All inclusequote:Op zaterdag 13 april 2024 09:22 schreef Rhosyn het volgende:
Toen ik zelf in de douche stond 20 minuten geleden hoorde ik Randy zeggen dat Alice al 10 minuten onder de douche stond.
En nu staat ze nog zie ik
ze is aardig bruin in enen hahahquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
All incluse
Douchen, scheren, zelfbruin spul op smeren
Ik heb daar nooit wat mee gehad met oud bewoners. Die hoeven wat mij betreft echt niet terug te komen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:32 schreef Donna1000 het volgende:
stop de laatste week een aantal ex bewoners van de voorgaande jaren in het huis, dat maakt de laatste week ook al leuker, denk dat de kijkers het ook leuk zouden vinden om b.v. Jason, Kitty of Jill (ik noem zomaar wat) weer terug te zien
Je zou denken ddat ze al bruin zou zijn van het vele zonnen.quote:
ja inderdaad, ik vind Glenn wel gekleurdquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou denken ddat ze al bruin zou zijn van het vele zonnen.
Ja Randy ookquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja inderdaad, ik vind Glenn wel gekleurd
O gemistquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:39 schreef Joyce-43 het volgende:
Hahahha Alice tikt een eitje, maar de eieren blijken nog rauw te wezen haha
Morguh GayGuyquote:
Thnx, lachuhquote:
Neu..tis net een monnikquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Kapsel van Glenn is er niet echt op vooruit gegaan
bloedquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat is dat rode? Dat heb ik nooit op mijn ei
Bloedpuntjequote:Op zaterdag 13 april 2024 09:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat is dat rode? Dat heb ik nooit op mijn ei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
BloedpuntjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No mercy for animal abusers
Lachuh he hagelslag muizenstrontjes noemenquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:04 schreef Rhosyn het volgende:
Belgen zijn niegoed hoor met hun muizenstrontjes...smakelijk eten. Hou maar
ze bleef bij Glenn erg doorzagen over die eiquote:
Dit muizenstrontjes woord is ook een enorme hit geweest bij een populaire tv serie “Eigen kweek”quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lachuh he hagelslag muizenstrontjes noemen
O echt, geen idee ik ken dat allemaal nietquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:13 schreef KangaP het volgende:
[..]
Dit muizenstrontjes woord is ook een enorme hit geweest bij een populaire tv serie “Eigen kweek”
Waar een van de hoofd acteurs tot groot vermaak het in kolenengels uitlegde als “shit of mouse”
Ik vond deze ook leuker dan die van vorig jaar, maar moet je eerlijk zeggen dat ik er toen ook niet goed inkwam door omstandheden.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:25 schreef Paul het volgende:
Het was wel een lagge seizoen, in het begin ff saai weet ik nog maar later elke dag de tv-uitzendingen gekeken
gadver.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:21 schreef Rhosyn het volgende:
Afdrogen met een theedoek die erg stinkt...
Hoe kan een theedoek stinken
Aan je zelf geven is ook een goed doelquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:27 schreef Paul het volgende:
Maarja stem dus wel vandaag nog op Alice, ze geeft haar geld aan een goed doel die lieverd
Ik verdeel als ik geld krijg het ook altijd onder de armenquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aan je zelf geven is ook een goed doel
Die kende ikquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:01 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik verdeel als ik geld krijg het ook altijd onder de armen
Linkerarm en rechterarn
Ja er gebeurde genoeg deze editie, jammer dat er een lange opdracht ontbrakquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond deze ook leuker dan die van vorig jaar, maar moet je eerlijk zeggen dat ik er toen ook niet goed inkwam door omstandheden.
hij heeft het gezegd he, hun moeten van betere huizen komen om er beter uit te zien als hem ( nou vind ik hem er niet uit zien) maar ja de aandacht zal wel weer naar hem gaanquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:03 schreef Snoozey het volgende:
ik schrok een beetje van de foto die @:joyce-43 hier plaatste van jim
ik vind het afzichtelijk! en die snor ook nog donker geverfd. freddy mercury al niet jaloers zijnquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij heeft het gezegd he, hun moeten van betere huizen komen om er beter uit te zien als hem ( nou vind ik hem er iet uit zien) maar ja de aandacht zal wel weer naar hem gaan![]()
geen koffie dus, Alice ik hoor niets en stekker er uit halen werkt niet alleen bij internet hahaha maar hij knippert zal handig wezen als jullie weten wat die inhoudquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:11 schreef Snoozey het volgende:
och och het klepje gaat niet meer open. dat zal niet gaan helpen om even de stekker erin en eruit te trekken
ik zag het ook hahaquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:37 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zie een vlieg surfen over een plas water
Nou ik denk dat dit niet goed smaakt dan ook hoorquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:16 schreef Rhosyn het volgende:
Hoe zit dat met dat cupje met koffie dan?
Je kan dan toch water koken en de inhoud van dat cupje er in doen?
monniken kapselquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Kapsel van Glenn is er niet echt op vooruit gegaan
Beter dan niks.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ik denk dat dit niet goed smaakt dan ook hoor
Als ik water op een senseopad gooi heb je echt geen lekker koffie
Dan heb ik liever nietsquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Beter dan niks.
Gewoon de koffie uit het padje of cupje en kokend water er op druppelen zoals vroeghaaaaaaar
Vroeger hadden ze ook geen internetquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:21 schreef Snoozey het volgende:
vroeger hadden ze geen cupjes en padjes
quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:20 schreef mazaru het volgende:
Alice zegt dat de titel van dat nummer van Joost 'Rauwe energie en puurheid' heet. Randy en Glenn zeggen allebei dat het Europapa heet maar dat is niet zo. NEEHEEEE het heet rauwe energie en puurheid!
Ik vind het heel jammer dat ze bij de laatste drie is. Ik had liever Tom of Jimmy gehad. Dat scheelt muten. Ik kan niet tegen die stem en ze gaat steeds harder pratenquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:23 schreef Snoozey het volgende:
ik ben eigenlijk wel heel blij dat ze al die tijd niet zo op de voorgrond is geweest
Ja irritant! Zelf weet ze het alleen maar omdat ze die krant voor haar neus heeft en zelfs dan snapt ze het nog niet.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:22 schreef Joyce-43 het volgende:
ze doet net of het kleine kinderen zijn met der GOEDZOOOOOO !!! JONGENS
ik ook en ze geeft al haar prijzengeld aan arme kinderenquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:28 schreef Snoozey het volgende:
omdat jij het mss een lekkere meid vindt?
en geen Big Brotherquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze ook geen internet
Stom broekje, lang douchen, lang make-uppen, rotstem, eigenwijs, stomme vraag, dom enz enz.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:26 schreef Cupfighter het volgende:
Er irriteren zich duidelijk steeds meer mensen aan Alice maar ik zie het niet, zal wel aan mij liggen
Ik zie het ook niet hoor. Vind haar het wel leuk doen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:26 schreef Cupfighter het volgende:
Er irriteren zich duidelijk steeds meer mensen aan Alice maar ik zie het niet, zal wel aan mij liggen
Ze doet het leuk, de mannen doen gezellig mee en ook BB doet een deut in het zakkiequote:Op zaterdag 13 april 2024 11:22 schreef Joyce-43 het volgende:
ze doet net of het kleine kinderen zijn met der GOEDZOOOOOO !!! JONGENS
ik ook niet, gewone enthousiaste 20-jarigequote:Op zaterdag 13 april 2024 11:26 schreef Cupfighter het volgende:
Ja dat klopt, geef ik toe, toen ik de foto’s zag van de deelnemers voordat ze in het huis kwamen dacht ik gelijk al zozo, maar haar karakter vind ik ook leukquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:28 schreef Snoozey het volgende:
omdat jij het mss een lekkere meid vindt?
echt een lieverd is Alicequote:Op zaterdag 13 april 2024 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doet het leuk, de mannen doen gezellig mee en ook BB doet een deut in het zakkie
quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja dat klopt, geef ik toe, toen ik de foto’s zag van de deelnemers voordat ze in het huis kwamen dacht ik gelijk al zozo, maar haar karakter vind ik ook leuk
Stem op Alice net als ik, je krijgt geen spijtquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:30 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik ook niet, gewone enthousiaste 20-jarige
maar twijfel nog steeds te stemmen op haar of Rockin' Randy
Ja kijk dit vind ik best overdreven als ik eerlijk mag zijn, niet om te sneren hoor maar niemand in het BB huis heeft het licht uitgevonden, algemeen kennis is erg laag daarquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:29 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Stom broekje, lang douchen, lang make-uppen, rotstem, eigenwijs, stomme vraag, dom enz enz.![]()
Fijn dat het kind nog mag ademhalen
Alice is echt een lieverd en ik denk, heel eerlijk, dat je kans maakt om haar nieuwe lover te worden ipv die ze nu heeft. ben eerlijk met je broquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja kijk dit vind ik best overdreven als ik eerlijk mag zijn, niet om te sneren hoor maar niemand in het BB huis heeft het licht uitgevonden, algemeen kennis is erg laag daar
Ik heb toch voor Alice gekozen, ze zit er ook het langstequote:Op zaterdag 13 april 2024 11:30 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik ook niet, gewone enthousiaste 20-jarige
maar twijfel nog steeds te stemmen op haar of Rockin' Randy
goede keuze mammiequote:Op zaterdag 13 april 2024 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb toch voor Alice gekozen, ze zit er ook het langste
Tom had zijn nukken, maar vond hem ook niet onaardigquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:34 schreef Snoozey het volgende:
tom kon ook bij velen niets fout doen. dat zag ik anders. maar blijkbaar heeft hij de looks
O dacht dat hij later was binnen gekomen/ Hij is mij in ieder geval pas veel later op gaan vallen. Was niet vaak te zien op de stream in het begin dat hij er in zatquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:35 schreef Snoozey het volgende:
randy is toch ook op de eerste dag begonnen
Ja ook zoiets, ik vind hem ook erg sympathiek, was echt verrast dat hij eruit ging in plaats van Randyquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:34 schreef Snoozey het volgende:
tom kon ook bij velen niets fout doen. dat zag ik anders. maar blijkbaar heeft hij de looks
Randy was er inderdaad vanaf begin maar amper zichtbaar inderdaadquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat hij later was binnen gekomen/ Hij is mij in ieder geval pas veel later op gaan vallen. Was niet vaak te zien op de stream in het begin dat hij er in zat
Nou bedankt voor het compliment maar Alice kan veel beter krijgenquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Alice is echt een lieverd en ik denk, heel eerlijk, dat je kans maakt om haar nieuwe lover te worden ipv die ze nu heeft. ben eerlijk met je bro
Dat lijkt mij ook niet lekker zitten beter bestellen ze een kleinere maat voor hemquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:47 schreef Snoozey het volgende:
pak van glenn ziet er goed uit. de schoenen zijn toch iets te groot dus gaat hij er vanavond papier insteken
hergebruikt?hahaquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:51 schreef Snoozey het volgende:
halve wc rol van de muur gehaald om er in te proppen
Net zo lang als Randy toch?!quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb toch voor Alice gekozen, ze zit er ook het langste
Krijgt hem ook niet goed over zijn voet uitquote:
Was vacuum gezogen, heb ik ook eens meegemaakt, na een tip het apparaat 5 uur in de koelkast gezet en joepie, hij ging gewoon openquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:40 schreef Snoozey het volgende:
nieuw koffieapparaat en of ze die graag heel willen laten
Gaat misschien naar die gene die vandaag moeten werken daar.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Voor drie personen.
verspilling van eten dit.
Volgens mij geef je je dan ook niet op........al alles goed zit in je leven.....quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja kijk dit vind ik best overdreven als ik eerlijk mag zijn, niet om te sneren hoor maar niemand in het BB huis heeft het licht uitgevonden, algemeen kennis is erg laag daar
ze moeten straks ook nog eten tochquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gaat misschien naar die gene die vandaag moeten werken daar.
Echt jammer. Hij was 100% zichzelf. Interessante persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:37 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja ook zoiets, ik vind hem ook erg sympathiek, was echt verrast dat hij eruit ging in plaats van Randy
Je zou bijna denken dat er nog wat meer naar binnen wordt gebracht dan dat ene koffertje waarmee ze het huis betreden.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:25 schreef Joyce-43 het volgende:
Glenn krijgt het niet allemaal in zijn koffer, zijn vrouw kreeg het er wel allemaal in![]()
Big deal tweede.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:27 schreef Polleke1234 het volgende:
Het is gelukkig nog geen eens een strijd ,the king heeft bijna anderhalf keer zo veel stemmen als die andere twee minkukels bij elkaar.Alleen nog hopen dat Randy tweede wordt.
Denk dat velen hun kleding ook in vacuüm zakken hebben gedaanquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat er nog wat meer naar binnen wordt gebracht dan dat ene koffertje waarmee ze het huis betreden.
Is vrij logisch want voor de belgen is er maar een keus denk ik ,en de helft van de nederlanders maakt ook nog eens de zelfde keus met deze tegenstanders.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:30 schreef spapaars het volgende:
Maar wel knap hoe Glenn de kijkers aan zich heeft kunnen binden, denk dat hij voor geen moment zichzelf is geweest.
Zou dat wat uitmaken? Ik ben een Nederlandse, maar heb op Glenn gestemdquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:33 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Is vrij logisch want voor de belgen is er maar een keus denk ik ,en de helft van de nederlanders maakt ook nog eens de zelfde keus met deze tegenstanders.
Maar wel knap hoe Glenn de kijkers aan zich heeft kunnen binden, denk dat hij voor geen moment zichzelf is geweest.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:30 schreef spapaars het volgende:
Maar wel knap hoe Glenn de kijkers aan zich heeft kunnen binden, denk dat hij voor geen moment zichzelf is geweest.
En dat weten ze daar ook, het beste is om zonder landgenoten de finale te spelen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:33 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Is vrij logisch want voor de belgen is er maar een keus denk ik ,en de helft van de nederlanders maakt ook nog eens de zelfde keus met deze tegenstanders.
Je bent een goed voorbeeld.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:35 schreef jooba het volgende:
[..]
Want Ashleyquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou dat wat uitmaken? Ik ben een Nederlandse, maar heb op Glenn gestemd
En dat was heel gunstig voor hem.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:40 schreef Verida het volgende:
Wat het dit jaar voor het eerst dat er geen twee Belgen en twee Nederlanders in de finale stonden?
Glenn bleef over met een hele kudde Nederlanders in de finaleweek
Glenn is constant zichzelf geweest. Die Alice acteerde in het begin dat ze Zwitserland was, tot ze te horen kreeg dat Zwitserland niet op prijs werd gesteld. Toen sloeg ze ineens compleet om en werd het een betweter en een stoker. Overduidelijk dat ze dan of in het begin een toneelstukje neerzette of dat ze nu een toneelstukje neerzet. Ik denk in het begin.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:35 schreef jooba het volgende:
[..]
Dat mag jij denken, heb hier al vaker uitgelegd waarom ik op Glenn zou gaan stemmen. Vind de 2 NL'ers geen winnaars, ook dat heb ik al uitgelegd, heeft niets met Ashley te makenquote:
Jawel hoor. Een berg schijtpapier of keukenrol er bij inquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:02 schreef Dotteke het volgende:
Ze kunnen voor de laatste keer gaan inpakken
Ik vraag mij af waarom ze niet alles in hun koffer kunnen krijgen. Ze hebben toch niets bijgekocht in de periode dat ze daar zitten
Als Alice zegt ik kom er aan dan het een half uur zegt Glenn
Ashley had van mij in de finale mogen zitten, is een waardige rls kandidaat geweest, heeft het spel goed gespeeld, was overal enthousiast over enz.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat mag jij denken, heb hier al vaker uitgelegd waarom ik op Glenn zou gaan stemmen. Vind de 2 NL'ers geen winnaars, ook dat heb ik al uitgelegd, heeft niets met Ashley te maken
Glenn is ook fysiek sterk en heeft veel spellen gewonnen, ook mentaal was hij heel stabielquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Ashley had van mij in de finale mogen zitten, is een waardige rls kandidaat geweest, heeft het spel goed gespeeld, was overal enthousiast over enz.
maar ze hoefde van mij ook niet te winnen, Glenn vind ik een goede winnaar, Jimmy had van mij ook wel mogen winnen.
Ik heb op Alice gestemd, maar net als wat @Dotteke zei weet ik dat het weinig uitmaakt. Maar ik weiger niet te stemmen omdat het 'toch al vast staat'. Ik betwijfel dat een poll met zo'n groot verschil er naast zit, maar niet geschoten is altijd mis.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:02 schreef Jockari het volgende:
Ach, ik weet het niet meer. Daarom voor voor de buikschuiver gegaan. Sorry Alice, jij had het ook mogen zijn
[ afbeelding ]
O.K. Toch jij voor Alice, want die gun ik het ook. Oef.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:04 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb op Alice gestemd, maar net als wat @:Dotteke zei weet ik dat het weinig uitmaakt. Maar ik weiger niet te stemmen omdat het 'toch al vast staat'. Ik betwijfel dat een poll met zo'n groot verschil er naast zit, maar niet geschoten is altijd mis.
Een pol zegt niet zoveel als die mensen niet daadwerkelijkquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:04 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb op Alice gestemd, maar net als wat @:Dotteke zei weet ik dat het weinig uitmaakt. Maar ik weiger niet te stemmen omdat het 'toch al vast staat'. Ik betwijfel dat een poll met zo'n groot verschil er naast zit, maar niet geschoten is altijd mis.
Het is gewoon een oneerlijke stemming. Mensen met tich accountquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:04 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zag je ook met Tom. Plotsling er uit gestemd. Hadden weinigen verwacht.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:07 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Een pol zegt niet zoveel als die mensen niet daadwerkelijk
Stemmen, of van mening veranderen na het stemmen
Ik ben mij aan Glenn gaan ergeren toen hij zo bij Ash hielen ging likken.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:06 schreef Donna1000 het volgende:
Mij maakt het niet meer uit wie er gaat winnen, aan deze drie heb ik me het minst geërgerd, eigenlijk zijn het de saaiste bewoners en wie er dan wint zal mij een zorg zijn
Wat jij nu zegt is nog een klein beetje mijn hoop. Voor de duidelijkheid; ik misgun het Glenn niet, integendeel. Maar de manier waarop. Ik hoop dat er een manier wordt gevonden om dat te filteren. Toen Tom eruit ging was iedereen ook in shock, had je de studio moeten horen, ik zat hier trouwens net zo. Dus je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is gewoon een oneerlijke stemming. Mensen met tich account
Daar zou iets op gevonden moeten worden zodat echt iedereen maar een stem uit kon brengen. Ben dan wel eens benieuwd hoe het er dan uit zou zien
dan zou je ook moeten verbieden dat er stemoproepen worden gedaan, zoals bij die voetballer met zijn 1.8 miljoen volgers.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is gewoon een oneerlijke stemming. Mensen met tich account
Daar zou iets op gevonden moeten worden zodat echt iedereen maar een stem uit kon brengen. Ben dan wel eens benieuwd hoe het er dan uit zou zien
Dat is waar we gaan het zien vanavondquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:11 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wat jij nu zegt is nog een klein beetje mijn hoop. Voor de duidelijkheid; ik misgun het Glenn niet, integendeel. Maar de manier waarop. Ik hoop dat er een manier wordt gevonden om dat te filteren. Toen Tom eruit ging was iedereen ook in shock, had je de studio moeten horen, ik zat hier trouwens net zo. Dus je weet maar nooit.
ik had me opgegeven voor publiek maar nog niets gehoord beetje jammer hahahaquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar we gaan het zien vanavond
O dat is zeker jammer, was wel leuk geweestquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik had me opgegeven voor publiek maar nog niets gehoord beetje jammer hahaha
denk het ook niemand kan zich zo afzijdig houdenquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Glenn is constant zichzelf geweest. Die Alice acteerde in het begin dat ze Zwitserland was, tot ze te horen kreeg dat Zwitserland niet op prijs werd gesteld. Toen sloeg ze ineens compleet om en werd het een betweter en een stoker. Overduidelijk dat ze dan of in het begin een toneelstukje neerzette of dat ze nu een toneelstukje neerzet. Ik denk in het begin.
Wij weten van niemand of hij of zijn zichzelf is gebleven, want wij kennen niemand persoonlijk.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Glenn is constant zichzelf geweest. Die Alice acteerde in het begin dat ze Zwitserland was, tot ze te horen kreeg dat Zwitserland niet op prijs werd gesteld. Toen sloeg ze ineens compleet om en werd het een betweter en een stoker. Overduidelijk dat ze dan of in het begin een toneelstukje neerzette of dat ze nu een toneelstukje neerzet. Ik denk in het begin.
vrouwen kunnen beter pakken gewoonquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk dat velen hun kleding ook in vacuüm zakken hebben gedaan
hij gaf al aan dat vrouwtje gepakt had, ja die kunnen eenmaal beter pakkenquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat er nog wat meer naar binnen wordt gebracht dan dat ene koffertje waarmee ze het huis betreden.
Allé Jockari, gij stemt als Belg zijnde op een Nederlander ?quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:02 schreef Jockari het volgende:
Ach, ik weet het niet meer. Daarom voor voor de buikschuiver gegaan. Sorry Alice, jij had het ook mogen zijn
[ afbeelding ]
nee dat is waar maar volgens mijn ken je je eigen niet 3 maanden volhouden als iemand andersquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij weten van niemand of hij of zijn zichzelf is gebleven, want wij kennen niemand persoonlijk.
Geen idee. ze zijn natuurlijk niet constant in beeldquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee dat is waar maar volgens mijn ken je je eigen niet 3 maanden volhouden als iemand anders
ja had mijn ook wel leuk geleken, vind zo stom vragen ze gisteren om publiek en dan niet even wat laten horen haha, ach ja wel jammer iddquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is zeker jammer, was wel leuk geweest
Ik ga met jou met veel liefde een 'vul de vaatwasser zo efficient mogelijk' challenge aanquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vrouwen kunnen beter pakken gewoon
Precies, voor mij ook een reden om niet op hem te stemmen.....en ook niet echt een uitschieter is in aanwezigheid waardoor hij zou op vallen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben mij aan Glenn gaan ergeren toen hij zo bij Ash hielen ging likken.
Hmm, je kan wel een beeld vormen als je de streams hebt gevolgd.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij weten van niemand of hij of zijn zichzelf is gebleven, want wij kennen niemand persoonlijk.![]()
ik kan echt goed puzzelen hoor dus aangenomen hahaquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:26 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ga met jou met veel liefde een 'vul de vaatwasser zo efficient mogelijk' challenge aan
Ik zie dat likken niet. Dus als mensen geode klik hebben, dan likken ze? Dan hebben er wel heel wat zitten likken daar, waaronder Alice, nadat ze weg ging uit Zwitserland heeft ze ij deze en gene heel wat zitten likken met haar mooie (uit de boeken ) praatjes.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is ook raar, maar wel laat als ze nu nog om publiek gaan vragenquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja had mijn ook wel leuk geleken, vind zo stom vragen ze gisteren om publiek en dan niet even wat laten horen haha, ach ja wel jammer idd
Waarom niet ?quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:24 schreef jooba het volgende:
[..]
Allé Jockari, gij stemt als Belg zijnde op een Nederlander ?
Zij heeft zich nooit slaafs gedragen en Glenn wel.....hij boog nog net niet voor Ashley.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zie dat likken niet. Dus als mensen geode klik hebben, dan likken ze? Dan hebben er wel heel wat zitten likken daar, waaronder Alice, nadat ze weg ging uit Zwitserland heeft ze ij deze en gene heel wat zitten likken met haar mooie (uit de boeken ) praatjes.
Als ik zo naar Alice kijk, kan ze nog wel een cursusje koffer inpakken gebruiken. Ben benieuwd of ze de koffer dicht krijgtquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij gaf al aan dat vrouwtje gepakt had, ja die kunnen eenmaal beter pakken
Ik heb dat inlikken niet echt gezien. Er zijn op een gegeven moment twee groepen gekomen, en die konden het goed met elkaar vinden.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zit er zeker in.....quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:36 schreef Paul het volgende:
vorig jaar Bart als winnaar dit jaar Glenn waarschijnlijk
Brave mannen en Glenn als meeloper dit jaar van Ashley
Ik wou net gaan zeggen, die is op de valreep de weg kwijt geraaktquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:35 schreef Dotteke het volgende:
Randy gaat er maar bij zingen liggend in de zon
Zonnesteekquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:38 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik wou net gaan zeggen, die is op de valreep de weg kwijt geraakt
Juist.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik heb dat inlikken niet echt gezien. Er zijn op een gegeven moment twee groepen gekomen, en die konden het goed met elkaar vinden.
Dat Glenn dingen deed voor ashley, pannen water opzetten enz, zou hij denk ik ook gewoon voor anderen hebben gedaan als die daarom hadden gevraagd.
En Glenn was juist een van de weinigen die Ash wel goed weerwoord gaf, of aangaf dat hij het niet met haar manier van doen eens was. En dat nam Ash ook gewoon van hem aan. .
Er zijn er meer geweest die het goed met elkaar konden vinden, dan ben je meer bij elkaar en dan doe je dingen samen.
Hele productie in paniek, Randy heeft een stem!quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZonnesteekHij denk ik heb die stem van @:Jockari binnen kan nu gek gaan doen
Kan zeker mee wegen, heb hem ook op geen leugen kunnen betrappen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:39 schreef jooba het volgende:
[..]
Juist.
Het enige jammere is dat Nederlanders Glenn moeilijk kunnen verstaan. Dat vind ik wel jammer.
Ik versta hem als Belg prima ook al heeft hij een zwaar accent. Volgens mij is hij van de kant van Stekene.
Als je iemand moeilijk kan verstaan dan sta je er automatisch negatief tegenover. Misschien dat er daarom vele Glenn niet zo ok vonden.Maar daarom wel op extra op zijn hele houding en expressie gelet.
Dat is niet helemaal waar wat je daar zegt. Heeft niets met Belg of verstaan te maken.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:39 schreef jooba het volgende:
[..]
Juist.
Het enige jammere is dat Nederlanders Glenn moeilijk kunnen verstaan. Dat vind ik wel jammer.
Ik versta hem als Belg prima ook al heeft hij een zwaar accent. Volgens mij is hij van de kant van Stekene.
Als je iemand moeilijk kan verstaan dan sta je er automatisch negatief tegenover. Misschien dat er daarom vele Glenn niet zo ok vonden.
Vind ze alle drie de laatste dagen leuk op hun eigen manier, maar ik kijk zelf naar het hele plaatjequote:Op zaterdag 13 april 2024 13:41 schreef B00STER het volgende:
De ironie is wel, als Randy het hele seizoen zo was geweest als dat hij de laatste pak 'm beet twee weken was, dan was hij veel hoger op mijn lijstje geëindigd. Ik betrap mezelf erop dat hij me vaak aan het lachen maakt de laatste dagen.
Er zijn grote spelers weggespeeld door mensen met tig accounts. Zo hebben ze Ashley ook uit het huis gekregen en dat is ook de reden dat Alice er nog in zitquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:13 schreef Verida het volgende:
[..]
dan zou je ook moeten verbieden dat er stemoproepen worden gedaan, zoals bij die voetballer met zijn 1.8 miljoen volgers.
of moeten verbieden dat mensen op insta gaan oproepen enz.
Puur omdat hij er goed uitzag dan waarschijlijkquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar wat je daar zegt. Heeft niets met Belg of verstaan te maken.
Tom was ook slecht te verstaan, daar had ik wel opgestemd mocht hij in de finale hebben gezeten.
Eens met Dottquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar wat je daar zegt. Heeft niets met Belg of verstaan te maken.
Tom was ook slecht te verstaan, daar had ik wel opgestemd mocht hij in de finale hebben gezeten.
Ja jammer dat hij er in een grote groep minder uitkomt, hij heeft een lekkere droge humor.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:41 schreef B00STER het volgende:
De ironie is wel, als Randy het hele seizoen zo was geweest als dat hij de laatste pak 'm beet twee weken was, dan was hij veel hoger op mijn lijstje geëindigd. Ik betrap mezelf erop dat hij me vaak aan het lachen maakt de laatste dagen.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:42 schreef B00STER het volgende:
"Randy naar de DBK" .... Zelfs BB maakt zich nu zorgen
Ok dan, ik vroeg het mij af.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Eens met Dott
Verstond Tom net zo slecht als Glenn toch op de Belgen gestemd![]()
Helemaal als ze samen in gesprek waren dan leek het nog platter.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:41 schreef B00STER het volgende:
Belg of Nederlander maakt mij ook niks uit. Ik denk ook niet dat er veel mensen zijn die zo gestemd hebben. Er was in dat huis ook niet echt een Nederland/België strijdquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Eens met Dott
Verstond Tom net zo slecht als Glenn toch op de Belgen gestemd![]()
Helemaal als ze samen in gesprek waren dan leek het nog platter.
Nee gelukkig maakt dat ook in het huis niks uit. Werd wel eens heel even door iemand wat over gezegd, meen Danny die dat een keer zei dat hij Belgen eruit wilde spelen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Belg of Nederlander maakt mij ook niks uit. Ik denk ook niet dat er veel mensen zijn die zo gestemd hebben. Er was in dat huis ook niet echt een Nederland/België strijd
ze hebben geen maat kleiner heeft die gevraagt maar muts zeurt, niemand kijkt naar benedenquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:50 schreef mazaru het volgende:
Wat een armoe. Geef die man gewoon schoenen die passen
[ afbeelding ]
Ok ... je beseft je pas echt dat het tijd wordt voor einde seizoen als je na 3 minuten er pas achter komt dat je naar een herhalende gif zit te kijken in plaats van naar de stream. Ik zat maar te denken 'hoe vaak gaat hij dit nou nog doen??'.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:50 schreef mazaru het volgende:
Wat een armoe. Geef die man gewoon schoenen die passen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:53 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ok ... je beseft je pas echt dat het tijd wordt voor einde seizoen als je na 3 minuten er pas achter komt dat je naar een herhalende gif zit te kijken in plaats van naar de stream. Ik zat maar te denken 'hoe vaak gaat hij dit nou nog doen??'.
Ik maak geen grap
Hij had er al papier ingedaan voor Alice zei wat ze er van vondquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:52 schreef Joyce-43 het volgende:
Glenn doe het zonder wcpapier je gaat toch niet met pijn lopen omdat Alice het geen pan vind, niemand in de mensen drukte en zoiezo drukte die erop gaat letten
Kijk dan hoeveel papier erin zit!!quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:53 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ok ... je beseft je pas echt dat het tijd wordt voor einde seizoen als je na 3 minuten er pas achter komt dat je naar een herhalende gif zit te kijken in plaats van naar de stream. Ik zat maar te denken 'hoe vaak gaat hij dit nou nog doen??'.
Ik maak geen grap
Hij kan natuurlijk ook 1 van die 6 paar sneakers aan doen die er gisteren bij stonden in de voorraadkamer. Daar zit vast een paar tussen die hij past. Of trekt een paar schoenen van zichzelf aan. Of gaat lekker op z’n slippers waar hij heel BB al op looptquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kijk dan hoeveel papier erin zit!!![]()
[ afbeelding ]
Witte sneakers staan overal onderquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:00 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk ook 1 van die 6 paar sneakers aan doen die er gisteren bij stonden in de voorraadkamer. Daar zit vast een paar tussen die hij past. Of trekt een paar schoenen van zichzelf aan. Of gaat lekker op z’n slippers waar hij heel BB al op loopt
Het is allemaal niet zo moeilijk als hij het zelf maakt
ja die hebben ze nietquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij had er al papier ingedaan voor Alice zei wat ze er van vondomdat ze hem gewoon te groot zijn en niet lekker liepen
Hij heeft volgens mij ook om een kleinere maat gevraagd
Had hij gisteren ook aan en dat stond goedquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:00 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk ook 1 van die 6 paar sneakers aan doen die er gisteren bij stonden in de voorraadkamer. Daar zit vast een paar tussen die hij past. Of trekt een paar schoenen van zichzelf aan. Of gaat lekker op z’n slippers waar hij heel BB al op loopt
Het is allemaal niet zo moeilijk als hij het zelf maakt
dan is het zelf en oen ook hoor in dat winkeltje kon hij dat al merken vraag er dan om, en ja hij heeft ook paar gympen maar die vind die niets nee vind deze ook mooier maar dan wist hij het dus al met aanschaffen en er nu pas mee komen nadat alice wat gezegd heeft wel dom danquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja moet wel toegeven hoor die hij nu heeft zijn echt wel mooier en staan mooierquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Had hij gisteren ook aan en dat stond goed
[ afbeelding ]
Voor 5 min in beeld vanavondquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja moet wel toegeven hoor die hij nu heeft zijn echt wel mooier en staan mooier
De vier ambetantste ergelijkste ego's. Die sabeau, brrrr..quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:11 schreef Paul het volgende:
Sabeau als je meeleest
Jij maakt dit seizoen, echt een lieverd was jij
[ afbeelding ]
Nou die ernaast zit is in mijn ogen net zo erg. Passen prima bij elkaar. Danny mocht ik wel.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:22 schreef jooba het volgende:
[..]
De vier ambetantste ergelijkste ego's. Die sabeau, brrrr..
quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:22 schreef jooba het volgende:
[..]
De vier ambetantste ergelijkste ego's. Die sabeau, brrrr..
O yeahhhhhhquote:
Ja, ze zijn heel leuk samen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:36 schreef -river- het volgende:
Ik kijk al drie dagen super leuke streams. Deze drie hebben humor en respect voor elkaar.
She’s walking dancing on sunshineeeequote:Op zaterdag 13 april 2024 14:38 schreef B00STER het volgende:
[..]
Daar gaat Dot hoor! De kamer door haha.
Dot gaat niet zo snel, die heeft al een week een zenuwklem zitten in haar rugquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:38 schreef B00STER het volgende:
[..]
Daar gaat Dot hoor! De kamer door haha.
Oh dat is minder! Nou ga even in een rolstoel zitten dan zoef ik je wel als een zonnetje door de kamer!quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dot gaat niet zo snel, die heeft al een week een zenuwklem zitten in haar rug
Dus ik strompen
I don't walking on shunsine stormpel meer op wolken
Dat is een goed plan, ik zit er klaar voorquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:41 schreef B00STER het volgende:
[..]
Oh dat is minder! Nou ga even in een rolstoel zitten dan zoef ik je wel als een zonnetje door de kamer!
En hoop dat het snel beter gaat!
Misschien was die heuvel af toch niet zo'n goed idee. Iemand Dot zien langskomen toevallig?quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is een goed plan, ik zit er klaar voor
quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:51 schreef B00STER het volgende:
[..]
Misschien was die heuvel af toch niet zo'n goed idee. Iemand Dot zien langskomen toevallig?
Wel lekker dat ze muziek hebben nu. Al had ik dat gisteravond leuker gevonden.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:40 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hele productie in paniek, Randy heeft een stem!
Grapje! voor alle Randy fans.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:53 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik maak geen grap
Gelukkig hebben ze nog papier. Alles hangt tegen de muur.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Minkunkelsquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:27 schreef Polleke1234 het volgende:
Het is gelukkig nog geen eens een strijd ,the king heeft bijna anderhalf keer zo veel stemmen als die andere twee minkukels bij elkaar.Alleen nog hopen dat Randy tweede wordt.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou, als hij die nou nog niet kan tekenen met zijn ogen dicht na 3 maanden.
Dan gaat @Dotteke daar logeren, en kijken wat er nog beter kan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:37 schreef B00STER het volgende:
Even een klein beetje off-topic. Weet iemand eigenlijk wat er gebeurt met het BB-huis in de 9 maanden dat het niet gebruikt wordt? Althans, voor zover ik weet?
Leuke vraagquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:37 schreef B00STER het volgende:
Even een klein beetje off-topic. Weet iemand eigenlijk wat er gebeurt met het BB-huis in de 9 maanden dat het niet gebruikt wordt? Althans, voor zover ik weet?
Dat zag ik hem gisteren doen in de winkelquote:
Off topic mag een beetje vandaag. Even gezellig zijn, er gebeurd niet veel meer op de streamsquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:37 schreef B00STER het volgende:
Denk dat het tijd wordt dat ze een aantal dingen goed gaan aanpakken, riool e d.... ik hoorde ook al van een aantal bewoners dat het huis op instorten staat... zou wel lichtelijk overdreven zijn...quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:37 schreef B00STER het volgende:
Gezellie....quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Off topic mag een beetje vandaag. Even gezellig zijn, er gebeurd niet veel meer op de streams
Dat sowieso! Maar ik heb wel eens fragmenten zien langskomen van een soort datingprogramma, vraag me niet hoe het heet, maar de locatie leek extreem veel op het Big Brother huis, vandaar mijn vraag. Het ombouwen van het huis voor het nieuwe seizoen duurt echt geen 9 maanden.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Denk dat het tijd wordt dat ze een aantal dingen goed gaan aanpakken, riool e d.... ik hoorde ook al van een aantal bewoners dat het huis op instorten staat... zou wel lichtelijk overdreven zijn...
Bedoel je die dating programma's van TLC toevallig?quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat sowieso! Maar ik heb wel eens fragmenten zien langskomen van een soort datingprogramma, vraag me niet hoe het heet, maar de locatie leek extreem veel op het Big Brother huis, vandaar mijn vraag. Het ombouwen van het huis voor het nieuwe seizoen duurt echt geen 9 maanden.
Het spijt me ik heb geen idee wat TLC is (behalve de band uit de jaren '90) haha.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Bedoel je die dating programma's van TLC toevallig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |