abonnement Unibet Coolblue
pi_213192598
quote:
Volgens islamleraar Musa Ibn Yusuf van het islamitische centrum Ar-Rahmah in Veenendaal, zijn Nederlandse moslims verplicht om niet-moslims te haten en vijandigheid te tonen richting andersgelovigen. Dit werd gemeld door De Telegraaf. Eerder was er al ophef over het geloofscentrum.

De aanbevelingen van Musa Ibn Yusuf werden gedaan in een podcast op YouTube als reactie op een ogenschijnlijk positief bericht: een kerk bood tijdens de ramadan parkeerplekken aan voor een nabijgelegen moskee. Dit gebaar werd op sociale media geprezen als een voorbeeld van saamhorigheid. Echter, Musa Ibn Yusuf was woedend toen hij dit hoorde. In een podcast op YouTube verklaarde hij: "Er is geen sprake van saamhorigheid met christenen. Saamhorigheid is verkeerd. Er hoort gewoon haat te zijn richting degenen die niet geloven in de verlichting van de islam."
quote:


[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2024 17:43:39 ]
pi_213192626
Ik snap niet waarom die man nog imam mag zijn, en waarom zo'n moskee nog open gaat.

Vrijheid van religie prima, maar als het de rechtstaat ondermijnd, gaat de rechtstaat voor.
  zaterdag 13 april 2024 @ 17:49:30 #3
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_213192677
Ook genoeg lui in NL die alle moslims haten in.

Als we allemaal nu eens wat minder zouden haten..
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_213192680
Is gewoon de basis van Islam, beetje gek om dat te verbieden maar de religie toe te staan.
pi_213192702
Deze imam lijkt me qua intolerantie prima ingeburgerd in Veenendaal.
  zaterdag 13 april 2024 @ 17:52:35 #6
497166 GewoonUitNL
In De Naam van Allah
pi_213192705
Als iemand bijvoorbeeld zegt: "Ik haat rokers" begrijpt iedereen dat hij bedoelt dat hij degenen haat om het roken en dat als degenen niet meer roken hij degenen niet meer haat (tenzij er natuurlijk andere redenen zijn).

Zo haten wij ook degenen die niet geloven in de waarheid, er dus niet naar handelen en dus onrechtvaardig zijn, omwille van de waarheid en rechtvaardigheid. En wij houden van zij die dat wel doen. Zij die enkel en alleen hun Schepper aanbidden zonder het toekennen van deelgenoten aan Hem.

Als iemand zou liegen over jouw moeder/vrouw/kind zou je dan diegene eerder haten of van hem houden? Haten natuurlijk; omwille van jouw liefde voor degene over wie wordt gelogen. Dus helemaal dan als degene over wie wordt gelogen De Schepper of 1 van zijn profeten is.

Maar dit betekent niet:
1. Dat we niet moslims onrecht mogen aan doen.
2. Geen natuurlijke liefde kunnen hebben voor een niet moslim ouder of vrouw bijvoorbeeld.
3. Dat we niet van het goede houden voor niet moslims en niet het goede voor hen willen.

[ Bericht 4% gewijzigd door GewoonUitNL op 14-04-2024 08:23:57 ]
En Allah weet het het beste
pi_213192734
Volgens mij verteld deze man gewoon netjes wat in de koran staat anders :)
Je maintiendrai -XOXO-
  zaterdag 13 april 2024 @ 17:56:11 #8
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_213192740
Lijkt me erg vermoeiend om zo in het leven te staan.
pi_213192743
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2024 17:52 schreef GewoonUitNL het volgende:
Als iemand bijvoorbeeld zegt: "Ik haat rokers" begrijpt iedereen dat hij bedoelt dat hij degenen haat om het roken en dat als degenen niet meer roken hij degenen niet meer haat (tenzij er natuurlijk andere redenen zijn).

Zo haten wij ook degenen die niet geloven in de waarheid en er dus ook niet naar handelen en dus onrechtvaardig zijn, omwille van de waarheid en rechtvaardigheid. En wij houden van zij die dat wel doen.

Maar dit betekent niet:
1. Dat we niet moslims onrecht mogen aan doen.
2. Geen natuurlijke liefde kunnen hebben voor een niet moslim ouder of vrouw bijvoorbeeld.
Ga terug naar je zandbak
Je maintiendrai -XOXO-
pi_213192749
Vrijheid van meningsuiting.
  zaterdag 13 april 2024 @ 17:57:28 #11
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_213192755
Wat doet dit stuk stront nog hier in NL?
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_213192826
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2024 17:52 schreef GewoonUitNL het volgende:
Als iemand bijvoorbeeld zegt: "Ik haat rokers" begrijpt iedereen dat hij bedoelt dat hij degenen haat om het roken en dat als degenen niet meer roken hij degenen niet meer haat (tenzij er natuurlijk andere redenen zijn).

Zo haten wij ook degenen die niet geloven in de waarheid, er dus niet naar handelen en dus onrechtvaardig zijn, omwille van de waarheid en rechtvaardigheid. En wij houden van zij die dat wel doen.

Maar dit betekent niet:
1. Dat we niet moslims onrecht mogen aan doen.
2. Geen natuurlijke liefde kunnen hebben voor een niet moslim ouder of vrouw bijvoorbeeld.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  zaterdag 13 april 2024 @ 18:02:23 #13
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_213192831
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 april 2024 17:57 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wat doet dit stuk stront nog hier in NL?
In geval de man geen Nederlands paspoort heeft: uitzetten.
In geval de man wel een Nederlands paspoort heeft: moskee sluiten, verbieden te preken onder het mom van opzetten tot geweld. Dat doet hij natuurlijk heel slim niet letterlijk, maar in de praktijk komt het wel hierop neer.
Krekker is de bom!
pi_213192850
Waarom horen we progressief NL nooit eens over dit soort extreemrechts fascisme / gevaar voor de rechtsstaat?
  zaterdag 13 april 2024 @ 18:03:52 #15
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_213192855
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2024 17:52 schreef GewoonUitNL het volgende:
Als iemand bijvoorbeeld zegt: "Ik haat rokers" begrijpt iedereen dat hij bedoelt dat hij degenen haat om het roken en dat als degenen niet meer roken hij degenen niet meer haat (tenzij er natuurlijk andere redenen zijn).

Zo haten wij ook degenen die niet geloven in de waarheid, er dus niet naar handelen en dus onrechtvaardig zijn, omwille van de waarheid en rechtvaardigheid. En wij houden van zij die dat wel doen.

Maar dit betekent niet:
1. Dat we niet moslims onrecht mogen aan doen.
2. Geen natuurlijke liefde kunnen hebben voor een niet moslim ouder of vrouw bijvoorbeeld.
Ik ben me ervan bewust dat er moslims zijn die echt zo denken, maar dit lijkt me gewoon een trolaccount:

Ondertitel: In De Naam van Allah
Signature: En Allah weet het het beste

Geregistreerd opmaandag 16 augustus 2021 @ 11:03

Je legt het er wel heel erg dik op met je usernaam, ondertitel en signature :')
Krekker is de bom!
pi_213192902
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2024 17:52 schreef GewoonUitNL het volgende:
Als iemand bijvoorbeeld zegt: "Ik haat rokers" begrijpt iedereen dat hij bedoelt dat hij degenen haat om het roken en dat als degenen niet meer roken hij degenen niet meer haat (tenzij er natuurlijk andere redenen zijn).

Zo haten wij ook degenen die niet geloven in de waarheid, er dus niet naar handelen en dus onrechtvaardig zijn, omwille van de waarheid en rechtvaardigheid. En wij houden van zij die dat wel doen.

Maar dit betekent niet:
1. Dat we niet moslims onrecht mogen aan doen.
2. Geen natuurlijke liefde kunnen hebben voor een niet moslim ouder of vrouw bijvoorbeeld.
Mensen als jij zouden ze het land uit moeten tyfen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_213193052
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2024 17:52 schreef GewoonUitNL het volgende:
Als iemand bijvoorbeeld zegt: "Ik haat rokers" begrijpt iedereen dat hij bedoelt dat hij degenen haat om het roken en dat als degenen niet meer roken hij degenen niet meer haat (tenzij er natuurlijk andere redenen zijn).

Zo haten wij ook degenen die niet geloven in de waarheid, er dus niet naar handelen en dus onrechtvaardig zijn, omwille van de waarheid en rechtvaardigheid. En wij houden van zij die dat wel doen.

Maar dit betekent niet:
1. Dat we niet moslims onrecht mogen aan doen.
2. Geen natuurlijke liefde kunnen hebben voor een niet moslim ouder of vrouw bijvoorbeeld.
We, we, haat, niet moslim, we, wij.
Tja, zo wordt het ook niks :')
pi_213193168
Je mag iedereen gewoon haten, zolang je er verder maar niks mee doet.
pi_213193187
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2024 18:03 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Ik ben me ervan bewust dat er moslims zijn die echt zo denken, maar dit lijkt me gewoon een trolaccount:

Ondertitel: In De Naam van Allah
Signature: En Allah weet het het beste

Geregistreerd opmaandag 16 augustus 2021 @ 11:03

Je legt het er wel heel erg dik op met je usernaam, ondertitel en signature :')
Nah, hij komt 'echt' over, volgens mij een bekeerling tot het salafisme, zijn standpunt is niet controversieel binnen het salafisme.

De basis van deze 'haat' kun je terugvinden in de uitspraak van (profeet) Abraham/Ibrahim die is vastgelegd in de Koran:

60/4 Waarlijk, er was voor jullie een goed voorbeeld in Ibrâhîm en degenen die met hem waren, toen zij tot hun volk zeiden: "Wij zijn niet verantwoordelijk voor jullie en voor wat jullie naast Allah aanbidden. Wij geloven jullie niet en er is tussen ons en jullie vijandschap en haat ontstaan, voor altijd, tot jullie in Allah, de Enige geloven." Behalve het woord van Ibrâhîm tegen zijn vader: "Ik zal zeker voor u vergeving vragen, maar ik heb er voor u bij Allah niets over te zeggen." (Zij zeiden:) "Onze Heer, op U vertrouwen wij en tot U wenden wij ons in berouw en tot U is de terugkeer.
https://quran.com/60/4

Ik had eerder uitgebreid gereageerd op dit 'nieuws' maar dat topic kreeg een slotje:
Triggershott in NWS / ’Nederlandse moslims zijn verplicht om niet-moslims te haten’
  zaterdag 13 april 2024 @ 18:23:43 #20
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_213193203
Waarom blijven wonen tussen al die 'rokers en niet gelovingen in de waarheid ' en niet verkassen naar een land dat beter bij je past ?
pi_213193236
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 18:22 schreef Triggershott het volgende:

Ik had eerder uitgebreid gereageerd op dit 'nieuws' maar dat topic kreeg een slotje:
Triggershott in NWS / ’Nederlandse moslims zijn verplicht om niet-moslims te haten’
Correct, omdat premium account in de OP. Dat heeft niks te maken met jou, die slachtofferkaart kun je in je reet steken.

[ Bericht 2% gewijzigd door Prego op 13-04-2024 18:38:22 ]
pi_213193239
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 18:23 schreef Flow3r het volgende:
Waarom blijven wonen tussen al die 'rokers en niet gelovingen in de waarheid ' en niet verkassen naar een land dat beter bij je past ?
Nou, die ongelovigen hebben wel allemaal uitvindingen gedaan en voorzieningen geregeld natuurlijk.
pi_213193279
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 18:23 schreef Flow3r het volgende:
Waarom blijven wonen tussen al die 'rokers en niet gelovingen in de waarheid ' en niet verkassen naar een land dat beter bij je past ?
Sociaal vangnet, lekker een huis met je uitkering dat krijg je in het prachtige thuisland niet.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_213193295
En daarbij je nieuwe land langzaam islamiseren, dus ook je Jihad taak volbrengen.
pi_213193317
Echt prachtig dat we dit sentiment massaal binnenhalen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 13 april 2024 @ 18:34:36 #26
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213193393
quote:
"Omdat het systeem niet klopt", zegt iemand van centrum Ar-Rahmah in Veenendaal op een geluidsopname. "Als je kijkt naar bijvoorbeeld systemen, dat zijn ook religies, alleen verzonnen. Maar het is wel uiteindelijk een afgod geworden, zoals democratie."*
We have always been at war with Eastasia.
pi_213193409
quote:
Pijnlijke uitkomst van dit sentiment.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 13 april 2024 @ 18:36:25 #28
497166 GewoonUitNL
In De Naam van Allah
pi_213193419
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 18:23 schreef Flow3r het volgende:
Waarom blijven wonen tussen al die 'rokers en niet gelovingen in de waarheid ' en niet verkassen naar een land dat beter bij je past ?
Heb ik al gedaan.
En Allah weet het het beste
pi_213193502
Mooi en ik haat de islam
  zaterdag 13 april 2024 @ 18:45:55 #30
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_213193523
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 18:44 schreef MeneerPresident het volgende:
Mooi en ik haat de islam
Kijk, verbeter de wereld en begin bij jezelf.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_213193545
quote:
16s.gif Op zaterdag 13 april 2024 18:35 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Pijnlijke uitkomst van dit sentiment.
Jaren later besloot hij tramschutter te worden.
:r
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_213193570
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2024 18:47 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Jaren later besloot hij tramschutter te worden.
:r
Yep, precies door het gedachtegoed uit de OP
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 13 april 2024 @ 18:49:19 #33
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_213193580
Gras is groen
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_213193606
Even mijn checklist erbij pakken

Wit? Nee
Moslim? Ja
Westers? Nee
Voegt het toe aan diversiteit en inclusiviteit? Ja
Mag het homo's haten? Ja
Mag het Joden haten? Ja
Mag het niet-moslims haten? Ja

Score:
Niks aan doen en lekker zijn gang laten gaan.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_213193687
Lekker blijven binnen halen.

Man man man, ga er godverdomme nou eens wat aan doen Den Haag.
  zaterdag 13 april 2024 @ 19:02:05 #36
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_213193739
Als je niet gewenst bent ga dan weg.
Verlaat hen voordat ze jou verlaten.
  zaterdag 13 april 2024 @ 19:03:30 #37
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_213193763
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 17:49 schreef Perrin het volgende:
Ook genoeg lui in NL die alle moslims haten in.

Als we allemaal nu eens wat minder zouden haten..
Dat komt onder meer door dit soort praktijken.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_213193860
quote:
16s.gif Op zaterdag 13 april 2024 18:35 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Pijnlijke uitkomst van dit sentiment.
Ja, paar jaar later schiet hij even mensen in een tram neer.
pi_213194330
Welke burgemeester gaat even aangiftes van aanzetten tot haat verzamelen?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 13 april 2024 @ 19:44:28 #40
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_213194448
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 19:37 schreef Weltschmerz het volgende:
Welke burgemeester gaat even aangiftes van aanzetten tot haat verzamelen?
Voorgeprint en wel
pi_213194482
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 april 2024 18:21 schreef koffiekoekjes het volgende:
Je mag iedereen gewoon haten, zolang je er verder maar niks mee doet.
Klopt. Ik ben geen moslim maar haat ook bijna iedereen; bejaarden, scholieren, langzame mensen, tokkies, Amsterdammers, zwervers, dikke mensen, wielrenners, gelovigen, PVV'ers, tiktok influencers etc... Nog nooit gezeik mee gehad.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 13 april 2024 @ 19:49:36 #42
168739 Red_85
'echt wel'
pi_213194523
Meer of minder van dit soort?

Zie hier weer eens de ware aard.
Ga maar lekker terug en neem je volgelingen mee.

quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2024 18:03 schreef Cilantro het volgende:
Waarom horen we progressief NL nooit eens over dit soort extreemrechts fascisme / gevaar voor de rechtsstaat?
Omdat. .... euhm geen idee!

Naïeve gekken die geloven nog steeds in regenboogrijdende eenhoorntjes.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 13 april 2024 @ 19:51:37 #43
168739 Red_85
'echt wel'
pi_213194551
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2024 17:52 schreef GewoonUitNL het volgende:
Als iemand bijvoorbeeld zegt: "Ik haat rokers" begrijpt iedereen dat hij bedoelt dat hij degenen haat om het roken en dat als degenen niet meer roken hij degenen niet meer haat (tenzij er natuurlijk andere redenen zijn).

Zo haten wij ook degenen die niet geloven in de waarheid, er dus niet naar handelen en dus onrechtvaardig zijn, omwille van de waarheid en rechtvaardigheid. En wij houden van zij die dat wel doen.

Maar dit betekent niet:
1. Dat we niet moslims onrecht mogen aan doen.
2. Geen natuurlijke liefde kunnen hebben voor een niet moslim ouder of vrouw bijvoorbeeld.
:')
Wat probeer je nu goed te praten?

Er zijn delen op de wereld waar jij veel beter op je plek bent
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_213194826
Musa Ibn Yusuf is een salafist, specifiek een madkhali-salafist. Die zijn veel extremer dan de gewone salafisten, het is een sekte binnenin een sekte. Ze vormen een minderheid binnen de moslimgemeenschap (minder dan 1%), maar veroorzaken wel veel ellende binnen die gemeenschap, ook online. Ze worden vooral gefinancierd door Arabische dictators en hun geheime diensten, met name de Saoedische, omdat ze vanuit hun leer loyaal moeten zijn naar de regeringsleiders. Uit het bericht maak ik op dat de gewone moslims het gebaar van de kerk mooi vinden en als voorbeeld voor samenhorigheid zien, en zo hoort het. Wel jammer dat dit pas aandacht kreeg vanwege de uitspraken van "Musa de Indonesiër", die zeker niet spreekt voor de moslimgemeenschap.
pi_213196794
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 18:45 schreef Perrin het volgende:

[..]
Kijk, verbeter de wereld en begin bij jezelf.
Dus we moeten de religieuzen maar naar de mond praten? Terwijl de religieuzen gewone mensen niet willen waarderen voor hun aanwezigheid.
pi_213196917
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 17:49 schreef Perrin het volgende:
Ook genoeg lui in NL die alle moslims haten in.

Als we allemaal nu eens wat minder zouden haten..
Er is nogal een verschil.

Als ik naar Congo ga verhuizen en daar ga wonen, dan snap ik dat mensen daar kunnen zeggen "Die kut Nederlanders ook, ik haat ze"
Maar word anders als ik als Nederlander in Congo woon en ga klagen: "Ik haat Congolezen"
  zaterdag 13 april 2024 @ 22:27:58 #47
338319 ZarB
Piña colada
pi_213197737
Onder het mom van religie mag alles wat niet deugt. Dat iemand daar nog van op kijkt.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  zaterdag 13 april 2024 @ 22:43:45 #48
37887 Dauthi
Progressive
pi_213198042
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 07:52 schreef Triggershott het volgende:
De schrijver van dit stukje uit De Telegraaf heeft een ongezonde obsessie met de Islam en moslims, om de paar weken schrijft hij een stukje waarmee hij (bepaalde) moslims in Nederland demoniseert.

Het probleem is dat hij niet weet waarover hij het heeft, hij beschikt over een beetje kennis en denkt het allemaal goed te weten terwijl 'ie ondertussen als een ignoramus overkomt. Die man heeft gewoon geen idee waar bepaalde islamitische concepten over gaan (zoals het aangehaalde al-walaa wa-l-baraa’) en de meeste van zijn lezers zijn nog onwetender dan de schrijver zelf als het aankomt op de Islam dus die zullen het niet opmerken (blind leading the blind) en gaan gelijk schuimbekken als ze zulke negatieve stukjes lezen.

Ik vermoed dat deze schrijver een useful idiot is die gebruikt wordt door de AIVD die hem tips doorgeven over waar zijn volgende hit piece in De Televaag over moet gaan, dit doen ze wel vaker, bepaalde moslims besmeuren in de media om de publieke opinie of lopende rechtszaken negatief te beïnvloeden:
[..]
Om terug te keren naar het onderwerp zelf, en vooral de titel van het artikel: ’Nederlandse moslims zijn verplicht om niet-moslims te haten’. Dit kun je simpel debunken door er bijvoorbeeld op te wijzen dat het toegestaan is volgens de Islam voor moslims om met bepaalde niet-moslims te trouwen. Ja, ze haten de niet-moslim-vrouwen waarmee ze trouwen?

De schrijver van het stukje weet natuurlijk al helemaal niet wat andere religies preken (al helemaal wanneer het om obscure religies zoals het sikhisme gaat), want zij beschikken over vergelijkbare concepten zoals in de Islam over loyaliteit en afkeer, ik bega een whataboutisme maar het is wel relevant om te vermelden i.p.v. de constante eenzijdige demonisering van één specifieke religie:

[ x ]
[..]
Zoals Wilders die het over neprechters en nepparlement had (grootste partij van het land)? FvD met hun parallele samenleving? Of de inmiddels tienduizenden 'soevereinen'?
[..]

Wanneer je de geschiedenis van het Sikhisme zou kennen, dan zou je namelijk weten waarom dat gepredikt wordt.
Dit is ontstaan door geweldadige religieuze vervolging van de Sikhs door de Moslims.
De Mughals hebben 2 Guru's gemarteld en vermoord omdat ze weigerden zich te bekeren tot de Islam.

De geschiedenis van het Sikhisme laat zien hoe intolerant en gevaarlijk Moslims zijn voor andersdenkende en andersgelovigen. Dat religies die vrijheid van religie voorstaan, zoals het Sikhisme, het slachtoffer worden van hun tolerantie door Moslims.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_213198407
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 20:05 schreef Antideeltje- het volgende:
die zeker niet spreekt voor de moslimgemeenschap.
kun je even een paar dozijn linkjes posten van 'de moslimgemeenschap' die dit soort haatbaarden massaal afkeurt via ingezonden brieven in landelijke kranten, opinie talkshows op tv en radio en op internet?
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_213198451
Dus dan geloof je in iets waar een hoop mensen ook in geloven en ook een hoop mensen niet. De mensen die niet geloven ga je dan maar haten. Ik vind dat wel zo'n vreemd iets hè.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')