Zonder Welten, De Goede en Van Geffen zijn er speelsters goed voor 778 interlands niet meer bij.quote:De kersverse trainingsgroep van Van Ass bevat 27 speelsters die vandaag (dinsdag) beginnen met de voorbereiding op de FIH Pro League in Utrecht en Amsterdam (22 juni tot en met 30 juni) en de Olympische Spelen in Parijs (26 juli tot en met 11 augustus). In vergelijking met de meest recente selectie, waarmee in februari in India de FIH Pro League werd gespeeld, is aanvoerder Xan de Waard terug van een voetblessure en is ook keepster Julia Remmerswaal weer van de partij. Vanuit Jong Oranje zijn Eline Jansen (Kampong), Daantje de Kruijff (Hurley) en Mikki Roberts (Tilburg) als stagespeelster uitgenodigd om mee te trainen.
Zeker, is haar van harte gegund!quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:28 schreef Riofan83 het volgende:
Mooie selectie. En fijn dat Anne Veenendaal ook eens een groot toernooi mag keepen.
Maar dinsdag spelen ze weer tegen Japan in Zwollequote:Op maandag 15 juli 2024 08:19 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Japan weet weer waar het staat
Dit was de uitzwaaiwedstrijd in Zwolle.
https://hockey.nl/nieuws/(...)ertien-keer-juichen/
(...)quote:Op maandag 15 juli 2024 08:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar dinsdag spelen ze weer tegen Japan in Zwolle
quote:Dinsdag is uitzwaaiwedstrijd twee in Zwolle. Voor Japan geen duel om naar uit te kijken. Reis je als fan af naar Zwolle, bereid je dan voor op een avondje klappen.
Hockey begint pas om 20:15, rugby voor goud was hetgeen in de tussentijd het meest interessant leekquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:06 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Jij kijkt liever naar knuffelende mannen dan de hockeyvrouwen?
Meer valt er vanavond toch niet te halenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:14 schreef Jane het volgende:
Françaises hebben al wat energie verspeeld met het mee-schreeuwen van de Marseillaise.
Anders kunnen we dat vast wel kijken op SPORZA ofzoquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die zullen straks toch wel naar zwemmen gaan?
Die hadden zich als niet-gastland vast niet geplaatst inderdaadquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frankrijk kan toch geen hokkie? Dit wordt 13-0 ofzo
Bij de mannen zijn ze ook al vernederdquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frankrijk kan toch geen hokkie? Dit wordt 13-0 ofzo
En wat moeten wij hiermee?quote:
Dit is Nederland - Frankrijk, geen Malta.quote:
Oke schelequote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is Nederland - Frankrijk, geen Malta.
Dirk?quote:
Gewoon kapotslaan @Rooowbinquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:20 schreef kilon het volgende:
[..]
Goed zo. En wat doe je met een racket?
Tafeltennisquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:20 schreef kilon het volgende:
[..]
Goed zo. En wat doe je met een racket?
Slechtste Spelen ooit.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
6 minuten en nog niet kunnen scoren tegen Frankrijk
Hopen dat ze Matla heel houdt.quote:
De belegering van Parijs is pas net begonnenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
6 minuten en nog niet kunnen scoren tegen Frankrijk
Zijn allemaal zwanger van Alcarazquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:27 schreef kilon het volgende:
Wat spelen ze slordig. Iets teveel met Wimpie gefeest?
Faalhaas sjakka te gast, dus die is niet van Pont Neuf gesprongenquote:
Wel verloren van de OLUMPISCH KAMPIOENquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Faalhaas sjakka te gast, dus die is niet van Pont Neuf gesprongen
Stukje service.quote:
Tot nu toe scoren ze alleen selfies met Spaanse tennisersquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:31 schreef kilon het volgende:
Scoren is onderdeel van het spel. Zouden ze dat weten?
Die wachten niet op de hoogste bieder inclusief check of het daadwerkelijk gestort is.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:35 schreef RipCity het volgende:
Varretjes van het hockey kunnen stuk sneller beslissing nemen dan bij het voetbal. En nog (bijna?) altijd goed ook.
Van ass kan er geen kont van?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
het![]()
van
![]()
ass
![]()
effect bij de dames wordt steeds beter zichtbaar
Geluid van publiek is nauwelijks hoorbaarquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:41 schreef kilon het volgende:
Ik kijk zonder geluid maar neem aan dat er een striemend fluitconcert van de tribunes komt voor het slechte afronden
Afgekeken van het ESFquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geluid van publiek is nauwelijks hoorbaar
De druk van de OS.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rusten met een 0-0 zou echt heel chanant zijn.
Hoe kan je daar in godsnaam door afgeleid worden?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:50 schreef Jane het volgende:
O, eindelijk gescoord? Ik zat ff surfen te kijken.
Erica Terpstraquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:50 schreef Mortaxx het volgende:
Wie was dat knappe juffie net op de tribune
Ik was daar naartoe geschakeld op de tv. Ik ben sowieso niet goed met meerdere schermen. Doe dat maar heel af en toe.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe kan je daar in godsnaam door afgeleid worden?
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:52 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik was daar naartoe geschakeld op de tv. Ik ben sowieso niet goed met meerdere schermen. Doe dat maar heel af en toe.
Heb een sabbatical met gifjes makenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je weet best wie ik bedoel maatje. Kun je niet een gifje maken
Ik zou willen dat de hbo tv app zo'n modus heeft waarbij je een split hebt en met de afstandsbediening of telefoon snel de gewenste stream fullscreen kunt zettenquote:
Eventjes de enige Nederlandse bijdrage kansloos ten onder zien gaan, kan ik iig zeggen dat ik tafeltennis heb gezien.quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eventjes de enige Nederlandse bijdrage kansloos ten onder zien gaan, kan ik iig zeggen dat ik tafeltennis heb gezien.
Ik zit daar op de tribune over twee weken, maar toch.
Arme jijquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik reis ernaartoe met iemand die dat dolgraag wilde
Dat is voor de lichtweerkaatsingquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:13 schreef TjjWester het volgende:
Wat heeft die keeper op het gezicht zitten? Aanvals strepen?
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:13 schreef TjjWester het volgende:
2 minutenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:14 schreef Nattekat het volgende:
Frankrijk heeft nou de rest van de wedstrijd geen keeper meer of wat?
Ja behalve dat je dus nog wel eerste de cirkel in moetquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:15 schreef kilon het volgende:
Zonder keeper, dan zou je toch kunnen scoren zou je zeggen
Gevaccineerd tegen Blauwtong.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:13 schreef TjjWester het volgende:
Ik hoop niet hockey, want dat wordt een lang potje dan.quote:
Het zit al in de naam.quote:
Basketbalquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik hoop niet hockey, want dat wordt een lang potje dan.
Ik ook niet, NOS en Eurosport it isquote:
Welk cijfer geef jij HBO max?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Sportfan neemt dat toch voor een maandje voor de OS?
Die Fransen kunnen er eigenlijk heel weinig van. Dus slechts 4 - 2 tot nu toe is wel bijzonder matig.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is geen absolute topfavoriet.
Je bedoelt voor de OS of nu tijdens de OS? Gewoonlijk is het beetje beperkt afhankelijk van hoeveel je van de goede HBO series al hebt gezien, maar wel de moeite waard want ik heb het sinds ze begonnen en je 'voor altijd' 50% korting kreeg. Plus UFC gaat nu via hen ook.quote:
Doe je het wel rustig aan? Dit is niet bepaald je eerste he!quote:
Ik vind dat je veel drinkt makker.quote:
Komt goed maat.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Doe je het wel rustig aan? Dit is niet bepaald je eerste he!
Derde van vandaag, standaarddrinker.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik vind dat je veel drinkt makker.
Zware drinker, geen standaard.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Derde van vandaag, standaarddrinker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |