quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken als we dit jaar winnen
Vanavond is nog maar een klein onderdeel hè. Alleen de smoky plinth denk ik.quote:
En krumpers op de led wall.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vanavond is nog maar een klein onderdeel hè. Alleen de smoky plinth denk ik.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:15 schreef Greys het volgende:
Vergeef me de zweetkop maar de persmiddag is écht hard werken. Applaus ook voor Cee die achteruit rende met de camera. We moesten improviseren om niet zonder iets van Joost terug te komen.
[ x ]
quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Scheurjurk aan voor de ophefquote:
Fred we krijgen nooit iets, nu zelfs iets kleins!!quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
EVOLquote:
Echt he.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zou oprecht fantastisch zijn om dat te doen, gewoon om te trollen.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:02 schreef Spumonisal het volgende:
Is die opening van de persmiddag al ergens volledig te zien op youtube?
Oh echt, wat ontzettend leuk!!! 🥰🌻quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:29 schreef Greys het volgende:
Die rooie ouwe met die zweetkop die de vragen stelt ben ik.
Ga ik doen!quote:Als je op X op @:ESF_FOK kijkt zie je wat foto's van vanmiddag. Onze youtube met volledige interviews komen nog maar daarbij zijn we zelf niet in beeld want het gaat om de artiesten en niet om ons. Plus wij vinden het zelf altijd leuker als een artiest tijdens een interview richting de camera kijkt ipv helemaal opzij naar de vragensteller.
Zonne grote vuurbal jonge, bam!quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Scared of the boom boom.
Gaat er echt een molen ontploffen on stage?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Aaaand it's gone.quote:
Boehquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |