Qua gevoel ligt het in de ochtend rond de 10-11 graden zondag. Kort-kort is dan wel op het randje ja, zeker omdat je dus inderdaad flink af kunt gaan koelen..quote:Op vrijdag 12 april 2024 13:11 schreef Daantke het volgende:
Voorpret:
Maar met 15 graden nog lange mouwen of een ondershirt? zie vanaf 35 minuten. Ze zeggen dat je je vanaf een uur of 3 niet meer kan warmhouden met 15 graden. Maar ik had het vorig jaar in het kralingse bos nog flink warm met een tshirtje terwijl het 8 graden bewolkt was
Ja de volgende zin in die podcast is ook: alle energie die naar je spieren gaat, kun je niet meer gebruiken om je warm te houden. Maar in spieren ontstaat toch ook juist warmtequote:Op vrijdag 12 april 2024 13:24 schreef Evangelion het volgende:
Gewoon harder lopen als je het koud krijgt
quote:Op vrijdag 12 april 2024 12:35 schreef Evangelion het volgende:
30 oktober open
10 april vol
https://www.tcsamsterdamm(...)thon-2024-nu-geopend
https://www.tcsamsterdamm(...)s-amsterdam-marathon
De hele was nog mogelijk maar dan was de start niet in het Olympisch stadion.quote:Op vrijdag 12 april 2024 12:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh maar dan heb je toch aardig lang de tijd gehad om in te schrijven.
Volgens mij om te verzekeren dat je geregistreerd wordt. Soms werkt 1 bib niet of passeer je zo'n mat net op de verkeerde manier waardoor het niet opgepikt wordt.quote:Op vrijdag 12 april 2024 16:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Waarom heb je een BIB aan de voor en achterkant? Nog nooit eerder gezien
zodoende kunnen ze vanaf de achterkant zien wie er gewonnen heeft als je de finishlijn zo snel passeert dat ze de voorkant niet hebben kunnen zienquote:Op vrijdag 12 april 2024 16:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Waarom heb je een BIB aan de voor en achterkant? Nog nooit eerder gezien
Er zit geen chip in het startnummer dat je achterop draagt.quote:Op vrijdag 12 april 2024 16:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Volgens mij om te verzekeren dat je geregistreerd wordt. Soms werkt 1 bib niet of passeer je zo'n mat net op de verkeerde manier waardoor het niet opgepikt wordt.
nou, het gaat inmiddels redelijk maar ben nog steeds snotterig en nasaal. Laatste sportactiviteit was zaterdag 30 maartquote:Op vrijdag 5 april 2024 12:30 schreef Mip1988 het volgende:
Oefff de griep heeft mij te pakken. Nog 8 dagen tot Rotterdam
Wel goed. Asics.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:01 schreef Noisecontrollers het volgende:
Rotterdam heeft altijd 2 bibs, eentje voor met chip en eentje achter zonder chip.
Enige reden die ik kan bedenken is dat het voor commentatoren op de motor handig is zodat ze vanachter kunnen zien wie er lopen.
Minder relevant voor de amateurs natuurlijk, maar toch
Hoe is het shirt trouwens? Beetje kwaliteit of weer zo'n vuilniszak?
In Rotterdam niet nee? Ook niet tegen betaling?quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:31 schreef Mip1988 het volgende:
Oh ja en de jaarlijkse ergernis dat de organisatie het vertikt om je startbewijs op te sturen
Ze willen dat je de expo bezoekt.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:51 schreef Nober het volgende:
[..]
In Rotterdam niet nee? Ook niet tegen betaling?
Dat had ik namelijk wel al bedacht voor volgend jaar. Scheelt weer tijd voor de start.
Jezus christus te paard wat een fijne organisatie en zo meedenkend.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:53 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ze willen dat je de expo bezoekt.
En shirt kopen is verplicht voor de hele dus die moet je toch halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Ja, de QR is alleen zodat ze snel je startnummer kunnen vinden (en valideren).quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:50 schreef mignonne het volgende:
That having said, mag je als begeleider/partner mee naar binnen bij de expo als je dus zelf geen startnr hebt? Ik heb wel die QRs enzo ontvangen maar snap niet helemaal vanaf waar die toegang geldt en voor wie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |