 2024 00:26 schreef Prisha het volgende:
@:chufi hey chuf, jij zei niet al te lang geleden dat er een observatory was in Spanje, precies in het pad van totality. Waar was dat ook al weer? Probeerde jouw opmerking terug te vinden maar kan het niet meer vinden.
Net bij een lokaal brewery bier geproefd. Nu uitbuikenquote:Op zondag 14 april 2024 00:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Look what the cat dragged in!
quote:Op zondag 14 april 2024 00:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu maar eens kijken hoe groot de Iron Dome is.
ZDF meldt het nu ook, de aanval is begonnen dus.
Damn.. zie nu ook beelden op twitter.quote:
Dat was hem, top!quote:Op zondag 14 april 2024 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zei ik voordat ik het pad wist .... Observatorio de Javalambre
Daarna wist ik te melden dat ik bijna of precies onder het juiste pad sliep en veldwerk heb gedaan , iets ten zuiden van Castel de Cabra
Bierbuikje?quote:Op zondag 14 april 2024 00:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Net bij een lokaal brewery bier geproefd. Nu uitbuiken![]()
Fucking puinzooi in deze kutwereld momenteelquote:Op zondag 14 april 2024 00:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Damn.. zie nu ook beelden op twitter.
Voelt alsof ik de eerste golfoorlog op CNN live zag beginnen.
FUCK!
Ik heb wel een kant gekozen, tijdje al.quote:Op zondag 14 april 2024 00:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Verdeel en heersch.
Kies geen kant!
Ha scherpquote:Op zondag 14 april 2024 00:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bierbuikje?
Dat was een goede brouwerij
Eensch.quote:Op zondag 14 april 2024 00:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Fucking puinzooi in deze kutwereld momenteel
Ieder z'n ding.quote:Op zondag 14 april 2024 00:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb wel een kant gekozen, tijdje al.
Ik heb mijn vermoedens over jouw vermoedensquote:Op zondag 14 april 2024 00:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eensch.
En ik heb er zo mijn vermoedens bij... maar aaaah!
Ik vermoed dat je mijn gemoed vermoedt.quote:Op zondag 14 april 2024 00:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb mijn vermoedens over jouw vermoedens
En waar zou dat plekkie moeten zijn?quote:Op zondag 14 april 2024 00:36 schreef Prisha het volgende:
Ik wil mijn eigen plekkie weg van dit alles .
Portugalquote:Op zondag 14 april 2024 00:36 schreef Prisha het volgende:
Ik ga mee.quote:Op zondag 14 april 2024 00:36 schreef Prisha het volgende:
Nog niet gevonden. Ergens waar het warm is maar niet te heet. Moet wel buiten kunnen spelen. In het groen, dus regen moet er wel zijn. Maar niet teveel. Mijn tuintje mag niet wegspoelen.quote:Op zondag 14 april 2024 00:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En waar zou dat plekkie moeten zijn?
Dat vind ik fijnquote:
Dat heb ik al eerder gehoord. Tenzij…deja vuquote:
Mag ik suggesties doen?quote:Op zondag 14 april 2024 00:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nog niet gevonden. Ergens waar het warm is maar niet te heet. Moet wel buiten kunnen spelen. In het groen, dus regen moet er wel zijn. Maar niet teveel. Mijn tuintje mag niet wegspoelen.
quote:Op zondag 14 april 2024 00:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een FOK Commune... weg van alles
quote:
Zekersquote:
Bora bora of Tahiti?quote:
Borabora is mij te toeristisch. Moorea lijkt me prachtig.quote:Op zondag 14 april 2024 00:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bora bora of Tahiti?
Eventueel Moorea
[ afbeelding ]
Tsss... plebs paradijzenquote:Op zondag 14 april 2024 00:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bora bora of Tahiti?
Eventueel Moorea
[ afbeelding ]
Liggen nog wel meer eilanden, maar sommige niet lang meerquote:Op zondag 14 april 2024 00:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Borabora is mij te toeristisch. Moorea lijkt me prachtig.
Galapagos eilandje lijkt me ook wel wat, maar ik wil die diertjes niet lastig vallen.
Tectonic or Fantastic?quote:Op zondag 14 april 2024 00:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Liggen nog wel meer eilanden, maar sommige niet lang meer
Veel plezier alvastquote:Op zondag 14 april 2024 01:01 schreef Prisha het volgende:
Over een paar daagjes heb ik een bezoekje aan Alcatraz. Erg benieuwd. Echt warm is het daar niet in San Francisco.
Thanks!quote:
quote:Op zondag 14 april 2024 01:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ben ik nou weer de enige die opvalt dat Utupua zowaar zwaar op Utopia lijkt?
#ingeslapen40prutsers
Ik vond dat een leuke film. Vooral de muziekquote:Op zondag 14 april 2024 01:07 schreef marcb1974 het volgende:
Zit nu aan die film te denken met Sean Connery,
pas je wel op voor terroristen?
Film was zeker goed ja,quote:Op zondag 14 april 2024 01:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik vond dat een leuke film. Vooral de muziek
Hans Zimmer.quote:Op zondag 14 april 2024 01:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Film was zeker goed ja,
weet alleen even niet welke muziek erbij zit
Dan denk ik hier aanquote:
quote:
Heb het maar gewist... weet ook ff niet wat nog waar is of wie er "gelijk" heeft..quote:
quote:
Have fun, Prizz!quote:Op zondag 14 april 2024 01:01 schreef Prisha het volgende:
Over een paar daagjes heb ik een bezoekje aan Alcatraz. Erg benieuwd. Echt warm is het daar niet in San Francisco.
Het is in elk geval een grote puinhoopquote:Op zondag 14 april 2024 01:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb het maar gewist... weet ook ff niet wat nog waar is of wie er "gelijk" heeft..
Verklaar nader aUB.quote:Op zondag 14 april 2024 01:22 schreef chufi het volgende:
ww3 was voor twitter en voor alles , behalve dos
Thanks!quote:
Erg benieuwd hoe Biden gaat reageren.quote:Op zondag 14 april 2024 01:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het is in elk geval een grote puinhoop
Hiii, goede vakantie so far! Een beetje je traject gevolgquote:
FUBAR.quote:Op zondag 14 april 2024 01:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het is in elk geval een grote puinhoop
Slechtste scenarioquote:Op zondag 14 april 2024 01:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Erg benieuwd hoe Biden gaat reageren.
Gaat de VS nu idd los op Iran.
Doel was de zonsverduistering en dat is gelukt. Me happy!quote:Op zondag 14 april 2024 01:25 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hiii, goede vakantie so far! Een beetje je traject gevolg![]()
Hoe lang nog en welke plekken zien?
Nou ja, die ligt waarschijnlijk in een wieg. Z'n adviseurs zullen wel plannen hebben gemaakt.quote:
Neuh, die zit nu ergens onder het Witte Huis.quote:Op zondag 14 april 2024 01:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nou ja, die ligt waarschijnlijk in een wieg. Z'n adviseurs zullen wel plannen hebben gemaakt.
Toch wel bizar dat die gestoorde Netanyahu dit uitlokt. Grondgebied van Iran aanvallen in Syrië laat Iran natuurlijk nooit over z'n kant gaan. Dom varken.
Twee gestoorde regimes riskeren een extreme chaos nu.
Lekker hoor! Veel fun nog en vast een goede terugreis!@quote:Op zondag 14 april 2024 01:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Doel was de zonsverduistering en dat is gelukt. Me happy!
Nu nog een weekje. Ga morgen richting San Fransisco karren, Alcatraz bekijken, over de Golden gate lopen, en dan weer terug naar Irvine. En dan is het weer voorbij, terug naar Nederland.
Gaat lukkenquote:Op zondag 14 april 2024 01:33 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Lekker hoor! Veel fun nog en vast een goede terugreis!@
Eenschquote:Op zondag 14 april 2024 01:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nou ja, die ligt waarschijnlijk in een wieg. Z'n adviseurs zullen wel plannen hebben gemaakt.
Toch wel bizar dat die gestoorde Netanyahu dit uitlokt. Grondgebied van Iran aanvallen in Syrië laat Iran natuurlijk nooit over z'n kant gaan. Dom varken.
Twee gestoorde regimes riskeren een extreme chaos nu.
Ja.quote:
Dat las ik ook... vond het gelijk raar.quote:Op zondag 14 april 2024 01:33 schreef marcb1974 het volgende:
Hoor dat de drones 'langzaam' vliegen. Dat wordt dus een turkey shoot voor de luchtmacht.
Mwah, Isreal gaat mikken op de ayatollahs en hun ondergeschikte. Net als ze de leiding van hamas aan het uitroeien zijn.quote:Op zondag 14 april 2024 01:35 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja.
En uiteindelijk gaan burgers de klappen oplopen en niet die debiele netanjoehoe & cs en die enge ayatollahs..
"Grotere plannen dan landjes"quote:Op zondag 14 april 2024 01:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eensch
Optie 2:
Grotere plannen dan landjes.
Nou ja, er vliegen ook kruisraketten he, die zijn wel duur.quote:Op zondag 14 april 2024 01:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat las ik ook... vond het gelijk raar.
Iran gaat geen duur materieel afschieten dat langzaam (ineffectief) is in deze fase. .
Kan, maar Israël gaat dit niet winnen, vechten tegen poppetjes is iets anders als vechten tegen een geloof , verspreid over meerdere continenten.quote:Op zondag 14 april 2024 01:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, Isreal gaat mikken op de ayatollahs en hun ondergeschikte. Net als ze de leiding van hamas aan het uitroeien zijn.
Die aanslag in Syrie was ook gericht op topofficieren. Net als die generaal die ze al omgelegd hebben.
Ieder -zelfs een gematigd land- reageert als een consulaire plek v ze wordt aangevallen. Ik begrijp het zelfs nog van Iran, ondanks het zieke regime daar..quote:Op zondag 14 april 2024 01:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, Isreal gaat mikken op de ayatollahs en hun ondergeschikte. Net als ze de leiding van hamas aan het uitroeien zijn.
Die aanslag in Syrie was ook gericht op topofficieren. Net als die generaal die ze al omgelegd hebben.
Ik had niet anders verwacht van Iran, die zijn verdrietig omdat Hamas uitgeroeid wordt.quote:Op zondag 14 april 2024 01:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ieder -zelfs een gematigd land- reageert als een consulaire plek v ze wordt aangevallen. Ik begrijp het zelfs nog van Iran, ondanks het zieke regime daar..
De belangen die op het spel staan.. De mensen die daadwerkelijk het sein geven om dit soort operaties massaal te starten, die weten wat ze doen, die weten de zwakke plekken en die kennen de PR!quote:Op zondag 14 april 2024 01:38 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"Grotere plannen dan landjes"
Heb wel een vermoeden maar wat bedoel je?
Ai Ai Ai... there we go!quote:Op zondag 14 april 2024 01:41 schreef marcb1974 het volgende:
De RAF (UK) zit blijkbaar ook in Isreal, zijn ingezet ter verdediging.
En natuurlijk al jaren zijn Israel en Iran gezworen vijanden. Daarom onbegrijpelijk dat Netanyahu het zo op de spits drijft. Is m.i. een echte dictator v het kaliber Putin, nauwelijks een geweten en denkt niet aan z'n bevolking maar aan z'n politieke carrière en aankomende gevangenisstraf, lijkt me. Vuile rothondquote:Op zondag 14 april 2024 01:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht van Iran, die zijn verdrietig omdat Hamas uitgeroeid wordt.
Netanyahu moet dan ook zo snel mogelijk weg. Deze aanval van Iran gaat daar juist niet in helpen.quote:Op zondag 14 april 2024 01:44 schreef sly-nl het volgende:
[..]
En natuurlijk al jaren zijn Israel en Iran gezworen vijanden. Daarom onbegrijpelijk dat Netanyahu het zo op de spits drijft. Is m.i. een echte dictator v het kaliber Putin, nauwelijks een geweten en denkt niet aan z'n bevolking maar aan z'n politieke carrière en aankomende gevangenisstraf, lijkt me. Vuile rothond
Zitten zat lekken in. Hopen dat het werkt (zoalszedenken), maar heb daar twijfels over met kruisraketten..quote:Op zondag 14 april 2024 01:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)-iron-dome~a4e033f3/
Carrière? Wat moet die ouwe nog? Té makkelijk.quote:Op zondag 14 april 2024 01:44 schreef sly-nl het volgende:
[..]
En natuurlijk al jaren zijn Israel en Iran gezworen vijanden. Daarom onbegrijpelijk dat Netanyahu het zo op de spits drijft. Is m.i. een echte dictator v het kaliber Putin, nauwelijks een geweten en denkt niet aan z'n bevolking maar aan z'n politieke carrière en aankomende gevangenisstraf, lijkt me. Vuile rothond
Mwah..Verknipte ijdelheid en angst voor prison, denk ik. Uitstelgedrag met hoop op een heldenrol, zoiets?quote:Op zondag 14 april 2024 01:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Carrière? Wat moet die ouwe nog? Té makkelijk.
- Of er zit een ideologie achter
- Of chantage
Natuurlijk, daarom ook al die vliegtuigen die ze hebben ingezet.quote:Op zondag 14 april 2024 01:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zitten zat lekken in. Hopen dat het werkt (zoalszedenken), maar heb daar twijfels over met kruisraketten..
Ik onthoud me van verder commentaarquote:Op zondag 14 april 2024 01:48 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mwah..Verknipte ijdelheid en angst voor prison, denk ik. Uitstelgedrag met hoop op een heldenrol, zoiets?
Ja, ben ook wel benieuwd hoe onderschat ze zijn (Iran qua techniek), los van slachtoffers natuurlijk.quote:Op zondag 14 april 2024 01:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk, daarom ook al die vliegtuigen die ze hebben ingezet.
En dan nog krijg je er die de grond wel halen.
Vraag is wel hoe goed ze kunnen mikken.
Of overschat, ze blinken in de Oekraïne ook niet uit.quote:Op zondag 14 april 2024 01:50 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, ben ook wel benieuwd hoe onderschat ze zijn (Iran qua techniek), los van slachtoffers natuurlijk.
Je mag alles schrijven hoorquote:Op zondag 14 april 2024 01:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik onthoud me van verder commentaar
Zou kunnen. Maar ben bang dat ze toch wel flinke schade gaan aanrichten.quote:Op zondag 14 april 2024 01:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of overschat, ze blinken in de Oekraïne ook niet uit.
https://www.webdesignmuse(...)s-first-website-1991quote:
Hopen dat het zo is.quote:Op zondag 14 april 2024 01:50 schreef marcb1974 het volgende:
Iran zegt, in de VN, dat het hiermee klaar is als vergelding.
Natuurlijk kan dat ook, daar waar ze de grond halen krijg je grote schade.quote:Op zondag 14 april 2024 01:52 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar ben bang dat ze toch wel flinke schade gaan aanrichten.
NBC/Sky hier.quote:Op zondag 14 april 2024 01:54 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hopen dat het zo is.![]()
Ik heb BBC news op de achtergrond aan. Wel oké.
Als Israel nu normaal doet, kan het met een sisser aflopen. Uitgaande v wat je net schreef (Iran wil het hierbij laten). En dat dit klopt natuurlijk..quote:Op zondag 14 april 2024 01:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat ook, daar waar ze de grond halen krijg je grote schade.
De vraag is of dat de plek is waar die op de grond had moeten komen.
Wat een enge analist. Dommig figuur wel. Eerst afwachten of Iran zich aan z'n woord houdt kan geen kwaad.quote:Op zondag 14 april 2024 01:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
NBC/Sky hier.
Nu een analist die aan geeft dat Israel MOET aanvallen.
Iran zal, ondanks hun woorden, het vanzelf weer doen.
En Iran valt Israel al jaren aan alleen niet openlijk.
Vraag is wel hoe Israel gaat regeren. Hij geeft aan dat het wel eens aanvallen kunnen worden op de nucleaire sites
Realistisch is meer een woord.quote:Op zondag 14 april 2024 01:59 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wat een enge analist. Dommig figuur wel. Eerst afwachten of Iran zich aan z'n woord houdt kan geen kwaad.
Nee, totaal niet met je eens. Te breekbaar nu, kan gigantisch escaleren voor de hele omgeving/wereld. Eerst Netanyahu afzetten. Dan een tijdelijke regering die geen hele bevolking op het spel wil zetten.quote:Op zondag 14 april 2024 02:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Realistisch is meer een woord.
Iran zal zich nooit aan zijn woord houden. Je mag best IEDERE aanval van Hamas of Hezbollah zien als een aanval van Iran, alleen niet direct.
Dat zijn verschillende dingen he. Ben het eens met wat jij zegt.quote:Op zondag 14 april 2024 02:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, totaal niet met je eens. Te breekbaar nu, kan gigantisch escaleren voor de hele omgeving/wereld. Eerst Netanyahu afzetten. Dan een tijdelijke regering die geen hele bevolking op het spel wil zetten.
Plus:quote:Op zondag 14 april 2024 02:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je mag best IEDERE aanval van Hamas of Hezbollah zien als een aanval van Iran, alleen niet direct.
Weet je dat zeker? Is dat niet de religieuze politie daar?quote:Op zondag 14 april 2024 02:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Plus:
Net als die moorden/aanvallen die in Iran regelmatig plaatsvinden en waar de Mossad achterzit. Same thing: geen totale oorlog.
Mja, maar als je grondgebied (consulair) aanvalt kun je rekenen op repressailes van Iran. Dus nu stoppen lijkt me een sort of gelijke ruil. Er vanuitgaande dat Iran stopt na deze aanval, zoals ze zeggen.quote:Op zondag 14 april 2024 02:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn verschillende dingen he. Ben het eens met wat jij zegt.
En ook met die analist, dit kunnen ze niet over zich laten gaan.
Was het Netanyahu maar met een kudde ayatollahs in z'n kielzogquote:Op zondag 14 april 2024 02:08 schreef marcb1974 het volgende:
Is weer iemand in de maas aan het zwemmen hier, sirenes blijven voorbij komen
Ik kan er prima mee leven als ze de kernsites in Iran platgooien nu. Israel of de VS.quote:Op zondag 14 april 2024 02:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mja, maar als je grondgebied (consulair) aanvalt kun je rekenen op repressailes van Iran. Dus nu stoppen lijkt me een sort of gelijke ruil. Er vanuitgaande dat Iran stopt na deze aanval, zoals ze zeggen.
Dan ga ik op de weg staan om die sirenes tegen te houden.quote:Op zondag 14 april 2024 02:10 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Was het Netanyahu maar met een kudde ayatollahs in z'n kielzog
Nee, gaat dan bijvoorbeeld om:quote:Op zondag 14 april 2024 02:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Is dat niet de religieuze politie daar?
Oh, weet niet of dat de Mossad is hoor.quote:Op zondag 14 april 2024 02:12 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, gaat dan bijvoorbeeld om:
https://www.washingtonpos(...)179981719_story.html
https://en.wikipedia.org/(...)n_nuclear_scientists
Enerzijds wel, anderzijds te tricky, denk ik..quote:Op zondag 14 april 2024 02:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kan er prima mee leven als ze de kernsites in Iran platgooien nu. Israel of de VS.
Daarna mag het weer helemaal stoppen.
Het is allemaal tricky,quote:Op zondag 14 april 2024 02:13 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Enerzijds wel, anderzijds te tricky, denk ik..
Heb er wel overtuigende stukken en reportages over gelezen en gezien. 'Bundel' het schriftelijke nog wel voor je, als je wilt. Nu geen zin anquote:Op zondag 14 april 2024 02:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, weet niet of dat de Mossad is hoor.
CIA zou ook zomaar kunnen.
quote:Op zondag 14 april 2024 02:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Ruilt compuslerary porn in for sleepy romance
Dan was het wel de Mossadquote:Op zondag 14 april 2024 02:16 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Heb er wel overtuigende stukken en reportages over gelezen en gezien. 'Bundel' het schriftelijke nog wel voor je, als je wilt. Nu geen zin an
quote:
Ja ik ook al, had er sowieso om 7 uur uit gemoeten maar was klaarwakkerquote:
1 keer per maand toch?quote:Op zondag 14 april 2024 06:31 schreef pullup het volgende:
Nou niet helemaal elke dag
https://www.volkskrant.nl(...)r#Echobox=1713063848
quote:
Douchen is duur hoorquote:Op zondag 14 april 2024 06:37 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Die frequentie zullen weinig mensen hebben
Ik schat een keer of 5 per week in, meer als ik sport
Ik zou dat ook prima vinden maar meestal is het echt wel meer omdat ik veel beweeg en vaker sportquote:
Even afspoelen na sportenquote:Op zondag 14 april 2024 06:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou dat ook prima vinden maar meestal is het echt wel meer omdat ik veel beweeg en vaker sport
Kort en krachtigquote:Op zondag 14 april 2024 06:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Even afspoelen na sporten
Dat tel ik niet als douchen
Ja leukquote:
Klopt. Fok! is een beetje in aan het kakken.quote:Op zondag 14 april 2024 09:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja leukZie je niet enorm veel meer hier
Klinkt allebei heerlijk, ik snap het dilemmaquote:Op zondag 14 april 2024 09:52 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen. Prima nacht om gewoon in Morpheus' armen te liggen.
Als de wereld op z'n eind loopt weet ik nog niet of ik liever op m'n landje in Drente blijf (familie in buurt; zelf moestuin, fruit, schapen, water) of in Spanje (niemand in de buurt, lekker ruim boven NAP)
Nee, te weinig regen. Het is praktisch woestijnklimaat. Dan moet je water halen, en dan is de lol er snel af.quote:Op zondag 14 april 2024 10:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Klinkt allebei heerlijk, ik snap het dilemmaMoestuin, fruit, schapen, water in Spanje niet mogelijk? Familie in de buurt wordt dan lastiger
Gerard ligt onder zwaar vuur momenteel.quote:Op zondag 14 april 2024 10:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, te weinig regen. Het is praktisch woestijnklimaat. Dan moet je water halen, en dan is de lol er snel af.
Doet me hieraan denken:
Jean de Florette (Manon des Sources)
[ afbeelding ]
Zonder water werk je je dood...
Ja dat is een apart stukje stukje Spanje.. ben er in de 80's een een paar keer ddoorheen gereden en het leek net op de Amerikaanse woestijn scenes die je uit westerns kende... volgens mij is het inmiddels wel iets meer gecultiveerder.quote:Op zondag 14 april 2024 10:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, te weinig regen. Het is praktisch woestijnklimaat. Dan moet je water halen, en dan is de lol er snel af.
Doet me hieraan denken:
[ afbeelding ]
Het leek niet "net" je hebt het goed gezien.quote:Op zondag 14 april 2024 11:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is een apart stukje stukje Spanje.. ben er in de 80's een een paar keer ddoorheen gereden en het leek net op de Amerikaanse woestijn scenes die je uit westerns kende... volgens mij is het inmiddels wel iets meer gecultiveerder.
Voornamelijk in Almeria en Murcia in het zuiden..quote:Op zondag 14 april 2024 11:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het leek niet "net" je hebt het goed gezien.
Meer dan 200 westerns zijn in Spanje opgenomen. Inclusief de bekende met Clint
Prachtige film. Het is een drieluik, Manon de Sources en nog één.quote:Op zondag 14 april 2024 10:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Doet me hieraan denken:
[ afbeelding ]
Kun je morgen niet meer lopen?quote:Op zondag 14 april 2024 12:28 schreef Puzzie het volgende:
Net een stuk gelopen , boodschappen gedaan en vanavond weer lopen
Nu kan het nog
Tweeluik dacht ik? In elk geval heb ik er twee gezien en vormen die samen 1 afgerond verhaal.quote:Op zondag 14 april 2024 12:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Prachtige film. Het is een drieluik, Manon de Sources en nog één.
Ah ja 2 idd.quote:Op zondag 14 april 2024 13:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Tweeluik dacht ik? In elk geval heb ik er twee gezien en vormen die samen 1 afgerond verhaal.
De eerste is dan Jean de Florette
En het vervolg Manon des Sources
Heerlijke film, qua beelden en tempo. Verhaal is natuurlijk flinterdun
Gezelligquote:Op zondag 14 april 2024 14:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lekker krioelen in het zonnetje:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 april 2024 14:42 schreef chufi het volgende:
Dat springt straks allemaal rond in je tuin en huis ...
Dit was hemquote:Op zondag 14 april 2024 09:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
FF de vogeltjes van Pullup bekijken
[ afbeelding ]
OKquote:Op zondag 14 april 2024 16:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Dat is ook de bedoeling.. ze moeten slakken eten
Behalve binnen dan
Wat gaaf !!quote:Op zondag 14 april 2024 17:22 schreef sigme het volgende:
Onze bevers zijn een nieuwe dam begonnen![]()
[ afbeelding ]
In de Drentse Aa, mag dat wel?quote:Op zondag 14 april 2024 17:22 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Not anymorequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op zondag 14 april 2024 19:37 schreef Treehut362 het volgende:
Dat was het weer zo'n beetje.PrachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier schrik ik van…quote:Op zondag 14 april 2024 19:04 schreef marcb1974 het volgende:
@:Domnivoor,
heb je je honkbalknuppel klaar staan?
Hoe wil je dan je punt duidelijk maken?quote:Op zondag 14 april 2024 20:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier schrik ik van…![]()
Geen honkbalknuppel
Nice!quote:Op zondag 14 april 2024 17:22 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Ook lekkerquote:
Iets minder lekkerquote:Op zondag 14 april 2024 20:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Witlof met ham en kaas en bloemkoolpuree.
Dat heeft het zeker.quote:Op zondag 14 april 2024 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook lekker
[..]
Iets minder lekker
Maar hoop dat het jou wel erg gesmaakt heeft
Non existentquote:Op zondag 14 april 2024 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
Waren waren jullie 112 jaar -2 uur geleden?
Toen was zelfs mijn vader niet meer dan een toekomstige luiervullerquote:Op zondag 14 april 2024 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
Waren waren jullie 112 jaar -2 uur geleden?
Hier is mijn punt:quote:Op zondag 14 april 2024 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe wil je dan je punt duidelijk maken?
Nee, maar ik heb het bordspel. En dat is ook wat waardquote:Op zondag 14 april 2024 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
Dus jullie waren ook al niet bij de bekendste scheepsramp?
Heb je dat in je agenda staan?quote:Op zondag 14 april 2024 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
Dus jullie waren ook al niet bij de bekendste scheepsramp?
Ah, is je bezoek al geweest. En weer? Hoe vaak ga je?quote:Op zondag 14 april 2024 22:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier is mijn punt:
Ik ben er geweest. Die quarantaineverblijven zijn niet mooi - dat hoeft ook niet achter de schermen - maar wel functioneel. Die schildpadden zaten daar gewoon goed.
Ik zie de verzorgers van Blijdorp komend weekend weer. Ik zal ze vragen wat er precies is voorgevallen.
Speel je het ook wel eensquote:Op zondag 14 april 2024 22:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb het bordspel. En dat is ook wat waard
Nee, las het op een geschiedeniswebsitequote:
OK ... Ken je het museum ook?quote:Op zondag 14 april 2024 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, las het op een geschiedeniswebsite
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik was er vorige maand.quote:Op zondag 14 april 2024 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, is je bezoek al geweest. En weer? Hoe vaak ga je?
[..]
quote:Op zondag 14 april 2024 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ... Ken je het museum ook?Is er een museum ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Lekker naar de haaien gaan dusquote:Op zondag 14 april 2024 23:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, ik was er vorige maand.
Niet vaak. Ik ben daar drie keer eerder achter de schermen geweest, jaren geleden.
Ik zie deze verzorgers zaterdag op een andere plek.
Nee dus. Zou er niet heengaan ook.quote:
Zo kun je elk museum wel afschrijven...quote:Op maandag 15 april 2024 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee dus. Zou er niet heengaan ook.
Beetje lezen online is genoeg.
Film is ook echt bagger. Een van de weinige biosfilms waar ik uiteindelijk liever niet geweest was.
Kan, doe ik alleen niet.quote:Op maandag 15 april 2024 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo kun je elk museum wel afschrijven...
Ik zou er ook niet voor naar Dublin gaan ...quote:Op maandag 15 april 2024 00:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan, doe ik alleen niet.
Dit museum schrijf ik af omdat het me niets lijkt.
Ik zou wel weer naar Dublin gaan, alleen niet naar het Titanic museumquote:Op maandag 15 april 2024 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet voor naar Dublin gaan ...
Ah Niet naar Belfast dusquote:Op maandag 15 april 2024 00:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou wel weer naar Dublin gaan, alleen niet naar het Titanic museum
Spel?quote:
Mag het hopen, dat liedje is best oud wel ondertussen.quote:Op maandag 15 april 2024 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zal nu toch ook al wel volwassen zijn ... Lekker met rust laten
best wel denk ik ..... zo'n 40 jaar terug of zo ...quote:Op maandag 15 april 2024 00:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mag het hopen, dat liedje is best oud wel ondertussen.
Dat moet wel een tourist trap zijn.quote:Op maandag 15 april 2024 00:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou wel weer naar Dublin gaan, alleen niet naar het Titanic museum
In Dublin zou ik mogelijk een oude bekende Adams Family bezoeken ...quote:Op maandag 15 april 2024 01:06 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat moet wel een tourist trap zijn.
Als in een musical?quote:Op maandag 15 april 2024 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
In Dublin zou ik mogelijk een oude bekende Adams Family bezoeken ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |