SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ze hebben samen ook nog "Rebel Rebel" van David Bowie gedaan. Ook te vinden op YouTube.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat was gaaf zeg, die opname van gisteren
Ik durf nu deze post niet te likenquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Godskolere zeg, de hele tuin en de rest van de buurt ligt vol confetti en ballonnen, de achterlijke aso vrienden van onze aso buur een straat verderop hebben een feestje buiten voor hun huis. Het is hier windkracht 5, maar ach, je zal maar van het uiterlijk vertoon zijn, dan laat je je daardoor niet tegenhouden natuurlijk. Alles voor de likes.
quote:
Sowieso zijn ballonnen tegenwoordig echt wel uit den boze buiten.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Godskolere zeg, de hele tuin en de rest van de buurt ligt vol confetti en ballonnen, de achterlijke aso vrienden van onze aso buur een straat verderop hebben een feestje buiten voor hun huis. Het is hier windkracht 5, maar ach, je zal maar van het uiterlijk vertoon zijn, dan laat je je daardoor niet tegenhouden natuurlijk. Alles voor de likes.
Big brother?quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zal later nog wel eens vermelden om welk tvprogramma het gaat, misschien moet ik er en poll voor aanmaken
Vooraf-track iets eerder dan 18:57 uur.quote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Follow The Instructions
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Veel plezier!quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:14 schreef MadMaster het volgende:
Wacht niet op mij, ik ben naar het 50 jarig jubileum concert van Nits in Carré…
Veel plezier!quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:14 schreef MadMaster het volgende:
Wacht niet op mij, ik ben naar het 50 jarig jubileum concert van Nits in Carré…
Ik moet nog eten, dus ik schakel wat later in.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vooraf-track iets eerder dan 18:57 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |