Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:58 schreef De_Kraam het volgende:
@:dombohetolifantje1
Mag deze in de OP? Pleur die andere gifjes er maar uit, het wordt een keer tijd voor nieuwe.
[ afbeelding ]
Mvg en bvd,
De_Kraam
Wat is dit voor een abominabel beeld? Vol ruis en met een streep erdoor. Dit kan niet.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:58 schreef De_Kraam het volgende:
@:dombohetolifantje1
Mag deze in de OP? Pleur die andere gifjes er maar uit, het wordt een keer tijd voor nieuwe.
[ afbeelding ]
Mvg en bvd,
De_Kraam
Die paal stond er al. Voor klachten kunt u bellen naar 06-60606060.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat is dit voor een abominabel beeld? Vol ruis en met een streep erdoor. Dit kan niet.
Tijd voor de BeNeLiga.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een armoe deze Eredivisie.
Nee want in de naweeen van de festiviteiten na de gewonnen bekerfinale gaan die nog punten verspelen.quote:
Dat kan niet dat die de beker winnenquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee want in de naweeen van de festiviteiten na de gewonnen bekerfinale gaan die nog punten verspelen.
Ik mag het toch hopenquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat kan niet dat die de beker winnen
PEC Zwolle kon in 2014 ook nooit van Ajax winnen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nec godenquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ajax kom er toen niks vanquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
PEC Zwolle kon in 2014 ook nooit van Ajax winnen.
Ach, Erwin.quote:Op zondag 14 april 2024 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
Heerenveen zonder Sahraoui, gefeliciteerd Heracles.
Laten we het gewoon gezellig houden.quote:Op zondag 14 april 2024 14:23 schreef GGMM het volgende:
Ik haat die LOL-reclame
Kan daar zo pissig om worden
Gelukkig nog iemand die Ajax noemt. Terwijl Feijenoord zo mooi speelt deze wedstrijd.quote:Op zondag 14 april 2024 14:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Fortuna is nu al meer in onze 16 geweest dan Ajax vorige week in 90 minuten.
Haha
Haha!!!!!quote:Op zondag 14 april 2024 14:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig nog iemand die Ajax noemt. Terwijl Feijenoord zo mooi speelt deze wedstrijd.
0-1quote:Op zondag 14 april 2024 14:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig nog iemand die Ajax noemt. Terwijl Feijenoord zo mooi speelt deze wedstrijd.
Zat er mooi in.quote:
als feyenooit punten laat liggen is de kans aanwezig dat PSV wordt zonder zelf te spelen (of uit in Heerenveen).quote:
Je bent er maar druk mee.quote:Op zondag 14 april 2024 14:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
als feyenooit punten laat liggen is de kans aanwezig dat PSV wordt zonder zelf te spelen (of uit in Heerenveen).
als feyenooit de komende 2 wedstrijden wint kan PSV thuis kampioen worden tegen Sparta
Voor iemand die nooit een stadion van binnen heeft gezien des te vreemderquote:
Echte kenners hadden dit ook voorspeld. @Cocoquote:Op zondag 14 april 2024 14:58 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
We weten al drie maanden dat PSV kampioen wordt.
3 december,..na winst in de Kuip wist ik het al.quote:Op zondag 14 april 2024 14:58 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
We weten al drie maanden dat PSV kampioen wordt.
Jij bent ook niet gezellig op feestjes zeg.quote:Op zondag 14 april 2024 15:00 schreef GGMM het volgende:
Gimenez is een parodie op een voetballer
Net zo goed als Luuk de Jong lol
als feyenooit punten laat liggen is de kans aanwezig dat PSV wordt zonder zelf te spelenquote:Op zondag 14 april 2024 14:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
als feyenooit punten laat liggen is de kans aanwezig dat PSV wordt zonder zelf te spelen (of uit in Heerenveen).
als feyenooit de komende 2 wedstrijden wint kan PSV thuis kampioen worden tegen Sparta
Tjongequote:Op zondag 14 april 2024 15:08 schreef tong80 het volgende:
Ik woon 100 meter van het geboortehuis van Philips.
Precies. Wel hopen dat CSKA Moskou scoort tegen Besiktas, anders gaat Union Sankt Pauli er met Germinal Beerschot vandoor.quote:Op zondag 14 april 2024 15:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
3 december,..na winst in de Kuip wist ik het al.
Snel de 0-2 maken dan kunnen we overschakelen naar Liverpool
Op SBS6 is nu de herhaling van Ik hou van Holland bezig. Dan begrijp je waarom 'gezellig' een Nederlands woord is. Fascinerende televisie.quote:Op zondag 14 april 2024 15:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij bent ook niet gezellig op feestjes zeg.
Tjongequote:Op zondag 14 april 2024 15:10 schreef GGMM het volgende:
Paixao was na vorige week even vergeten dat hij ook moet verdedigen
quote:Op zondag 14 april 2024 15:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Wel hopen dat CSKA Moskou scoort tegen Besiktas, anders gaat Union Sankt Pauli er met Germinal Beerschot vandoor.
Kampioenquote:Op zondag 14 april 2024 15:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
als feyenooit punten laat liggen is de kans aanwezig dat PSV wordt zonder zelf te spelen
Ik woon 100 meter van het geboortehuis van Philips. En toch begrijp ik dit niet. Wat wordt PSV ? Zichzelf ?
Nee, dat wist ik niet. Ik weet wel dat hij een ongelooflijk grote zwans heeft, genaamd Anaconda. Met recht met een hoofdletter geschreven.quote:Op zondag 14 april 2024 15:16 schreef tong80 het volgende:
Wisten jullie dat Paixao een vleugel aanvaller is ? Dat het een schande is dat-ie niet mee verdedigt in de traditie van de hard werkende vroegere flankspelers Coen Moelijn, Sjaak Swart, Piet Keizer, Robbie de Wit, Simon Tahamata en Tsjeu la Ling. Die werkten tenminste hard. Die knapten het vuile werk op voor Willie van der Kerkhof, Berry van Aerle, Jan Wouters en andere pareltjes van het Nederlandse voetbal. De teloorgang van het Nederlandse voetbal in een notendop.
Pohhh wat een kinderarmpjequote:Op zondag 14 april 2024 15:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet. Ik weet wel dat hij een ongelooflijk grote zwans heeft, genaamd Anaconda. Met recht met een hoofdletter geschreven.
Op de Open Dag hebben ze geen helikopter meer nodig in de Kuip nu Paixao er is.quote:Op zondag 14 april 2024 15:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet. Ik weet wel dat hij een ongelooflijk grote zwans heeft, genaamd Anaconda. Met recht met een hoofdletter geschreven.
quote:
Zou het?quote:Op zondag 14 april 2024 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ik lees dat de bv Bas Nijhuis weer met de grote Bas Nijhuisshow bezig is?
Verbaast dit je?quote:Op zondag 14 april 2024 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ik lees dat de bv Bas Nijhuis weer met de grote Bas Nijhuisshow bezig is?
Nee. Ik heb overigens gister ook weer eens een wedstrijd gefloten. (dames)quote:
quote:Op zondag 14 april 2024 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee. Ik heb overigens gister ook weer eens een wedstrijd gefloten. (dames)
2x rood
Ik laat me niet piepelen.
Ik overweeg ook om eens een wedstrijd te gaan fluiten. Maar als ik dan langs de velden loop en hoor wat er allemaal naar zo'n scheidsrechter geroepen wordt, bedenk ik me weer.quote:Op zondag 14 april 2024 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
2x rood
Ach dit is een niveau van niks en die dames snappen zaken als voordeel niet en beginnen alsnog te zeuren, daar zie ik de humor wel van in. Maar een hobby is het niet nee ik doe het voor de club. (en de 3 helft met de dames natuurijk)quote:Op zondag 14 april 2024 15:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik overweeg ook om eens een wedstrijd te gaan fluiten. Maar als ik dan langs de velden loop en hoor wat er allemaal naar zo'n scheidsrechter geroepen wordt, bedenk ik me weer.
Ja, ik ben een teer zieltje
quote:Op zondag 14 april 2024 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
2x rood
Een vrouwenteam bij ons heeft een negatief doelsaldo van 128quote:Op zondag 14 april 2024 15:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze begonnen elkaar te slaan en schoppen trouwens dus ik had weinig keus.
Tijd om opzoek te gaan naar een transgenderquote:Op zondag 14 april 2024 15:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een vrouwenteam bij ons heeft een negatief doelsaldo van 128
(lol)
Wtf.quote:Op zondag 14 april 2024 15:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze begonnen elkaar te slaan en schoppen trouwens dus ik had weinig keus.
Ze moeten voor volgend jaar op zoek naar een bult stevige kerels.quote:Op zondag 14 april 2024 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tijd om opzoek te gaan naar een transgender
6 potten geloof ik. Of 7. Maar ook wel een paar 'meisjesmeisjes'.quote:Op zondag 14 april 2024 15:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wtf.
Bevestigt weer m’n vooroordeel dat alleen halve jongens op voetbal zitten.
Gohquote:Op zondag 14 april 2024 15:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wtf.
Bevestigt weer m’n vooroordeel dat alleen halve jongens op voetbal zitten.
quote:Op zondag 14 april 2024 15:57 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Het is wat.quote:Op zondag 14 april 2024 16:08 schreef GGMM het volgende:
@:zipportal vlucht naar het Feyenoord-topic, waar hij nog een koek van @:dombo te verwerken krijgt
quote:Op zondag 14 april 2024 16:08 schreef GGMM het volgende:
@:zipportal vlucht naar het Feyenoord-topic, waar hij nog een koek van @:dombo te verwerken krijgt
Zeg gewoon paal.quote:
Al besprokenquote:Op zondag 14 april 2024 16:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In Nederland zeggen we gewoon 'paal'.
Je kan niet altijd 6 gooien makker.quote:Op zondag 14 april 2024 16:17 schreef maxi-mus het volgende:
Het forumbeest wordt afgetroefd door @:shreyas .
Maar om dan meteen 1 te gooien.quote:Op zondag 14 april 2024 16:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kan niet altijd 6 gooien makker.
Loop je daar nou nog steeds over te janken?quote:Op zondag 14 april 2024 16:23 schreef RamboDirk het volgende:
Steven Bergwijn wordt mijn one to watch tijdens Twente-Ajax. Fijn ventje, kan wel wat, goede mentaliteit.
Het is Rambodirk.quote:Op zondag 14 april 2024 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Loop je daar nou nog steeds over te janken?
Ik heb voor het laatst gehuild bij de film brokeback mountain.quote:Op zondag 14 april 2024 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Loop je daar nou nog steeds over te janken?
quote:Op zondag 14 april 2024 16:50 schreef GGMM het volgende:
Die vent met die megafoon is er weer
Wat een KUTZOOI
quote:
Niemand wil 90 min naar die megafooneikel luisterenquote:Op zondag 14 april 2024 16:51 schreef Zipportal het volgende:
Een hoop lege stoeltjes. Het best verkopende shirt.
Gelukkig mag die bij PSV niet toeterenquote:Op zondag 14 april 2024 16:57 schreef GGMM het volgende:
De Megafoonmongool is onze Toeterjan
Zelfde IQ
Die Bolle plet hem gewoon.quote:Op zondag 14 april 2024 16:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gelukkig mag die bij PSV niet toeteren
SPRUITENquote:Op zondag 14 april 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Zelfgemaakte pizzaquote:Op zondag 14 april 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wraps met vissticks en wat groenten. We weinig inspiratie.quote:Op zondag 14 april 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kip uit de oven, verse salade, aardappeltjes.quote:Op zondag 14 april 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pasta met koolrabi en zalmquote:Op zondag 14 april 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zuurkool met worst.quote:Op zondag 14 april 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
VAN PRAAG OPROTTENquote:Op zondag 14 april 2024 17:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu heeft Van Praag het allemaal gedaan
Iedereen uit de rvc moet weg maar scholletje mag blijven.quote:Op zondag 14 april 2024 17:26 schreef De_Kraam het volgende:
Het is allemaal de schuld van Danny Blind.
Ja daarvoor ging het eigenlijk best prima.quote:Op zondag 14 april 2024 17:30 schreef Maver24 het volgende:
Feyenoord heeft Ajax vorige week echt de doodsteek gegeven. Wat zijn die slecht zeg, allejezus
Twente heeft het dit seizoen vaker erg lastig tegen counterploegjes. Snap ook niet waarom Twente geen druk blijft zetten, elke keer wanneer ze maar iets druk zetten schieten ze daar bij ajax achterin de bal in paniek de lijn over.quote:Op zondag 14 april 2024 17:34 schreef fetX het volgende:
Twente ook niet best. Die 0-1 kwam redelijk uit de lucht vallen ook.
Net als Marc en Quincy.quote:Op zondag 14 april 2024 17:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Kroesje, maar die heeft een foutje begaan.
Kan je gewoon 'Mijn hemel' zeggen?quote:Op zondag 14 april 2024 17:54 schreef Caland het volgende:
Wie was ook alweer die user die Mannsverk een powerhouse noemde? Mi gaddo
HOPELIJK niemand...quote:
Dat kan, ik spreek geen straattaal (ben ouder dan 16)quote:Op zondag 14 april 2024 17:56 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mijn god zou een betere vertaling zijn
hahahahahahaquote:
Ik kwam om hier bijdehand te doen en dan maken ze alsnog 1-1quote:
quote:
WAT ZEI IKJEquote:
Twente kan heel goed vervelend spelen.quote:
Oeiquote:Op zondag 14 april 2024 18:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
WAT ZEI IKJE
IK ZAG DIT ALS EERSTE
GEEN GOAL BUITENSPEL