Van ass kan er geen kont van?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
het![]()
van
![]()
ass
![]()
effect bij de dames wordt steeds beter zichtbaar
Geluid van publiek is nauwelijks hoorbaarquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:41 schreef kilon het volgende:
Ik kijk zonder geluid maar neem aan dat er een striemend fluitconcert van de tribunes komt voor het slechte afronden
Afgekeken van het ESFquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geluid van publiek is nauwelijks hoorbaar
De druk van de OS.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rusten met een 0-0 zou echt heel chanant zijn.
Hoe kan je daar in godsnaam door afgeleid worden?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:50 schreef Jane het volgende:
O, eindelijk gescoord? Ik zat ff surfen te kijken.
Erica Terpstraquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:50 schreef Mortaxx het volgende:
Wie was dat knappe juffie net op de tribune
Ik was daar naartoe geschakeld op de tv. Ik ben sowieso niet goed met meerdere schermen. Doe dat maar heel af en toe.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe kan je daar in godsnaam door afgeleid worden?
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:52 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik was daar naartoe geschakeld op de tv. Ik ben sowieso niet goed met meerdere schermen. Doe dat maar heel af en toe.
Heb een sabbatical met gifjes makenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je weet best wie ik bedoel maatje. Kun je niet een gifje maken
Ik zou willen dat de hbo tv app zo'n modus heeft waarbij je een split hebt en met de afstandsbediening of telefoon snel de gewenste stream fullscreen kunt zettenquote:
Eventjes de enige Nederlandse bijdrage kansloos ten onder zien gaan, kan ik iig zeggen dat ik tafeltennis heb gezien.quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eventjes de enige Nederlandse bijdrage kansloos ten onder zien gaan, kan ik iig zeggen dat ik tafeltennis heb gezien.
Ik zit daar op de tribune over twee weken, maar toch.
Arme jijquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik reis ernaartoe met iemand die dat dolgraag wilde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |